JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110520/144295-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów 
       spożywczych  na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała 
       Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144295 - 2011; data zamieszczenia: 20.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów 
       spożywczych  na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała 
       Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 1			
Cukier	kg	1 kg	2 500
Cukier puder	500g	1 szt	50
Cukier waniliowy	32g	1 szt	100
Kasza kukurydziana	kg	1 kg	130
Kasza gryczana	kg	1 kg	150
Kasza jęczmienna	kg	1 kg	170
Kasza manna	kg	1 kg	200
Mąka pszenna typ 450 lub 500	kg	1 kg	900
Mąka ziemniaczana	kg	1 kg	300
Mak	kg	1 kg	10
Makaron Czaniec 4-jajeczny 	250g	1 szt	700
lub równoważny*	 	 	 
Makaron zacierka	kg	1 kg	40
Płatki jęczmienne	kg	1 kg	75
Płatki ryżowe	kg	1 kg	70
Płatki owsiane	kg	1 kg	80
Ryż	kg	1 kg	300
Sól	kg	1 kg	500
ZADANIE  NR 2			
Aromat do ciast 	szt	1 szt	10
Budyń	60g	1 szt	300
Budyń bez cukru	64g	1 szt	120
Ciastka kruche różne rodzaje ( z cukrem, 	kg	1 kg	200
czekoladą, marmoladą itp..)	 	 	 
Chrzan tarty	200g	1 szt	100
Cynamon	20g	1 szt	30
Czosnek granulowany	20g	1 szt	300
Gałka muszkat. miel.	10g	1 szt	10
Galaretka	75g	1 szt	400
Herbata	100g	1 szt	1 100
Herbatniki bez cukru	kg	1 kg	40
Imbir mielony	15g	1 szt	10
Kakao naturalne ciemne	100g	1 szt	40
Kawa zbożowa 	kg	1 kg	140
Kminek	20g	1 szt	50
Krakersy	180g	1 szt	200
Kwasek cytrynowy	50g	1 szt	100
Liść laurowy	8g	1 szt	50
Majeranek	10g	1 szt	150
Majonez dekoracyjny	400g	1 szt	150
Markizy	kg	1 kg	50
Miód w pudełkach (nie w saszetkach)	25g	1 szt	2 500
Musztarda	190g	1 szt	200
Ocet	0,5l	1 szt	60
Olej	3l	1 szt	40
Olej	1l	1 szt	180
Olej	0,5l	1 szt	30
Paluszki z sezamem	70g	1 szt	1500
Papryka słodka	20g	1 szt	300
Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski	131g	1 szt	1 100
lub równoważny*	 	 	 
Przyprawa w płynie typu Maggi	0,96l	1 szt	180
Pieprz czarny mielony	50g	1 szt	180
Pieczywo chrupkie wielozbożowe	180-220g	1 szt	200
Posypka do ciast	szt	1 szt	10
Przyprawa CURRY	szt	1 szt	10
Przyprawa do piernika	szt	1 szt	8
Przyprawa ziarenka smaku	kg	1 kg	90
Sos Tatarski	250g	1 szt	30
Suchary (bez cukru)	290g	1 szt	50
Wafle bez cukru	70-80g	1 szt	200
Wafle luz	kg	1 kg	100
Ziele angielskie op	szt	1 szt	70
Żelatyna	50g	1 szt	200
ZADANIE NR 3			
Jaja L	szt	1 szt	23 000

ZADANIE NR 4			
Barszcz czerwony	5 kg	1 szt	3
Bulion jarzynowy	kg	1 kg	10
Bulion wołowy	kg	1 kg	8
Bulion Granox	kg	1 kg	10
Jarzynka przyprawa uniwersalna	kg	1 kg	40
Przyprawa do kurczaka	kg	1 kg	6
Przyprawa Fix do gulaszu	kg	1 kg	10
Przyprawa do ryb	1,1 kg	1 szt	10
Rosół z kury bulion instant	kg	1 kg	10
Sos bolognese	kg	1 kg	4
Sos de Paris	kg	1 kg	10
Sos pieczeniowy	1,5 kg	1 szt	15
Sos meksykański	kg	1 kg	10
Sos ziołowo-czosnkowy	1,5 kg	1 szt	13
Zupa grzybowa	2 kg	1 szt	15
Zupa pieczarkowa	1,44 kg	1 szt	4
ZADANIE NR 5			
Brzoskwinie (puszki) 	850g	1 szt	5
Dżem 	280g	1 szt	400
Fasola konserwowa	500g	1 szt	400
Fasola czerwona	400g	1 szt	100
Groszek konserwowy	400g	1 szt	600
Kompot wiśnia	0,9l	1 szt	200
Kompot czarna porzeczka	0,9l	1 szt	200
Koncentrat pomidorowy  	200g	1 szt	130
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%	 	 	 
lub równoważny*	 	 	 
Koncentrat pomidorowy 	0,9l	1 szt	130
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%	 	 	 
lub równoważny*	 	 	 
Kotlety sojowe	100g	1 szt	50
Ketchup	500g	1 szt	40
Kukurydza konserwowa	400g	1 szt	100
Mandarynki (puszki) 	312g	1 szt	5
Marmolada	400g	1 szt	150
Ogórek konserwowy	900 ml	1 szt	60
Papryka konserwowa	900 ml	1 szt	60
Powidła śliwkowe	400g	1 szt	150
Rodzynki	kg	1 kg	4
Szczaw konserwowy	350g	1 szt	100
Sok owocowy bez cukru	200 ml	1 szt	700

ZADANIE  NR 6			
Makaron świderki 4-jajeczny 	kg	1 kg	300
Makaron muszelki 4-jajeczny 	kg	1 kg	100
Makaron nitki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50
Makaron gwiazdki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.32.00.00-7, 15.33.14.00-1, 15.32.17.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.24.00-8, 15.33.14.62-3, 15.43.10.00-8, 15.41.12.00-4, 15.61.21.00-2, 15.61.41.00-6, 15.83.10.00-2, 15.86.41.00-3, 15.87.12.30-5, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.24.00-5, 15.86.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia czy Wykonawcy są aktualnie wpisani do właściwego rejestru jeżeli 
      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do 
      wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
      wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w 
      przypadku osób fizycznych czy wykazują się oświadczeniem w zakresie art.24 ust.1 pkt. 2 
      w/w ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia oświadczenie Wykonawcy, że należycie wykonał lub wykonuje                       
       w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
       prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę o podobnym 
       charakterze z uwzględnieniem, wartości, dat wykonania i odbiorców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
        w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
        w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
        w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania 
          Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 
           kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku:
a)	wszelkie  zmiany  postanowień  umowy  mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym w art. 144 
           ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod 
           rygorem nieważności.
    b) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany   	wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa.
c)	zmiany terminu realizacji umowy.
d)	gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
 - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej 
    udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została 
    pierwotnie dopuszczona,
 - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który 
   nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom 
    Kombatanta Lublińcu przy ul. dr. E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz. od 7:00 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2011 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta 42-700 Lubliniec, 
                             ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 35 9sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cukier	kg	1 kg	2 500
Cukier puder	500g	1 szt	50
Cukier waniliowy	32g	1 szt	100
Kasza kukurydziana	kg	1 kg	130
Kasza gryczana	kg	1 kg	150
Kasza jęczmienna	kg	1 kg	170
Kasza manna	kg	1 kg	200
Mąka pszenna typ 450 lub 500	kg	1 kg	900
Mąka ziemniaczana	kg	1 kg	300
Mak	kg	1 kg	10
Makaron Czaniec 4-jajeczny 	250g	1 szt	700
lub równoważny*	 	 	 
Makaron zacierka	kg	1 kg	40
Płatki jęczmienne	kg	1 kg	75
Płatki ryżowe	kg	1 kg	70
Płatki owsiane	kg	1 kg	80
Ryż	kg	1 kg	300
Sól	kg	1 kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.83.10.00-2, 15.61.21.30-1, 15.85.11.00-9, 03.21.13.00-6, 15.87.24.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aromat do ciast 	szt	1 szt	10
Budyń	60g	1 szt	300
Budyń bez cukru	64g	1 szt	120
Ciastka kruche różne rodzaje ( z cukrem, 	kg	1 kg	200
czekoladą, marmoladą itp..)	 	 	 
Chrzan tarty	200g	1 szt	100
Cynamon	20g	1 szt	30
Czosnek granulowany	20g	1 szt	300
Gałka muszkat. miel.	10g	1 szt	10
Galaretka	75g	1 szt	400
Herbata	100g	1 szt	1 100
Herbatniki bez cukru	kg	1 kg	40
Imbir mielony	15g	1 szt	10
Kakao naturalne ciemne	100g	1 szt	40
Kawa zbożowa 	kg	1 kg	140
Kminek	20g	1 szt	50
Krakersy	180g	1 szt	200
Kwasek cytrynowy	50g	1 szt	100
Liść laurowy	8g	1 szt	50
Majeranek	10g	1 szt	150
Majonez dekoracyjny	400g	1 szt	150
Markizy	kg	1 kg	50
Miód w pudełkach (nie w saszetkach)	25g	1 szt	2 500
Musztarda	190g	1 szt	200
Ocet	0,5l	1 szt	60
Olej	3l	1 szt	40
Olej	1l	1 szt	180
Olej	0,5l	1 szt	30
Paluszki z sezamem	70g	1 szt	1500
Papryka słodka	20g	1 szt	300
Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski	131g	1 szt	1 100
lub równoważny*	 	 	 
Przyprawa w płynie typu Maggi	0,96l	1 szt	180
Pieprz czarny mielony	50g	1 szt	180
Pieczywo chrupkie wielozbożowe	180-220g	1 szt	200
Posypka do ciast	szt	1 szt	10
Przyprawa CURRY	szt	1 szt	10
Przyprawa do piernika	szt	1 szt	8
Przyprawa ziarenka smaku	kg	1 kg	90
Sos Tatarski	250g	1 szt	30
Suchary (bez cukru)	290g	1 szt	50
Wafle bez cukru	70-80g	1 szt	200
Wafle luz	kg	1 kg	100
Ziele angielskie op	szt	1 szt	70
Żelatyna	50g	1 szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.86.30.00-5, 15.84.10.00-5, 15.86.10.00-1, 15.43.10.00-8, 15.83.16.00-8, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.41.11.00-3, 15.82.11.50-5, 15.13.13.10-1, 15.87.12.60-4, 24.91.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja L	szt	1 szt	23 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barszcz czerwony	5 kg	1 szt	3
Bulion jarzynowy	kg	1 kg	10
Bulion wołowy	kg	1 kg	8
Bulion Granox	kg	1 kg	10
Jarzynka przyprawa uniwersalna	kg	1 kg	40
Przyprawa do kurczaka	kg	1 kg	6
Przyprawa Fix do gulaszu	kg	1 kg	10
Przyprawa do ryb	1,1 kg	1 szt	10
Rosół z kury bulion instant	kg	1 kg	10
Sos bolognese	kg	1 kg	4
Sos de Paris	kg	1 kg	10
Sos pieczeniowy	1,5 kg	1 szt	15
Sos meksykański	kg	1 kg	10
Sos ziołowo-czosnkowy	1,5 kg	1 szt	13
Zupa grzybowa	2 kg	1 szt	15
Zupa pieczarkowa	1,44 kg	1 szt	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.89.10.00-0, 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brzoskwinie (puszki) 	850g	1 szt	5
Dżem 	280g	1 szt	400
Fasola konserwowa	500g	1 szt	400
Fasola czerwona	400g	1 szt	100
Groszek konserwowy	400g	1 szt	600
Kompot wiśnia	0,9l	1 szt	200
Kompot czarna porzeczka	0,9l	1 szt	200
Koncentrat pomidorowy  	200g	1 szt	130
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%	 	 	 
lub równoważny*	 	 	 
Koncentrat pomidorowy 	0,9l	1 szt	130
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%	 	 	 
lub równoważny*	 	 	 
Kotlety sojowe	100g	1 szt	50
Ketchup	500g	1 szt	40
Kukurydza konserwowa	400g	1 szt	100
Mandarynki (puszki) 	312g	1 szt	5
Marmolada	400g	1 szt	150
Ogórek konserwowy	900 ml	1 szt	60
Papryka konserwowa	900 ml	1 szt	60
Powidła śliwkowe	400g	1 szt	150
Rodzynki	kg	1 kg	4
Szczaw konserwowy	350g	1 szt	100
Sok owocowy bez cukru	200 ml	1 szt	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.22.23.30-5, 15.33.10.00-7, 15.32.10.00-4, 15.33.14.25-2, 03.22.21.15-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Makaron świderki 4-jajeczny 	kg	1 kg	300
Makaron muszelki 4-jajeczny 	kg	1 kg	100
Makaron nitki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50
Makaron gwiazdki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.85.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com